Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb daar geen profiel, ik doe zowieso niet aan sites als myspace, hyves enzo, ik heb alleen 1 profiel op een andere site en daar heeft hij ook een profiel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Btw, ik val niet alleen voor z'n uiterlijk, nadat ik heel z'n profiel las maakte dat pas een enorme indruk op me hoor. Ik kan het niet bepaald accepteren dat ie een vriendin heeft, ik heb nog nooit echt zo'n jongen als hem gezien, mischien wacht ik wel tot het uit is ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() laatste zinnetje geef ik je trouwens wel n beetje gelijk in, maar bij hem is het heel anders... |
![]() |
|
meid om heel eerlijk en kort door de bocht te zijn.
ik snap jou niet. een paar posts terug zeg je nog dat je niet berliefd bent maar nu zeg je dat je hem als je vriendje wil. en wat is het probleem als je alleen maar vriendschappelijk hem wil leren kennen. dan maakt het feit dat hij een vriendin heeft toch ook niks uit.
||
Citaat:
1. het lijkt me beetje logisch als je niet verliefd wordt op een profiel , ja ik wil hem als vriend maar wat heeft dat met verliefd zijn te maken? in het begin vind je elkaar leuk en naarmate je elkaar beter leert kennen raak je verliefd, althans, zo zie ik het meestal 2. in het begin vriendschappelijk, en wellicht daarna meer |
![]() |
||
Citaat:
je leer iemand kennen die je leuk vindt. die persoon leer je beter kennen en je wordt verliefd op hem en dan krijg je een relatie. je kan hem dan nu toch al vriendschappelijk leren kennen. en dan als het uitgaat met zijn vriendin en je vindt hem nog leuk gewoon de volgende stap zetten.
|
Je moet je niet zo druk maken om een jongen van het internet. Mensen laten zich op het internet van hun beste kant zien en al helemaal via zo'n profielensite. Niemand zet op een profielensite dat hij of zij ongezellig is of dat ze naar BZN luisteren. Weet jij veel hoe iemand in werkelijkheid is. Je kunt natuurlijk helemaal wegdromen bij zijn foto, maar dat is zinloos zolang je hem nog nooit in werkelijkheid hebt gezien. Ik heb wel eens gedated met een jongen die ik kende via het internet. Op de foto zag hij er knap uit, maar in het echt was hij spuuglelijk en zag hij er vermoeid uit.
Je kunt hem best een berichtje sturen, maar kortom, haal je niets in je hoofd, want hij hoeft niet zo leuk te zijn zoals hij overkomt op zijn profiel. Als hij antwoord, moet je onthouden dat hij een vriendin heeft en je kansen beperkt zijn. Misschien is het wel goed om iets van je te laten horen, want als hij jouw berichtje niet beantwoord, dan weet je gelijk dat hij niet in jou geinteresseerd is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dat klopt, maar zelfs daar zeg je ergens dat je wel verliefd bent op iemand voor de relatie zou beginnen.
maar dit is niet het topic om het over dat soort dingen te hebben. maar verder ben ik het wel eens met dat zien of hij geintresseerd is enzo.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik ben het ook met qimm eens.
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Daar staat het toch echt letterlijk? Puur en alleen omdat jij 'heel knap' bent zou die jongen wel 'voor jou gaan'. Nu weet ik niet wat voor definitie jij daar aan geeft, maar voor mij is de betekenis aardig duidelijk. Niet iedere man is direct 'geinteresseerd' in iemand puur en alleen om uiterlijk en zeker niet wanneer de man in kwestie al een vriendin heeft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En over die foto's. Ik zou ook alleen maar foto's op het internet zetten waarvan ik vind dat ze goed gelukt zijn. Mensen laten zich altijd van hun beste kant zien. Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij moet je iets beginnen met die vriend van jou, die jou zo ongelooflijk knap vindt.
Mijn advies zou zijn: vergeet hem. Je geeft echter aan dat je dat niet kunt. Dan kun je het hem misschien maar beter vertellen. Er kunnen 3 dingen gebeuren: 1) hij is zo onder de indruk van jou dat ie het uitmaakt met z'n vriendin. Probleem opgelost 2) hij reageert heel lullig. Probleem ook opgelost 3) hij reageert aardig, maar maakt het niet uit met z'n vriendin. Jij blijft echter hoop houden omdat ie aardig reageert. Dan is het probleem niet opgelost, maar erger geworden. Zelf denk ik dat de kans op situatie 3 het grootst is. Zo, je kunt het zelf wel afwegen denk ik?
|
![]() |
||
Citaat:
Daar heb je wel wat punten, Wat ik van z'n profiel gelezen heb, is het wel zo dat we bijna op hetzelfde lijn zitten zo ongeveer, maar ik weet niet echt hoe hecht de band tussen hem en zn vriendin is, ik heb niet eens foto's van hun samen gezien. Volgens mij is het meer een 'seksuele relatie' omdat in zijn profiel staat dat ie ook van sex houdt, maar dat denk ik, mischien is het niet zo. En als ik hem een berichtje ga sturen, dan ga ik niet eens flirterig doen, gewoon dat ie een interresant profiel heeft ofzo.' @Siorin (of hoe je ook heet): Ik ben het eigenlijk helemaal niet met jou eens, je baseert alleen oordelen aan de hand van wat ik schrijf en dat verwar jij nogal. Dat vind ik en verder heb ik je toch niet zoveel te zeggen. Vind me maar een doos. ![]() En ja mensen laten altijd van hun 'beste kant' zien, maar bij hem is dat niet het geval, hij heeft een hoop foto's op z'n profiel, en ook de 'oncharmante' waar ie alsnog knap is, ook ben ik andere foto's van hem tegengekomen, En bovendien op zijn profiel aan de hand van z'n typmanier, laat ie duidelijk zien hoe hij is. Don't get me wrong, maar niet iedereen laat perse van hun 'beste kant' zien hoor, als ik zelf een profiel maak, dan zet ik gewoon neer hoe ik ben, en dat doet hij ook. Dat zie je wel vaker bij alternatieve mensen, aangezien hij zelf ook alternatief is. het is zeker geen standaard profiel, Maar dat weet ik zelf toch. Ik ben niet verliefd, ik denk dat ik dat wel word als ik hem beter ken, maar nu vind ik hem alleen maar leuk en heel interessant, niks te maken met obsessies. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn punt is, en dat heb jij blijkbaar niet in de gaten, dat jij al een heel beeld van hem in je hoofd hebt zonder hem überhaupt te kennen. En je doet aannames over zijn relatie met zijn vriendin, omdat je geen foto's hebt gezien van hen samen en omdat hij van seks houdt (wie houdt er nou niet van seks?!).
Elke dag iemand's profiel en foto's bekijken is best obsessief. Daar bedoel ik echt niets slechts mee, just stating the obvious. En natuurlijk baseer ik mij op wat jij hier schrijft, anders heeft dit topic sowieso geen nut. Maar je hebt gelijk, als hij alternatief is, zul jij het allemaal wel weten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mischien heb ik het ook wel mis, maar ik heb gewoon helemaal geen fotos van hem en zn vriendin samen gezien, en ik denk echt wel dat het een meer onserieuze seksuele relatie is, maar mischien heb ik het ook mis. Nou, hij update heel vaak zn profiel en zet er nieuwe foto's op, dan lijkt het mij logisch dat je dan gaat kijken als je diegene leuk vindt? En over alternatief, daarmee bedoel ik dat de mentaliteit vaak anders is bij alternatievelingen dan bij anderen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat betreft jezelf van je beste kant laten zien op dingen zoals hyves hebben 'alternatievelingen' exact dezelfde mentaliteit als de rest. Ik durf zelfs te wedden dat de MySpace-anglezz uitgevonden zijn door een dikke gothic die haar onderkin wilde verbergen. Alleen is de definitie van die beste kant wellicht net iets anders dan die van anderen, omdat verschillende subculturen ook verschillende opvattingen hebben over wat interessant overkomt.
En verder; ik meen dat ik ook nog seks als interesse heb staan op livejournal - ooit neergezet in mijn recalcitrante puberjaren - en er zijn geen foto's van mij en mijn vriend samen dus post ik ze ook nergens. Toch hebben we een serieus gave relatie, en geen onserieuze seksrelatie. Sowieso is je theorie een beetje wankel. Hij zegt toch dat 'ie een vriendin heeft? En die vriendin bevestigt dat, toch? Als ze gewoon neukvriendjes waren zouden ze dat niet zeggen, dus daar gaan je rare aannames. Laatst gewijzigd op 15-08-2009 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien scheer jij ze allemaal over 1 kam, terwijl ik het specifiek over deze jongen heb en zijn eigen manier van alternatief zijn. Ik zeg toch ook dat ik het mischien wel mis heb, gosh. ![]() Dan mag je nog jouw levensverhaal hier neerzetten, fijn voor jou, maar ik heb het over hem en niet over iedereens ervaring. Ik ben zelf ook alternatief en weet ongeveer wel hoe en wat, ik kraam geen onzin uit, En natuurlijk is een site als hyves standaard aangezien iedereen dezelfde opties heeft als spots, muziek, interesses, en niet echt neerzetten hoe en wat, het is meer een netwerk om je vrienden bij te houden, en myspace is voor bands en daar zitten vaak van die emo's/scene's op. Wat jij wil, ik heb mijn eigen mening hierover. Edit: Ik moet zelf eigelijk ook toegeven dat de meeste alternatievelingen zo standaard en wannabe zijn als het maar kan (tenminste die ik zie en ken), maar deze jongen valt er helemaal buiten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op basis van deze drie dingen denk jij dat het geen leuke jongen is? Dat is al net zo raar als op basis van 3 andere dingen denken dat het wél een leuke jongen is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder kun je nog zo hard op je weledele alternatieve teentjes getrapt zijn, punt blijft dat je je gedraagt als een verwend hert. Met oogkleppen ten grootte van goatse's rectum. Als je aan de hand van een internetprofiel precies denkt te weten hoe deze jongen in elkaar zit, al een eigen mening hebt en niet wil luisteren naar meningen van anderen, waarom heb je dan een topic geopend? |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik vind gewoon dat je ongelijk hebt. ![]() Ik zeg niet dat ik precies denk te weten hoe deze jongen inelkaar steekt, ik zeg net zelfs dat ik idd niet weet hoe hij in het echt zal zijn, dus wtf. Dat maak jij ervan. De meeste hier hebben het over dat mensen altijd 'hun beste kant' laten zien, terwijl ik alleen zeg dat het duidelijk bij deze jongen anders is en er totaal buiten valt, verder kan ik er niet zoveel over zeggen omdat jullie het zelf niet gezien hebben. En dan mag je me een verwent hertje vinden, ik vind jou een over een kam geschoren paranoide mens. ![]() Het enige wat ik hier vraag is om advies, maar het zal wel. Slotje graag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die jongen is een integere, originele jongeman die in niets lijkt op de inspiratieloze grijze massa die jou en hem omringt. Jullie zijn zielsverwanten, daarom weet je nu al dat zijn verhouding met zijn vriendin - ongetwijfeld een dikke trol - niets voorstelt. Hij is uniek en jij ook, want enkel jij en hij zien de wereld zoals hij is. Het enige wat je nu hoeft te doen is hem een berichtje sturen, waarin je hem op deze feiten wijst. Misschien iets in de richting van 'Hoi prins_op_hengst_91, laten we onze originaliteit samensmelten tot een death ray en de grote boze wereld overnemen. Kusjes, Klein-Prinsesje a.k.a. je soulmate. PS. Hier is mijn foto, ben ik niet knap?'. Het enige wat jullie dan nog rest is een eeuwigdurend romantisch samenzijn in Het Grote Roze Liefdesland, residerend in een zwevend kasteel dat gemaakt is van suikerspin, eenhoorn-horens en onverkochte uitgaves van Tim Burton's The Melancholy Death of Oyster Boy. Er is ook gratis bier. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow, je vraagt om advies op een forum waar mensen nu eenmaal hun mening geven, maar als je dan dingen te lezen krijgt die jou niet aanstaan moet er opeens een slotje op?
Het is heel simpel. Je kent hem niet. Je kent zijn vriendin niet. En de manier waarop jij denkt klopt gewoon helemaal niet. Je doet aannames over dingen die je helemaal niet weet. Sigh. Whatever. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het verstandig is hier een link naar zijn profiel te posten, dan kunnen we beter oordelen. Maak je geen zorgen, want ik ben ook alternatief dus ik zal niet zo stom zijn als de anderen.
||
Citaat:
Grapjes tijd is allang voorbij. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #119 Dott | 500 | 17-11-2011 12:57 | |
Liefde & Relatie |
Yes!! Klein-Prinsesje | 19 | 19-08-2009 23:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik en hij. shoebiedoe | 42 | 08-11-2006 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou.. densie | 6 | 03-06-2004 17:43 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |