Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou ook niet weten waarom je hem niet zou vragen om wat te gaan drinken. Kennelijk kom je hem sowieso nooit tegen, dus als hij niet wil ontstaat er ook geen ongemakkelijke situatie. En aangezien je hem maar 1x heel kort irl hebt gezien zul je ook niet zo heel erg een gebroken hart hebben als hij nee zegt lijkt me?
![]()
|
Het zou best kunnen dat hij simpelweg niet durft te vragen naar je privéleven, die mensen zijn er nou eenmaal.
Gewoon wat persoonlijks vragen of vragen of hij wat wilt gaan drinken. Je hebt niks te verliezen, je zal denk ik alleen maar meer spijt hebben wanneer je niks probeert.
|
Bedankt voor de reacties, mensen! Kijk, ik heb hem gisteren gemaild met de mededeling dat ik een vraag heb dat los staat van de wedstrijd, en dat ik niet weet of ik hem wel of niet moet stellen, en dat hij maar moest laten weten of hij het wilde horen. Klinkt een beetje raar, maar dit heb ik gedaan om hem een beetje voor te bereiden en te kijken of hij open zou staan voor iets anders. Want als hij niet zou reageren of 'doe maar niet' zou zeggen, dan kon ik mezelf de moeite besparen. Hij heeft gereageerd en zei: 'Hit me'. Hij wil de vraag dus horen. Nu moet ik wel.
Nu een vraag aan de heren? Wat denken jullie als een meisje zoiets tegen je zegt, dus dat ze je iets wil vragen, maar niet weet of ze het wel of niet moet doen. Weten jullie dan meteen dat ze waarschijnlijk iets wil afspreken of iets in die richting of hebben jullie geen idee? |
![]() |
|
Ik denk dat je er een beetje een big deal van maakt door het niet meteen te vragen. Aan de andere kant maak je hem misschien wel nieuwsgierig.
Ik vraag me alleen af of dat is wat je wilt bereiken. Je wilt immers gewoon een keer praten over privezaken en nu weet je nog niet of hij daar zin in heeft. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet of er een vervolg komt of dat dit eenmalig was. Ik laat het nu gewoon aan hem over. Ik ben in principe niet van plan om weer het initiatief te nemen. Wil geen plakwijf zijn. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
familie ruzie sharon21 | 16 | 13-03-2012 09:17 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op vorig topic..vriendschap loopt op zijn eind.. groovy | 2 | 01-04-2004 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op werk van vriend / vriendin Verwijderd | 5 | 14-01-2004 10:00 |