Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tim and Eric etc, nou, ik heb even dit gekeken: En bij de eerste dertig seconden had ik zoiets van 'ha dit is wel goed' maar tegen 00:45 werd het doodvervelend. Teveel herhaling en inderdaad ook teveel geforceerde randomness. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, wat jij misschien leuk vindt is Meth Minute. Het zijn zeg maar losse animaties van ongeveer één minuut, een beetje genreloos maar over het algemeen grappig bedoeld. De animaties op zichzelf zijn wel coherent, maar ze hebben geen verband met elkaar. Ik vind het meeste wat ze maken heel gaaf.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mr. Hell Show heb ik reeds alles van gezien. Goed showtje ![]() |
![]() |
|
Zwarte longen ftw! \m/
![]() Btw: Serge the seal stond toevallig bovenaan. ![]() Maar ik vind alle catch-phrases wel grappig. Zoals "Hi, my name's Josh, and i'd like to talk to you about reincarnation..." en "But alas it is 1888 amd I am but a woman..." Je weet wat er gaat gebeuren, maar je weet niet hóe 't gaat gebeuren.
|
Verwijderd
|
Oh en even iets anders: Cat Soup.
Bizar, donker en heel mooi. Full-screen en op hoge kwaliteit kijken, als je een keer een halfuurtje niets te doen hebt. Ik vond 'm heel indrukwekkend. (Met dank aan Katje, die me hier ooit op wees. En trouwens ook Katje Katja naamzoek, wist je dat de vrouw die dit gemaakt heeft in 1998 zelfmoord heeft gepleegd?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd