Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Mja, als jij een keertje heel hard traint, heb je er waarschijnlijk niet veel last van. Als ik over mijn grenzen ga, kan ik er nog dagen last van hebben. Dus enige begeleiding is niet verkeerd
![]()
|
Verwijderd
|
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan ze eruit zien. Het is in Zuid-Afrika zelfs na de malariamug het dier dat de meeste menselijke slachtoffers eist. Het is vooral heel onverstandig tussen een nijlpaard op de oever en het water in te komen. Het dier voelt zich dan afgesneden en valt aan. Ook met bootjes op het water en de nijlpaarden erin is het gevaarlijk. Zij gooien soms de boot om en takelen mensen dan akelig toe met hun tanden. Een volwassen mannetje kan een drie meter lange krokodil in tweeën bijten. Ook lijken de dieren sloom en traag maar aan land kunnen ze een snelheid tot 30 kilometer per uur halen en zijn ze uiterst wendbaar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Hey!! Ik stel verdorie voor om een cheerdansje voor je te doen, en dat negeer je helemaal
![]() ![]() Citaat:
|
|