Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een avond, en dat terwijl ik helemaal geen zin had om te gaan. Maar geez, ik ben echt hard in de war nu
![]() Laatst gewijzigd op 06-11-2008 om 15:19. |
![]() |
|
Ik voel me k*t. Had de hele week niks gehoord, geen reactie gehad op smsjes etc. Dus ik belde gisteren. Nam niet op. Nadat ik een sms had gestuurd belde ie. Hij zou wel gereageert hebben op mijn smsjes. Verder gebabbeld over wat we gedaan hadden enzo. Vandaag belde ik (op 't werk, we zijn collega's) reageerde ie erg kortaf, ook op een sms wat ik stuurde. Ik snap het niet... We zijn het hele weekend samen geweest, erg leuk gehad. En nu dit. Ondertussen heb ik de hele dag rondgelopen met tranen in mijn ogen, omdat ik me zo rot voel. Vanavond heeft ie een wedstrijd & ik moet naar school. Zit te twijfelen om nu nog een sms te sturen om succes te wensen of om het allemaal ff te laten gaan en van het weekend 't erover hebben..?
![]() |
![]() |
|
Kleedje: je kunt bij dit soort dingen beter bellen, dat werkt wat beter dan smsen, want dan worden dingen minder snel verkeerd geinterpreteerd. Mijn ex vond het altijd heel vervelend als ik hem belde na het sporten, omdat hij dan met zijn team was, dus misschien moet je even wachten tot een moment waarop je denkt dat hij niet iets belangrijks te doen heeft.
OT: vanavond *weer* tentamen, dus weer geen tijd voor vriendje/vrienden, want ik weet dat ik na de tijd helemaal stuk ben en morgenochtend ergens vroeg moet zijn en morgenmiddag nog weer een tentamen heb... Pfffff, heb het ook echt helemaal gehad daarna
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Yay gisterenavond. (L) Ik heb ook weer alle mensen gezien die ik wilde zien hoor, bijgepraat met m'n vriendinnetjes en klasgenootjes. <3 Vet leuk! En vanavond heb ik nog een feestje en morgenavond nog één en ik heb er vreselijk veel zin in. (-:
En volgend weekend ben ik thuis en dan zie ik m'n beste vriendinnetje ook weer en da's fijn.
|
Gisteravond had ik echt ff m'n dag niet en gewoon een kutdag. Heb ff met hem gebeld want ik miste hem gewoon heel erg en hij hoorde al aan m'n stem dat het niet helemaal lekker zat. Na een avondje bankhangen en een nacht goed en lang slapen voel ik me nu wel weer okee
![]() ![]() ![]()
|
En ik ben weer terug uit Engeland en omg wat was het fijn om mijn beste vriendinnetje weer te zien. Ze is wel veranderd maar we hebben nog evenveel lol als altijd.
Het is fijn om haar zo gelukkig te zien, dat verdient ze ook na die kut tijd. En ze vond het een gave verrassing dat ik helemaal alleen naar Engeland was gevlogen. Alleen het minderen met smsen en bellen was moeilijk ![]() En ik heb hem echt gemist. Gelukkig zie ik hem vanavond weer!!!! <3
|
@roosje: ik word altijd blij van jouw berichtjes, wat een positieve energie zeg
![]() OT. zo kut wanneer het slecht gaat met een van je beste vrienden en je kan er gewoon echt niet aan doen, bhalve op bezoek gaan. Ik hoop echt echt echt dat het snel weer beter gaat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is allemaal zo vermoeiend. Ik zou graag weer vrienden zijn met m'n ex, maar hij doet zo moeilijk. Het ene moment hoor ik meerdere keren op een dag van hem en is het gezellig en leuk (net zoals voor we wat kregen) en dan hoor ik ineens dagen niets meer. Nu denken jullie vast waarom wil je dan nog contact en ik moet zeggen dat ik daar niet echt een goed antwoord op weet. Misschien wel, omdat we bijna 4 jaar samen waren en hij daarvoor mijn beste vriend was.. Ik zou graag mijn beste vriend terug willen! En niet zeggen dat ik afleiding moet gaan zoeken en veel met vrienden moet gaan doen, want door hem ben ik die namelijk kwijtgeraakt. Nu heb ik alleen nog wat oppervlakkige vrienden over en ik heb het eigenlijk te druk met de uni en alles en ik woon te ver weg van ze om ook echt wat met ze te doen.. Op relationeel gebied ligt ook alles stil.. Bah bah
![]() |
![]() |
|
![]() |
Shit. Ik heb al een paar dagen weer erg last van mijn schouders, zo erg is het al maanden neit meer geweest. Ik voel me er helemaal ziek door en ik wil nu zo graag iemand bij me.. Iemand die de pijn een klein beetje wegmasseert, iemand die thee zet en lief is.. Kut, nu mis ik hem ineens
![]() |
![]() |
|
Ik voel me de laatste dagen niet zo goed. Ik ben alleen maar bezig met hem en hij duidelijk niet met mij. Ik wil zo graag verder gaan maar dat kan ik niet als ik duidelijkheid heb. Ofnouja ik heb wel ong duidelijkheid maar wil het gewoon nog niet accepteren/onder ogen zien ofzo. Nouja hij is hier volgende week dus dan heb ik vast helemaal duidelijkheid, en daarna moet ik hem maar echt vergeten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Het is een puinhoop. Ik zit een beetje erg in de knoop met mezelf, onder andere om meneer, maar om alle andere shit van de afgelopen jaren. En dat zorgt weer voor crisis met m'n twee beste vriendinnetjes (met vriendjes, reis- en samenwoonplannen, en alle andere perfecte dingen die ik niet heb). We weten gewoon niet of en hoe dit op te lossen is. Godver ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het toch wel een beetje spannend. Gister de hele dag ochtend bezig geweest met zijn zolder leeghalen en 's middags spullen uit mijn huis daarheen verhuist. De buren zullen t wel niet snappen: "gaan ze nou weg of niet?"
T koopcontract is nu getekend, dus t wordt steeds echter. Hopelijk begin december de sleutel van een huis dat echt 'ons huis' is/wordt. Maar toch voelt het raar om mijn huis achter te laten. Alle mooie, nare, verdrietige en gelukkige herinneringen die daar zijn gemaakt.. En nu gaat er iemand anders wonen, iemand anders gaat daar herinneringen maken. Gelukkig komt er een vriendin in, wel makkelijk met dingen regelen en qua post enzo. |
![]() |
|
Ja goed. <3 Mijn feestje van gisterenavond/vannacht was geweldig. (-: En ik heb zin om mijn beste vriendinnetje te spreken en ik heb ook zin in mijn verjaardag over vier weken.
![]() Ik vind het heel bijzonder hoe ik na zes weken al zo'n band opgebouwd kan hebben met al die mensen. Vriendschap is toch maar mooi ook. <3 En een stuk minder ingewikkeld dan de romantische liefdes.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ahh, nog anderhalve maand en hij woont ook in utrecht <3 Mja, zie hem nu twee weken niet, omdat ik het weekend hier vanalles heb, maar dat komt wel goed. Hij is echt super lief de laatste tijd en daar wordt ik blij van
![]()
|
|