|
|
||
|
Citaat:
![]() als ik mijn kind ooit op pad stuur voor 30 eieren en het heeft niet genoeg aan een tientje dan krijg 'ie een hengst voor z'n kop
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoezo "mag" je geen vegetariër worden? |
|
|
|
|
|
Nee, dat is scharrelei. Vrije uitloop hebben ze ook nog een stukje gras buiten. Dat scheelt toch.
Nou, dat wordt me gewoon niet mogelijk gemaakt. Ik kook wel vegetarisch, maar ik kan ook niet altijd koken, en mijn ouders gaan heus geen gerechten zonder vlees koken. Als ik vlees koop probeer ik wel voor mezelf in ieder geval biologisch te halen, maar het is gewoon heel moeilijk als de mensen met wie je leeft heel andere leefstandaarden hebben in die zin. ![]() Ik snap ook niet waarom je dertig eieren per keer zou halen, zoveel eieren eten we hier niet dus die eieren zijn dan ook helemaal niet meer vers.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je niet gewoon iedere dag voor jezelf koken? Wel vreemd trouwens dat je ouders te lui zijn om voor jou iets vegetarisch te maken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja flauw he. Maar ik vind het niet erg om iedere dag te koken. Dat kan ik ook wel voorstellen natuurlijk. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar mijn stiefmoeder heeft vierduizend ingebeelde allergieën, daarom moest mijn kat ook weg. (ze kwam gewoon in mijn kamer terwijl hij een week hier was, en ik heb geen dik rood oogje gezien). Maar ze denkt dus ook dat ze stofallergie heeft, daarom moet het allemaal zo schoon. Maar ik moet haar dus vertellen dat het dan juist vies wordt? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze inmiddels al stofallergie heeft weet ik niet wat het beste is dat je kunt doen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Van een allergie kun je ook weer afkomen toch? Want als ik nou gewoon langzaam steeds minder stofzuig, dan raakt zij haar allergie kwijt en worden wij niet allergisch? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() maar volgensmij niet cafeïnevrij. Ik zou wel cafeïnevrij moeten drinken. En ik moet eigenlijk nicotinekauwgum hebben. Dat schijnt te helpen tegen gts. Is dat duur, dat spul? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Mn vriend kwam me vanmorgen om kwart over zes een ontbijtje brengen, want hij moest naar zijn werk. Ik wist op dat moment niet of ik dat wel zo leuk vond. Wel een klein beetje mn eigen schuld, want ik had er om gezeurd... ![]() En ik heb in mn werkgroepje op Toblerone getrakteerd, en we gaan vanavond misschien met zn tweeën uit eten (hoewel ik overigens ook wel zin heb om pizza te halen en lekker op de bank met pizza, chips en wijn naar mijn nieuwe Star Trek dvdbox te kijken ). De familie van mn vader is afgelopen weekend geweest, de familie van mn moeder komt komend weekend, en vrienden en kennisjes komen er zo een beetje omheen, dus vandaag heb ik eigenlijk geen visite ofzo.En ik heb geen kaarten gekregen. Ik heb het nog aan de postbode gevraagd, maar ze had geen post voor mij.
|
|
|||
|
Citaat:
Maargoed, het was wel lekker, en daarna heb ik nog een uurtje geslapen, dat was ook wel lekker.Citaat:
Maargoed, de meeste mensen komen ook wel op visite ofzo, maar van een paar mensen had ik toch wel een kaartje verwacht, komt misschien omdat ik ook altijd een kaartje stuur enzo.
|
|
|
|
Ik stuur regelmatig kaartjes, ook voor andere dingen dan verjaardagen
. 'Gefeliciteerd met je rijbewijs', 'succes met dat moeilijke tentamen', 'succes op je eerste stagedag', 'sterkte op de sterfdag van je vader', 'gefeliciteerd met je propedeuse'. Enzo .
|
|
||
|
Citaat:
![]() dit las ik vlak voor ik naar rome ging in een do's en don'ts lijstje en noem ik wel opgelicht: "Bestel geen ijsje bij Roma Antica aan de Via Propaganda 26/b. Je wordt ontzettend opgelicht als je niet op let. Bestelden daar 2 ijsjes, een in een kartonnen kuipje met 2 bolletjes ijs en een hoorntje, wat zeer overdreven werd aangemaakt met allerlei toeters en bellen, wat wij helemaal niet beteld hadden, samen voor de prijs van € 34,50, daar dus geen ijsje kopen."
|
||
|
|
|
|
Ik stuur trouwens altijd graag brieven
en ik soms maak ik een tekening op zo'n blanco ansichtkaart, voor mijn opa en oma. Laatst nog maakte ik een hamter die in een theekopje lag te slapen: "ik ben een hamster in serviezen". Omdat mijn oma serviezen hamstert. Dat vind ik leuker dan voor bepaalde gelegenheden kaartjes sturen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik had vandaag trouwens wel een raar WTF-moment in de bus. Het was natuurlijk propvol, dus ik moest staan. Tijdens de rit houd ik me vast aan zo'n paal die van het plafond in de bankjes loopt, versnelt de bus, heb ik opeens die paal in de hand, maar was hij losgeschoten uit de bank.
Toen had ik wel even een moment.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|