Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook ongesteld. En eigenlijk kan ik dat wel waarderen want het was te laat en dan zit ik er maar op te wachten en dáár word ik wel chagrijnig van. En verder word ik chagrijnig van het feit dat ik niet even een paar maanden lang kan gaan slapen, ofwel ik ben moe en het gaat niet weg. En ik word chagrijnig omdat ik boos word op mensen, en dat dat niet is omdat ze nare dingen zeggen, maar omdat ik dénk dat ze nare dingen zeggen, waardoor ik ga lopen schreeuwen en me achteraf bedenk dat ik dat niet wilde, om vervolgens daar weer een huilbui om te krijgen en mijn excuses aan te bieden en dan word ik daar ook weer chagrijnig van. Jammer genoeg staat dat gedrag los van mijn ongesteldheid, want dan zou het slechts iets maandelijks zijn.
Maar eigenlijk gaat het wel, ik zit gewoon om te mopperen omdat dit het topic ervoor is. ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2008 om 09:54. |
![]() |
|
Ik vind een aantal van mijn vriendinnen even stom. Vorige week toen ik m'n verjaardag vierde, gingen er 3 op het laatste moment afzeggen. En ik zou vanavond een filmavondje doen met een andere vriendin, maar die heeft het te druk met haar studie en zegt onze filmdate af
![]() *schop*
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Sowieso mijn chronisch gebrek aan sokken omdat er meer sokken in de was gaan dan eruit komen. Is het niet makkelijker als ik al mijn sokken in een waszak stop en ze in de wasmachine duw zodat ze bij elkaar blijven?
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|