Ik heb gestemd op 'soms'. Ik koop soms biologische producten. De producten die ik soms koop, zijn divers, varierent van pindakaas, yoghurt, eieren, boter, kaas, brood (die steengemalen broden met noten zijn fantastisch van de natuurwinkel <3), soep, linzen, pasta enz. Ik heb overigens ook wel eens wat van de organic-productlijn van H&M gekocht, ik geloof dat dit ook verantwoord was
Er is niet één type product wat ik altijd biologisch koop, maar het principe vind ik erg goed dus ik probeer er wel met enige regelmaat naar te handelen. Af en toe doe ik mijn boodschappen bij de natuurwinkel en daarnaast koop ik wel eens biologische producten bij de AH. Het liefst zou ik veel meer biologische producten kopen omdat ik vind dat we/ ik duurzamer moet omspringen met het milieu. Vanuit het duurzaamheidsaspect eet ik niet elke dag vlees. Ik ben geen vegatariër omdat ik vlees op zijn tijd te lekker vind en ik een visliefhebber ben (wel 1,5 jaar geweest, btw). Om toch mijn goede wil te tonen, eet ik regelmatig vleesvervangers.
Aangezien biologische producten vrij prijzig zijn, word ik nogal geremd in dit streven. Als ik erg mijn best zou doen, kan ik bezuinigen op sigaretten (indien ik zou stoppen), maar dat gaat me te ver. Ik heb het voornemen om later, wanneer ik een vermogend mensch ben, veel biologische producten te kopen.