Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het echt met ups en downs hier. Tenminste, van mijn kant uit. Maar eigenlijk moet ik me niet aanstellen, het gaat goed
![]() ![]() En toch, ik mis mijn mannen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik voel me een beetje gepasseerd.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
We hebben te weinig tijd echt voor elkaar vind ik. Als we elkaar zien zijn we alsnog druk met van alles en als we in bed liggen zijn we zo moe dat we alleen maar willen slapen. Gisteren na een heel druk weekend klussen dan ook eventjes tijd voor ons tweeen ingelast, dat was fijn
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Sinds ik contact met hem had dit weekend voel ik me beetje, tja, verdrietig. Niet continu, maar toch. Wil zo graag met ´m afspreken, kijken of het nog hetzelfde is als eerst, van zijn en mijn kant. Maar dat ik me al zo voel door een paar smsjes en hij niet voorstelt om af te spreken zegt ook al wat. Pff..
Hopelijk gaat de date met de lekkere jongen morgen door, beetje afleiding. En dan helpt het ook niet als ik me nog steeds niet helemaal thuis voel hier.. Zo genoeg gezeurt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm. Gister langsgeweest en blijven slapen. Baal er een beetje van dat hij dingen niet zo goed los kan laten. Na wat drama ben ik het alweer vergeten op het moment dat we weer samen in bed liggen ofzo. Hij niet, hij blijft malen...
Heb cd van zijn ouwe band en ookal is het niet echt mijn muziek, word er zeer vrolijk van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als er geen verandering in lijkt te komen (want dat je zo veel met je baan bezig bent als in: nergens anders aan denken, lijkt me OF bij een mega top baan, OF helemaal op het begin van je nieuwe baan), dan kan ik me voorstellen dat dat je opbreekt. ik wilde even de andere kant belichten, that's all ![]() ot: topavond/nacht/ochtend gehad, zo knus (L) ik ga al bijna weg (drie maanden finland) en ik heb er aan de ene kant bizar veel zin in en aan de andere kant ga ik hem keihard missen ![]() |
![]() |
|
Dank jullie wel voor jullie reacties Sanne, Spekkie en grl
![]() Grl, hoe is het bij jullie precies gegaan dan? Was hij ook altijd zo druk? En hoe ging jij er dan mee om? Is het uiteindelijk daarop toch mis gelopen? Ik weet niet of dit on topic is hoor, anders ga ik door op de PM ![]() ![]() Ik snapte de vragen van Sanne wel, ik vind zelf ook dat je er voor je partner moet zijn, ook in drukke tijden. Dat was ook altijd mijn instelling, maar bij vlagen begin ik het toch een beetje beu te raken. Het komt denk ik ook door onze verschillende levens, hij werkt volop en ik studeer nog. Ik kan met lekker weer spontaan een terrasje pakken en hij niet. Ik voel me zo lullig, maar ik merk gewoon dat als ik met vrienden afspreek, ik hartstikke vrolijk ben en we soms echt niet kunnen ophouden met lachen en gek doen. En dan denk ik aan de laatste tijd met mijn vriend en kan ik me niet herinneren wanneer we voor de laatste keer zoveel lol hebben gehad. We hebben wel lol, maar niet meer in die zin dat we lekker gek doen en dat hij me zo aan het lachen maakt. Hij heeft die energie gewoon niet lijkt het.. Tis niet dat hij een mega top baan heeft, ik weet wel dat hij heel graag carriere wilt maken en dat, als hij hier goede naam maakt, hij wel door kan gaan naar een hele goede baan..Hij heeft geen lange reistijd, hooguit 2 uur per dag. Ik weet eigenlijk ook niet hoe nu verder..ik kan het wel zeggen, maar het heeft geen zin. Hij raakt boos, ik raak verdrietig en uiteindelijk verandert er niks. En hij doet wel zijn best om me te zien en dat vind ik heel lief, maar hij is dan zo moe dat ik me daar ook weer een beetje aan irriteer.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig ga ik zelf binnenkort hetzelfde schuitje in (qua baan dan). Ik vind het vervelend dat hij vaak niet terug smst overdag en hij werkt te hard de laatste tijd. Toch heb ik het wel fijn als hij er is hoor. Hij denkt ook aan mij ![]() ![]() ![]() @ uuf, weer een sisser ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het scheelt denk ik veel dat jij dadelijk ook gaat werken ja..die van mij krijgt soms ook een ingeving dat ik nog besta en dan krijg ik ook een smsje net voor of na de lunch ![]() Ben wel blij dat ik niet de enige ben, soms zie ik gezellig stelletjes door de week samen op een terrasje zitten en dan baal ik dat ik dat niet met hem kan doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn advies: Wat er ook gebeurt NEGEREN. ontopic: <3 Helemaal prima! Morgen naar een concert ![]()
|
Ik voel me best wel goed.
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mijn beste vriendinnetje die in austraië zit belde me vannacht wakker, en ze zat dronken op het strand en ze ging huilen omdat ze me miste. ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft, meh
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al snel had ik door dat er een ander probleem aan zat te komen, hij was steeds vaker moe en lusteloos.. had geen zin meer in werk en vond de hele wereld stom. Ik heb 'm toen meerdere malen gezegd dat ik me zorgen maakte en dat ik dacht dat hij misschien moest kijken naar een andere baan of minder werken (hij werkte heel veel, ongeveer het dubbele van een kantoorbaan en hij deed dat in stadsbeveiliging waar hij de hele dag moest lopen of rennen). Het enige wat ik toen kreeg was dat ik me met m'n eigen zaken moest bemoeien. Een paar maanden later was het zo ver.. hij zat thuis met een burnout en een flinke depressie. Over de eerste weken van die tijd kan ik nog steeds niet denken zonder natte ogen te krijgen. Het is nu iets meer dan een jaar geleden maar het zit nog steeds erg diep. Hij sloot me volledig buiten..wilde niets met me te maken hebben, wilde me niet vertellen hoe het ging.. als hij iets vertelde was het in de sfeer van "je weet niet hoe het is om iedere dag rond te lopen met het gevoel dat je het liefst een mes je in buik zou willen steken". En hij was echt.. echt gemeen. En ik weet dat ik 'm dat zou moeten vergeven omdat-ie zich natuurlijk slecht voelde maar dat zit er zelfs nu nog niet in.. het heeft zoveel pijn gedaan. Ook de hulpverlening kwam ontzettend langzaam op gang. Na een tijdje heeft-ie medicatie gekregen. Daar kreeg hij allemaal bijwerkingen van. Heel heftige krampen, maar ook rare dingen als niet meer weten waar hij was. Een dag toen ik daar was, was ik naar buiten gegaan om boodschappen te doen en toen ik terugliep zag ik 'm opeens lopen. Hij wist niet waar hij was, wie hij was, wie ik was.. dus ik heb 'm mee naar huis genomen. Daar heb ik 'm op bed gelegd en ben ik tegen 'm gaan praten.. op een zeker moment hield-ie op met ademen. Blijkt dat ik toch best stressbestendig ben.. uiteindelijk is het goed gekomen zonder dat ik de ambulance hoefde te bellen, maar ik heb wel het ziekenhuis opgebeld om te vragen wat er nu moest. Hij is toen gelukkig van die medicatie afgehaald en opeens ging het een stuk beter.. Wel heeft-ie uiteraard een therapeut gekregen, zij was eigenlijk die enige die echt hielp.. en net toen het een beetje opgang kwam, moest hij verhuizen. In de maanden daarna.. tja. Het ging allemaal zo verdomd langzaam en hij bleef duidelijk patient. Kon eigenlijk niets, wilde eigenlijk niets. Na de verhuizing kwam de hulpverlening weer ontzettend langzaam op gang (ze hebben zo'n regiogebonden systeem). Inmiddels is-ie weer aan de medicatie (andere medicatie) en het lijkt te helpen. We zullen wel zien. En qua relatie.. ik was meer degene die 'm op de been hield dan z'n vriendin. We waren nog niet zo lang samen toen dit gebeurde en het is heel raar om van de roze wolk waarin je denkt dat iemand geweldig is, te gaan naar een depressief en lusteloos iemand. Ik vind dat ook nog steeds wel moeilijk want ik merk dat ik niet goed weet wat ik nou moet verwachten als-ie straks "beter" is. Welke dingen horen echt bij hem, welke dingen waren er alleen door de omstandigheden. Ook is onze relatie toch een hele tijd een beetje patient-verpleegster geweest en dat is nooit goed. Op dit moment gaat het met hem wel wat beter.. hij studeert een beetje, werkt nog niet. Met onze relatie blijft het rommelig. Ik weet niet zo goed wat ik nou nog werkelijk voor 'm voel. En of ik moet hopen dat dit vage gevoel nog weggaat en dat-ie, als-ie zich straks echt weer goed voelt, net zo leuk blijft te zijn als ik dacht of dat het gewoon eigenlijk te laat is. De afstand is natuurlijk lastig geweest maar ik denk ook dat het ons gered heeft. Ik zou het nooit hebben volgehouden als ik er dagelijks mee geconfronteerd zou zijn. Nou ja, lang verhaal.. het moest er gewoon een keertje uit. En er staat eigenlijk maar zo'n ontzettend klein gedeelte in. Ik weet niet of je m'n reacties nog steeds waardeert na dit verhaal ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmmm. Vanmorgen en gisteravond beetje ruzie gehad, eigen schuld. Moettie maar beter nadenken voordat hij iets zegt en áls hij iets zegt. Maar tis weer goed
![]() ![]() En @SIdhe (wonen jullie al in t huisje?), Dvine en de anderen die gereageerd hadden: Ik heb gisteren een hele tijd met vriendinnetje zitten praten. Ik heb mijn grenzen aangegeven en dat ze daar al eens over heen is geweest, en dat vooral niet nóg een keer moet proberen. Daarnaast geeft zij aan dat ze de structuur atm in haar leven kwijt is. Samen gaan we daar aan werken. Lang verhaal, mocht je er behoefte aan hebben, dan pm ik wel! Evengoed bedankt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Het is heerlijk weer! Dus ik heb ook zin om op terrasjes te zitten, mensen (=mannen) te kijken en te flirten. Maar ik moet werken en vrijdag ook al ![]() Oh en ik heb m'n ex-scharrel gesms't omdat ik morgen in zijn stad ben. Maar hij reageert niet en dat vind ik stom. Laatst gewijzigd op 01-04-2009 om 13:58. |
![]() |
|
![]() |
Goedzo @ SA! goed dat het in ieder geval uitesproken is
![]() OT: woei! Laatste week stage. Daarna eindelijk geen rekening meer houden met vroeg opstaan en lessen voorbereiden enzo. En hoop nu een wat leuker vriendinnetje te zijn, want volgens mij word ik niet heel gezellig als ik gestresst ben ![]() Psst misschien niet echt hier, maar toch een beetje. Eén van mijn bazen had van een collega ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag mensen die ik heel slecht ken maar gevraagd of ze wat wouden doen, en dat was eng, maar 1 iemand kon wel. Maar aan de ene kant ben ik blij dat hji een vriendin heeft, want het zou lastig zijn om vrienden te worden als hij me leuk zou vinden (wat mijn vriend dacht). Maar waarom voel ik dan toch een heel klein beetje jaloezie als hij langer naar een vriendin van me keek, ipv naar mij, enzo? En dat het nog een week duurt voor ik hem weer zie?
Die vriendin van mij maakt me wel vaker onzeker merk ik, terwijl ik haar heel aardig en lief vind. Maar ze is ook heel mooi, mooier dan ik denk ik, en dan voel ik me soms minder naast haar? Zelfs mijn vriend is vroeger verliefd op haar geweest, meh. Ik heb het (weer) hartstikke leuk met mijn vriend, en ik snap deze gevoelens niet zo goed. Maar het kan ook komen omdat ik gewoon weer graag vrienden heb hier, die ik kwijt ben geraakt dit jaar.
||
Citaat:
![]() Lange termijn.. tja. Ik ben helemaal weg van Zweden dus op zich zou ik daar best willen wonen maar ik weet niet of ik ook m'n kinderen en zo zover weg van m'n familie zou willen krijgen. Op dit moment ben ik nog helemaal aan het begin van studie en hij ook dus we hebben ook allebei nog niet echt de gelegenheid om te verhuizen. Misschien dat hij een jaar uitwisselingsstudent zal worden hier in Nederland of zo. En verder zien we wel. Voordat we klaar zijn met studie (of iig Bachelor) zijn we zo weer 3 a 4 jaar verder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oeh, al die mensen die sleutels krijgen, tof
![]() ![]()
|
Normaal zien mijn vriend en ik elkaar bijna dagelijks, maar ben net 12 dagen op vakantie geweest (zonder hem). Toen ik maandag terugkwam en ik 's avonds bij hem langs ging was hij echt heel blij dat ik er weer was. Hij gedroeg zich echt alsof hij me gemist had, en had dat eigenlijk helemaal niet van hem verwacht. Dus dat vond ik wel leuk/mooi om te zien, dat ik niet alleen hem gemist had, maar dat het wederzijds was
![]() (en nu zit hij in New York dus zien we elkaar weer bijna een week niet)
|
![]() |
|
|