Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2009, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Hmm, raar..aan de ene kant was het een fijn weekend, zaterdag was echt heel erg leuk. En hij heeft werkelijk alles voor me over. Toch ben ik een beetje in de war..Bepaalde punten in onze relatie zitten mij niet helemaal lekker en daar lijkt ook niet echt verbetering in te komen. Hij is nog zo jong, maar is al zo serieus en gedraagt zich soms zo 'oud'. (...)
Ik begrijp dat zijn werk erg vermoeiend is, maar hij doet ook niets om zich daar tegen te verzetten en wil zo veel mogelijk slapen..Hij is zo ontzettend met zijn werk bezig, ook als ik naast hem lig in bed, hij zit met zijn gedachten heel ergens anders.. Ik erger me daar dan op. Ik wil gek doen, lachen, impulsieve acties. Maar ik zou zo graag willen dat hij met me mee zou doen. Maar misschien verschillen we daar wel teveel voor...en ik wil ook niet van hem verwachten dat hij verandert, want daar geloof ik niet in. (...)
Dit.
En het is niet dat ik er erg ongelukkig door ben, maar het is wel lastig.
Advertentie
Oud 30-03-2009, 09:24
Verwijderd
Volgens mij is het echt met ups en downs hier. Tenminste, van mijn kant uit. Maar eigenlijk moet ik me niet aanstellen, het gaat goed Mijn collega's zijn superlief, ik maak me zorgen om een vriendin (pm krijgen jullie deze week, danke ) en ik had een heel lief mailtje van een nichtje. Heel schattig!
En toch, ik mis mijn mannen.
Oud 30-03-2009, 09:31
Ries.
Ries. is offline
Ik heb veel buikpijn, maar dat komt vanwege de spanning die ik heb, omdat ik straks naar een concert van Metallica ga. Sowieso word ik altijd onrustig van drukte en als ik niet weet wat me de uren voor het concert me te wachten staat.

Dat is wel minder dus..
Oud 30-03-2009, 10:46
Apocrypha
Apocrypha is offline
Een eenzame week in het vooruitzicht.
Oud 30-03-2009, 11:12
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb veel buikpijn, maar dat komt vanwege de spanning die ik heb, omdat ik straks naar een concert van Metallica ga. Sowieso word ik altijd onrustig van drukte en als ik niet weet wat me de uren voor het concert me te wachten staat.

Dat is wel minder dus..
Niet focussen op die buikpijn dan, want daardoor verergert het alleen maar. Je gaat naar een concert en dat doe je omdat je het leuk vindt, probeer daar maar vooral aan te denken.
Oud 30-03-2009, 11:31
groovy
groovy is offline
Citaat:
Dit.
En het is niet dat ik er erg ongelukkig door ben, maar het is wel lastig.
Ik dacht echt dat ik de enige was die daar mee zit. Ik ben ook niet meteen ongelukkig daardoor, maar vind het inderdaad ook erg lastig. Als ik er met hem over probeer te praten, voelt hij zich al snel aangevallen, dat begrijp ik ook wel, want er is nou niet echt een leuke manier om dit te brengen. Maar toch wil ik er over praten en ik verwacht niet dat hij meteen alles anders gaat doen, maar ik zou het al fijn vinden als hij eens stil zou staan bij wat ik gezegd heb en na gaat denken over wat hij er zelf van vindt..
Oud 30-03-2009, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Hmm, raar..aan de ene kant was het een fijn weekend, zaterdag was echt heel erg leuk. En hij heeft werkelijk alles voor me over. Toch ben ik een beetje in de war..Bepaalde punten in onze relatie zitten mij niet helemaal lekker en daar lijkt ook niet echt verbetering in te komen. Hij is nog zo jong, maar is al zo serieus en gedraagt zich soms zo 'oud'. Het komt ook doordat hij zo jong is afgestudeerd en nu al in een baan zit waar normaal 30-ers pas in komen te zitten..
Ik begrijp dat zijn werk erg vermoeiend is, maar hij doet ook niets om zich daar tegen te verzetten en wil zo veel mogelijk slapen..Hij is zo ontzettend met zijn werk bezig, ook als ik naast hem lig in bed, hij zit met zijn gedachten heel ergens anders.. Ik erger me daar dan op. Ik wil gek doen, lachen, impulsieve acties. Maar ik zou zo graag willen dat hij met me mee zou doen. Maar misschien verschillen we daar wel teveel voor...en ik wil ook niet van hem verwachten dat hij verandert, want daar geloof ik niet in. Maar ik heb ook niet het lef om het op basis hiervan uit te maken, want hij is een geweldige vriend en ontzettend lief en voordat hij zo druk was met zijn werk was het helemaal super met hem. Maar op dit moment, is dit genoeg, word ik hier gelukkig van, zijn we samen beter dan alleen? Pffffft
hmm ik snap wel dat je je daardoor rot voelt, weet ook niet hoe lang jullie een relatie hebben en hoelang hij die baan al heeft. maar als jullie al lang iets hebben en hij die baan pas net heeft, is het gewoon even doorbijten lijkt me. hij zit natuurlijk helemaal vol van die baan, is moe en is er veel mee bezig. maar dat wordt minder, als hij in het ritme zit, als hij in het ritme van die baan zit. ik denk dat hij nu juist jou nodig heeft, om hem te steunen. na verloop van tijd gaat dat echt wel beter en dan wordt het vast weer zoals vroegah
Oud 30-03-2009, 14:50
Moonspell
Moonspell is offline
Het is wel verwarrend. (& Natuurlijk zou ik haar dolgraag willen zien. )

Maar ook weer niet.

Hej, mijn openingszin matcht.
Oud 30-03-2009, 21:04
Iduna
Iduna is offline
Ik voel me een beetje gepasseerd. De baby's vliegen me om de oren. Mijn ex verwacht er ook een. Hoewel ik nog lang niet toe ben aan kinderen, zet het me toch aan het denken. En hij gaat er over twee jaar een keer serieus over nadenken. Hij past niet bij me, maar dat maakt hem juist zo interessant.
Oud 30-03-2009, 21:17
groovy
groovy is offline
Citaat:
hmm ik snap wel dat je je daardoor rot voelt, weet ook niet hoe lang jullie een relatie hebben en hoelang hij die baan al heeft. maar als jullie al lang iets hebben en hij die baan pas net heeft, is het gewoon even doorbijten lijkt me. hij zit natuurlijk helemaal vol van die baan, is moe en is er veel mee bezig. maar dat wordt minder, als hij in het ritme zit, als hij in het ritme van die baan zit. ik denk dat hij nu juist jou nodig heeft, om hem te steunen. na verloop van tijd gaat dat echt wel beter en dan wordt het vast weer zoals vroegah
Dankjewel voor je reactie . We hebben nu 1,5 jaar iets met elkaar en sinds dat ik hem ken heeft hij die baan..en sinds oktober 2008 is hij zo druk geworden met die baan..ik weet ook wel dat hij carriere wilt maken en ik bewonder hem daar ook in, tis meer zijn houding die me soms stoort. Hij is ambitieus en dat vind ik super, maar ik vind het jammer dat in die ene echte dag dat we samen hebben per week, hij vaak toch afwezig en/of moe is..ik begrijp het wel, maar de laatste tijd vind ik het moeilijk omdat er geen verandering meer in lijkt te komen. Ik probeer hem ook zoveel mogelijk te steunen, hij zegt me vaak genoeg af voor zijn werk en daar zal ik ook nooit moeilijk over doen. Maar die ene dag dat we samen hebben, wil ik hem zoals ie was..vrolijk en met energie en met zijn hoofd erbij. En ik weet niet hoe ik dat klaarkrijg haha..
Oud 30-03-2009, 21:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We hebben te weinig tijd echt voor elkaar vind ik. Als we elkaar zien zijn we alsnog druk met van alles en als we in bed liggen zijn we zo moe dat we alleen maar willen slapen. Gisteren na een heel druk weekend klussen dan ook eventjes tijd voor ons tweeen ingelast, dat was fijn Morgenavond komt ie weer en dan heb ik ook niets gepland, gewoon lekker ff samen. Mijn/ons huisje wordt steeds leuker en dat vindt hij ook Ik vind alleen dat hij wel iets meer mag komen helpen eigenlijk maar dat is heel moeilijk om te zeggen omdat hij vindt dat ie al heel veel doet
Oud 30-03-2009, 21:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik dacht echt dat ik de enige was die daar mee zit. Ik ben ook niet meteen ongelukkig daardoor, maar vind het inderdaad ook erg lastig. Als ik er met hem over probeer te praten, voelt hij zich al snel aangevallen, dat begrijp ik ook wel, want er is nou niet echt een leuke manier om dit te brengen. Maar toch wil ik er over praten en ik verwacht niet dat hij meteen alles anders gaat doen, maar ik zou het al fijn vinden als hij eens stil zou staan bij wat ik gezegd heb en na gaat denken over wat hij er zelf van vindt..
Oh je bent niet de enige hoor. Maar ik hoop voor jou wel dat het beter zal gaan dan het bij ons gegaan is
Oud 30-03-2009, 23:34
Verwijderd
volgens mij is dit echt met een sisser afgelopen? geen zin meer om er nog over na te denken, maar de volgende keer is het echt afgelopen (dat zeg ik nu wel, maarja hmmm haha). lekker uit eten geweest en bier gedronken, en eigenlijk was het heel erg gezellig
Oud 31-03-2009, 00:12
Verwijderd
Pffffff kan meneer de ex met onmiddellijke ingang op een onbewoond eiland neergezet worden?! Ik word zo moe van die kerel
Oud 31-03-2009, 00:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Niet om lullig te doen, maar bij mijn ex is het dus mede om deze reden uitgegaan. En nu heeft hij al vier jaar deze baan en zit er nog steeds geen verandering in zijn leven. (Wel anders dan in jouw situatie: hij heeft vier uur reistijd per dag... en dat maakt hem dus zo moe). Maar ja, ik snap groovy dus heel goed, want mijn ex was ook altijd moe en niet meer zo enthousiast en speels en energiek zoals in het begin. En daar heb ik veel van gebaald
Oud 31-03-2009, 08:24
Apocrypha
Apocrypha is offline
Pfff, je ex gaat er met je beste vriend vandoor terwijl je het er al zwaar mee hebt en dan ben ik degene die haar leven verpest...
Oud 31-03-2009, 09:26
ST*R
ST*R is offline
Sinds ik contact met hem had dit weekend voel ik me beetje, tja, verdrietig. Niet continu, maar toch. Wil zo graag met ´m afspreken, kijken of het nog hetzelfde is als eerst, van zijn en mijn kant. Maar dat ik me al zo voel door een paar smsjes en hij niet voorstelt om af te spreken zegt ook al wat. Pff..
Hopelijk gaat de date met de lekkere jongen morgen door, beetje afleiding.
En dan helpt het ook niet als ik me nog steeds niet helemaal thuis voel hier..
Zo genoeg gezeurt
Oud 31-03-2009, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Pfff, je ex gaat er met je beste vriend vandoor terwijl je het er al zwaar mee hebt en dan ben ik degene die haar leven verpest...

OT: Ik heb een onwijs lief vriendinnetje <3
Oud 31-03-2009, 10:11
wup
wup is offline
Hmm. Gister langsgeweest en blijven slapen. Baal er een beetje van dat hij dingen niet zo goed los kan laten. Na wat drama ben ik het alweer vergeten op het moment dat we weer samen in bed liggen ofzo. Hij niet, hij blijft malen...
Heb cd van zijn ouwe band en ookal is het niet echt mijn muziek, word er zeer vrolijk van.
Oud 31-03-2009, 11:49
Verwijderd
Flieft. En blij. Met een beetje geluk zie ik hem donderdag weer.
Oud 31-03-2009, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Niet om lullig te doen, maar bij mijn ex is het dus mede om deze reden uitgegaan. En nu heeft hij al vier jaar deze baan en zit er nog steeds geen verandering in zijn leven. (Wel anders dan in jouw situatie: hij heeft vier uur reistijd per dag... en dat maakt hem dus zo moe). Maar ja, ik snap groovy dus heel goed, want mijn ex was ook altijd moe en niet meer zo enthousiast en speels en energiek zoals in het begin. En daar heb ik veel van gebaald
begrijp ik ook en ik begrijp groovy ook. maar ik wist dus niet hoelang het al speelde. kijk als hij de laatste maanden wat drukker is en weinig tijd voor je heeft ivm zijn nieuwe baan, dan is het gewoon even doorbijten, dat je er toch gewoon voor hem bent en blijft.
maar als er geen verandering in lijkt te komen (want dat je zo veel met je baan bezig bent als in: nergens anders aan denken, lijkt me OF bij een mega top baan, OF helemaal op het begin van je nieuwe baan), dan kan ik me voorstellen dat dat je opbreekt.

ik wilde even de andere kant belichten, that's all

ot: topavond/nacht/ochtend gehad, zo knus (L)
ik ga al bijna weg (drie maanden finland) en ik heb er aan de ene kant bizar veel zin in en aan de andere kant ga ik hem keihard missen
Oud 31-03-2009, 14:21
groovy
groovy is offline
Dank jullie wel voor jullie reacties Sanne, Spekkie en grl . Waardeer ik echt.

Grl, hoe is het bij jullie precies gegaan dan? Was hij ook altijd zo druk? En hoe ging jij er dan mee om? Is het uiteindelijk daarop toch mis gelopen? Ik weet niet of dit on topic is hoor, anders ga ik door op de PM . Wil niet heel het forum spammen met praten over mezelf .

Ik snapte de vragen van Sanne wel, ik vind zelf ook dat je er voor je partner moet zijn, ook in drukke tijden. Dat was ook altijd mijn instelling, maar bij vlagen begin ik het toch een beetje beu te raken. Het komt denk ik ook door onze verschillende levens, hij werkt volop en ik studeer nog. Ik kan met lekker weer spontaan een terrasje pakken en hij niet.

Ik voel me zo lullig, maar ik merk gewoon dat als ik met vrienden afspreek, ik hartstikke vrolijk ben en we soms echt niet kunnen ophouden met lachen en gek doen. En dan denk ik aan de laatste tijd met mijn vriend en kan ik me niet herinneren wanneer we voor de laatste keer zoveel lol hebben gehad. We hebben wel lol, maar niet meer in die zin dat we lekker gek doen en dat hij me zo aan het lachen maakt. Hij heeft die energie gewoon niet lijkt het..

Tis niet dat hij een mega top baan heeft, ik weet wel dat hij heel graag carriere wilt maken en dat, als hij hier goede naam maakt, hij wel door kan gaan naar een hele goede baan..Hij heeft geen lange reistijd, hooguit 2 uur per dag.

Ik weet eigenlijk ook niet hoe nu verder..ik kan het wel zeggen, maar het heeft geen zin. Hij raakt boos, ik raak verdrietig en uiteindelijk verandert er niks. En hij doet wel zijn best om me te zien en dat vind ik heel lief, maar hij is dan zo moe dat ik me daar ook weer een beetje aan irriteer..
Oud 31-03-2009, 14:26
Verwijderd
GVD, waarom zit die ene vriendin nou net in het buitenland? Beste vriendinnetje is nog hier, maar ondertussen is het zo omgedraaid dat ik het liever andersom zou willen. Oh ik ben niet aardig
Oud 31-03-2009, 14:36
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ik vind zelf ook dat je er voor je partner moet zijn, ook in drukke tijden. Dat was ook altijd mijn instelling, maar bij vlagen begin ik het toch een beetje beu te raken. Het komt denk ik ook door onze verschillende levens, hij werkt volop en ik studeer nog. Ik kan met lekker weer spontaan een terrasje pakken en hij niet.

Ik weet eigenlijk ook niet hoe nu verder..ik kan het wel zeggen, maar het heeft geen zin. Hij raakt boos, ik raak verdrietig en uiteindelijk verandert er niks. En hij doet wel zijn best om me te zien en dat vind ik heel lief, maar hij is dan zo moe dat ik me daar ook weer een beetje aan irriteer..
Hou op over een vriend en een baan, mijne doet er nog een opleiding bij ook
gelukkig ga ik zelf binnenkort hetzelfde schuitje in (qua baan dan). Ik vind het vervelend dat hij vaak niet terug smst overdag en hij werkt te hard de laatste tijd. Toch heb ik het wel fijn als hij er is hoor. Hij denkt ook aan mij Soms smst hij nog weleens tijdens de lunch We hebben gelukkig nog wel lol samen, dus dat is het verschil, vaak moeten we wel even aan elkaar wennen als we elkaar een tijdje niet gezien hebben. We hebben begrip voor elkaars keuzes, maar toch wel lastig soms

@ uuf, weer een sisser what happened?
Oud 31-03-2009, 14:38
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
gatver ik weet het allemaal niet meer. de ene keer denk ik "je hebt genoeg kansen gehad en ze steeds WEER verneukt en ik wil verder met m'n leven", en de andere keer denk ik "JE BENT ZO LEEEEUUUK". ik weet dat het verstandiger is om het uit te maken omdat het nu al zo vaak is gebeurd dat hij ging twijfelen. en ik ben er eigenlijk ook gewoon echt wel klaar mee, want dit is voor mij iedere keer weer een hel en ik weet niet hoe lang ik dat nog ga trekken. als we dinsdagavond besluiten om er mee door te gaan gebeurt precies dit over +- 2 maanden weer, en dan weer en dan weer and so on. ik heb het gevoel dat ik m'n tijd gewoon een beetje verneuk door bij hem te blijven. ik weet wel dat ik er gewoon mee moet stoppen, maar ik vind hem gewoon zo ontzettend leuk meh
Ah this happened. Dit klinkt gek, maar misschien twijfelt hij door alles wat in zijn leven op hem af komt. Hij moet zelf echt tot de conclusie komen dat hij NIET beter kan krijgen dan jou of in ieder geval daar NIET voor kiezen. Dit is vermoeiend inderdaad.
Oud 31-03-2009, 15:30
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hou op over een vriend en een baan, mijne doet er nog een opleiding bij ook
gelukkig ga ik zelf binnenkort hetzelfde schuitje in (qua baan dan). Ik vind het vervelend dat hij vaak niet terug smst overdag en hij werkt te hard de laatste tijd. Toch heb ik het wel fijn als hij er is hoor. Hij denkt ook aan mij Soms smst hij nog weleens tijdens de lunch We hebben gelukkig nog wel lol samen, dus dat is het verschil, vaak moeten we wel even aan elkaar wennen als we elkaar een tijdje niet gezien hebben. We hebben begrip voor elkaars keuzes, maar toch wel lastig soms
Oh dit is wel herkenbaar! Die van mij houdt er nog een 2e baan op na bij een ander groot kantoor, om praktijkervaring op te doen... Dus in feite heeft hij 2 banen..

Het scheelt denk ik veel dat jij dadelijk ook gaat werken ja..die van mij krijgt soms ook een ingeving dat ik nog besta en dan krijg ik ook een smsje net voor of na de lunch . Hij werkt ook echt veel te hard, en ik vind het echt knap van hem, maar denk soms dat hij teveel hooi op zijn vork neemt. Ik vind het elke vrijdag/zaterdag ook wennen als hij er is, voelt dan een beetje vreemd allemaal.

Ben wel blij dat ik niet de enige ben, soms zie ik gezellig stelletjes door de week samen op een terrasje zitten en dan baal ik dat ik dat niet met hem kan doen .
Oud 31-03-2009, 20:41
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Pffffff kan meneer de ex met onmiddellijke ingang op een onbewoond eiland neergezet worden?! Ik word zo moe van die kerel
Herkenbaar.
Mijn advies:
Wat er ook gebeurt NEGEREN.

ontopic: <3 Helemaal prima!
Morgen naar een concert
Oud 31-03-2009, 21:09
Verwijderd
het gaat wel weer goed geloof ik? gewoon net zoals eerst, alsof er niets is gebeurd.
Oud 31-03-2009, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Herkenbaar.
Mijn advies:
Wat er ook gebeurt NEGEREN.
Niet helemaal denk ik. Want het negeren is juist het probleem
Oud 01-04-2009, 01:26
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Niet helemaal denk ik. Want het negeren is juist het probleem
Oeps oke
Oud 01-04-2009, 04:09
Methuselah
Methuselah is offline
Ik voel me best wel goed. Heb iemand op 't oog, maar maak me niet al te veel illusies voor moest 't uiteindelijk niets worden, maar 't blijft wel leuk en spannend. En voor 't overige amuseer ik me geweldig met veel mensen, hoewel m'n beste kameraad meer dan drie maanden op +20 000km afstand zit en ik dacht in een zwart gat te vallen op sociaal vlak, da's totaal niet 't geval en 't is wel een heel leuk gevoel.
Oud 01-04-2009, 08:10
Verwijderd
mijn beste vriendinnetje die in austraië zit belde me vannacht wakker, en ze zat dronken op het strand en ze ging huilen omdat ze me miste. ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft, meh en als zij terug is gaat een ander vriendinnetje voor nog langer weg. sukkels. haha.
Oud 01-04-2009, 11:15
Dvine
Dvine is offline
Lastig is het, ik wil dolgraag dat het werkt.. Alleen volgens mij komt het alleen van mijn kant af, terwijl aan de andere kant ik steeds meer aan het afhaken ben.
Oud 01-04-2009, 11:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dank jullie wel voor jullie reacties Sanne, Spekkie en grl . Waardeer ik echt.

Grl, hoe is het bij jullie precies gegaan dan? Was hij ook altijd zo druk? En hoe ging jij er dan mee om? Is het uiteindelijk daarop toch mis gelopen? Ik weet niet of dit on topic is hoor, anders ga ik door op de PM . Wil niet heel het forum spammen met praten over mezelf .
1,5 jaar geleden begon het bij ons ook zo. Hij woont in Zweden, ik in Nederland dus we hebben nog een extra complicerende factor. Hij was altijd moe of aan het werk, en als ik in Zweden zat dan voelde dat erg nutteloos want ik was daar voor hem. Uiteraard had ik best dingen te doen en vrienden om te zien, maar daar ging het niet om. We kregen toen steeds vaker ruzietjes.. hij vond dat ik me niet aan moest stellen, ik vond dat hij me wel een klein beetje aandacht mocht geven omdat ik naar Zweden was gekomen.

Al snel had ik door dat er een ander probleem aan zat te komen, hij was steeds vaker moe en lusteloos.. had geen zin meer in werk en vond de hele wereld stom. Ik heb 'm toen meerdere malen gezegd dat ik me zorgen maakte en dat ik dacht dat hij misschien moest kijken naar een andere baan of minder werken (hij werkte heel veel, ongeveer het dubbele van een kantoorbaan en hij deed dat in stadsbeveiliging waar hij de hele dag moest lopen of rennen). Het enige wat ik toen kreeg was dat ik me met m'n eigen zaken moest bemoeien.

Een paar maanden later was het zo ver.. hij zat thuis met een burnout en een flinke depressie. Over de eerste weken van die tijd kan ik nog steeds niet denken zonder natte ogen te krijgen. Het is nu iets meer dan een jaar geleden maar het zit nog steeds erg diep. Hij sloot me volledig buiten..wilde niets met me te maken hebben, wilde me niet vertellen hoe het ging.. als hij iets vertelde was het in de sfeer van "je weet niet hoe het is om iedere dag rond te lopen met het gevoel dat je het liefst een mes je in buik zou willen steken". En hij was echt.. echt gemeen. En ik weet dat ik 'm dat zou moeten vergeven omdat-ie zich natuurlijk slecht voelde maar dat zit er zelfs nu nog niet in.. het heeft zoveel pijn gedaan.

Ook de hulpverlening kwam ontzettend langzaam op gang.
Na een tijdje heeft-ie medicatie gekregen. Daar kreeg hij allemaal bijwerkingen van. Heel heftige krampen, maar ook rare dingen als niet meer weten waar hij was. Een dag toen ik daar was, was ik naar buiten gegaan om boodschappen te doen en toen ik terugliep zag ik 'm opeens lopen. Hij wist niet waar hij was, wie hij was, wie ik was.. dus ik heb 'm mee naar huis genomen. Daar heb ik 'm op bed gelegd en ben ik tegen 'm gaan praten.. op een zeker moment hield-ie op met ademen. Blijkt dat ik toch best stressbestendig ben.. uiteindelijk is het goed gekomen zonder dat ik de ambulance hoefde te bellen, maar ik heb wel het ziekenhuis opgebeld om te vragen wat er nu moest. Hij is toen gelukkig van die medicatie afgehaald en opeens ging het een stuk beter..
Wel heeft-ie uiteraard een therapeut gekregen, zij was eigenlijk die enige die echt hielp.. en net toen het een beetje opgang kwam, moest hij verhuizen.

In de maanden daarna.. tja. Het ging allemaal zo verdomd langzaam en hij bleef duidelijk patient. Kon eigenlijk niets, wilde eigenlijk niets. Na de verhuizing kwam de hulpverlening weer ontzettend langzaam op gang (ze hebben zo'n regiogebonden systeem). Inmiddels is-ie weer aan de medicatie (andere medicatie) en het lijkt te helpen. We zullen wel zien.

En qua relatie.. ik was meer degene die 'm op de been hield dan z'n vriendin. We waren nog niet zo lang samen toen dit gebeurde en het is heel raar om van de roze wolk waarin je denkt dat iemand geweldig is, te gaan naar een depressief en lusteloos iemand. Ik vind dat ook nog steeds wel moeilijk want ik merk dat ik niet goed weet wat ik nou moet verwachten als-ie straks "beter" is. Welke dingen horen echt bij hem, welke dingen waren er alleen door de omstandigheden.
Ook is onze relatie toch een hele tijd een beetje patient-verpleegster geweest en dat is nooit goed.
Op dit moment gaat het met hem wel wat beter.. hij studeert een beetje, werkt nog niet. Met onze relatie blijft het rommelig. Ik weet niet zo goed wat ik nou nog werkelijk voor 'm voel. En of ik moet hopen dat dit vage gevoel nog weggaat en dat-ie, als-ie zich straks echt weer goed voelt, net zo leuk blijft te zijn als ik dacht of dat het gewoon eigenlijk te laat is. De afstand is natuurlijk lastig geweest maar ik denk ook dat het ons gered heeft. Ik zou het nooit hebben volgehouden als ik er dagelijks mee geconfronteerd zou zijn.

Nou ja, lang verhaal.. het moest er gewoon een keertje uit. En er staat eigenlijk maar zo'n ontzettend klein gedeelte in. Ik weet niet of je m'n reacties nog steeds waardeert na dit verhaal Dit is niet echt een goed voorbeeld van hoe het meestal gaat dus het was verder niet bedoeld om je bang te maken.. het was meer zo dat ik toen ik eenmaal begon met schrijven ook niet meer kon stoppen. Zoals wel te zien is, jezus
Oud 01-04-2009, 12:00
Verwijderd
Hmmmm. Vanmorgen en gisteravond beetje ruzie gehad, eigen schuld. Moettie maar beter nadenken voordat hij iets zegt en áls hij iets zegt. Maar tis weer goed Vanmiddag klussen bij een vriend van hem die op zichzelf gaat wonen, zin in!
En @SIdhe (wonen jullie al in t huisje?), Dvine en de anderen die gereageerd hadden: Ik heb gisteren een hele tijd met vriendinnetje zitten praten. Ik heb mijn grenzen aangegeven en dat ze daar al eens over heen is geweest, en dat vooral niet nóg een keer moet proberen. Daarnaast geeft zij aan dat ze de structuur atm in haar leven kwijt is. Samen gaan we daar aan werken. Lang verhaal, mocht je er behoefte aan hebben, dan pm ik wel! Evengoed bedankt
Oud 01-04-2009, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Oeps oke
Haha, iets ongebruikelijker ja

OT: Het is heerlijk weer! Dus ik heb ook zin om op terrasjes te zitten, mensen (=mannen) te kijken en te flirten. Maar ik moet werken en vrijdag ook al

Oh en ik heb m'n ex-scharrel gesms't omdat ik morgen in zijn stad ben. Maar hij reageert niet en dat vind ik stom.

Laatst gewijzigd op 01-04-2009 om 13:58.
Oud 01-04-2009, 14:21
Verwijderd
grl, dit is misschien al honderd keer gevraagd, maar ik kan het me niet herinneren... hoe ken je je vriend? is hij een zweed of is ie daar tijdelijk? hoe zie je dit op de lange termijn voor je?

als je het vervelend vindt of liever pmt ofzo, is ook goed.
Oud 01-04-2009, 15:46
wup
wup is offline
Goedzo @ SA! goed dat het in ieder geval uitesproken is

OT: woei! Laatste week stage. Daarna eindelijk geen rekening meer houden met vroeg opstaan en lessen voorbereiden enzo. En hoop nu een wat leuker vriendinnetje te zijn, want volgens mij word ik niet heel gezellig als ik gestresst ben
Psst misschien niet echt hier, maar toch een beetje. Eén van mijn bazen had van een collega gehoord dat ik dacht dat ze mij niet vertrouwden. Dat heb ik ook gezegd (5 uur sochtends, toen ik shagerijnig was na een avond hard werken ja) omdat ik niet met een vriendinnetje samen mocht werken. Dat hebben we even uitgepraat en alles is goed. Het ging erom dat ze een man achter die bar willen hebben, dus prima. En het heeft hem zelfs zo aan het denken gezet dat ik loonsverhoging krijg Lieve bazen heb ik toch
Oud 01-04-2009, 16:19
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
*compleet verhaal*
ik ga het zeker even lezen, maar nu net iets te moe voor zo'n lang verhaal
Oud 01-04-2009, 18:10
Dvine
Dvine is offline
Fijn dat je het hebt uit kunnen spreken SA, als je nog wat kwijt wilt kan je gewoon PM sturen.

Iedereen kan dat trouwens.
Oud 01-04-2009, 18:30
luchtballon
luchtballon is offline
Vandaag mensen die ik heel slecht ken maar gevraagd of ze wat wouden doen, en dat was eng, maar 1 iemand kon wel. Maar aan de ene kant ben ik blij dat hji een vriendin heeft, want het zou lastig zijn om vrienden te worden als hij me leuk zou vinden (wat mijn vriend dacht). Maar waarom voel ik dan toch een heel klein beetje jaloezie als hij langer naar een vriendin van me keek, ipv naar mij, enzo? En dat het nog een week duurt voor ik hem weer zie?
Die vriendin van mij maakt me wel vaker onzeker merk ik, terwijl ik haar heel aardig en lief vind. Maar ze is ook heel mooi, mooier dan ik denk ik, en dan voel ik me soms minder naast haar? Zelfs mijn vriend is vroeger verliefd op haar geweest, meh.

Ik heb het (weer) hartstikke leuk met mijn vriend, en ik snap deze gevoelens niet zo goed. Maar het kan ook komen omdat ik gewoon weer graag vrienden heb hier, die ik kwijt ben geraakt dit jaar.
Oud 01-04-2009, 18:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
grl, dit is misschien al honderd keer gevraagd, maar ik kan het me niet herinneren... hoe ken je je vriend? is hij een zweed of is ie daar tijdelijk? hoe zie je dit op de lange termijn voor je?

als je het vervelend vindt of liever pmt ofzo, is ook goed.
Ken hem via internet. Heb 'm eerst een keer ontmoet toen hij in Nederland was maar toen eigenlijk nauwelijks gesproken. Toen ben ik een keer 10 dagen naar Zweden gegaan en hem toen wel veel gesproken maar was verder niet meteen liefde op het "eerste" (tweede) gezicht. Was toen ook nog samen met iemand anders en was niet echt open voor iemand anders. Daarna is hij nog een keer naar Nederland gekomen, toen sprong de vonk wel over en een paar maanden later was ik 3 maanden in Zweden en toen was het raak. Heeft toen nog 6 maanden geduurd voordat we het officieel hebben gemaakt omdat we allebei niet wisten of we het wel wilden met zo'n afstand. Hij is dus inderdaad een Zweed.
Lange termijn.. tja. Ik ben helemaal weg van Zweden dus op zich zou ik daar best willen wonen maar ik weet niet of ik ook m'n kinderen en zo zover weg van m'n familie zou willen krijgen. Op dit moment ben ik nog helemaal aan het begin van studie en hij ook dus we hebben ook allebei nog niet echt de gelegenheid om te verhuizen. Misschien dat hij een jaar uitwisselingsstudent zal worden hier in Nederland of zo. En verder zien we wel. Voordat we klaar zijn met studie (of iig Bachelor) zijn we zo weer 3 a 4 jaar verder.
Oud 01-04-2009, 19:51
Iduna
Iduna is offline
Ik heb er een punt achter gezet en weet nog niet hoe ik me voel.
Oud 01-04-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ken hem via internet. Heb 'm eerst een keer ontmoet toen hij in Nederland was maar toen eigenlijk nauwelijks gesproken. Toen ben ik een keer 10 dagen naar Zweden gegaan en hem toen wel veel gesproken maar was verder niet meteen liefde op het "eerste" (tweede) gezicht. Was toen ook nog samen met iemand anders en was niet echt open voor iemand anders. Daarna is hij nog een keer naar Nederland gekomen, toen sprong de vonk wel over en een paar maanden later was ik 3 maanden in Zweden en toen was het raak. Heeft toen nog 6 maanden geduurd voordat we het officieel hebben gemaakt omdat we allebei niet wisten of we het wel wilden met zo'n afstand. Hij is dus inderdaad een Zweed.
Lange termijn.. tja. Ik ben helemaal weg van Zweden dus op zich zou ik daar best willen wonen maar ik weet niet of ik ook m'n kinderen en zo zover weg van m'n familie zou willen krijgen. Op dit moment ben ik nog helemaal aan het begin van studie en hij ook dus we hebben ook allebei nog niet echt de gelegenheid om te verhuizen. Misschien dat hij een jaar uitwisselingsstudent zal worden hier in Nederland of zo. En verder zien we wel. Voordat we klaar zijn met studie (of iig Bachelor) zijn we zo weer 3 a 4 jaar verder.
Oké duidelijk, dankjewel voor je uitleg!!
Oud 01-04-2009, 20:54
Lorelei
Lorelei is offline
Geen probleem hoor z0pje

Iduna: Sterkte
Oud 01-04-2009, 21:24
Verwijderd
Hey SA, mocht je het nog willen sturen, dan houd ik me aanbevolen

OT jaaaa sleutels gehad vandaag en al zooi ingeruimd en opgezet enzo, ben nu hardstikke dood om meerdere redenen. ik wil daar slapen maar dat kon nog niet
Oud 01-04-2009, 21:51
punkstar
punkstar is offline
gooood over 14 dagen krijgen we de sleutel en we zijn allebei super blij en vrolijk en ik vind het zoo leuk dat hij er ook zo enthousiast over is en betrokken
Oud 01-04-2009, 22:46
indigo
indigo is offline
Oeh, al die mensen die sleutels krijgen, tof . Maar hier gaat alles fijn, we moeten even weer een dagje iets leuks doen met alleen ons, want je eigen ding doen als je bij elkaar bent is leuk, maar we moeten het ook niet overdrijven . Nog steeds liefde tot de macht honderdduizend <33.
Oud 01-04-2009, 23:07
Verwijderd
Citaat:
en als zij terug is gaat een ander vriendinnetje voor nog langer weg. sukkels. haha.
Oud 02-04-2009, 02:50
Breg
Breg is offline
Normaal zien mijn vriend en ik elkaar bijna dagelijks, maar ben net 12 dagen op vakantie geweest (zonder hem). Toen ik maandag terugkwam en ik 's avonds bij hem langs ging was hij echt heel blij dat ik er weer was. Hij gedroeg zich echt alsof hij me gemist had, en had dat eigenlijk helemaal niet van hem verwacht. Dus dat vond ik wel leuk/mooi om te zien, dat ik niet alleen hem gemist had, maar dat het wederzijds was

(en nu zit hij in New York dus zien we elkaar weer bijna een week niet)

Regels voor berichten