Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2009, 11:26
sueñor
sueñor is offline
hey iedereen!

Hehe, het is weer zover, met frans komen ze weer af met een 'une tache d'écriture'. Het onderwerp is of dat leerlingen zich gelukkig voelen op school + waarom wel/niet. Eigenlijk wel een goede vraag. Ik heb eigenlijk geen idee hoe anderen zich voelen op school. de één gelukkiger als de ander denk ik.. dus om een algemene indruk te krijgen is mijn vraag aan jullie: Waarom voelen jullie zich wel of niet gelukkig op school?

Dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2009, 12:35
Verwijderd
Niet vreselijk gelukkig maar ik heb ook niet megaveel vrienden (lees: op school zelf 0, daarbuiten wel een paar). Wel een hoop mensen waar ik goed mee omga, maar dat is niet helemaal hetzelfde.

Verder interesseert het me niet zo veel meer, na dit jaar ben ik toch van school af en hoop aan een leuke opleiding te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 20:31
arPos
arPos is offline
Ik moet wel zeggen dat ik naar ik kan beoordelen het juiste vakgebied heb gekozen, in zoverre ben ik gelukkig.

organisatorisch kan er heel wat beter maar das 'n tweede.
Oud 26-11-2009, 10:20
Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Ik ben gelukkig op school! dit komt doordat ik een vast groepje vrienden heb, waar ik het goed mee kan vinden. Ik merk wel dat ik school steeds stommer ga vinden, als het ook wat minder gaat met de resultaten voor bijvoorbeeld proefwerken, presentaties etc. Dus op dit moment ben ik er niet he-le-maal gelukkig. Maar over het algemeen ben ik happy. haha
Oud 26-11-2009, 10:38
Volk
Volk is offline
ik voel me niet ongelukkig op school. Het is meer een neutraal gevoel. Vroeger toen ik nog op de middelbare school zat leefde ik bijna op school en was het een soort 2de thuis. Daar was ik best wel gelukkig. Nu op het hbo zie ik school als een noodzakelijk iets. Net als boodschappen doen. Dus ik vind het helemaal niet erg om naar school te gaan en ik vermaak me er ook wel. Ik ben tevreden, ik denk dat ik dus in de categorie gelukkig op school val. Maar school betekent lang niet meer zo veel voor me als vroeger.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 20:49
Batave
Batave is offline
Citaat:
ik voel me niet ongelukkig op school. Het is meer een neutraal gevoel. Vroeger toen ik nog op de middelbare school zat leefde ik bijna op school en was het een soort 2de thuis. Daar was ik best wel gelukkig. Nu op het hbo zie ik school als een noodzakelijk iets. Net als boodschappen doen. Dus ik vind het helemaal niet erg om naar school te gaan en ik vermaak me er ook wel. Ik ben tevreden, ik denk dat ik dus in de categorie gelukkig op school val. Maar school betekent lang niet meer zo veel voor me als vroeger.
Ik denk dat ik het meer andersom heb. Ik kan niet wachten op hoger onderwijs, waar je dingen leert die je ook echt interesseren.
Reageren

Regels voor berichten