Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2009, 15:27
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Het zit zo, ik was laatst op zo'n site (waar je profiel kan zetten, nee geen dating) profielen aan het bekijken omdat ik me verveelde. Toen zag ik profiel van een enorm knap jongen, echt het type waar ik helemaal voor zou gaan (ik ben best kieskeurig), en daarna las ik zn profiel, en vond hem al helemaal 'het einde' , omdat bleek dat we zoveel gemeen hadden.

Maar het probleem is, dat hij een vriendin heeft, stond ook op zn profiel, en ik had de profiel van zn vriendin bekeken. Maar ik neem het niet zo serieus omdat zn vriendin 4 jaar jonger dan hem is, hij is 19.

maar ik kijk echt elke dag naar zn fotos omdat ik hem zoo knap vind en bekijk vaak zn profiel, nu voel ik me stalkerish.

Een goeie vriend van me zei dat ik een profiel moet aanmaken en hem een berichtje sturen maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Die vriend zei dat hij zeker weten voor me zou gaan omdat ik heel knap ben ofzo. maar ik weet het niet.

Ik begin hem echt leuk te vinden!
Advertentie
Oud 14-08-2009, 15:31
WolterB
WolterB is offline
Niets. Je kent hem nog niet eens en hebt geen idee hoe hij is en daarbij is hij bezet. Sowieso afblijven dus.
Oud 14-08-2009, 15:39
Klein-Prinsesje
Citaat:
Niets. Je kent hem nog niet eens en hebt geen idee hoe hij is en daarbij is hij bezet. Sowieso afblijven dus.
Ja maar ik vind hem echt superknap en zou het enorm zonde vinden..
Oud 14-08-2009, 16:36
naddi
naddi is offline
Weet helemaal wat je bedoelt!. Ik werk zelf bij een restaurant, en een collega van mij die heel soms werkt is ongelovelijk knap, net zoals jij bent ik ook helemaal verliefd op hem. Maar hij heeft ook een vriendin.. en helaas moet ik dit accepteren.

Want je kan niet in iemand zijn relatie gaan stoken..
Stel je eens voor dat hij jou vriend zou zijn.. en een ander meisje tussen jullie relatie zou gaan stoken.. en jij hem hierdoor kwijt raakt. Ik denk dat het jou ongelovelijk veel verdriet bezorgd.. Dat zal ook gebeuren met het andere meisje als je dat zou doen en ik denk niet dat jij de daar beter door voelt.

En zoals WolterB het al zei je kent hem niet, misschien is het wel een enorme klootzak. Je weet niet wie hij is en met wie hij omgaat ( wat ik uit je verhaal opmaak)

Dus voor je eigen veiligheid en jezelf een gebroken hart te besparen zou ik het niet.
Oud 14-08-2009, 17:08
coecie
coecie is offline
Ik heb wel eens iemand ontmoet via hyves die vet knap was op zijn foto en leuk volgens zijn profiel, een paar keer mee gedate na een berichtje dat ik nar hem stuurde, maar hij had gen vriendin, althans, dat kon ik niet opmaken uit zijn profiel.

Je weet natuurlijk niet of en hoe hij met die vriendin heeft, van een site is er maar zoveel waar je kan achterkomen door door iemands foto's te spitten (en ja, dat is een beetje stalkerish), hoe weet je dus dat hij inderdaad een vriendin heeft? Als ik jou was, en je bent echt obsesed zou ik gewoon een heeeeeeeeeeeel neutraal berichtje naar hem sturen in de trant van, ik kwam toevallig langs je profiel en ik dacht goh wat leuk, fijne dag vandaag ofzo. Waarschijnlijk krijg je dan een berichtje terug als, dankjewel. En verder niet zo veel bijzonders. Dan kun je het er daarbij verder laten zitten.

Stel nou dat deze man in kwestie ook halsoverkop verliefd op jou is als hij je foto en profiel ziet, dan krijg je waarschijnlijk een uitgebreidere mail en whatever. Dan weet hij in ieder geval dat je bestaat.

Je moet natuurlijk niet rommelen in andermans relatie, maar als je het zo luchtig en opervlakig houdt, lijkt me dat nauwelijks aan de orde.
Oud 14-08-2009, 17:41
Verwijderd
Het is dom van die vriend van jou om zomaar aan te nemen dat die jongen zijn vriendin wel zal dumpen voor jou, omdat jij 'ontzettend knap' bent. Wie weet vindt die jongen jou helemaal niet knap. En zelfs al vindt hij je wel knap, dan wil dat nog niet betekenen dat hij zo gigantisch kortzichtig is dat hij alleen daarom zijn vriendin zou dumpen..

Mijn god, ik mag toch hopen dat mijn vriend me niet meteen dumpt als er een keer een knap meisje op 'em afkomt, IRL of online, lol. Mannen zijn echt niet zo makkelijk. En als hij dat wel is, dan is dat andere meisje beter af zonder hem en zou ik maar oppassen als ik jou was, want misschien doet-ie het dan bij jou ook wel.

Ik vind het ook heel slecht dat je een bestaande relatie zou willen verneuken (pun intended). Ik zou het zelf ook vreselijk vinden als iemand dat bij mij zou doen, en noem me maar een moraalridder, ik vind het gewoon echt niet kunnen.

Leeftijd maakt trouwens echt niet uit. Toen ik 15 was had ik ook een vriend van 19 en dat heeft toch wel een aantal jaar geduurd.

En last but not least: het is wel erg vreemd dat je eigenlijk al zo'n beetje verliefd op die jongen bent en dat je verliefdheid is gebaseerd op foto's en een online profiel. Mensen laten zich in dat soort situaties namelijk altijd van hun beste kant zien. Je weet helemaal niet hoe hij is. De dingen die hij daar op heeft gezet spreken je misschien heel erg aan, maar je weet niet wat voor persoonlijkheid hij heeft, of hoe hij is in de omgang. Misschien is de helft wel gekopieerd, you never know.

Ik zou het laten zitten als ik jou was, en ja, elke dag zijn foto's en profiel bekijken is wel een beetje stalkerig.
Oud 14-08-2009, 19:08
Klein-Prinsesje
Citaat:
Het is dom van die vriend van jou om zomaar aan te nemen dat die jongen zijn vriendin wel zal dumpen voor jou, omdat jij 'ontzettend knap' bent. Wie weet vindt die jongen jou helemaal niet knap. En zelfs al vindt hij je wel knap, dan wil dat nog niet betekenen dat hij zo gigantisch kortzichtig is dat hij alleen daarom zijn vriendin zou dumpen..

Mijn god, ik mag toch hopen dat mijn vriend me niet meteen dumpt als er een keer een knap meisje op 'em afkomt, IRL of online, lol. Mannen zijn echt niet zo makkelijk. En als hij dat wel is, dan is dat andere meisje beter af zonder hem en zou ik maar oppassen als ik jou was, want misschien doet-ie het dan bij jou ook wel.

Ik vind het ook heel slecht dat je een bestaande relatie zou willen verneuken (pun intended). Ik zou het zelf ook vreselijk vinden als iemand dat bij mij zou doen, en noem me maar een moraalridder, ik vind het gewoon echt niet kunnen.

Leeftijd maakt trouwens echt niet uit. Toen ik 15 was had ik ook een vriend van 19 en dat heeft toch wel een aantal jaar geduurd.

En last but not least: het is wel erg vreemd dat je eigenlijk al zo'n beetje verliefd op die jongen bent en dat je verliefdheid is gebaseerd op foto's en een online profiel. Mensen laten zich in dat soort situaties namelijk altijd van hun beste kant zien. Je weet helemaal niet hoe hij is. De dingen die hij daar op heeft gezet spreken je misschien heel erg aan, maar je weet niet wat voor persoonlijkheid hij heeft, of hoe hij is in de omgang. Misschien is de helft wel gekopieerd, you never know.

Ik zou het laten zitten als ik jou was, en ja, elke dag zijn foto's en profiel bekijken is wel een beetje stalkerig.
Volgens mij ben jij te hard op je tenen getrapt. De manier hoe je ook reageert staat mij eigelijk niet zo aan, het komt nogal *ik wil niet beledigend overkomen maar doe het toch* over.

Wie zegt dat die vriend ermee bedoelt dat die jongen haar zal dumpen omdat ik heel knap ben volgens hem? Ik heb zelf ook aan hem aangegeven dat ik hem geen berichtje wil sturen omdat hij een vriendin heeft, maar hij bedoelde het meer vriendschappelijk en dat hij dan wel geinteresseerd zou zijn vanwege hoe ik eruitzie, omdat ik best wel heel vaak aandacht krijg van jongens.

Je begrijpt het verkeerd, ik wil die jongen gewoon beter leren kennen, ik respecteer het dat hij een vriendin heeft, omdat ik het zelf ook lullig zou vinden en dat wil ik gewoon niet op mijn geweten hebben. Internet is zowieso altijd een andere indruk, maar hij heeft echt een hoop op z'n profiel staan over waar die van houdt, hoe hij denkt, zn muzieksmaak, en interesses, het heeft me best gefascineerd, kan het niet zo 1 2 3 uitleggen.

En wtf, wie zegt dat ik verliefd op hem ben ik vind hem gewoon interessant leuk vanwege z'n foto's en al zn interesses, bovendien kennen een aantal van m'n vrienden hem.

volgens mij ga jij van t ergst uit, met dat 'profiel gekopieert' , want aan de hand van z'n typmanier en alles wat hij geschreven heeft is het overduidelijk van hem, zo'n type is het niet.

Ik weet alleen niet zo wat ik met de situatie moet, aangezien hij een vriendin heeft, maar ik wil hem echt leren kennen.
Oud 14-08-2009, 19:13
Klein-Prinsesje
Citaat:
Ik heb wel eens iemand ontmoet via hyves die vet knap was op zijn foto en leuk volgens zijn profiel, een paar keer mee gedate na een berichtje dat ik nar hem stuurde, maar hij had gen vriendin, althans, dat kon ik niet opmaken uit zijn profiel.

Je weet natuurlijk niet of en hoe hij met die vriendin heeft, van een site is er maar zoveel waar je kan achterkomen door door iemands foto's te spitten (en ja, dat is een beetje stalkerish), hoe weet je dus dat hij inderdaad een vriendin heeft? Als ik jou was, en je bent echt obsesed zou ik gewoon een heeeeeeeeeeeel neutraal berichtje naar hem sturen in de trant van, ik kwam toevallig langs je profiel en ik dacht goh wat leuk, fijne dag vandaag ofzo. Waarschijnlijk krijg je dan een berichtje terug als, dankjewel. En verder niet zo veel bijzonders. Dan kun je het er daarbij verder laten zitten.

Stel nou dat deze man in kwestie ook halsoverkop verliefd op jou is als hij je foto en profiel ziet, dan krijg je waarschijnlijk een uitgebreidere mail en whatever. Dan weet hij in ieder geval dat je bestaat.

Je moet natuurlijk niet rommelen in andermans relatie, maar als je het zo luchtig en opervlakig houdt, lijkt me dat nauwelijks aan de orde.
nee, hij heeft echt wel een vriendin, want ik heb de profiel van zn vriendin bekeken en die heeft ook aangegeven dat ze met hem heeft, staat er duidelijk bij. Maar ik weet het niet hoor, ik vind het zowieso niet fijn om met andermans relatie te gaan bemoeien maar ik ben in ene erg geinteresseerd geraakt in hem, ik weet ook waar hij uitgaat enzo.

Ik heb daar geen profiel, ik doe zowieso niet aan sites als myspace, hyves enzo, ik heb alleen 1 profiel op een andere site en daar heeft hij ook een profiel.
Oud 14-08-2009, 22:20
MCJEE
MCJEE is offline
Citaat:
Het zit zo, ik was laatst op zo'n site (waar je profiel kan zetten, nee geen dating) profielen aan het bekijken omdat ik me verveelde. Toen zag ik profiel van een enorm knap jongen, echt het type waar ik helemaal voor zou gaan (ik ben best kieskeurig), en daarna las ik zn profiel, en vond hem al helemaal 'het einde' , omdat bleek dat we zoveel gemeen hadden.

Maar het probleem is, dat hij een vriendin heeft, stond ook op zn profiel, en ik had de profiel van zn vriendin bekeken. Maar ik neem het niet zo serieus omdat zn vriendin 4 jaar jonger dan hem is, hij is 19.

maar ik kijk echt elke dag naar zn fotos omdat ik hem zoo knap vind en bekijk vaak zn profiel, nu voel ik me stalkerish.

Een goeie vriend van me zei dat ik een profiel moet aanmaken en hem een berichtje sturen maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Die vriend zei dat hij zeker weten voor me zou gaan omdat ik heel knap ben ofzo. maar ik weet het niet.

Ik begin hem echt leuk te vinden!
idd, je kent hem nog niet? je valt dus nu alleen maar op zn uiterlyk..
Oud 14-08-2009, 22:21
Qimm
Qimm is offline
oh ja, 4 jaar verschil, dat kan nooit een serieuze relatie zijn...

srsly, get over it, er zijn zat leuke jongens
Oud 14-08-2009, 22:40
Klein-Prinsesje
Citaat:
oh ja, 4 jaar verschil, dat kan nooit een serieuze relatie zijn...

srsly, get over it, er zijn zat leuke jongens
Me tante zegt dat ik hem de waarheid moet vertellen, maar dat slaat nergens op...

Btw, ik val niet alleen voor z'n uiterlijk, nadat ik heel z'n profiel las maakte dat pas een enorme indruk op me hoor.

Ik kan het niet bepaald accepteren dat ie een vriendin heeft, ik heb nog nooit echt zo'n jongen als hem gezien, mischien wacht ik wel tot het uit is ofzo?
Oud 14-08-2009, 23:12
Qimm
Qimm is offline
je kan niet accepteren dat hij een vriendin heeft _O- heerlijk

iemands profiel zegt niets over de persoon natuurlijk
Oud 14-08-2009, 23:23
Klein-Prinsesje
Citaat:
je kan niet accepteren dat hij een vriendin heeft _O- heerlijk

iemands profiel zegt niets over de persoon natuurlijk
nja, accepteren is een groot woord, maar natuurlijk wou ik dat ik hem had.ik word er echt gek van hij weet niet eens dat ik besta en ik weet echt niet wat ik moet doen..

laatste zinnetje geef ik je trouwens wel n beetje gelijk in, maar bij hem is het heel anders...
Oud 14-08-2009, 23:33
SacredRose
SacredRose is offline
meid om heel eerlijk en kort door de bocht te zijn.
ik snap jou niet.
een paar posts terug zeg je nog dat je niet berliefd bent maar nu zeg je dat je hem als je vriendje wil.
en wat is het probleem als je alleen maar vriendschappelijk hem wil leren kennen. dan maakt het feit dat hij een vriendin heeft toch ook niks uit.
Oud 14-08-2009, 23:45
Klein-Prinsesje
Citaat:
meid om heel eerlijk en kort door de bocht te zijn.
ik snap jou niet.
een paar posts terug zeg je nog dat je niet berliefd bent maar nu zeg je dat je hem als je vriendje wil.
en wat is het probleem als je alleen maar vriendschappelijk hem wil leren kennen. dan maakt het feit dat hij een vriendin heeft toch ook niks uit.
om ff duidelijk te zijn,

1. het lijkt me beetje logisch als je niet verliefd wordt op een profiel , ja ik wil hem als vriend maar wat heeft dat met verliefd zijn te maken? in het begin vind je elkaar leuk en naarmate je elkaar beter leert kennen raak je verliefd, althans, zo zie ik het meestal

2. in het begin vriendschappelijk, en wellicht daarna meer
Oud 14-08-2009, 23:52
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
om ff duidelijk te zijn,

1. het lijkt me beetje logisch als je niet verliefd wordt op een profiel , ja ik wil hem als vriend maar wat heeft dat met verliefd zijn te maken? in het begin vind je elkaar leuk en naarmate je elkaar beter leert kennen raak je verliefd, althans, zo zie ik het meestal

2. in het begin vriendschappelijk, en wellicht daarna meer
mischien ligt het aan mij maar is een logischere volgorde niet.
je leer iemand kennen die je leuk vindt. die persoon leer je beter kennen en je wordt verliefd op hem en dan krijg je een relatie.

je kan hem dan nu toch al vriendschappelijk leren kennen. en dan als het uitgaat met zijn vriendin en je vindt hem nog leuk gewoon de volgende stap zetten.
Oud 14-08-2009, 23:56
cenerentola
cenerentola is offline
Je moet je niet zo druk maken om een jongen van het internet. Mensen laten zich op het internet van hun beste kant zien en al helemaal via zo'n profielensite. Niemand zet op een profielensite dat hij of zij ongezellig is of dat ze naar BZN luisteren. Weet jij veel hoe iemand in werkelijkheid is. Je kunt natuurlijk helemaal wegdromen bij zijn foto, maar dat is zinloos zolang je hem nog nooit in werkelijkheid hebt gezien. Ik heb wel eens gedated met een jongen die ik kende via het internet. Op de foto zag hij er knap uit, maar in het echt was hij spuuglelijk en zag hij er vermoeid uit.

Je kunt hem best een berichtje sturen, maar kortom, haal je niets in je hoofd, want hij hoeft niet zo leuk te zijn zoals hij overkomt op zijn profiel. Als hij antwoord, moet je onthouden dat hij een vriendin heeft en je kansen beperkt zijn. Misschien is het wel goed om iets van je te laten horen, want als hij jouw berichtje niet beantwoord, dan weet je gelijk dat hij niet in jou geinteresseerd is.
Oud 15-08-2009, 00:03
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
mischien ligt het aan mij maar is een logischere volgorde niet.
je leer iemand kennen die je leuk vindt. die persoon leer je beter kennen en je wordt verliefd op hem en dan krijg je een relatie.

je kan hem dan nu toch al vriendschappelijk leren kennen. en dan als het uitgaat met zijn vriendin en je vindt hem nog leuk gewoon de volgende stap zetten.
Misschien is dat voor jou een logische volgorde, maar liefde kent geen logica. Sommige mensen worden verliefd op vreemden. Oude mannetjes worden bijvoorbeeld verliefd op de kassejuffrouw. Andere voorbeelden, tienermeisjes worden verliefd op een paard die niets terugzegd en puberjongetjes worden verliefd op filmsterren die ze nog nooit in werkelijkheid gezien hebben.
Oud 15-08-2009, 00:16
SacredRose
SacredRose is offline
dat klopt, maar zelfs daar zeg je ergens dat je wel verliefd bent op iemand voor de relatie zou beginnen.
maar dit is niet het topic om het over dat soort dingen te hebben.
maar verder ben ik het wel eens met dat zien of hij geintresseerd is enzo.
Oud 15-08-2009, 00:32
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
dat klopt, maar zelfs daar zeg je ergens dat je wel verliefd bent op iemand voor de relatie zou beginnen.
maar dit is niet het topic om het over dat soort dingen te hebben.
maar verder ben ik het wel eens met dat zien of hij geintresseerd is enzo.
Je hebt natuurlijk wel gelijk. Het zou beter zijn om eerst iemand te leren kennen, vervolgens verliefd te worden en dan pas besluiten om een relatie te beginnen. Alleen was het maar zo makkelijk in de werkelijkheid. Soms word je al verliefd voordat je iemand pas goed kent.
Oud 15-08-2009, 00:35
Qimm
Qimm is offline
En soms is het dan verstandig dit uit je hoofd te zetten, verliefdheid is ook maar een bevlieging
Oud 15-08-2009, 00:39
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
En soms is het dan verstandig dit uit je hoofd te zetten, verliefdheid is ook maar een bevlieging
daar heb jij weer gelijk in
Oud 15-08-2009, 00:45
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Je hebt natuurlijk wel gelijk. Het zou beter zijn om eerst iemand te leren kennen, vervolgens verliefd te worden en dan pas besluiten om een relatie te beginnen. Alleen was het maar zo makkelijk in de werkelijkheid. Soms word je al verliefd voordat je iemand pas goed kent.
daar ben ik het mee eens. maar het ging mij er eigenlijk over dat verliefdheid meestal voor de relatie komt.

en ik ben het ook met qimm eens.
Oud 15-08-2009, 05:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ben jij te hard op je tenen getrapt. De manier hoe je ook reageert staat mij eigelijk niet zo aan, het komt nogal *ik wil niet beledigend overkomen maar doe het toch* over.
Het spijt me zeer maar je komt gewoon als een belachelijke doos over. En ja, dat is wel bedoeld als een belediging.

Citaat:
Wie zegt dat die vriend ermee bedoelt dat die jongen haar zal dumpen omdat ik heel knap ben volgens hem? Ik heb zelf ook aan hem aangegeven dat ik hem geen berichtje wil sturen omdat hij een vriendin heeft, maar hij bedoelde het meer vriendschappelijk en dat hij dan wel geinteresseerd zou zijn vanwege hoe ik eruitzie, omdat ik best wel heel vaak aandacht krijg van jongens.
Ik quote jou zelf maar even: "Die vriend zei dat hij zeker weten voor me zou gaan omdat ik heel knap ben ofzo."

Daar staat het toch echt letterlijk? Puur en alleen omdat jij 'heel knap' bent zou die jongen wel 'voor jou gaan'. Nu weet ik niet wat voor definitie jij daar aan geeft, maar voor mij is de betekenis aardig duidelijk. Niet iedere man is direct 'geinteresseerd' in iemand puur en alleen om uiterlijk en zeker niet wanneer de man in kwestie al een vriendin heeft.

Citaat:
Je begrijpt het verkeerd, ik wil die jongen gewoon beter leren kennen, ik respecteer het dat hij een vriendin heeft, omdat ik het zelf ook lullig zou vinden en dat wil ik gewoon niet op mijn geweten hebben. Internet is zowieso altijd een andere indruk, maar hij heeft echt een hoop op z'n profiel staan over waar die van houdt, hoe hij denkt, zn muzieksmaak, en interesses, het heeft me best gefascineerd, kan het niet zo 1 2 3 uitleggen.
En een paar reactie hierboven geef je opeens aan dat je het toch niet kan accepteren dat die jongen een vriendin heeft en dat je wil dat hij van jou is? Volgens mij begrijp jij jezelf niet eens. En natuurlijk heeft-ie allemaal geweldige dingen op z'n profiel staan. Ik zet toch ook niet in een online profiel dat ik een afgrijselijke bitch ben wanneer ik een kuthumeur heb, en ik zou ook niet op internet zetten dat ik verschrikkelijk jaloers en territoriaal ben. Je kunt aan een profiel gewoon niets afleiden, dat is mijn punt.

Citaat:
En wtf, wie zegt dat ik verliefd op hem ben ik vind hem gewoon interessant leuk vanwege z'n foto's en al zn interesses, bovendien kennen een aantal van m'n vrienden hem.
Het spijt me zeer dat ik de term 'verliefd' heb gebruikt, maar lieve schat, dat is precies zoals je nu overkomt. Verliefd, geobsedeerd, whatever you want to call it.

Citaat:
volgens mij ga jij van t ergst uit, met dat 'profiel gekopieert' , want aan de hand van z'n typmanier en alles wat hij geschreven heeft is het overduidelijk van hem, zo'n type is het niet.
Ik zei niet dat hij alles heeft gekopieerd. Ik zei misschien. Er zijn zoveel dingen mogelijk, want (and here it is) je kent hem helemaal niet! Je hebt nu een heel perfect beeld van die jongen in je hoofd, terwijl je nog nooit een woord met hem gewisseld hebt. Je bent gewoon niet realistisch bezig en dát is nu precies wat verliefde mensen doen.

En over die foto's. Ik zou ook alleen maar foto's op het internet zetten waarvan ik vind dat ze goed gelukt zijn. Mensen laten zich altijd van hun beste kant zien.

Citaat:
Ik weet alleen niet zo wat ik met de situatie moet, aangezien hij een vriendin heeft, maar ik wil hem echt leren kennen.
My humble opinion: laat hem gewoon met rust. Zelfs al zeg je dat je alleen vriendschappelijk met hem wilt praten, je zult altijd die geheime agenda houden. Gewoon vergeten, als je het mij vraagt.
Oud 15-08-2009, 11:41
snoopy
snoopy is offline
Volgens mij moet je iets beginnen met die vriend van jou, die jou zo ongelooflijk knap vindt.

Mijn advies zou zijn: vergeet hem. Je geeft echter aan dat je dat niet kunt. Dan kun je het hem misschien maar beter vertellen. Er kunnen 3 dingen gebeuren:
1) hij is zo onder de indruk van jou dat ie het uitmaakt met z'n vriendin. Probleem opgelost
2) hij reageert heel lullig. Probleem ook opgelost
3) hij reageert aardig, maar maakt het niet uit met z'n vriendin. Jij blijft echter hoop houden omdat ie aardig reageert. Dan is het probleem niet opgelost, maar erger geworden.

Zelf denk ik dat de kans op situatie 3 het grootst is.

Zo, je kunt het zelf wel afwegen denk ik?
Oud 15-08-2009, 14:47
Klein-Prinsesje
Citaat:
Volgens mij moet je iets beginnen met die vriend van jou, die jou zo ongelooflijk knap vindt.

Mijn advies zou zijn: vergeet hem. Je geeft echter aan dat je dat niet kunt. Dan kun je het hem misschien maar beter vertellen. Er kunnen 3 dingen gebeuren:
1) hij is zo onder de indruk van jou dat ie het uitmaakt met z'n vriendin. Probleem opgelost
2) hij reageert heel lullig. Probleem ook opgelost
3) hij reageert aardig, maar maakt het niet uit met z'n vriendin. Jij blijft echter hoop houden omdat ie aardig reageert. Dan is het probleem niet opgelost, maar erger geworden.

Zelf denk ik dat de kans op situatie 3 het grootst is.

Zo, je kunt het zelf wel afwegen denk ik?

Daar heb je wel wat punten, Wat ik van z'n profiel gelezen heb, is het wel zo dat we bijna op hetzelfde lijn zitten zo ongeveer, maar ik weet niet echt hoe hecht de band tussen hem en zn vriendin is, ik heb niet eens foto's van hun samen gezien. Volgens mij is het meer een 'seksuele relatie' omdat in zijn profiel staat dat ie ook van sex houdt, maar dat denk ik, mischien is het niet zo.

En als ik hem een berichtje ga sturen, dan ga ik niet eens flirterig doen, gewoon dat ie een interresant profiel heeft ofzo.'

@Siorin (of hoe je ook heet): Ik ben het eigenlijk helemaal niet met jou eens, je baseert alleen oordelen aan de hand van wat ik schrijf en dat verwar jij nogal. Dat vind ik en verder heb ik je toch niet zoveel te zeggen. Vind me maar een doos.

En ja mensen laten altijd van hun 'beste kant' zien, maar bij hem is dat niet het geval, hij heeft een hoop foto's op z'n profiel, en ook de 'oncharmante' waar ie alsnog knap is, ook ben ik andere foto's van hem tegengekomen,

En bovendien op zijn profiel aan de hand van z'n typmanier, laat ie duidelijk zien hoe hij is. Don't get me wrong, maar niet iedereen laat perse van hun 'beste kant' zien hoor, als ik zelf een profiel maak, dan zet ik gewoon neer hoe ik ben, en dat doet hij ook. Dat zie je wel vaker bij alternatieve mensen, aangezien hij zelf ook alternatief is. het is zeker geen standaard profiel, Maar dat weet ik zelf toch.

Ik ben niet verliefd, ik denk dat ik dat wel word als ik hem beter ken, maar nu vind ik hem alleen maar leuk en heel interessant, niks te maken met obsessies.
Oud 15-08-2009, 14:55
Verwijderd
Mijn punt is, en dat heb jij blijkbaar niet in de gaten, dat jij al een heel beeld van hem in je hoofd hebt zonder hem überhaupt te kennen. En je doet aannames over zijn relatie met zijn vriendin, omdat je geen foto's hebt gezien van hen samen en omdat hij van seks houdt (wie houdt er nou niet van seks?!).

Elke dag iemand's profiel en foto's bekijken is best obsessief. Daar bedoel ik echt niets slechts mee, just stating the obvious. En natuurlijk baseer ik mij op wat jij hier schrijft, anders heeft dit topic sowieso geen nut.

Maar je hebt gelijk, als hij alternatief is, zul jij het allemaal wel weten.
Oud 15-08-2009, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je wel wat punten, Wat ik van z'n profiel gelezen heb, is het wel zo dat we bijna op hetzelfde lijn zitten zo ongeveer, maar ik weet niet echt hoe hecht de band tussen hem en zn vriendin is, ik heb niet eens foto's van hun samen gezien. Volgens mij is het meer een 'seksuele relatie' omdat in zijn profiel staat dat ie ook van sex houdt, maar dat denk ik, mischien is het niet zo.
Oud 15-08-2009, 17:00
Klein-Prinsesje
Citaat:
Mijn punt is, en dat heb jij blijkbaar niet in de gaten, dat jij al een heel beeld van hem in je hoofd hebt zonder hem überhaupt te kennen. En je doet aannames over zijn relatie met zijn vriendin, omdat je geen foto's hebt gezien van hen samen en omdat hij van seks houdt (wie houdt er nou niet van seks?!).

Elke dag iemand's profiel en foto's bekijken is best obsessief. Daar bedoel ik echt niets slechts mee, just stating the obvious. En natuurlijk baseer ik mij op wat jij hier schrijft, anders heeft dit topic sowieso geen nut.

Maar je hebt gelijk, als hij alternatief is, zul jij het allemaal wel weten.
Daar geef ik je wel gelijk in, je weet nooit hoe hij in het echt is, natuurlijk..

Mischien heb ik het ook wel mis, maar ik heb gewoon helemaal geen fotos van hem en zn vriendin samen gezien, en ik denk echt wel dat het een meer onserieuze seksuele relatie is, maar mischien heb ik het ook mis.

Nou, hij update heel vaak zn profiel en zet er nieuwe foto's op, dan lijkt het mij logisch dat je dan gaat kijken als je diegene leuk vindt?

En over alternatief, daarmee bedoel ik dat de mentaliteit vaak anders is bij alternatievelingen dan bij anderen.
Oud 15-08-2009, 17:23
Verwijderd
Wat betreft jezelf van je beste kant laten zien op dingen zoals hyves hebben 'alternatievelingen' exact dezelfde mentaliteit als de rest. Ik durf zelfs te wedden dat de MySpace-anglezz uitgevonden zijn door een dikke gothic die haar onderkin wilde verbergen. Alleen is de definitie van die beste kant wellicht net iets anders dan die van anderen, omdat verschillende subculturen ook verschillende opvattingen hebben over wat interessant overkomt.

En verder; ik meen dat ik ook nog seks als interesse heb staan op livejournal - ooit neergezet in mijn recalcitrante puberjaren - en er zijn geen foto's van mij en mijn vriend samen dus post ik ze ook nergens. Toch hebben we een serieus gave relatie, en geen onserieuze seksrelatie. Sowieso is je theorie een beetje wankel. Hij zegt toch dat 'ie een vriendin heeft? En die vriendin bevestigt dat, toch? Als ze gewoon neukvriendjes waren zouden ze dat niet zeggen, dus daar gaan je rare aannames.

Laatst gewijzigd op 15-08-2009 om 17:37.
Oud 15-08-2009, 17:32
cenerentola
cenerentola is offline
Hij zet op zijn profiel dat hij van seks houdt, ondertussen is hij ook nog alternatief en hij heeft een vriendin die 4 jaar jonger is. Alles bij elkaar genomen: het lijkt me niet echt een leuke jongen als ik eerlijk ben
Oud 15-08-2009, 17:44
Klein-Prinsesje
Citaat:
Wat betreft jezelf van je beste kant laten zien op dingen zoals hyves hebben 'alternatievelingen' exact dezelfde mentaliteit als de rest. Ik durf zelfs te wedden dat de MySpace-anglezz uitgevonden zijn door een dikke gothic die haar onderkin wilde verbergen. Alleen is de definitie van die beste kant wellicht net iets anders dan die van anderen, omdat verschillende subculturen ook verschillende opvattingen hebben over wat interessant overkomt.

En verder; ik meen dat ik ook nog seks als interesse heb staan op livejournal - ooit neergezet in mijn recalcitrante puberjaren - en er zijn geen foto's van mij en mijn vriend samen dus post ik ze ook nergens. Toch hebben we een serieus gave relatie, en geen onserieuze seksrelatie. Sowieso is je theorie een beetje wankel. Hij zegt toch dat 'ie een vriendin heeft? En die vriendin bevestigt dat, toch? Als ze gewoon neukvriendjes waren zouden ze dat niet zeggen, dus daar gaan je rare aannames.
Ik heb het niet eens over hyves, maar een hele andere site.
Bovendien scheer jij ze allemaal over 1 kam, terwijl ik het specifiek over deze jongen heb en zijn eigen manier van alternatief zijn.

Ik zeg toch ook dat ik het mischien wel mis heb, gosh. Aan de hand van wat ik zie en lees denk ik dat, zeker omdat z'n vriendin 4 jaar jonger is en een beetje wannabe overkomt.

Dan mag je nog jouw levensverhaal hier neerzetten, fijn voor jou, maar ik heb het over hem en niet over iedereens ervaring.

Ik ben zelf ook alternatief en weet ongeveer wel hoe en wat, ik kraam geen onzin uit,
En natuurlijk is een site als hyves standaard aangezien iedereen dezelfde opties heeft als spots, muziek, interesses, en niet echt neerzetten hoe en wat, het is meer een netwerk om je vrienden bij te houden, en myspace is voor bands en daar zitten vaak van die emo's/scene's op.

Wat jij wil, ik heb mijn eigen mening hierover.

Edit: Ik moet zelf eigelijk ook toegeven dat de meeste alternatievelingen zo standaard en wannabe zijn als het maar kan (tenminste die ik zie en ken), maar deze jongen valt er helemaal buiten.
Oud 15-08-2009, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Hij zet op zijn profiel dat hij van seks houdt, ondertussen is hij ook nog alternatief en hij heeft een vriendin die 4 jaar jonger is. Alles bij elkaar genomen: het lijkt me niet echt een leuke jongen als ik eerlijk ben
Dit is ook wel weer een beetje.. raar om te zeggen. Wat is er nou mis met 4 jaar leeftijdsverschil? Dat vind ik echt geen probleem. Verder, alternatief zijn is ook niet slecht. En iedereen houdt toch van sex?

Op basis van deze drie dingen denk jij dat het geen leuke jongen is? Dat is al net zo raar als op basis van 3 andere dingen denken dat het wél een leuke jongen is.
Oud 15-08-2009, 18:04
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Dit is ook wel weer een beetje.. raar om te zeggen. Wat is er nou mis met 4 jaar leeftijdsverschil? Dat vind ik echt geen probleem. Verder, alternatief zijn is ook niet slecht. En iedereen houdt toch van sex?

Op basis van deze drie dingen denk jij dat het geen leuke jongen is? Dat is al net zo raar als op basis van 3 andere dingen denken dat het wél een leuke jongen is.
Als je als jongen 19 bent en je hebt een vriendin die vier jaar jonger is, dan zou je een verantwoordelijkheidsgevoel moeten hebben en dan zet je geen ordinaire dingen op je profiel zoals de opmerking dat je van seks houdt
Oud 15-08-2009, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet eens over hyves, maar een hele andere site.
Bovendien scheer jij ze allemaal over 1 kam, terwijl ik het specifiek over deze jongen heb en zijn eigen manier van alternatief zijn.

Ik zeg toch ook dat ik het mischien wel mis heb, gosh. Aan de hand van wat ik zie en lees denk ik dat, zeker omdat z'n vriendin 4 jaar jonger is en een beetje wannabe overkomt.

Dan mag je nog jouw levensverhaal hier neerzetten, fijn voor jou, maar ik heb het over hem en niet over iedereens ervaring.

Ik ben zelf ook alternatief en weet ongeveer wel hoe en wat, ik kraam geen onzin uit,
En natuurlijk is een site als hyves standaard aangezien iedereen dezelfde opties heeft als spots, muziek, interesses, en niet echt neerzetten hoe en wat, het is meer een netwerk om je vrienden bij te houden, en myspace is voor bands en daar zitten vaak van die emo's/scene's op.

Wat jij wil, ik heb mijn eigen mening hierover.

Edit: Ik moet zelf eigelijk ook toegeven dat de meeste alternatievelingen zo standaard en wannabe zijn als het maar kan (tenminste die ik zie en ken), maar deze jongen valt er helemaal buiten.
Ik zeg 'dingen zoals Hyves'. Social networking sites waar mensen een profiel aanmaken om hun persoonlijkheid te hoereren tegenover het ongeïnteresseerde oog van het internet. Of het nou Hyves, Livejournal, Facebook of MySpace is, het principe blijft hetzelfde. Wat ik zei geldt dus net zo hard voor jouw onbenoemde profielensite.

En verder kun je nog zo hard op je weledele alternatieve teentjes getrapt zijn, punt blijft dat je je gedraagt als een verwend hert. Met oogkleppen ten grootte van goatse's rectum. Als je aan de hand van een internetprofiel precies denkt te weten hoe deze jongen in elkaar zit, al een eigen mening hebt en niet wil luisteren naar meningen van anderen, waarom heb je dan een topic geopend?
Oud 15-08-2009, 18:11
capibara
capibara is offline
Citaat:
Met oogkleppen ten grootte van goatse's rectum.
Godver Para
Oud 15-08-2009, 18:28
Klein-Prinsesje
Citaat:
Ik zeg 'dingen zoals Hyves'. Social networking sites waar mensen een profiel aanmaken om hun persoonlijkheid te hoereren tegenover het ongeïnteresseerde oog van het internet. Of het nou Hyves, Livejournal, Facebook of MySpace is, het principe blijft hetzelfde. Wat ik zei geldt dus net zo hard voor jouw onbenoemde profielensite.

En verder kun je nog zo hard op je weledele alternatieve teentjes getrapt zijn, punt blijft dat je je gedraagt als een verwend hert. Met oogkleppen ten grootte van goatse's rectum. Als je aan de hand van een internetprofiel precies denkt te weten hoe deze jongen in elkaar zit, al een eigen mening hebt en niet wil luisteren naar meningen van anderen, waarom heb je dan een topic geopend?
Neen, die site die ik ken is niet zo, en iedereen kent daar de eigenaar van, als ik het ergens over heb dan weet ik ook wáár ik het over heb, jullie maken er alleen maar zo'n big deal van terwijl ik alleen vraag wat ik moet doen. Hyves, livejournal. Facebook, Myspace zijn allemaal standaard overratted sites.

Dus ik vind gewoon dat je ongelijk hebt.

Ik zeg niet dat ik precies denk te weten hoe deze jongen inelkaar steekt, ik zeg net zelfs dat ik idd niet weet hoe hij in het echt zal zijn, dus wtf. Dat maak jij ervan. De meeste hier hebben het over dat mensen altijd 'hun beste kant' laten zien, terwijl ik alleen zeg dat het duidelijk bij deze jongen anders is en er totaal buiten valt, verder kan ik er niet zoveel over zeggen omdat jullie het zelf niet gezien hebben.

En dan mag je me een verwent hertje vinden, ik vind jou een over een kam geschoren paranoide mens.

Het enige wat ik hier vraag is om advies, maar het zal wel.

Slotje graag.
Oud 15-08-2009, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Neen, die site die ik ken is niet zo, en iedereen kent daar de eigenaar van, als ik het ergens over heb dan weet ik ook wáár ik het over heb, jullie maken er alleen maar zo'n big deal van terwijl ik alleen vraag wat ik moet doen. Hyves, livejournal. Facebook, Myspace zijn allemaal standaard overratted sites.

Dus ik vind gewoon dat je ongelijk hebt.

Ik zeg niet dat ik precies denk te weten hoe deze jongen inelkaar steekt, ik zeg net zelfs dat ik idd niet weet hoe hij in het echt zal zijn, dus wtf. Dat maak jij ervan. De meeste hier hebben het over dat mensen altijd 'hun beste kant' laten zien, terwijl ik alleen zeg dat het duidelijk bij deze jongen anders is en er totaal buiten valt, verder kan ik er niet zoveel over zeggen omdat jullie het zelf niet gezien hebben.

En dan mag je me een verwent hertje vinden, ik vind jou een over een kam geschoren paranoide mens.

Het enige wat ik hier vraag is om advies, maar het zal wel.

Slotje graag.
Het spijt me. Ik besef nu dat mijn advies en commentaar de plank volledig missloeg, net als alle andere talrijke adviezen die jou in dit topic gegeven werden. Terecht dat je ze afsloeg, het is eersteklas onzin. In werkelijkheid zit het zo:

Die jongen is een integere, originele jongeman die in niets lijkt op de inspiratieloze grijze massa die jou en hem omringt. Jullie zijn zielsverwanten, daarom weet je nu al dat zijn verhouding met zijn vriendin - ongetwijfeld een dikke trol - niets voorstelt. Hij is uniek en jij ook, want enkel jij en hij zien de wereld zoals hij is. Het enige wat je nu hoeft te doen is hem een berichtje sturen, waarin je hem op deze feiten wijst. Misschien iets in de richting van 'Hoi prins_op_hengst_91, laten we onze originaliteit samensmelten tot een death ray en de grote boze wereld overnemen. Kusjes, Klein-Prinsesje a.k.a. je soulmate. PS. Hier is mijn foto, ben ik niet knap?'. Het enige wat jullie dan nog rest is een eeuwigdurend romantisch samenzijn in Het Grote Roze Liefdesland, residerend in een zwevend kasteel dat gemaakt is van suikerspin, eenhoorn-horens en onverkochte uitgaves van Tim Burton's The Melancholy Death of Oyster Boy. Er is ook gratis bier.
Oud 15-08-2009, 18:56
Verwijderd
Wow, je vraagt om advies op een forum waar mensen nu eenmaal hun mening geven, maar als je dan dingen te lezen krijgt die jou niet aanstaan moet er opeens een slotje op?

Het is heel simpel. Je kent hem niet. Je kent zijn vriendin niet. En de manier waarop jij denkt klopt gewoon helemaal niet. Je doet aannames over dingen die je helemaal niet weet. Sigh.

Whatever.
Oud 15-08-2009, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me. Ik besef nu dat mijn advies en commentaar de plank volledig missloeg, net als alle andere talrijke adviezen die jou in dit topic gegeven werden. Terecht dat je ze afsloeg, het is eersteklas onzin. In werkelijkheid zit het zo:

Die jongen is een integere, originele jongeman die in niets lijkt op de inspiratieloze grijze massa die jou en hem omringt. Jullie zijn zielsverwanten, daarom weet je nu al dat zijn verhouding met zijn vriendin - ongetwijfeld een dikke trol - niets voorstelt. Hij is uniek en jij ook, want enkel jij en hij zien de wereld zoals hij is. Het enige wat je nu hoeft te doen is hem een berichtje sturen, waarin je hem op deze feiten wijst. Misschien iets in de richting van 'Hoi prins_op_hengst_91, laten we onze originaliteit samensmelten tot een death ray en de grote boze wereld overnemen. Kusjes, Klein-Prinsesje a.k.a. je soulmate. PS. Hier is mijn foto, ben ik niet knap?'. Het enige wat jullie dan nog rest is een eeuwigdurend romantisch samenzijn in Het Grote Roze Liefdesland, residerend in een zwevend kasteel dat gemaakt is van suikerspin, eenhoorn-horens en onverkochte uitgaves van Tim Burton's The Melancholy Death of Oyster Boy. Er is ook gratis bier.
*bows down*

Oud 15-08-2009, 19:03
SacredRose
SacredRose is offline
daar valt niks meer aan toe tevoegen
Oud 15-08-2009, 19:21
Klein-Prinsesje
Haha. not.

Slotje, graag, :]
Oud 15-08-2009, 20:15
Alyssia
Alyssia is offline
:'DDDD

Omg.
Oud 15-08-2009, 21:26
Uice
Uice is offline
Ik denk dat het verstandig is hier een link naar zijn profiel te posten, dan kunnen we beter oordelen. Maak je geen zorgen, want ik ben ook alternatief dus ik zal niet zo stom zijn als de anderen.
Oud 15-08-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het verstandig is hier een link naar zijn profiel te posten, dan kunnen we beter oordelen. Maak je geen zorgen, want ik ben ook alternatief dus ik zal niet zo stom zijn als de anderen.
Oud 15-08-2009, 22:52
Klein-Prinsesje
Citaat:
Als ik dat wou had ik dat allang al gedaan,

Hahaha.
Oud 15-08-2009, 23:08
Verwijderd
Ik vind ook dat je zijn profiel even moet posten, want als-ie echt zo leuk is, moet ik hem misschien ook maar een berichtje sturen, want ik ben ook heel knap!

Paranoide schetste ook zo'n mooi sprookje. Daar wil ik wel deel van uitmaken.
Oud 15-08-2009, 23:12
Klein-Prinsesje
Citaat:
Ik vind ook dat je zijn profiel even moet posten, want als-ie echt zo leuk is, moet ik hem misschien ook maar een berichtje sturen, want ik ben ook heel knap!

Paranoide schetste ook zo'n mooi sprookje. Daar wil ik wel deel van uitmaken.
Snap best dat jij het er niet zo mee eens bent, maar waarom neem je dan überhaupt nog de moeite om in m'n topic te gaan reageren?

Grapjes tijd is allang voorbij.
Oud 15-08-2009, 23:16
SacredRose
SacredRose is offline
als je daar een plaatje bij doet heeft het meer effect ^
Oud 15-08-2009, 23:18
Klein-Prinsesje
Citaat:
als je daar een plaatje bij doet heeft het meer effect ^
Ik plaats liever geen foto in het topic, omdat ik liever niet wil dat ie herkent wordt ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten