![]() |
|
![]() |
Inderdaad.. iedereen zoent anders.. ik vraag me alleen dus af, kun je iemand 'leren zoenen'.. nouhja.. of eigenlijk meer, dat als je vaker met elkaar zoent dat het dan beter wordt omdat je meer op elkaar bent ingespeeld..? Want het is zo zonde als iemand op wie je helemaal verliefd bent slecht zoent (en hij of zij vind datzelfde van jou).. maar daar valt toch wel wat aan te doen?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt mij persoon niet lekker om in m'n neusgaten getongd te worden, maar aan de andere kant is het wel heel lief als ze heel snel ff een klein kusje op m'n neus geeft oid... ![]() |
![]() |
|
Likken ... doe ik soms wel om die ander te plagen, de onderste lip dan, lijkt me eigenlijk heel lekker maar weet niet ( mijn ex deed dat nooit ), en zachtjes bijten kan ook heel lekker zijn ... maar die techniek die Annecath beschreef lijkt me iets TE
![]()
|
agh ja, iedereen zoent anders... Beetje variatie kan toch geen kwaad??
ik en mn vriend zoenen ook niet altijd t zeflde, gewoon hoe we op dat moment zin hebben. dus t kan toch ook wel eens voorkomen dat we elkaar over de lippen likken, of een beetje zachtjes op knabbelen tijdens t zoenen. kan erg lekker zijn. ![]()
||
Citaat:
een dom wijf, doe gewoon waar je zin in hebt en ga niet lopen zeuren hier. Vraag aan je vriend of het normaal is, hij heeft er ook wel een antwoord op, lijkt mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(offtopic) en is ABN nou echt zo moeilijk? (/offtopic) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hmz. Ik geef altijd een klein likje als teken dat hij z'n mond open moet doen.
Het werkt beter dan dat iemand ineens z'n mond open doet. Dan vind ik het 'zeg eens AAAA' gevoel wel erg overheersend. *maar ik ga dus niet helemaal tot de neus ofzo* (offtopic) alles behalve nederlands/ algemeen beschaafd nederlands. multifunctioneel, die afkortingen (/offtopic) |
![]() |
|
![]() |
Lalala, BEETJE laat maar ja; Beter laat dan nooit.
Het zal erotisch bedoeld zijn maar mss een beetje verkeerd uitgepakt hebben. De "daad" is niet altijd even fantastisch, maar 't gebaar maakt veel goed denk ik ![]() Als je wilt dat hij ermee ophoudt maar het niet durft te zeggen zal je het misschien eens bij hem moeten doen, mss ervaart hij 't als negatief en doet hij t dan ook niet meer bij jou ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
waarheid durven doen lorzenno | 44 | 15-11-2016 00:35 | |
Liefde & Relatie |
De Magische techniek van het Zoenen Simon | 56 | 11-09-2005 11:19 | |
Seksualiteit |
Wat te doen met de 'ballen'? Trinity | 43 | 05-09-2005 18:09 | |
Seksualiteit |
hoe lekker aftrekken? femkje | 97 | 28-02-2005 17:06 | |
Seksualiteit |
[likken/beffen enz] Hoe maak ik haar helemaal gek ?? Verwijderd | 64 | 05-11-2002 12:59 | |
Seksualiteit |
hij kon eerst zo lekker zoenen.. miep | 8 | 14-01-2002 14:48 |