Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2009, 01:00
Verwijderd
Ik ben te lui voor normale tandenborstels. Je armen heen en weer bewegen is voor plebs
Advertentie
Oud 16-09-2009, 01:04
Verwijderd
care.
Oud 16-09-2009, 01:07
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik ben te lui voor normale tandenborstels. Je armen heen en weer bewegen is voor plebs
het is idd een heel karwei om je armen heen en weer te bewegen
Oud 16-09-2009, 01:13
Hanneke
Hanneke is offline
Ik mis weer alle rellen
Oud 16-09-2009, 01:16
Verwijderd
Citaat:
het is idd een heel karwei om je armen heen en weer te bewegen
It's burning precious calories.
Oud 16-09-2009, 01:42
Verwijderd
Ik heb net een ronde gelopen.

Pfffff.
Oud 16-09-2009, 01:44
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
It's burning precious calories.
van mij mogen ze best weg
Oud 16-09-2009, 01:50
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik heb net een ronde gelopen.

Pfffff.
lekker
Oud 16-09-2009, 01:52
Verwijderd
Enorm.

Nothing to report.
Oud 16-09-2009, 01:56
Hanneke
Hanneke is offline
Hetis koud!
Oud 16-09-2009, 01:58
Verwijderd
Niet.
Oud 16-09-2009, 02:04
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
valt mee
Oud 16-09-2009, 02:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een flesje met warm water tegen m'n voetjes. mmmmwarm.
Oud 16-09-2009, 02:27
Verwijderd
Vrouwen...
Oud 16-09-2009, 02:38
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
daar hebben mannen idd geen last van! er bestaat interessante theorie over
Oud 16-09-2009, 02:38
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
slaapze
Oud 16-09-2009, 02:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vrouwen...
wat?!

Ik heb het vrijwel nooit koud, alleen m'n voeten zijn altijd ijsblokken en die gaan pijn doen als ik er niks warms tegenaan hou.
Oud 16-09-2009, 02:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw mensen, ik moet over 5 uurtjes alweer op. yay.
Oud 16-09-2009, 02:51
Verwijderd
Citaat:
daar hebben mannen idd geen last van! er bestaat interessante theorie over
Wat, dat we op regelmatige intervallen aan sex denken en het dan weer warm krijgen, of bedoelde je een ander?

En Trimm:
Oud 16-09-2009, 03:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zit niet zo met je tong te flapperen joh!

weltrusten.
Oud 16-09-2009, 03:46
Verwijderd
Trusten.
Oud 16-09-2009, 07:00
Verwijderd
Wat vroeg zeg.
Oud 16-09-2009, 07:02
Verwijderd
Vond mijn collega ook, die is wat laatjes,
Oud 16-09-2009, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Ik mis weer alle rellen
Oud 16-09-2009, 07:40
Verwijderd
Ik weeg 64.8 vandaag
het lichtste wat ik sinds het lijnen weeg.
Oud 16-09-2009, 07:53
Verwijderd
missy waarom doe je een slotje op een topic dat verplaatst is naar onzin? niet dat het mij wat uitmaakt maar ik vind het gewoon vreemd
Oud 16-09-2009, 08:05
Verwijderd
Pff het uitslapen is niet echt gelukt, ik was om 7 uur m'n bed uit
Oud 16-09-2009, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe tandenborstel trouwens, he. Ik heb voor 't eerst een elektrische tandenborstel, want ik wilde dezelfde tandenborstel als mijn tandarts. (Want die zal wel weten what's up, he.) Maar het is echt belachelijk hoe uitgebreid hij is Het hele ding zit volgestouwd met chips en sensoren. Er zit een apart beeldschermpje bij, waarop je kunt zien of je lang genoeg poetst, wanneer je moet overschakelen naar het volgende tandenkwadrant ([afbeelding]
), wanneer je je borsteltje moet vervangen en nog een hoop nonsens. Hij zegt ook wanneer je te hard drukt. Op de tandenborstel zelf staat ook een schermpje, dat ook de resterende poetstijd aangeeft. Bovendien trilt de tandenborstel zelf ook iedere 30 seconden, wat ook inhoudt dat je naar het volgende kwadrant moet. Verder kun je 'm op 20943 verschillende modussen zetten, waaronder 'sensitive', 'massage', 'intensive clean' en 'polish'. Al die modes hebben ook verschillende borsteltjes, en de tandenborstel herkent ieder borsteltje zodat hij kan bijhouden in wat voor modus hij moet draaien en wanneer welk borsteltje vervangen moet worden. In die borstels zit dus ook een chip. Die navigeert met het handvat. Zodat het handvat kan navigeren met het schermpje.

En verder heeft hij dus ook zo'n ding waar je 'm op moet zetten voor het opladen, behalve dat het niet gewoon oplader heet maar BASE STATION. Dat klinkt behoorlijk ruig voor een tandenborsteloplader, en dat is terecht, want het is echt een uitbouwbaar ding met allemaal vakjes en klepjes en voordat je 'm kan gebruiken moet je hem helemaal in elkaar zetten.

[afbeelding]

Wtk.

Oh, en als je klaar bent met poetsen verschijnt er een scheve smiley op zowel de tandenborstel als het scherm. Like so:

[afbeelding]

Serieus, hij is geavanceerder dan m'n oven. En ook geavanceerder dan de computers waarmee ze de eerste raketten de ruimte in stuurden, vermoed ik.
Volgens mij had mijn kamergenoot in Finland ook zo'n ding. Hij was postdoc (salaris: 3000 euro bruto) en zat dus op een kamertje van 320 euro per maand. Mooie spullen had 'ie wel.
Oud 16-09-2009, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe tandenborstel trouwens, he. Ik heb voor 't eerst een elektrische tandenborstel, want ik wilde dezelfde tandenborstel als mijn tandarts. (Want die zal wel weten what's up, he.) Maar het is echt belachelijk hoe uitgebreid hij is Het hele ding zit volgestouwd met chips en sensoren. Er zit een apart beeldschermpje bij, waarop je kunt zien of je lang genoeg poetst, wanneer je moet overschakelen naar het volgende tandenkwadrant ([afbeelding]
), wanneer je je borsteltje moet vervangen en nog een hoop nonsens. Hij zegt ook wanneer je te hard drukt. Op de tandenborstel zelf staat ook een schermpje, dat ook de resterende poetstijd aangeeft. Bovendien trilt de tandenborstel zelf ook iedere 30 seconden, wat ook inhoudt dat je naar het volgende kwadrant moet. Verder kun je 'm op 20943 verschillende modussen zetten, waaronder 'sensitive', 'massage', 'intensive clean' en 'polish'. Al die modes hebben ook verschillende borsteltjes, en de tandenborstel herkent ieder borsteltje zodat hij kan bijhouden in wat voor modus hij moet draaien en wanneer welk borsteltje vervangen moet worden. In die borstels zit dus ook een chip. Die navigeert met het handvat. Zodat het handvat kan navigeren met het schermpje.

En verder heeft hij dus ook zo'n ding waar je 'm op moet zetten voor het opladen, behalve dat het niet gewoon oplader heet maar BASE STATION. Dat klinkt behoorlijk ruig voor een tandenborsteloplader, en dat is terecht, want het is echt een uitbouwbaar ding met allemaal vakjes en klepjes en voordat je 'm kan gebruiken moet je hem helemaal in elkaar zetten.

[afbeelding]

Wtk.

Oh, en als je klaar bent met poetsen verschijnt er een scheve smiley op zowel de tandenborstel als het scherm. Like so:

[afbeelding]

Serieus, hij is geavanceerder dan m'n oven. En ook geavanceerder dan de computers waarmee ze de eerste raketten de ruimte in stuurden, vermoed ik.
Dit is toch de reinste vorm van kapitaalvernietiging.
Oud 16-09-2009, 08:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

[afbeelding]

Wtk.

[afbeelding]

die heb ik ook

als je langer dan 2:30 poetst, wordt de smiley een of een (willekeurig). check maar eens!

echt heerlijk dingetje.
Oud 16-09-2009, 08:50
Rationeel
Rationeel is offline
tandenpoetsen is nu ook een van mijn hobby's.
Oud 16-09-2009, 08:51
Rationeel
Rationeel is offline
en ik moet de batterij van de smartguide eens vervangen, want hij doet het nog wel prima, maar hij geeft al een maand geen klokje meer weer en dan weet ik niet hoelaat het is als ik onder de douche sta of op de wc zit.
Oud 16-09-2009, 08:51
Rationeel
Rationeel is offline
want ik poets mijn tanden altijd onder de douche.

zo.

goedemorgen trouwens.
Oud 16-09-2009, 09:02
Verwijderd
Citaat:
die heb ik ook

als je langer dan 2:30 poetst, wordt de smiley een of een (willekeurig). check maar eens!

echt heerlijk dingetje.
Nou, ik zal het eens uitproberen.

Citaat:
Dit is toch de reinste vorm van kapitaalvernietiging.
Ik heb een prima stel tanden en dat zou ik graag met zo min mogelijk moeite zo houden. Bovendien gaat zo'n ding jaren mee, moet je niet bezuinigen op je gezondheid, en kreeg ik 35% korting omdat bedrijven die handelen in tandenspul graag dingen via tandartsen verkopen. (In b4 'omg biased', want tandartsen mogen alleen vrijblijvend en vrijwillig voor tussenpersoon spelen, er iets aan verdienen is wettelijk verboden.)

Citaat:
Volgens mij had mijn kamergenoot in Finland ook zo'n ding. Hij was postdoc (salaris: 3000 euro bruto) en zat dus op een kamertje van 320 euro per maand. Mooie spullen had 'ie wel.
Ja, als ik afstudeer ga ik ook nog dik lang op mijn kamer blijven wonen. Liever snel van m'n studieschuld af (en af en toe leuke elektronica kopen ) dan gelijk in één of ander dik appartement.

Gelukkig valt dat ook mooi samen met de wachttijd die ik nog moet voordat ik iets fatsoenlijks kan huren in het centrum van Amsterdam. De gemiddelde wachttijd voor de wijken waarin ik wel zou willen wonen is 10 jaar, lulz
Oud 16-09-2009, 09:03
Verwijderd
Citaat:
en ik moet de batterij van de smartguide eens vervangen, want hij doet het nog wel prima, maar hij geeft al een maand geen klokje meer weer en dan weet ik niet hoelaat het is als ik onder de douche sta of op de wc zit.
He, kun je die smartguide gewoon in de badkamer laten staan? Ik heb geen douchecabine en ook geen snelwerkend ventilatiesysteem dus ik vrees een beetje voor alle stoom die in zo'n apparaat kan gaan rotzooien
Oud 16-09-2009, 09:13
Rationeel
Rationeel is offline
daar is ie speciaal voor gemaakt, waterproof
Oud 16-09-2009, 09:27
Verwijderd
Nou, in dat boekje staat anders dat je 'm nooit onder water mag houden, dus waterproof is 'ie sowieso niet. Maar hij vindt het verder niet erg om in met stoom gevulde badkamers te chillen? Okay
Oud 16-09-2009, 09:38
Verwijderd
Citaat:

Bovendien gaat zo'n ding jaren mee, moet je niet bezuinigen op je gezondheid,
Je koopt toch ook geen pet scan?
Hoewel
Oud 16-09-2009, 09:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou, in dat boekje staat anders dat je 'm nooit onder water mag houden, dus waterproof is 'ie sowieso niet. Maar hij vindt het verder niet erg om in met stoom gevulde badkamers te chillen? Okay
ja ik denk niet dat je hem full-time onder water moet leggen, dat leest ook wat moeilijk af, maar volgens mij is hij volledig spatwaterdicht. ik heb hem in ieder geval al ruim een half jaar in een flinke stoomcabine staan en hij doet het nog prima
Oud 16-09-2009, 10:21
Verwijderd
Ik weet niet of ik nu een zware verkoudheid of een lichte griep heb!
Oud 16-09-2009, 10:23
Verwijderd
Citaat:
ja ik denk niet dat je hem full-time onder water moet leggen, dat leest ook wat moeilijk af, maar volgens mij is hij volledig spatwaterdicht. ik heb hem in ieder geval al ruim een half jaar in een flinke stoomcabine staan en hij doet het nog prima
Oh je hebt hem in zo'n cabine Nice, dan overleeft hij het hier ook uitstekend.

Citaat:
Je koopt toch ook geen pet scan?
Hoewel
Een hersenscanapparaat met een tandenborstel vergelijken is natuurlijk nonsens. (Maar als ik teveel geld had zou ik er best één willen hebben ja )
Oud 16-09-2009, 10:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh je hebt hem in zo'n cabine Nice, dan overleeft hij het hier ook uitstekend.
nee, ik heb een douchecabine en douche gewoon vrij heet

maar hij heeft trouwens wel ongeveer een maand echt in een stoom-/douchecabine gestaan, en daar overleefde hij ook prima.
Oud 16-09-2009, 11:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat is het toch jámmer dat ik niet kan reageren op dat topic op M&M.

Hoi mensen.
Oud 16-09-2009, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Wat is het toch jámmer dat ik niet kan reageren op dat topic op M&M.

Hoi mensen.
Haha, mooi topic. Iedereen lekker bruine armen halen.
Oud 16-09-2009, 11:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 16-09-2009, 12:04
Rationeel
Rationeel is offline
lekker nummer toch (8)

Oud 16-09-2009, 12:09
Verwijderd
The Cure komt wat mij betreft toch wel wat heteroseksualiteit tekort.
Oud 16-09-2009, 12:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
christ, wat een strijd... Het gaat hier echt alleen maar om de laagst mogelijke prijs, daar kom ik dan met mijn biologischdynamische opvoeding. En dan mag ik de boodschappen doen en dan krijg ik een tientje mee voor 30 eieren. Jongens, waar koop ik 30 vrije-uitloop-eieren voor een tientje?
filmpjes van bioindustriegruwelijkheden mogen ook, speciaal om door te sturen aan mijn ouders
Oud 16-09-2009, 12:15
Rationeel
Rationeel is offline
straks ga je nog zeggen dat robert smith geen echte vent was

Oud 16-09-2009, 12:16
Verwijderd
Je kan in iedere supermarkt toch vrije uitloop-eieren kopen? (voor minder dan 10 euro per 30 eieren)

Ik vind het belachelijk, als je je zo druk maakt om dierenwelzijn eet je toch gewoon geen vlees of dierlijke producten in plaats van je zo af te laten zetten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten