Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2008, 08:41
Verwijderd
Vanavond ga ik met een klasgenootje naar The Slackers en ik vind het supervet want die meid is echt een schat en tis tof dat ze aan mij denkt.

En verder heb ik zo af en toe van die buien van: 'Het gaat allemaal goed met me! Alles! Omg!' Maar ik vind het leuk!

Advertentie
Oud 19-11-2008, 10:10
indigo
indigo is offline
Gister kwam ik terug van sporten en toen had hij een tekening gemaakt op mijn computer en op de achtergrond gezet, echt zo enorm lief. We drukken ons allebei een beetje anders uit, want ik wil alles zéggen en hij laat zijn gevoel merken door dit soort dingen, maar ik snap hem en hij mij en nu mis ik hem. Ook al is het pas 2 uur geleden dat ik hem op de trein heb gezet. Gos echt ik zou hem zo graag hier bij me blijven houden <33.
Oud 19-11-2008, 10:49
Miek
Miek is offline
Alleen
Oud 19-11-2008, 11:11
Verwijderd
Het gaat echt prima, ik voel me zo vrij bij hem! <3
Oud 19-11-2008, 16:51
Roosje
Roosje is offline
Ik voel me zo goed. Ik kwam een vriendinnetje tegen op de Uithof, morgen ga ik met een ander vriendinnetje eten, ik ga dit weekend naar huis en dan zie ik al m'n vriendinnetjes van daar weer. <3 Het is fijn en leuk. En ik ga verhuizen, waar ik heel blij mee ben, want ik vind mijn huisgenootjes maar vermoeiend. Nog elf dagen!
Oud 19-11-2008, 17:22
wup
wup is offline
Vanacht nare droom gehad, waarin mijn oudste broer en zijn vriendin (die met kind op komst) besloten uit elkaar te gaan. Werd er heel raar van wakker. Bah

Gister dus leuk uit geweest met een vriendin! Kaizers orchestra was te gek. Het was voor het eerst in 4 jaar ofzo dat ik als vrijgezel uitging haha. Ik ben echt vreselijk slecht in flirten en dat was ik even vergeten. Helaas. Ik zie jongen, jongen ziet mij en dan weet ik het niet hoe verder. Hmm...
Voelde me gister vrij stom. Vriendin ging naar dr vriendje en ik voelde me ineens zo alleen toen ik alleen naar mijn eigen huis ging. Zal er allemaal wel bij horen en zal er wel aan wennen. Bluh

Heb mezelf vandaag maar eens verwend met allemaal smeerseltjes enzo, want ik vond dat ik dat nodig had <3
Oud 19-11-2008, 19:51
metallica
metallica is offline
Hehe, hij doet zo z'n best en das zoo lief <3 Nog vier maar weken alleen wonen en vanaf dan zijn we samen!
Oud 19-11-2008, 20:15
ST*R
ST*R is offline
Ik mis hem erg en denk veel aan hem. En dat is vast niet wederzijds bah. Ik denk nu ook heel dramatisch als dat ik nooit meer hetzelfde zal voelen als voor hem, en nooit meer iemand zal vinden bij wie ik me zo gelukkig voel. Overdreven natuurlijk, maar toch.
Ow en mn ex van tijd geleden zegt opeens dat hij voor altijd op me zal wachten waarom zeggen altijd de verkeerde jongens dat.
Gelukkig ook positieve dingen: mn huisgenoten, mss sneeuw dit weekend (!), huisfeest, en ik heb de aller aller aller beste vriendinnen!
Oud 19-11-2008, 22:25
Luna
Luna is offline
Citaat:
Oeh en het gaat best goed tussen ons. We hebben een schat van een hond die onze complete nachtrust door elkaar schopt, waardoor we standaard apart slapen. En we zijn gespannen omdat we nu wel eens willen weten wanneer frummel geboren wordt... *In spanning zit*
haha, een hond die je nachtrust in de war schopt?? Wacht maar tot die kleine er is

ot: het gaat goeeedd, en ik ga morgen voor 4 dagen naar Londen met vriendinnetje dus ik moet even zonder hem maar Londen is ook toffff!
Oud 19-11-2008, 23:36
Verwijderd
Ohhhhhhhh WAAROM kan ik nou niet gewoon het met hem eens zijn als hij zegt dat het niet handig is om dit weekend af te spreken, omdat we ons dan in teveel bochten moeten wringen? WAAROM raak ik daar nou weer overstuur van? Ik wil niet zo'n meisje zijn. Bah!
Oud 20-11-2008, 11:36
Verwijderd
Pff wanneer leer ik nou eens dat hem smsen om wat af te spreken geen zin heeft Als ik geluk heb, krijg ik morgen een smsje dat hij het wel gelezen was, maar vergeten was terug te smsen, of iets in die richting. Mannen
Oud 20-11-2008, 12:05
Dith
Dith is offline
Hmm, hij is lief.
Hij geeft me een vreselijk veilig en vertrouwd gevoel maar daarnaast ben ik nog steeds smoorverliefd op hem.
Oud 20-11-2008, 13:49
stout!
stout! is offline
Aaahhh over 2 dagen zit ik in het vliegtuig naar Mexico en ik begin de zenuwen te krijgen!! Nu gelukkig wel vrij om alles te regelen en rustig in te pakken, anders zou ik helemaal gek worden.
Hij komt morgen nog naar me toe en brengt me zaterdagochtend met mijn ouders naar Schiphol. Ik weet niet of hij het echt leuk vindt. Hij gunt het me wel, maar vindt t volgens mij ook best eng dat 'z'n meisje' in haar eentje in Mexico gaat rondlopen. Ik kan hem geen ongelijk geven maar ik red me wel.
Oud 20-11-2008, 18:13
Verwijderd
Ik boek vooruitgang bij mijn schoonouders, ze vroegen dinsdag spontaan of ik bleef eten.
Gisteren was echt vet. Lief nieuw vriendinnetje erbij! En tis wel heel schattig dat hij zich zoveel zorgen maakt, maar ergens ook wel weer beetje vervelend. Maar ach. Hij bedoelt het goed.
Oud 20-11-2008, 20:59
Pluis
Pluis is offline
me soortement van negeren op een feestje én niet terugsmsen? Ja daaaag. It's your turn mister, en anders is t gewoon klaar.
Oud 20-11-2008, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik belde hem net om te vertellen dat alles goed gegaan was in het ziekenhuis want hij was zo bezorgd. Alleen volgens mij was het niet echt een goed moment ofzo, vond hem een beetje kortaf Morgen zie ik hem weer, dan is ook zijn diploma-uitreiking dus hoop dat dat leuk is en dat we een fijn weekend samen hebben
Oud 20-11-2008, 23:41
WolterB
WolterB is offline
Stil, saai, wordt echt tijd voor verandering daarin.
Op vriendschappelijk gebied kan het ook wat beter, maar dat komt door drukte, trekt hopelijk wel weer bij
Oud 21-11-2008, 11:46
Verwijderd
Soms zegt ie zulke lieve dingen <3 En daar aan terugdenken is fijn Want ik heb het hem/ons moeilijk gemaakt, maar het is fijn om te horen dat hij 'weet wie ik echt ben' en blij is met ons en er helemaal voor gaat.
Nou hopen dat die lui van de hypotheek een beetje opschieten, ik wil de sleutel

Hij is vandaag de hele dag weg, pas na middernacht thuis. En ik ben ziek, maar moet dus wel boodschappen e.d. Kan hij ook niks aan doen, maar toch. Ziek zijn zonder dat iemand een beetje voor je zorgt, is stom.
Oud 21-11-2008, 14:11
Miek
Miek is offline
Bah bah bah
Oud 21-11-2008, 14:48
Verwijderd
Ging het toch nog door. Min of meer dan. Maar kom dan niet met zo'n bizarre reden om niet terug te smsen en zeg gewoon dat je geen zin hebt om af te spreken ofzo. Alleen is dat blijkbaar niet the case, want dan doe je de hele avond niet zo. Terwijl er ook genoeg andere mensen waren. Bah, gecompliceerd de gekste.
Oud 21-11-2008, 17:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
We zijn druk. Maar verder ben ik blij met haar Zijn wij blij met elkaar. En stijldansen is leuk.
Oud 21-11-2008, 17:58
Roosje
Roosje is offline
Waaauw, gisterenavond was echt de bom. <3 Een vriendinnetje kwam bij me eten en 't feestje later was geniaal. En nu ben ik thuis & dat is ook fijn.
Oud 21-11-2008, 21:19
Pluis
Pluis is offline
Ja of als je ongeduldig bent gewoon zelf bellen ipv eindeloos op een sms wachten Maar met succes, want morgen eet en filmkijkdate.

Nu moet ik alleen wel m'n kamer eens grondig gaan opruimen
Oud 21-11-2008, 22:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hijisbijnaterug

yayayayayayayay
Oud 21-11-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Bah bah bah
Oud 21-11-2008, 23:19
Verwijderd
Mijn vrienden zijn leukleuk <3 En hij is lief, maar ik weet het allemaal weer es niet. Niks nieuws onder de horizon, dus eigenlijk
Oud 21-11-2008, 23:23
Verwijderd
Zo, heb ik daar even de kracht van communicatie onderschat Gewoon zeggen dat je vindt dat ie te weinig aandacht aan je besteedt helpt!
"Ja misschien reageer ik ook wel heel erg weinig... Helemaal niet deze week, he? Daar kan ik wel wat aan doen." Het is soms ook echt zo'n schatje, hij heeft echt niks door soms maar ik ben blij en daar gaat het om.
Oud 21-11-2008, 23:47
Methuselah
Methuselah is offline
Oud 21-11-2008, 23:48
Verwijderd
soms heb ik echt het idee dat ik tijd en moeite investeer in iets dat onrealistisch is en niet gaat werken. nouja, hopelijk valt het allemaal mee! vast wel, zoals altijd als ik me weer eens druk maak om niets.
Oud 22-11-2008, 01:09
Cethlion
Cethlion is offline
Over anderhalve maand vertrek ik voor een half jaar naar Noorwegen. En ik ben zo bang. Ik wil niet meer gaan. Al ga ik uiteindelijk toch wel en wordt het vast geweldig. Mijn moeder maakt een 'overlevingspakket' voor me en dat is zo lief. En ik ga zo'n heimwee hebben.
Het heeft ook wel weer een voordeel. Ik heb nu absoluut geen zin om iemand leuk te vinden en maak me daarom eigenlijk ook wat dat betreft nergens meer druk om. Ik ga gewoon om te dansen en verder niet en dat is fijn. Eigenlijk zou ik me altijd zo moeten voelen. En verder ben ik nu langzaam gedag aan het zeggen tegen iedereen. Muhh. Het komt wel goed.
Oud 22-11-2008, 02:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oeh nieuwe studie, nieuwe baan, nieuwe toekomstperspectieven en hosanna daarmee ook een nieuwe 'liefde'. Goed, ik was altijd al gek op de scheepvaart, maar nu ik er al een tijdje middenin zit is mijn voorliefde langzaam aan het veranderen in een passie. Gewoon zo tof!

Meneer is een weekendje weg, maar ik kan niet wachten om morgen weer samen in slaap te vallen, te knuffelen, enzovoorts. Oeh bijna!
Oud 22-11-2008, 02:35
Verwijderd
Het is wel goed dat het uit is, maar toch wel een beetje onprettig. Relaties in stand houden is blijkbaar niet een van mijn sterke punten.
Oud 22-11-2008, 09:47
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
?
Oud 22-11-2008, 11:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mijn vrienden zijn leukleuk <3 En hij is lief, maar ik weet het allemaal weer es niet. Niks nieuws onder de horizon, dus eigenlijk
Onder de horizon?

OT: mja, al tijden geen nieuws (hehe, zou ook niet weten wat nog nieuws is... )
Oud 22-11-2008, 13:05
ST*R
ST*R is offline
Bah het is hier koud en vorige week was hij hier nog om me warm te houden en hij zoent zo lekker en ik wil iets van me laten horen maar ook weer niet en hij doet het ook niet, bah.
Zo, genoeg gezeurd.
Heb zulke leuke mensen om me heen hier! Die ookal echte vrienden zijn geworden. En mn moeder komt bijna langs En vanavond feest en ik ga niet weg voordat ik minstens 1 berlijner heb geregeld!
Oud 22-11-2008, 15:58
wup
wup is offline
Saai. Ik merk wel dat ik de laatste tijd toch steeds meer aan hem moet denken. Heb geen spijt, maar voel me toch vaker alleen nu. Heb ook steeds van die rotdagen. Vanmorgen eerst op mijn plaat gegaan met mijn fiets ( leuk, sneeuw) en daarna naar een voorlichtignsdag voor school. Ik was even vergeten dat ik helemaal niet kan omgaan met vreemden en dus heb ik de helft van de tijd op de wc gezeten om me maar niet met mensen te hoeven mengen... En alleen hij weet hoe hij met me om moet gaan als ik in zo'n bui zit.

Hmm, als ik dit zo terug lees, lijk ik wel contact gestoord ofzo
Oud 22-11-2008, 16:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren was zijn buluitreiking en het was gaaf Hij zag er zo mooi uit en ik was best wel heel erg trots op hem, was leuk 's Avonds zijn ouders afgezet bij Night of the Proms en zelf naar huis gereden, tv gekeken en gaan slapen. Ik zei tegen hem dat ik hem zo lief vond, zoveel van hem houd en zo gelukkig met hem ben en vooral deze week heel fijn vond. Het is een rare week, ik afgestudeerd, hij zijn diploma opgehaald, ik opgenomen in het ziekenhuis en weer thuis. Een week waarin veel gebeurt maar waarin hij er altijd voor me is. Hij heeft me elke avond wel even gebeld of gesproken en dat is gewoon super fijn. Ik zag zo op tegen het ziekenhuis en vooral onbewust in m'n dromen want ik sliep al een week slecht en dan zegt hij 'dat is vrijdag wel weer over' hij kent me zó goed en dat is echt heel fijn Zijn ouders zijn tof en dat gaat gewoon prima samen. En hij had niet eens door dat ie nou zoveel meer voor me deed dan anders. En ik belde hem donderdag op een verkeerd tijdstip en waarom was ie een beetje kortaf maar dat is allemaal weer vergeten en vergeven
Oud 22-11-2008, 17:03
Hmmtja
Hmmtja is offline
Voel me kut. Zit in een dubio.. Heb nu al 3 jaar een vriend in Frankrijk en ik ken sinds 4 weken een jongen uit mijn buurt waar ik me aangetrokken tot voel Het gekke is dat ik het altijd leuk gehad heb met mijn huidige vriend, waarom kan ik dan zo makkelijk 'verliefd' worden op iemand anders? K weet niet wat ik ermee aan moet Tis zo'n gewenning om al 3 jaar met iemand samen te zijn, wat altijd leuk is geweest...
Oud 22-11-2008, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Onder de horizon?

OT: mja, al tijden geen nieuws (hehe, zou ook niet weten wat nog nieuws is... )
Ahahaha dat zal me leren twee dingen tegelijk te doen. Onder de zon natuurlijk
Oud 22-11-2008, 19:03
metallica
metallica is offline
Het is een schatje hoor, maar damn wat is het lastig om fatsoenlijk met hem te communiceren... En ik vind het kut dat hij niet mee wil naar dat verjaardagsfeestje, omdat hij niemand kent (ofwel gewoon niet wil/durft). Nee duh, als je nooit meekomt leer je m'n vrienden nooit kennen, sukkel...
Oud 22-11-2008, 23:24
Verwijderd
Ik dacht dat het niet kon, maar ik vind hem gewoon nog leuker dan eerst. <3
Oud 23-11-2008, 02:50
Verwijderd
Ik voel me verloren
Oud 23-11-2008, 12:18
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Ik mis hem erg en denk veel aan hem. En dat is vast niet wederzijds bah. Ik denk nu ook heel dramatisch als dat ik nooit meer hetzelfde zal voelen als voor hem, en nooit meer iemand zal vinden bij wie ik me zo gelukkig voel. Overdreven natuurlijk, maar toch.
Dat dus.
Oud 23-11-2008, 12:41
wup
wup is offline
Daa, mijn beste vriendin gaat gewoon trouwen! Echt te gek!
Oud 23-11-2008, 14:23
Pluis
Pluis is offline
Ok, I give up. dat actief zoeken werkt toch niet.
Oud 23-11-2008, 14:34
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Nee duh, als je nooit meekomt leer je m'n vrienden nooit kennen, sukkel...
moet je eens tegen hem zeggen
Oud 23-11-2008, 14:35
Verwijderd
Oké I'm confused
Oud 23-11-2008, 14:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ok, I give up. dat actief zoeken werkt toch niet.
Dat had ik je zo kunnen vertellen
Oud 23-11-2008, 15:57
I C U
I C U is offline
Hmmm, ik ben aardig lastig als ik moe ben... Maar vooruit. Hij is lief en heeft inmiddels wel door hoe ik ongeveer ben, geloof ik
Oud 23-11-2008, 17:58
Joehoedith
Joehoedith is offline
ik zie een romance tussen Pluis en WolterB *flauw is*

Regels voor berichten