Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nou dat is hartstikke fijn!
kazet wil nooit zeggen of ik dik ben in een bepaalde broek of in het algemeen omdat 'hij 4 jaar discussie met zijn ex achter de rug heeft en het toch nooit goed is.' Maar hij wil natuurlijk geen relatie met een zeekoe dus af en toe ben ik onzeker dat ik te dik ben maar dan wil ie geen antwoord geven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, en later kwam daar ook nog bij dat door de ontwikkeling van de moderne geneeskunde de vraag naar 'magie' wegviel, waardoor oudere vrouwen die daarmee nog een centje konden verdienen, al snel te boek stonden als heks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder vind ik het een waanzinnige kwal en ik zie altijd voor me hoe hij paar keer het woord 'purper' in die spiegel zegt. Want purper is echt een Adriaan van Dis woord. En Arthur Japin heeft wel een heerlijke stem maar niet echt de scherpte van Stephen Fry en zijn maatjes ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik las gisteren trouwens wel een komisch stukje over de Franse Revolutie. De Zwitserse huurtroepen waren op een menigte aan het schieten. Toen gaf de koning het bevel de bevolking, die op de vlucht was, te sparen, waarop de Zwitsers het vuren staakten. Daarop dacht de menigte dat het een goed idee was terug te rennen. Aangezien de Zwitserse troepen geen bevel hadden gekregen om het vuur weer te openen, werden ze allemaal gelyncht,
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: