Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die. ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik keur het goed.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
OT: In de Metro-krant van vandaag: "bij het neergestortte vliegtuig" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik doe eigenlijk niet aan die meest recente spellingswijziging met al die achterlijke streepjes dus ik weet niet of het nu met of zonder streepje moet ![]() Stond trouwens ook in de krant van m'n ouders (Tubantia ![]() |
![]() |
|
Als het een doos is voor zware spullen moet het zwarespullendoos zijn. Als je wilt waarschuwen voor een zware spullendoos, nouja, dan een spatie. Koppeltekens gebruik je alleen tussen gelijkwaardige elementen die naast elkaar worden geplaatst in een samenstelling, en achter afkortingen enzo.
|
![]() |
Ja oke. Doordat spullendoos aan elkaar hoort, moet zware er ook aan vast.
http://www.onzetaal.nl/advies/langeafstandsloper.php |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() M'n oma zegt altijd 'ze zeeën' ipv 'zij zeiden' en heeft 't ook vaak over 'hullie'. Zo erg ben ik dan weer niet. ![]()
||
Citaat:
Rotterdams schrijven is echter nog niet half zo leuk als het horen, want rotterdammerts spelen ook met nadrukken en klemtonen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mince pie with chips on the saaid...... £390 Verwijderd | 500 | 26-10-2008 02:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kerry ligt 7% voor op Bush Verwijderd | 500 | 25-10-2004 14:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete jeugboeken alpha | 24 | 16-03-2004 16:33 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Lifestyle |
bruine mensen kunnen geen alto zijn? dreadlocks | 89 | 30-01-2003 22:06 | |
Games |
fallout 2 Infaustus | 23 | 17-02-2002 22:07 |