Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2009, 01:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond het wel geinig, juist ook omdat het zo weird is.

Maar meestal ben ik niet zo'n fan van Adult Swim zooi (hoewel ik net zag dat ze ook een stel geweldige britse series uitzenden, zoals Mighty Boosh en Look Around You). De stijl van al hun tekenfilms is wel erg herkenbaar en lijkt allemaal erg op dingen die ik vroeger keek.

Btw, ken jij Tim and Eric, Awesome Show, Great Job!
Alle amerikanen die ik 'ken' vinden het een geniaal programma, veel noemen het de beste show ooit, maar mij doet het niet zoveel. Teveel randomness bij elkaar geplakt enzo, maar mss is dat omdat ik sowieso niks heb met Amerikaanse TV.
Oud 20-09-2009, 01:15
Verwijderd
Citaat:
no problemo; de oceaanbodem is groot genoeg

bij kernfusie komt geen kernafval vrij. nouja, het kan wel, maar niet bij de fusie die ze willen gebruiken voor energieopwekking
Het voornaamste criterium voor opslag van kernafval is dat het niet in aanraking mag komen met water, heb ik vandaag geleerd. Anders zit het binnen de kortste keren in ons drinkwater en da motte we nie hebbe.
Oud 20-09-2009, 01:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het voornaamste criterium voor opslag van kernafval is dat het niet in aanraking mag komen met water, heb ik vandaag geleerd. Anders zit het binnen de kortste keren in ons drinkwater en da motte we nie hebbe.
't Scheelt wel een hoop stroom als we 's nachts allemaal lichtgeven.
Oud 20-09-2009, 01:16
Verwijderd
Zo. Ik heb net even een mug uit de lucht verwijderd. Kutbeest >:I
Oud 20-09-2009, 01:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
mja, nu mag het niet meer, maar er ligt al genoeg op de bodem
Oud 20-09-2009, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel geinig, juist ook omdat het zo weird is.

Maar meestal ben ik niet zo'n fan van Adult Swim zooi (hoewel ik net zag dat ze ook een stel geweldige britse series uitzenden, zoals Mighty Boosh en Look Around You). De stijl van al hun tekenfilms is wel erg herkenbaar en lijkt allemaal erg op dingen die ik vroeger keek.

Btw, ken jij Tim and Eric, Awesome Show, Great Job!
Alle amerikanen die ik 'ken' vinden het een geniaal programma, veel noemen het de beste show ooit, maar mij doet het niet zoveel. Teveel randomness bij elkaar geplakt enzo, maar mss is dat omdat ik sowieso niks heb met Amerikaanse TV.
Adult Swim heeft ook enorm veel crap gemaakt, maar soms zitten er wel juweeltjes tussen. En ze zenden ook goed Brits spul uit inderdaad Ik vind Adult Swim vooral gaaf omdat het een platform biedt voor een soort series die niet echt makkelijk elders terecht kunnen. Dat er dan ook veel crap tussen zit, tja. Crap heb je overal.

Tim and Eric etc, nou, ik heb even dit gekeken:

En bij de eerste dertig seconden had ik zoiets van 'ha dit is wel goed' maar tegen 00:45 werd het doodvervelend. Teveel herhaling en inderdaad ook teveel geforceerde randomness.
Oud 20-09-2009, 01:31
Verwijderd
Oh wacht, ik kende het wel, alleen wist ik niet dat de losse clipjes die ik kende van hun waren. Deze vond ik wel aardig:

Maar de beste show ooit, not by a mile.
Oud 20-09-2009, 01:40
Verwijderd
Trouwens, wat jij misschien leuk vindt is Meth Minute. Het zijn zeg maar losse animaties van ongeveer één minuut, een beetje genreloos maar over het algemeen grappig bedoeld. De animaties op zichzelf zijn wel coherent, maar ze hebben geen verband met elkaar. Ik vind het meeste wat ze maken heel gaaf.

Oud 20-09-2009, 01:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Cool.

Lijkt qua tekenstijl een beetje op monkey dust, hoewel dat veel donkerder is.

en Mr. Hell is ook geniaal.

Hoera voor BBC tekenfilms.
Oud 20-09-2009, 01:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik voel me soms best sneu dat ik midden in de nacht met een peuk naar tekenfilms zit te kijken. *zucht*
Oud 20-09-2009, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Cool.

Lijkt qua tekenstijl een beetje op monkey dust, hoewel dat veel donkerder is.

[filmpje]

en Mr. Hell is ook geniaal.

[filmpje]

Hoera voor BBC tekenfilms.
Oh hm Monkey Dust ziet er gaaf uit, ik zet 't op m'n lijstje met dingen die ik moet kijken

Mr. Hell Show heb ik reeds alles van gezien. Goed showtje Wel grappig dat je uitgerekend Serge the Seal als fragment aanhaalt, die vond ik na een tijdje best vervelend. Eerst was het wel grappig, maar als je alle afleveringen achter elkaar kijkt, in een paar dagen, dan gaat het toch vervelen. Telkens hetzelfde liedje.
Oud 20-09-2009, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Btw, ik voel me soms best sneu dat ik midden in de nacht met een peuk naar tekenfilms zit te kijken. *zucht*
Lal toen je dit postte had ik ook net een peuk opgestoken. Daar is niks sneu aan, hardcore juist
Oud 20-09-2009, 02:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zwarte longen ftw! \m/ \m/

Btw: Serge the seal stond toevallig bovenaan.
Maar ik vind alle catch-phrases wel grappig. Zoals "Hi, my name's Josh, and i'd like to talk to you about reincarnation..." en "But alas it is 1888 amd I am but a woman..."
Je weet wat er gaat gebeuren, maar je weet niet hóe 't gaat gebeuren.
Oud 20-09-2009, 02:09
Verwijderd
Oh en even iets anders: Cat Soup.

Bizar, donker en heel mooi. Full-screen en op hoge kwaliteit kijken, als je een keer een halfuurtje niets te doen hebt. Ik vond 'm heel indrukwekkend.

(Met dank aan Katje, die me hier ooit op wees. En trouwens ook Katje Katja naamzoek, wist je dat de vrouw die dit gemaakt heeft in 1998 zelfmoord heeft gepleegd?)
Oud 20-09-2009, 02:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga het morgen checken.

Nu ga ik (een poging doen tot) slapen, want 2 dagen achter elkaar 3 uur slaap is niet echt goed voor je hoofd. Na een 3e dag draai ik wrs door.

Weltrusten.
Oud 20-09-2009, 02:27
Verwijderd
Ja, ik moest ook maar eens iets nuttigs aan doen. Opdrachtjes

Welterusten.
Oud 20-09-2009, 02:47
Verwijderd
Hahaha, het ding waar Cat Soup op gebaseerd is:

Oud 20-09-2009, 03:55
Verwijderd
Oja, Cat Soup. Die prijkt op mijn Moviemeter nog steeds met 4,5 vd 5 sterren Ff opnieuw kijken.
Oud 20-09-2009, 06:05
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
omg 's morgens @DK
Oud 20-09-2009, 06:06
Verwijderd
wat een geluk dat ik uit mezelf ben wakker geworden want de wekker is niet gegaan.
Oud 20-09-2009, 06:07
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
bioklok?
Oud 20-09-2009, 06:09
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
maar ben weg prettige dag verder
Oud 20-09-2009, 06:09
Verwijderd
ja komt omdat ik de laatste week alleen maar dagdiensten heb gedraaid denk ik
Oud 20-09-2009, 09:40
Verwijderd
hallo
Oud 20-09-2009, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Welterusten, Lisa de groetendoener.

PS. In het echt?

En sommige dingen deden ze niet die moesten ze wel doen

Maar heel veel ook wel en dat was fijn
Oud 20-09-2009, 10:40
Verwijderd
Mijn oom, die al jarenlang onder curatele staat, belde mijn vader gisteren op omdat hij bang was dat hij enorme schulden heeft, terwijl hij in een gesloten instelling zit.
Oud 20-09-2009, 11:43
Tink*
Tink* is offline
Ik wil mijnenveger spelen op msn, wie ook? ;x
Oud 20-09-2009, 11:43
Verwijderd
Ik
Oud 20-09-2009, 11:51
Verwijderd
Indrukwekkend.
Oud 20-09-2009, 11:51
Verwijderd
He Barabas, waarom ben je eigenlijk blijven zitten?
Oud 20-09-2009, 11:53
Verwijderd
Omdat ik vorig jaar niks heb uitgevoerd.
Oud 20-09-2009, 12:16
Tink*
Tink* is offline
Noes, nu ging ik ineens eten en moet ik de hond wassen. ;x Maar ik onthoud je als mijnenvegermattie.
Oud 20-09-2009, 12:17
Hanneke
Hanneke is offline
In de onderbouw kan je toch nog niks doen en toch overgaan?
Oud 20-09-2009, 12:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
In de onderbouw kun je ook niks doen en blijven zitten, hoor.
Oud 20-09-2009, 12:19
Hanneke
Hanneke is offline
Is mij nooit gelukt!
Oud 20-09-2009, 12:20
Verwijderd
Citaat:
In de onderbouw kan je toch nog niks doen en toch overgaan?
blijkbaar niet
Oud 20-09-2009, 12:20
Verwijderd
Dat lukte me wel in het eerste.
Oud 20-09-2009, 12:21
Verwijderd
Maar ik ben al heel slecht in wiskunde en natuurkunde, en dat zijn dus sowieso al twee onvoldoendes, en als je dan ook niet leert voor duits en frans wordt het allemaal wat moeilijker.
Oud 20-09-2009, 12:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Is mij nooit gelukt!
:Hanneke:
Oud 20-09-2009, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik vorig jaar niks heb uitgevoerd.
Ah. Nuja, volgende keer beter. Wel VWO blijven doen, de onderwijsmethode op het HBO is niks voor jou, denk ik. Beetje stof in je hoofd stampen en ja-knikken, brr.
Oud 20-09-2009, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ah. Nuja, volgende keer beter. Wel VWO blijven doen, de onderwijsmethode op het HBO is niks voor jou, denk ik. Beetje stof in je hoofd stampen en ja-knikken, brr.
Ja, de bedoeling was dat ik naar VWO zou gaan, want dat T-VWO wat ik nu doe is niks voor mij (ze hebben een leerling van het kwartaal en dat soort shit, like ) Maar dat zat vol (33 kinderen ) Nu zit ik dus op T-VWO2, in een klas met 30 kinderen, en ik ben duidelijk de oudste, omdat bijna al die kinderen een klas over hebben geslagen (ze horen dus nu in het 1e, ik hoor nu in het 4e)
Oud 20-09-2009, 12:30
Verwijderd
Oh, en ik krijg een cijfer voor "commitment". Als dat lager dan een 6 is, sturen ze je van het tvwo af. Zeggen ze. Maar dan kunnen ze je niet naar het VWO sturen, want dat zit vol.
Oud 20-09-2009, 12:37
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Maar ik ben al heel slecht in wiskunde en natuurkunde, en dat zijn dus sowieso al twee onvoldoendes, en als je dan ook niet leert voor duits en frans wordt het allemaal wat moeilijker.
Ohja als je niet goed bent in exact moet je het wel meer hebben van leren, dat is waar
Oud 20-09-2009, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik krijg een cijfer voor "commitment". Als dat lager dan een 6 is, sturen ze je van het tvwo af. Zeggen ze. Maar dan kunnen ze je niet naar het VWO sturen, want dat zit vol.
Wat een geklets allemaal. Toen ik TVWO deed was het gewoon hetzelfde als VWO, maar dan met drie vakken op IGCSE-niveau aan de internationale school.
Oud 20-09-2009, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Hm. Volgens mij mogen ze je in zo'n geval gewoon verplichten om naar een andere school te gaan, want je bent leerplichtig enzo.

Citaat:
Ja, de bedoeling was dat ik naar VWO zou gaan, want dat T-VWO wat ik nu doe is niks voor mij (ze hebben een leerling van het kwartaal en dat soort shit, like ) Maar dat zat vol (33 kinderen ) Nu zit ik dus op T-VWO2, in een klas met 30 kinderen, en ik ben duidelijk de oudste, omdat bijna al die kinderen een klas over hebben geslagen (ze horen dus nu in het 1e, ik hoor nu in het 4e)
Haha wat kut. Ik zat tegen het einde van m'n middelbare schoolcarrière ook tussen jochies van achttien/zeventien terwijl ik negentien/twintig was, maar op jouw leeftijd is het leeftijdsverschil in mentaliteit nog groter.
Oud 20-09-2009, 12:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat een geklets allemaal. Toen ik TVWO deed was het gewoon hetzelfde als VWO, maar dan met drie vakken op IGCSE-niveau aan de internationale school.
Gezien je leeftijd is dat ook alweer een flink tijdje terug.
Oud 20-09-2009, 12:42
Verwijderd
Bij ons was TVWO ook gewoon hetzelfde als VWO, trouwens, maar wie weet wat voor malligheid er ondertussen doorgevoerd is!
Oud 20-09-2009, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ja dat wil ik dus ook. Geen gelul, ik wil gewoon die vakken in het engels en daar krijg ik een diploma voor.
Oud 20-09-2009, 12:43
Verwijderd
Ik ben ook in de tweede blijven zitten. Ik had zelfs een onvoldoende voor dat onzinvak verzorging.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten