Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankzij het internet heb ik bijvoorbeeld bepaalde films en zelfs hele genre's films leren kennen die ik anders nooit gekend had. Ik heb ze gedownload en gekeken (torrents, dus je upload dan ook) en vervolgens gekocht op DVD. En niet alleen dat, maar daarna ook de andere films van die regisseurs gekocht. En dan heb ik het niet alleen over obscure onafhankelijken maar ook films van een van de zeven grote studio's. Door mijn download(en dus ook upload-)gedrag hebben ze dus geen inkomstenderving maar meer inkomsten. Dan kan het allemaal wel illegaal zijn, maar in de praktijk heeft het ze meer opgeleverd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja wat is nu je punt. Er worden meer cd's verkocht als gevolg van downloaden. Er zijn weer andere artikelen die het tegendeel beweren, en ja deze worden vaak gesponsord door de industrie. Maar dat geeft dus al aan dat de industrie tegen is. En zij bezitten de rechten en beslissen dus wat er met hun product gebeurd. Kan je me uitleggen wat je daar zo raar aan vindt?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom ben ik, en Kazet Nagorra volgens mij ook, niet voor het volledig afschaffen van copyright maar meer naar een aanpassing die de samenleving dient. De Zweedse piraten partij heeft in haar programma een periode van 5 jaar staan iets in die trant lijkt mij redelijk. Goed overigens dat je nu toegeeft dat het doel van de wetgeving wel is om het maken van nieuwe dingen te stimuleren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zijn er voor muzikanten andere inkomstenbronnen: een muzikant kan live optreden en daar geld voor vragen, en alsnog CD's verkopen aan mensen die de artiest willen steunen of ook de artwork willen hebben. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat: