Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ Grl: Ja je kunt je stem nog wijzigen dus als je meestemt op Flyaway is er niets aan de hand.
|
Bij de eerste stemronde is t niet zo belangrijk of je je stem openbaar maakt toch? T is op dit moment nog puur gokken
![]() ![]()
Hugs are drugs and I'm an addict. Laatst gewijzigd op 21-11-2009 om 20:42. |
![]() |
|
Kort voor de première
Trophus zat zijn nieuwste openingszin voor de spiegel te oefenen, toen de deur van zijn kleedkamer langzaam openging. Zou het Fizzle-Fluffy zijn die toch eindelijk een nummertje wilde maken? Of misschien wel Grl met die geile rode schoentjes. Het zou toch niet…. Trophus zuchtte toen hij een korte bos rode krulletjes zag: ‘oh ben jij het.’ ‘Absinthe zit achter me aan, mag ik me alsjeblieft hier verstoppen? Hier zoekt ze me nooit,’ probeerde Kleinmeisje met haar meest schattige blik. Trophus was hier niet erg van gecharmeerd, zeker niet omdat zijn openingszin nog geperfectioneerd moest worden. Na de voorstelling zou hij dan eindelijk een poging wagen bij de allerleukste vrouw van dit hele stuk. ‘Scheer je weg, ik ben bezig, ‘ zei hij semi-stoer en Kleinmeisje droop af. Op zoek naar een betere schuilplek kroop ze langs de kleedkamer van flyaway, wiens deur half open stond. Ze hoorde naast de stem van flyaway nog een andere die ze niet herkende. De vreemdeling was blijkbaar niet erg aardig, want flyaway zette steeds een hogere stem op, dat deed ze altijd als ze zich niet op haar gemak voelde. Hmmm hier moest ze maar niet binnenvallen, dus sloop ze verder. De kleedkamerdeur van Edna 'Wammus' Turnblad stond wagenwijd open en Kleinmeisje hoorde Wammus neuriëren ‘oh wat is het toch fijjjjjjjjjjjjjn om zo volslank te zijjjjjjjjjjjjjjjjjjn.’ Ze moest hier ongezien langskomen, anders zou Wammus haar zeker weer willen knuffelen. Zelfs spelen met ggcy8 was beter dan dat. Het was dan ook een weeskind en zij was zelf ook geen lieverdje, maar dat joch sloeg echt alles. Nee, met dat vuile schoffie wilde ze niets te maken hebben, het was al erg genoeg dat ze in hetzelfde stuk speelden. Precies op het moment dat Kleinmeisje een poging wilde doen om de openstaande kleedkamerdeur van Wammus over te steken naar veilig gebied, kwam Absinthe de hoek om. Kleinmeisje had het net op tijd door en vloog, als in een reflex, de kleedkamer van Wammus in. Ondertussen zat JasperJD een beetje aan zijn auto te sleutelen. Het was dan wel onderdeel van het decor, dat wilde niet zeggen dat ie helemaal niet rijden kon. Het leek ‘m zelfs wel een mooie stunt om lekker als de gesmeerde bliksem het podium af te scheuren tijdens de eindscène. Met een beetje geluk redde hij het wel tot in de coulissen. Het publiek zou het zeker een giller vinden. Hij had al een paar aanpassingen gedaan toen hij even terzijde werd geroepen door Albert voor een onderonsje. Tien minuten later liep hij terug in de hoop dat hij nog genoeg tijd had om de auto werkende te krijgen voor het stuk zou beginnen. Hij kwam flyaway tegen in de gang.. Dat was nou echt een lief meisje, beetje braaf misschien, maar hé, zo zijn er wel meer. Ze was tenminste lekker gewoontjes, niet zo omhoog gevallen als sommige anderen. Terwijl ze door de ruimte liepen waar de decorstukken stonden opgesteld hoorde hij ineens een motor starten. Het geluid van een rijdende auto volgde en hij zag nog net twee lichten branden terwijl hij van schrik opzij dook. Een gil en een harde klap volgden. Flyaway? FLYAWAY? Toen hij opkeek om te kijken waar flyaway terecht was gekomen zag hij nog net een figuur wegrennen in het duister… 't is een bak ’t is een bak ’t is een bak Die kwam haar rouw op haar dak Ook al was het toch zo’n leuke meid misschien Nu is het een wrak Heb je geen Grote rol Nou dan heb je ook best lol Nu niet meer Een ongeluk Een auto rijdt je zomaar stuk En toen werd het decor haar toch fataal Ja de klap was hard Zeker nu aan de start ’t is een bak ’t is een bak ’t is een bak
Spoiler
De eetronde is morgenavond, deadline 20.30 En niet whinen uitslag mimi, ik was pas om negen uur thuis ja en toen moest ik ook nog uitrekenen en schrijven. ![]()
Laatst gewijzigd op 21-11-2009 om 22:23. |
![]() |
|
Volgens mij is dit het definitieve stemlijstje van hangronde 1. Laat het even weten als ik een foutje heb gemaakt of als er iets veranderd is.
VeGs 1.JasperJD 2.Testout.com Flyaway 1.Kleinmeisje 2.Batave 3.Wammus 4.Grl 5.Absinthe Archont 1.Toddish Grl 1.Archont 2.Flyaway Abzg Toddish 1.Fizzle-fluffy Lucky Luciano 1.Allure Wammus 1.Lucky Luciano 2.Ggcy8 JasperJD 1.Abzg Stem gewijzigd: Grl, Absinthe Stem niet doorgegeven in topic: Trophus Niet gestemd: VeGs Uitslag Hangronde 1: Flyaway (verrader) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat we nog niet veel wijzer zijn geworden. Waarom wil Trophus zijn stem niet doorgeven? Maar dit is aan de ene kant dan weer logisch te verklaren aangezien dit de 1e ronde is. Ik zou het wel verdacht vinden als hij dit meer gaat doen.
De lijstjes zijn logisch verlopen, dus de wolven zullen zich netjes verdeeld hebben. De vraag is of ze bij de een-stemmers zijn gaan staan óf in de grotere lijstjes, dit is nog niet te zeggen. Wat mij wel opviel is dat 3 mensen ineens hun stem hebben gewijzigd. Dit zijn grl (lijfsbehoud) Wammus (misschien lijfsbehoud, maar niet zo nodig) hij probeert wel grl mee te krijgen. En absinthe die ineens bang is dat ze denk ik in het verkeerde rijtje staat en ook vanuit het niets naar flyaway gaat. Dit vind ik wel opvallend. Maargoed het blijft de eetronde afwachten en er zal (mits niemand fouten maakt) wel weer een gokronde worden, misschien moeten we wel iets forceren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En anders was het een hele domme schaapactie en maakt dat haar alleen maar verdacht.
|
Als Absinthe haar stem niet gewijzigd zou hebben, zou (als niemand gelogen heeft) Flyaway 4 stemmen hebben gehad en grl 3. Misschien wilde Absinthe de kans op gelijkspel verkleinen, dat zou kunnen, maar ik vind het toch een beetje verdacht. Misschien wilde ze er wel zeker van zijn dat ze in het veiligste rijtje stond?
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dan zou ik wel goed stom zijn. Ik zou dat dan toch niet prijsgeven als ik een slechterik zou zijn. En als ik een
die één zou zijn, dan zou ik in het Grl-lijstje toch veel veiliger staan? Zij had immers minder stemmen. Oftewel; natúúrlijk deed ik dat om gelijkspel te voorkomen. Ik vond eerder het gedrag van Wammus vreemd, die op flyaway stemde, en daarmee juist gelijkspel uitlokte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om 19.28 poste ik: Ik ben net pas thuis, dus ik moet snel een beslissing maken... Gebaseerd op de stemlijstjes dan maar op... Grl. Sorry. en zette daarna niet mijn naam in het stemlijstje. Vergeten, sorry. Om 19.46 post Wammus vervolgens: Uit lijfsbehoud stem ik ook op Flyaway. Dat is later dan mijn stem en hij heeft dus niet verder gekeken dan de stemlijst. Mijn post heeft hij genegeerd. Dat vond ik opvallend. Vervolgens besluit ik de boel dan maar een beetje te 'redden' (voor als Grl dat nog niet gedaan had) door alsnog dan ook maar op flyaway te stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had jouw stem nog niet in het stemlijstje gezet en Wammus heeft niet gekeken naar wat er gepost is. Gezien het feit dat hij nog 3 kwartier had om te stemmen én zijn leven op het spel stond, is dat wel een beetje raar. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 deel 2 Verwijderd | 266 | 12-12-2009 15:45 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel#46 Cherry Springs | 500 | 11-04-2008 16:41 | |