Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2008, 09:50
Joehoedith
Joehoedith is offline
ZOMG... ik ben tante geworden
Oud 06-11-2008, 12:31
Halflight
Halflight is offline
Och heden. Maandag hem toevallig nog even gezien en toen bleek wel weer dat al mijn hoop voor niets is geweest -verrassend-. Gisteren belde hij nog met een uiterst 'hoi wij zijn puur platonische vrienden die samen gaan eten' stem en boodschap en daar werd ik echt misselijk van, achterlijk laffe zak. Nu goed, vanavond is het zover. We gaan samen koken en dan eten en dan weet ik het niet. Ik wil in ieder geval alles aan hem vragen en alles tegen hem zeggen wat in me opkomt. En dan ga ik het afsluiten, want ik hoef geen contact met hem als hij gezellig vrienden wil zijn. Ugh, ik zie er zo tegenop omdat het misschien wel de laatste keer is en aan de andere kant wil ik zo ziek graag bij hem zijn. Leuk hoor, exenpolitiek
Oud 06-11-2008, 12:45
I C U
I C U is offline
Citaat:
Dat lijkt me echt een hele zware sport, waarschijnlijk zou ik er de hele tijd uit vallen..
Nou, weetje, dat valt best mee. Je begint rustig aan en dan is het best te doen... Ik bakte er zelf ook weinig van, maar daar wordt rekening mee gehouden enzo. Veel spiertraining, dat soort dingen! Tis hip, echt!

OT: Hmmm, 't was weer fijn met 'm, damn, wij zijn goed samen. En dat tot twee x toe vannacht
Oud 06-11-2008, 13:47
Verwijderd
Polefitness lijkt me echt zo gaaf <3 jammer dat het hier in de buurt niet wordt gegeven

OT:
Ja nou hij is nog steeds lief <3 En het huis lijkt allemaal door te gaan enzo
Oud 06-11-2008, 15:11
Verwijderd
Wat een avond, en dat terwijl ik helemaal geen zin had om te gaan. Maar geez, ik ben echt hard in de war nu Door zijn aanbod van gister, maar vooral door hoe het vanmorgen was. Eigenlijk heb ik heel veel behoefte aan een second opinion van zijn acties van een vriend(in), maar omdat iedereen hem kent en hij (hopelijk) van niks weet, gaat het dan vrees ik veel te snel rond. Ik weet niet of hij mij als gewone vriendin of als meer ziet, en ik weet niet hoe ik hem zie. Wat een verwarring, terwijl er niks echt gebeurd is ofzo. Maar er hangt toch wat in de lucht...

Laatst gewijzigd op 06-11-2008 om 15:19.
Oud 06-11-2008, 15:31
Verwijderd
Ha, nou smst ie overdag (!) en uit zichzelf(!). Het wordt nog wel wat
Oud 06-11-2008, 15:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd zoveel van hem en ik mis hem ook alweer zo
Oud 06-11-2008, 16:00
Kleedje
Kleedje is offline
Ik voel me k*t. Had de hele week niks gehoord, geen reactie gehad op smsjes etc. Dus ik belde gisteren. Nam niet op. Nadat ik een sms had gestuurd belde ie. Hij zou wel gereageert hebben op mijn smsjes. Verder gebabbeld over wat we gedaan hadden enzo. Vandaag belde ik (op 't werk, we zijn collega's) reageerde ie erg kortaf, ook op een sms wat ik stuurde. Ik snap het niet... We zijn het hele weekend samen geweest, erg leuk gehad. En nu dit. Ondertussen heb ik de hele dag rondgelopen met tranen in mijn ogen, omdat ik me zo rot voel. Vanavond heeft ie een wedstrijd & ik moet naar school. Zit te twijfelen om nu nog een sms te sturen om succes te wensen of om het allemaal ff te laten gaan en van het weekend 't erover hebben..?
Oud 06-11-2008, 16:27
igfy
igfy is offline
Kleedje: je kunt bij dit soort dingen beter bellen, dat werkt wat beter dan smsen, want dan worden dingen minder snel verkeerd geinterpreteerd. Mijn ex vond het altijd heel vervelend als ik hem belde na het sporten, omdat hij dan met zijn team was, dus misschien moet je even wachten tot een moment waarop je denkt dat hij niet iets belangrijks te doen heeft.

OT: vanavond *weer* tentamen, dus weer geen tijd voor vriendje/vrienden, want ik weet dat ik na de tijd helemaal stuk ben en morgenochtend ergens vroeg moet zijn en morgenmiddag nog weer een tentamen heb... Pfffff, heb het ook echt helemaal gehad daarna
Oud 06-11-2008, 16:29
Verwijderd
Hmmmm <3

En en en zaterdag gaan we naar Rowwen Hezeeeee <3 Lekker! Ik heb er veel zin in want zo af en toe moet ik een beetje boers en lomp en achterlijk doen, en dat is zaterdag dus!
Oud 07-11-2008, 00:28
Kleedje
Kleedje is offline
Citaat:
Kleedje: je kunt bij dit soort dingen beter bellen, dat werkt wat beter dan smsen, want dan worden dingen minder snel verkeerd geinterpreteerd. Mijn ex vond het altijd heel vervelend als ik hem belde na het sporten, omdat hij dan met zijn team was, dus misschien moet je even wachten tot een moment waarop je denkt dat hij niet iets belangrijks te doen heeft.

OT: vanavond *weer* tentamen, dus weer geen tijd voor vriendje/vrienden, want ik weet dat ik na de tijd helemaal stuk ben en morgenochtend ergens vroeg moet zijn en morgenmiddag nog weer een tentamen heb... Pfffff, heb het ook echt helemaal gehad daarna
Dankje, ik bel morgenochtend ff denk ik, dan is hij vrij. Kan er niet van slapen..voel me echt k*t
Oud 07-11-2008, 05:39
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lang leve het niet hebben van een partner: geen gezeik en rotgevoelens Wat ik wel heb: vage dromen over hoe het zou zijn met mijn ex als ik hem tegen kom
Oud 07-11-2008, 11:44
Roosje
Roosje is offline
Yay gisterenavond. (L) Ik heb ook weer alle mensen gezien die ik wilde zien hoor, bijgepraat met m'n vriendinnetjes en klasgenootjes. <3 Vet leuk! En vanavond heb ik nog een feestje en morgenavond nog één en ik heb er vreselijk veel zin in. (-:
En volgend weekend ben ik thuis en dan zie ik m'n beste vriendinnetje ook weer en da's fijn.
Oud 07-11-2008, 12:36
Kleedje
Kleedje is offline
Heb 'm toenstraks gebeld. Lekker druk om niks gemaakt. Er was niks aan de hand! Ik ben ook zo'n drama queen. Hele nacht niet geslapen om niks. Morgen weer lekker samen zijn Doet me er aan denken dat we zondag 4 maandjes bij elkaar zijn.
Oud 07-11-2008, 13:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond had ik echt ff m'n dag niet en gewoon een kutdag. Heb ff met hem gebeld want ik miste hem gewoon heel erg en hij hoorde al aan m'n stem dat het niet helemaal lekker zat. Na een avondje bankhangen en een nacht goed en lang slapen voel ik me nu wel weer okee Morgen komt hij hierheen en dan gaan we er een leuk weekend van maken samen Een goede vriend van ons komt zondag eten en hij had m'n vriend gister aan de telefoon toen hij zei dat hij dat toch wel heel leuk vond dus dat vind ik wel tof
Oud 07-11-2008, 13:51
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
En ik ben weer terug uit Engeland en omg wat was het fijn om mijn beste vriendinnetje weer te zien. Ze is wel veranderd maar we hebben nog evenveel lol als altijd.
Het is fijn om haar zo gelukkig te zien, dat verdient ze ook na die kut tijd. En ze vond het een gave verrassing dat ik helemaal alleen naar Engeland was gevlogen.

Alleen het minderen met smsen en bellen was moeilijk
En ik heb hem echt gemist. Gelukkig zie ik hem vanavond weer!!!! <3
Oud 07-11-2008, 16:29
metallica
metallica is offline
@roosje: ik word altijd blij van jouw berichtjes, wat een positieve energie zeg

OT. zo kut wanneer het slecht gaat met een van je beste vrienden en je kan er gewoon echt niet aan doen, bhalve op bezoek gaan. Ik hoop echt echt echt dat het snel weer beter gaat
Oud 07-11-2008, 16:36
Verwijderd
Als je mij niet belt, neem dan tenminste op als ik jou bel!
Oud 07-11-2008, 17:14
wup
wup is offline
Ik heb gewoon niets meer te melden nu! Pff

@ Daantje_0705: Wanneer komt hij weer terug? Bijna al toch? Lijkt me heel naar..Maar zo besef je misschien wel even weer wat hij voor je betekend. ( om toch maar te proberen er wat positiefs van te maken)
Oud 07-11-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Als je mij niet belt smst, neem stuur dan tenminste op wat terug als ik jou bel sms!
Oud 07-11-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Heb 'm toenstraks gebeld. Lekker druk om niks gemaakt. Er was niks aan de hand! Ik ben ook zo'n drama queen. Hele nacht niet geslapen om niks. Morgen weer lekker samen zijn Doet me er aan denken dat we zondag 4 maandjes bij elkaar zijn.
Je bent niet de enige die de dramaqueen kan uithangen hoor ik heb daar ook zo hier en daar () last van. Het gaat wel weer over.
Oud 07-11-2008, 19:50
Roosje
Roosje is offline
@ Metallica: Jeetje. Dat is mooi, dan is vrolijk zijn niet eens alleen goed voor mezelf. (-:
Oud 07-11-2008, 21:00
Verwijderd
Heerlijk, die hel die onzekerheid heet Eens kijken hoe hij vanavond doet. Maar my god, hoe zoek ik het wéér op.

Sms foute mannen UIT naar wist-ik-het-maar
Oud 07-11-2008, 21:01
Verwijderd
Dit hele dagje met z'n tweeen thuis en de halve dag daarvan met zn tweeen in bed was een slimme zet .
Oud 07-11-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk, die hel die onzekerheid heet Eens kijken hoe hij vanavond doet. Maar my god, hoe zoek ik het wéér op.

Sms foute mannen UIT naar wist-ik-het-maar
Haha zo herkenbaar (sorry, niet lief. Maar wel herkenbaar.)
Oud 08-11-2008, 10:07
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Het is allemaal zo vermoeiend. Ik zou graag weer vrienden zijn met m'n ex, maar hij doet zo moeilijk. Het ene moment hoor ik meerdere keren op een dag van hem en is het gezellig en leuk (net zoals voor we wat kregen) en dan hoor ik ineens dagen niets meer. Nu denken jullie vast waarom wil je dan nog contact en ik moet zeggen dat ik daar niet echt een goed antwoord op weet. Misschien wel, omdat we bijna 4 jaar samen waren en hij daarvoor mijn beste vriend was.. Ik zou graag mijn beste vriend terug willen! En niet zeggen dat ik afleiding moet gaan zoeken en veel met vrienden moet gaan doen, want door hem ben ik die namelijk kwijtgeraakt. Nu heb ik alleen nog wat oppervlakkige vrienden over en ik heb het eigenlijk te druk met de uni en alles en ik woon te ver weg van ze om ook echt wat met ze te doen.. Op relationeel gebied ligt ook alles stil.. Bah bah
Oud 08-11-2008, 11:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
We hebben ups en downs, maar het gaat nog steeds goed. Vooral hij heeft erg veel last van alle spanningen, maargoed daar komen we ook wel weer overheen. Nog eventjes <3
Oud 08-11-2008, 12:33
Pluis
Pluis is offline
Hm, hoe vaker ik m zie, hoe meer ik m wil. Ik heb alleen geen flauw idee van wat híj nou wil. Nouja, donderdag kom ik daar vast achter.
Oud 08-11-2008, 14:59
wup
wup is offline
Shit. Ik heb al een paar dagen weer erg last van mijn schouders, zo erg is het al maanden neit meer geweest. Ik voel me er helemaal ziek door en ik wil nu zo graag iemand bij me.. Iemand die de pijn een klein beetje wegmasseert, iemand die thee zet en lief is.. Kut, nu mis ik hem ineens
Oud 08-11-2008, 15:21
ST*R
ST*R is offline
Ik voel me de laatste dagen niet zo goed. Ik ben alleen maar bezig met hem en hij duidelijk niet met mij. Ik wil zo graag verder gaan maar dat kan ik niet als ik duidelijkheid heb. Ofnouja ik heb wel ong duidelijkheid maar wil het gewoon nog niet accepteren/onder ogen zien ofzo. Nouja hij is hier volgende week dus dan heb ik vast helemaal duidelijkheid, en daarna moet ik hem maar echt vergeten
Oud 08-11-2008, 17:22
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ik voel me de laatste dagen niet zo goed. Ik ben alleen maar bezig met hem en hij duidelijk niet met mij. Ik wil zo graag verder gaan maar dat kan ik niet als ik duidelijkheid heb. Ofnouja ik heb wel ong duidelijkheid maar wil het gewoon nog niet accepteren/onder ogen zien ofzo. Nouja hij is hier volgende week dus dan heb ik vast helemaal duidelijkheid, en daarna moet ik hem maar echt vergeten
je zit in Berlijn, ga eens genieten van je tijd (en de mannen) daar!
Oud 09-11-2008, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Haha zo herkenbaar (sorry, niet lief. Maar wel herkenbaar.)

OT: Het is een puinhoop. Ik zit een beetje erg in de knoop met mezelf, onder andere om meneer, maar om alle andere shit van de afgelopen jaren. En dat zorgt weer voor crisis met m'n twee beste vriendinnetjes (met vriendjes, reis- en samenwoonplannen, en alle andere perfecte dingen die ik niet heb). We weten gewoon niet of en hoe dit op te lossen is. Godver
Oud 09-11-2008, 09:45
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
je zit in Berlijn, ga eens genieten van je tijd (en de mannen) daar!
ja ik weet het, maar het is zo lastig omdat hij niet echt duidelijk is en tegenstrijdige signalen afgeeft en ik daardoor nog hoop heb en daardoor niet echt verder kan. hij komt over een paar dagen en dan heb ik vast duidelijkheid genoeg om verder te gaan. en een berlijnse gast te zoeken
Oud 09-11-2008, 09:50
Verwijderd
En toen stond hij ineens onaangekondigd voor de deur (we wonen 60 km van elkaar vandaan). Ha
Oud 09-11-2008, 11:54
Verwijderd
Ik vind het toch wel een beetje spannend. Gister de hele dag ochtend bezig geweest met zijn zolder leeghalen en 's middags spullen uit mijn huis daarheen verhuist. De buren zullen t wel niet snappen: "gaan ze nou weg of niet?"
T koopcontract is nu getekend, dus t wordt steeds echter. Hopelijk begin december de sleutel van een huis dat echt 'ons huis' is/wordt.

Maar toch voelt het raar om mijn huis achter te laten. Alle mooie, nare, verdrietige en gelukkige herinneringen die daar zijn gemaakt.. En nu gaat er iemand anders wonen, iemand anders gaat daar herinneringen maken. Gelukkig komt er een vriendin in, wel makkelijk met dingen regelen en qua post enzo.
Oud 09-11-2008, 12:40
Miek
Miek is offline
gisteren een date verzet maar misschien is het maar beter om hem helemaal af te zeggen
Oud 09-11-2008, 15:49
Verwijderd
gaat prrrrima! volgend weekend zie ik hem weer, na 2 weken.
Oud 09-11-2008, 16:59
Verwijderd
Excuses achteraf, ja dat lost dingen op!
Oud 09-11-2008, 17:13
Roosje
Roosje is offline
Ja goed. <3 Mijn feestje van gisterenavond/vannacht was geweldig. (-: En ik heb zin om mijn beste vriendinnetje te spreken en ik heb ook zin in mijn verjaardag over vier weken.
Ik vind het heel bijzonder hoe ik na zes weken al zo'n band opgebouwd kan hebben met al die mensen. Vriendschap is toch maar mooi ook. <3 En een stuk minder ingewikkeld dan de romantische liefdes.
Oud 09-11-2008, 17:32
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Ja goed. <3 Mijn feestje van gisterenavond/vannacht was geweldig. (-: En ik heb zin om mijn beste vriendinnetje te spreken en ik heb ook zin in mijn verjaardag over vier weken.
Ik vind het heel bijzonder hoe ik na zes weken al zo'n band opgebouwd kan hebben met al die mensen. Vriendschap is toch maar mooi ook. <3 En een stuk minder ingewikkeld dan de romantische liefdes.
Mag ik een teiltje.
Oud 09-11-2008, 17:33
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Mag ik een teiltje.
Haha ja hoor. *geeft* Wieso?
Oud 09-11-2008, 17:34
palindrome
palindrome is offline
Je bent altijd zo blij en kinderlijk enzo dat het bijna niet meer realistisch is.
Oud 09-11-2008, 18:35
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
Je bent altijd zo blij en kinderlijk enzo dat het bijna niet meer realistisch is.
Is er tenminste 1 wel gelukkig, toch?
Oud 09-11-2008, 18:51
Stefanie
Stefanie is offline
Sommige mensen voelen zich gelukkig als andere mensen denken dat ze gelukkig zijn.
Oud 09-11-2008, 20:26
Verwijderd
En sommige mensen kunnen niet tegen andermans geluk. En zo hebben we allemaal iets! (Niet tegen jou overigens, Stefanie! Voordat ik weer iets verkeerds zeg ofzo.)

Prima, al voelt het irritant dat het niets uitmaakt wat ik zeg, soms. Achjaa.
Oud 09-11-2008, 22:25
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Fijn weekend weer. Ook al waren er stomme saaie verplichtingen.
En soms is het stom om een meisje te zijn
Oud 10-11-2008, 09:24
Verwijderd
@Roosje: Ik geef Metallica gelijk! En stiekem lees ik je weblog ook altijd en vind het super maar ben te schijterig om te reageren.

ot: Dit weekend was geniaal en gisteren hebben we voor het eerst samen iets gekookt zonder ruzie te krijgen. We kunnen het dus wel!
Oud 10-11-2008, 11:02
Lilium
Lilium is offline
Het is heerlijk om hem zo vaak te zien.
Oud 10-11-2008, 11:43
metallica
metallica is offline
Ahh, nog anderhalve maand en hij woont ook in utrecht <3 Mja, zie hem nu twee weken niet, omdat ik het weekend hier vanalles heb, maar dat komt wel goed. Hij is echt super lief de laatste tijd en daar wordt ik blij van Vanavond weer naar vriendinnetje toe, ik hoop echt dat het snel weer beter gaat want het wordt steeds lastiger. Maarja, daar heb je vrienden voor en aan de andere kant, het is daar wel veiliger...
Oud 10-11-2008, 16:41
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Eergisteren mijn kleding naar hem verhuisd. Ik geloof dat ik nu dus wel kan zeggen dat we samen wonen. Eng maar voelt goed Met Sinterklaas gaat ie de hele familie ontmoeten. We krijgen vast een plaagsupprise of een liefdestest ofzo maar het wordt vast leuk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten