Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2009, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
het lijkt me vrij vervelend als commendatore de hele dag zo naar je zit te loeren en met een nerdstemmetje zegt: uh dat zou ik niet doen
Lijkt me wel heel handig juist! Hij mag ook wel bij mij komen en me weerhouden van vreetbuien
Oud 24-03-2009, 13:57
Verwijderd
nu krijg ik trek in chips

hoe duur zou een abonnement op een sportschool zijn?
Oud 24-03-2009, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Duur
Oud 24-03-2009, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijne is 32,50 pm, en dan mag je 2xpw trainen.
Oud 24-03-2009, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mar goed, ik zou weggaan. *geeft zichzelf nog maar eens een schop*
Oud 24-03-2009, 14:00
Verwijderd
Een sportschool begrijp ik niet. Je kan toch net zo goed een paar rondjes fietsen, en dat is gratis.
Oud 24-03-2009, 14:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jamaar daar train je je biceps niet mee jeweet

hoi trouwens
Oud 24-03-2009, 14:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gedver, krimoorlog en coalitie-oorlogen en eerste wereldoorlog en frans-duitse oorlog (of was dat een coalitieoorlog?)

en ik moet het voor morgen kennen
Oud 24-03-2009, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Een sportschool begrijp ik niet. Je kan toch net zo goed een paar rondjes fietsen, en dat is gratis.
In de sportschool regent het niet. Het is er ook niet koud en als je op zo'n loopband gaat hardlopen dan is dat minder belastend voor je knieën. Bovendien kun je lekker op pilatescursus met allerlei huisvrouwen of een beetje op zo'n grote rubberen bal liggen, als je niet écht wil sporten maar wel de indruk wil wekken dat je sportief bezig bent.
Oud 24-03-2009, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En je wordt niet bruin in de sportschool en je kunt na het sporten in de sauna
Oud 24-03-2009, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Jamaar daar train je je biceps niet mee jeweet

hoi trouwens
Ach, met de uitgespaarde 32,50 per maand kun je steroïden kopen.
Oud 24-03-2009, 15:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sportschool is wel gezonder. Bovendien hebben ze daar gratis shampoo, die moet je ook zelf kopen als je op eigen initiatief sport.
Oud 24-03-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Mijne is 32,50 pm, en dan mag je 2xpw trainen.
€ 15,95 per maand, onbeperkt sporten. En 't is niet een heel grote sportschool, maar wel dikke prima. Altijd lekker rustig, ze hebben zat toestellen.
Oud 24-03-2009, 15:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo! Gesport en wel Nu alleen wel half dood
Oud 24-03-2009, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
€ 15,95 per maand, onbeperkt sporten. En 't is niet een heel grote sportschool, maar wel dikke prima. Altijd lekker rustig, ze hebben zat toestellen.
Mja het kan natuurlijk ook wel goedkoper, maar ik train bij een sportschool met veel begeleiding. En die heb ik nodig, dus tja. Als je bij Fit For Free gaar sporten ofzo heb je volgens mij geen begeleiding.
Oud 24-03-2009, 15:24
Verwijderd
Ik moet zo nog een opdrachtje gaan maken. Maar ik heb daar helemaal geen zin in...
Verwijderd
Waar heb je begeleiding voor nodig, CR?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan me echt niet concentreren op geschiedenis
Oud 24-03-2009, 15:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Om de apparaten goed te gebruiken en alle spieren te trainen en niet te overbelasten en optimaal te trainen lijkt me?
Oud 24-03-2009, 15:27
Verwijderd
Dat heb je maar één keer nodig, lijkt me. En ik heb aan het begin ook alles gewoon duidelijk uitgelegd gekregen. Gratiesj en voor nietsj.
Oud 24-03-2009, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moet zo nog een opdrachtje gaan maken. Maar ik heb daar helemaal geen zin in...
Ik ben heel goed in cheerleaden, dus als ik nou even cheer voor je?

Citaat:
Ik heb al jaren chronische vermoeidheid, wat ertoe heeft geleid dat ik al een jaar helemaal niet meer heb gesport. Mijn conditie was echt heel slecht geworden uiteraard, en een goede conditie kan best wel helpen om me beter te voelen. Dus ik heb mezelf vorige week een enorme schop onder m'n kont gegeven, en ben weer begonnen met fitnessen Maar goed, om een conditie op te bouwen vanaf 0 is het wel fijn om begeleiding te krijgen van iemand die weet waar 'ie het over heeft
Oud 24-03-2009, 15:30
Verwijderd
Ik had twee maanden geleden ook de conditie van een nijlpaard, maar ik denk niet dat ik veel extra begeleiding nodig heb. En dat is me ook geen 15 euro waard.
Oud 24-03-2009, 15:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mja, als jij een keertje heel hard traint, heb je er waarschijnlijk niet veel last van. Als ik over mijn grenzen ga, kan ik er nog dagen last van hebben. Dus enige begeleiding is niet verkeerd
Oud 24-03-2009, 15:34
Verwijderd
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan ze eruit zien. Het is in Zuid-Afrika zelfs na de malariamug het dier dat de meeste menselijke slachtoffers eist. Het is vooral heel onverstandig tussen een nijlpaard op de oever en het water in te komen. Het dier voelt zich dan afgesneden en valt aan. Ook met bootjes op het water en de nijlpaarden erin is het gevaarlijk. Zij gooien soms de boot om en takelen mensen dan akelig toe met hun tanden. Een volwassen mannetje kan een drie meter lange krokodil in tweeën bijten. Ook lijken de dieren sloom en traag maar aan land kunnen ze een snelheid tot 30 kilometer per uur halen en zijn ze uiterst wendbaar.
Oud 24-03-2009, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 24-03-2009, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Nijlpaarden zijn veel gevaarlijker dan ze eruit zien. Het is in Zuid-Afrika zelfs na de malariamug het dier dat de meeste menselijke slachtoffers eist. Het is vooral heel onverstandig tussen een nijlpaard op de oever en het water in te komen. Het dier voelt zich dan afgesneden en valt aan. Ook met bootjes op het water en de nijlpaarden erin is het gevaarlijk. Zij gooien soms de boot om en takelen mensen dan akelig toe met hun tanden. Een volwassen mannetje kan een drie meter lange krokodil in tweeën bijten. Ook lijken de dieren sloom en traag maar aan land kunnen ze een snelheid tot 30 kilometer per uur halen en zijn ze uiterst wendbaar.
quote van de dag
Oud 24-03-2009, 15:38
Verwijderd
Oh ik dacht dat iedereen al wist dat nijlpaarden erg gevaarlijk zijn.
Oud 24-03-2009, 15:39
Verwijderd
Dat wist ik wel, maar nergens heb ik het zo mooi verwoord gezien als in dit stukje tekst...

een krokodil in tweeën bijten...
Oud 24-03-2009, 15:39
Verwijderd
Ja als je tussen een nijlpaard en zn water staat kun je daar maar beter weggaan.
Oud 24-03-2009, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik wel, maar nergens heb ik het zo mooi verwoord gezien als in dit stukje tekst...

een krokodil in tweeën bijten...
wikipedia
Oud 24-03-2009, 15:40
Verwijderd
Ik zei alleen iets over z'n conditie hoor.
Oud 24-03-2009, 15:41
Verwijderd
Citaat:
wikipedia
ja en...
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar blijkbaar is z'n conditie dus niet zo slecht
Verwijderd
Citaat:
Ik zei alleen iets over z'n conditie hoor.
een nijlpaard heeft doorgaans een prima conditie, vandaar dat ik dit ook ging opzoeken.
Citaat:
ja en...
Ja want
Oud 24-03-2009, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeeeh wikipedia als bron gebruiken
Oud 24-03-2009, 15:43
Verwijderd
Ik doe het regelmatig.
Verwijderd
Citaat:
Oeeeh wikipedia als bron gebruiken
Ja eh ik had geen zin om zelf netjes uit te leggen dat nijlpaarden enorm hard kunnen rennen.
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het regelmatig.
Zeg commendatore, wil jij een kusje?
Oud 24-03-2009, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk ook heel vaak op wikipedia hoor. Vermeld het alleen niet, schijnt zo ongeveer heiligschennis te zijn
Oud 24-03-2009, 15:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Commendatore is populair vandaag
Oud 24-03-2009, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Zeg commendatore, wil jij een kusje?
ok!

Citaat:
Ik kijk ook heel vaak op wikipedia hoor. Vermeld het alleen niet, schijnt zo ongeveer heiligschennis te zijn
Nergens last van.

Al zou ik niet een hele opdracht op wikipedia baseren...
Oud 24-03-2009, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Gedver, krimoorlog en coalitie-oorlogen en eerste wereldoorlog en frans-duitse oorlog (of was dat een coalitieoorlog?)

en ik moet het voor morgen kennen
Frans-Duitse oorlog was een oorlog tussen de Noord-Duitse Bond, wat andere Duitse staten en Frankrijk. Frankrijk werd in een jaartje ofzo gepwnd.
Oud 24-03-2009, 15:46
Verwijderd
Chick rooooooock commendatore wil een kusje van je
Oud 24-03-2009, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hey!! Ik stel verdorie voor om een cheerdansje voor je te doen, en dat negeer je helemaal maar je wil wel meteen een kusje van Lisa

Citaat:
Ik ben heel goed in cheerleaden, dus als ik nou even cheer voor je?
Oud 24-03-2009, 15:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick rooooooock commendatore wil een kusje van je
Hihihihihihi
Oud 24-03-2009, 15:49
Verwijderd
Oh, die had ik even over het hoofd gezien. Je mag rustig komen cheerleaden hoor!
Oud 24-03-2009, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Woohoo

*cheerpakje aantrekt en met ponpons zwaait*
Oud 24-03-2009, 15:52
Verwijderd
Die poep zegt iets over het nijlpaard, zijn conditie en hoe boos hij is.
Oud 24-03-2009, 15:53
Verwijderd
Oud 24-03-2009, 15:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga jullie maar weer eens verlaten. Heb me nog steeds niet gedoucht na het sporten, dus zit hier te stinken op m'n bank.

Regels voor berichten