Citaat:
die heb ik ook
als je langer dan 2:30 poetst, wordt de smiley een  of een  (willekeurig). check maar eens!
echt heerlijk dingetje.
|
Nou, ik zal het eens uitproberen.
Citaat:
|
Dit is toch de reinste vorm van kapitaalvernietiging.
|
Ik heb een prima stel tanden en dat zou ik graag met zo min mogelijk moeite zo houden. Bovendien gaat zo'n ding jaren mee, moet je niet bezuinigen op je gezondheid, en kreeg ik 35% korting omdat bedrijven die handelen in tandenspul graag dingen via tandartsen verkopen. (In b4 'omg biased', want tandartsen mogen alleen vrijblijvend en vrijwillig voor tussenpersoon spelen, er iets aan verdienen is wettelijk verboden.)
Citaat:
Volgens mij had mijn kamergenoot in Finland ook zo'n ding. Hij was postdoc (salaris: 3000 euro bruto) en zat dus op een kamertje van 320 euro per maand. Mooie spullen had 'ie wel. 
|
Ja, als ik afstudeer ga ik ook nog dik lang op mijn kamer blijven wonen. Liever snel van m'n studieschuld af (en af en toe leuke elektronica kopen

) dan gelijk in één of ander dik appartement.
Gelukkig valt dat ook mooi samen met de wachttijd die ik nog moet voordat ik iets fatsoenlijks kan huren in het centrum van Amsterdam. De gemiddelde wachttijd voor de wijken waarin ik wel zou willen wonen is 10 jaar, lulz