| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Aaahhh over 2 dagen zit ik in het vliegtuig naar Mexico en ik begin de zenuwen te krijgen!! Nu gelukkig wel vrij om alles te regelen en rustig in te pakken, anders zou ik helemaal gek worden.
Hij komt morgen nog naar me toe en brengt me zaterdagochtend met mijn ouders naar Schiphol. Ik weet niet of hij het echt leuk vindt. Hij gunt het me wel, maar vindt t volgens mij ook best eng dat 'z'n meisje' in haar eentje in Mexico gaat rondlopen. Ik kan hem geen ongelijk geven maar ik red me wel.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik boek vooruitgang bij mijn schoonouders, ze vroegen dinsdag spontaan of ik bleef eten.
Gisteren was echt vet. Lief nieuw vriendinnetje erbij! En tis wel heel schattig dat hij zich zoveel zorgen maakt, maar ergens ook wel weer beetje vervelend. Maar ach. Hij bedoelt het goed.
|
|
|
|
|
Ik belde hem net om te vertellen dat alles goed gegaan was in het ziekenhuis want hij was zo bezorgd. Alleen volgens mij was het niet echt een goed moment ofzo, vond hem een beetje kortaf
Morgen zie ik hem weer, dan is ook zijn diploma-uitreiking dus hoop dat dat leuk is en dat we een fijn weekend samen hebben
|
|
|
|
Stil, saai, wordt echt tijd voor verandering daarin.
Op vriendschappelijk gebied kan het ook wat beter, maar dat komt door drukte, trekt hopelijk wel weer bij
|
|
|
Verwijderd
|
Soms zegt ie zulke lieve dingen <3 En daar aan terugdenken is fijn
Want ik heb het hem/ons moeilijk gemaakt, maar het is fijn om te horen dat hij 'weet wie ik echt ben' en blij is met ons en er helemaal voor gaat.Nou hopen dat die lui van de hypotheek een beetje opschieten, ik wil de sleutel ![]() Hij is vandaag de hele dag weg, pas na middernacht thuis. En ik ben ziek, maar moet dus wel boodschappen e.d. Kan hij ook niks aan doen, maar toch. Ziek zijn zonder dat iemand een beetje voor je zorgt, is stom. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ging het toch nog door. Min of meer dan. Maar kom dan niet met zo'n bizarre reden om niet terug te smsen en zeg gewoon dat je geen zin hebt om af te spreken ofzo. Alleen is dat blijkbaar niet the case, want dan doe je de hele avond niet zo. Terwijl er ook genoeg andere mensen waren. Bah, gecompliceerd de gekste.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zo, heb ik daar even de kracht van communicatie onderschat
Gewoon zeggen dat je vindt dat ie te weinig aandacht aan je besteedt helpt! "Ja misschien reageer ik ook wel heel erg weinig... Helemaal niet deze week, he? Daar kan ik wel wat aan doen." Het is soms ook echt zo'n schatje, hij heeft echt niks door soms maar ik ben blij en daar gaat het om.
|
|
|
|
|
Over anderhalve maand vertrek ik voor een half jaar naar Noorwegen. En ik ben zo bang. Ik wil niet meer gaan. Al ga ik uiteindelijk toch wel en wordt het vast geweldig. Mijn moeder maakt een 'overlevingspakket' voor me en dat is zo lief. En ik ga zo'n heimwee hebben.
Het heeft ook wel weer een voordeel. Ik heb nu absoluut geen zin om iemand leuk te vinden en maak me daarom eigenlijk ook wat dat betreft nergens meer druk om. Ik ga gewoon om te dansen en verder niet en dat is fijn. Eigenlijk zou ik me altijd zo moeten voelen. En verder ben ik nu langzaam gedag aan het zeggen tegen iedereen. Muhh. Het komt wel goed.
|
|
|
|
Oeh nieuwe studie, nieuwe baan, nieuwe toekomstperspectieven en hosanna daarmee ook een nieuwe 'liefde'. Goed, ik was altijd al gek op de scheepvaart, maar nu ik er al een tijdje middenin zit is mijn voorliefde langzaam aan het veranderen in een passie. Gewoon zo tof!
Meneer is een weekendje weg, maar ik kan niet wachten om morgen weer samen in slaap te vallen, te knuffelen, enzovoorts. Oeh bijna!
|
|
|
|
Bah het is hier koud en vorige week was hij hier nog om me warm te houden en hij zoent zo lekker en ik wil iets van me laten horen maar ook weer niet en hij doet het ook niet, bah.
Zo, genoeg gezeurd. Heb zulke leuke mensen om me heen hier! Die ookal echte vrienden zijn geworden. En mn moeder komt bijna langs En vanavond feest en ik ga niet weg voordat ik minstens 1 berlijner heb geregeld!
|
|
|
|
|
|
Saai. Ik merk wel dat ik de laatste tijd toch steeds meer aan hem moet denken. Heb geen spijt, maar voel me toch vaker alleen nu. Heb ook steeds van die rotdagen. Vanmorgen eerst op mijn plaat gegaan met mijn fiets ( leuk, sneeuw) en daarna naar een voorlichtignsdag voor school. Ik was even vergeten dat ik helemaal niet kan omgaan met vreemden en dus heb ik de helft van de tijd op de wc gezeten om me maar niet met mensen te hoeven mengen... En alleen hij weet hoe hij met me om moet gaan als ik in zo'n bui zit.
Hmm, als ik dit zo terug lees, lijk ik wel contact gestoord ofzo |
|
|
|
|
|
Gisteren was zijn buluitreiking en het was gaaf
Hij zag er zo mooi uit en ik was best wel heel erg trots op hem, was leuk 's Avonds zijn ouders afgezet bij Night of the Proms en zelf naar huis gereden, tv gekeken en gaan slapen. Ik zei tegen hem dat ik hem zo lief vond, zoveel van hem houd en zo gelukkig met hem ben en vooral deze week heel fijn vond. Het is een rare week, ik afgestudeerd, hij zijn diploma opgehaald, ik opgenomen in het ziekenhuis en weer thuis. Een week waarin veel gebeurt maar waarin hij er altijd voor me is. Hij heeft me elke avond wel even gebeld of gesproken en dat is gewoon super fijn. Ik zag zo op tegen het ziekenhuis en vooral onbewust in m'n dromen want ik sliep al een week slecht en dan zegt hij 'dat is vrijdag wel weer over' hij kent me zó goed en dat is echt heel fijn Zijn ouders zijn tof en dat gaat gewoon prima samen. En hij had niet eens door dat ie nou zoveel meer voor me deed dan anders. En ik belde hem donderdag op een verkeerd tijdstip en waarom was ie een beetje kortaf maar dat is allemaal weer vergeten en vergeven
|
|
|
|
Voel me kut. Zit in een dubio.. Heb nu al 3 jaar een vriend in Frankrijk en ik ken sinds 4 weken een jongen uit mijn buurt waar ik me aangetrokken tot voel
Het gekke is dat ik het altijd leuk gehad heb met mijn huidige vriend, waarom kan ik dan zo makkelijk 'verliefd' worden op iemand anders? K weet niet wat ik ermee aan moet Tis zo'n gewenning om al 3 jaar met iemand samen te zijn, wat altijd leuk is geweest...
|
|
|
|
|
|
Het is een schatje hoor, maar damn wat is het lastig om fatsoenlijk met hem te communiceren... En ik vind het kut dat hij niet mee wil naar dat verjaardagsfeestje, omdat hij niemand kent (ofwel gewoon niet wil/durft). Nee duh, als je nooit meekomt leer je m'n vrienden nooit kennen, sukkel...
![]() |
|
|