Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2008, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tijdgebrek, nieuw blok dus meer vakken dus meer tijdgebrek, niet terugmailende zusterverenigingen, niet terugmailende adverteerders, 3 laptops in huis, maar op geen enkele kan ik alles doen wat ik wil. Op de één kan ik op internet, de ander op msn en internet, en op de ander kan ik printen. En daar wordt ik echt chagrijnig door. En als ik chagrijnig verkeerd heb geschreven word ik daar ook chagrijnig van

Zo, en nu moet ik naar een vergadering en college en daar heb ik geen zin in /zeur.
Oud 28-10-2008, 10:41
Verwijderd
mijn huis lekt
Oud 28-10-2008, 10:41
Verwijderd
Vandaag precies vijf jaar geleden stierf iemand waar ik veel om gaf.
Oud 28-10-2008, 16:57
Verwijderd
Je kleine teen stoten tegen in de weg staande tafels, muren etc
Oud 28-10-2008, 16:58
Calyx
Calyx is offline
Dokters. Ik wil er best één zijn, maar niet zoals deze.
Oud 28-10-2008, 16:59
Verwijderd
Dat mijn ignoranceboeken nog steeds niet verstuurd zijn i wantz
Oud 28-10-2008, 17:40
Verwijderd
Mezelf.
Oud 28-10-2008, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Mezelf.
Oud 28-10-2008, 19:09
TopDrop
TopDrop is offline
:allebei :aai::
Oud 29-10-2008, 00:06
Verwijderd
Dat klote 3D Studio Max! Heb ik een poppetje geskinned door al die vertices stuk voor stuk te weighten, controleer ik of het werkt en dan hebbem al die vertices weer verkeerde waardes waardoor de mesh niet goed meebeweegt. Kan ik weer van voor af aan beginnen! En ja, ik weet dat geen hond snapt wat ik bedoel, maar ik moet het even kwijt! *schopt computer dood*
Oud 29-10-2008, 00:53
Verwijderd
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden. Ik heb mezelf ooit een beetje een 3d progje zonder handleiding oid geprobeerd aan te leren. Texturen? Skinnen? Wut?
Oud 29-10-2008, 02:40
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat klote 3D Studio Max! Heb ik een poppetje geskinned door al die vertices stuk voor stuk te weighten, controleer ik of het werkt en dan hebbem al die vertices weer verkeerde waardes waardoor de mesh niet goed meebeweegt. Kan ik weer van voor af aan beginnen! En ja, ik weet dat geen hond snapt wat ik bedoel, maar ik moet het even kwijt! *schopt computer dood*
Ondanks mijn 0 ervaring met 3D modeling, kom ik een aardig eind met het begrijpen van je post
Oud 29-10-2008, 09:40
Missy
Missy is offline
Zenuwen.
Oud 29-10-2008, 12:57
Verwijderd
Mijn gristelijke collega die eerst begon af te geven op mensen die niks van de bijbel weten, en even later zich bij de Boeddhistische Unie hardop afvroeg of dat een sekte was.
Oud 29-10-2008, 15:33
Calyx
Calyx is offline
Morgen 7.30 practicum.
Oud 29-10-2008, 19:34
Wendy
Wendy is offline
's Avonds moe zijn, terwijl ik niet veel bijzonders heb gedaan.
Oud 29-10-2008, 19:44
TopDrop
TopDrop is offline
Dat je mailtjes krijgt van iemand met 'Hierbij stuur ik...', en dan zonder attachment :')
Oud 29-10-2008, 22:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Youtube is irritant bezig.

"We hebben je voorkeur ingesteld op Nederlands"

Flikker op man, dat wil ik helemaal niet.
Oud 30-10-2008, 13:56
Neko*
Neko* is offline
De hele wereld even niet vandaag. Bah.
Oud 30-10-2008, 14:09
Verwijderd
Dat ik telkens zoveel zin in eten heb.
Oud 30-10-2008, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dat ik telkens zoveel zin in eten heb.
Ja dat ook. Heel irritant. En dat ik voor geen kut opschiet met leren en dat er zoveel absurd domme mensen boven mij werken, waardoor delen van het werk dat ik de afgelopen week heb gedaan volkomen voor de kat zn ..viool waren
Oud 30-10-2008, 14:14
Verwijderd
Dat ik een artikel van drieëntwintig pagina's moet uitprinten.
Oud 30-10-2008, 14:15
Verwijderd
Dat mijn bed verschoven moet worden.
Oud 30-10-2008, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Dat ik een artikel van drieëntwintig pagina's moet uitprinten.
Oh, en dat ik daar niet genoeg papier meer voor heb, .
Oud 30-10-2008, 14:19
Verwijderd
datum van brood op het clipje ipv op de verpakking
Oud 30-10-2008, 15:05
Verwijderd
Blauwe vingers
Oud 30-10-2008, 15:23
Verwijderd
Had ik gister, maar i kweet niet hoe.
Oud 30-10-2008, 17:05
Verwijderd
Hooooooooooooofdpijn. Auw.
Oud 30-10-2008, 17:24
TopDrop
TopDrop is offline
VANDAAG. ;x
Oud 30-10-2008, 17:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik chagrijnig ben. Ik heb goed geslapen en ik geloof niet in chagrijnig worden door ongesteldheid. Dus ik zou niet chagrijnig moeten zijn!
Oud 30-10-2008, 17:26
Swlabr
Swlabr is offline
Je mist iets. Kijk even naar dat lettertje naast je leeftijd.
Oud 30-10-2008, 18:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, ik ben ook ongesteld, maar ik geloof dus niet in daar chagrijnig van worden. Ik denk dat iedereen gewoon toevallig vervelender is dan normaal door de stand van de maan.
Oud 30-10-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben ook ongesteld, maar ik geloof dus niet in daar chagrijnig van worden. Ik denk dat iedereen gewoon toevallig vervelender is dan normaal door de stand van de maan.
Dan zou het dus niet toevallig meer zijn.

Laatst gewijzigd op 30-10-2008 om 18:43.
Oud 30-10-2008, 18:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan zou het dus niet toevallig meer.
Maargoed.
Oud 30-10-2008, 18:58
Verwijderd
Ik ben ook ongesteld. En eigenlijk kan ik dat wel waarderen want het was te laat en dan zit ik er maar op te wachten en dáár word ik wel chagrijnig van. En verder word ik chagrijnig van het feit dat ik niet even een paar maanden lang kan gaan slapen, ofwel ik ben moe en het gaat niet weg. En ik word chagrijnig omdat ik boos word op mensen, en dat dat niet is omdat ze nare dingen zeggen, maar omdat ik dénk dat ze nare dingen zeggen, waardoor ik ga lopen schreeuwen en me achteraf bedenk dat ik dat niet wilde, om vervolgens daar weer een huilbui om te krijgen en mijn excuses aan te bieden en dan word ik daar ook weer chagrijnig van. Jammer genoeg staat dat gedrag los van mijn ongesteldheid, want dan zou het slechts iets maandelijks zijn.
Maar eigenlijk gaat het wel, ik zit gewoon om te mopperen omdat dit het topic ervoor is.
Oud 31-10-2008, 08:36
Missy
Missy is offline
Dat mijn hele menstruatie naar de klote is.
En dat ik niet kan uitslapen.
Oud 31-10-2008, 09:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik ben ook ongesteld,
Citaat:
Ik ben ook ongesteld.
Citaat:
Dat mijn hele menstruatie naar de klote is.
Ik ben benieuwd of onze mannelijke medeforummers nu ook wegblijven

Laatst gewijzigd op 31-10-2008 om 09:54.
Oud 31-10-2008, 09:50
Verwijderd
hahahahaha

IK kan niet waarderen dat mijn oog dik, rood, lelijk, pijnlijk is en niet meer (fatsoenlijk) open gaat
Oud 31-10-2008, 09:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
IK kan niet waarderen dat mijn oog dik, rood, lelijk, pijnlijk is en niet meer (fatsoenlijk) open gaat
Aaaw *aai*
Oud 31-10-2008, 21:03
Verwijderd
ik was eigenlijk vandaag vrij en hoefde morgen maar tot 13u te werken, maar toen moest ik opeens vandaag van 18.30u tot 21 en morgen van 7 tot 16u.
Oud 01-11-2008, 11:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind een aantal van mijn vriendinnen even stom. Vorige week toen ik m'n verjaardag vierde, gingen er 3 op het laatste moment afzeggen. En ik zou vanavond een filmavondje doen met een andere vriendin, maar die heeft het te druk met haar studie en zegt onze filmdate af

*schop*
Oud 01-11-2008, 12:17
Verwijderd
Lullig voor je Chick Rock! Ik ken het!

OT; Dat ik zo paniek om dingen waar je niet om zou moeten panieken. Dat mijn nichtje zo ver weg woont en ik haar niet vaker op kan zoeken.
Oud 01-11-2008, 12:18
Calyx
Calyx is offline
Dat dekbedovertrekken de neiging hebben al het andere wasgoed in te wikkelen.
Oud 01-11-2008, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat dekbedovertrekken de neiging hebben al het andere wasgoed in te wikkelen.
Ja dat is heel irritant! Ik ben regelmatig een sok ofzo kwijt die ik dan veel later terugvind in een dekbedovetrek
Oud 01-11-2008, 15:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Sowieso mijn chronisch gebrek aan sokken omdat er meer sokken in de was gaan dan eruit komen. Is het niet makkelijker als ik al mijn sokken in een waszak stop en ze in de wasmachine duw zodat ze bij elkaar blijven?
Oud 01-11-2008, 16:04
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja dat is heel irritant! Ik ben regelmatig een sok ofzo kwijt die ik dan veel later terugvind in een dekbedovetrek
Het was bij de nationale wetenschapsquiz uitgelegd! Dat sokken heel makkelijk in een dekbedovertrek gingen. Maar ik weet niet meer waarom.
Oud 01-11-2008, 16:13
Verwijderd
ik vind dat juist altijd handig, want dan kan je zo alles hop in één keer naar het wasrek tillen
Oud 01-11-2008, 16:13
Verwijderd
Mijn gewicht.
Oud 01-11-2008, 16:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mijn gewicht.
Dan moet je naar de maan!!1
Oud 01-11-2008, 16:17
blablatje
blablatje is offline
Citaat:
Sowieso mijn chronisch gebrek aan sokken omdat er meer sokken in de was gaan dan eruit komen. Is het niet makkelijker als ik al mijn sokken in een waszak stop en ze in de wasmachine duw zodat ze bij elkaar blijven?
Jawel. Moet je wel een ruime waszak hebben, anders worden ze niet goed schoon. Of je doet ze aan sokknijpers, dat zijn plastic mini-kleerhangertjes met een klemmetje waar je een paar sokken in klemt, en die mogen in de wasmachine.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten