| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oh, en ik doe haar ook veel mutsjes op omdat ik kindjes met petjes gaaf vindt. En als ze er nu aan blijft wennen dat ze soms iets op haar hoofd heeft, is de kans groter (denk ik) dat ze van de zomer petjes op houdt en ze niet steeds af doet.
|
|
|
Verwijderd
|
Op dit moment is de buurvrouw allemaal spullen aan het brengen voor ons kindje
![]() Kleding, badje en standaard, weegschaal en weet ik het wat allemaal. Toch handig, dat we zo veel krijgen ![]() Weet een van jullie moeders/zwangeren waar je een beetje leuke vesten kan kopen waar je buik nog in past? ![]() Want ik heb nu 1 vest, die ontzettend aan het pluizen is omdat ik hem bijna elke dag draag. En aangezien ik ook niet van plan ben om voor deze laatste maand een winterjas te kopen, wil ik wel een beetje dat mijn buik warm blijft
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb er destijds één bij de bij de C&A gekocht. Maar de Prénatal had toen ook het één en ander. En anders gewoon een vest achterstevoren aan en dan je jas normaal, blijft je buik ook warm.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Fijn trouwens dat jullie zoveel krijgen . Dan blijkt maar weer hoeveel mensen nog hebben staan, en het is hardstikke fijn.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga binnenkort wel een keer kijken. Zou met mijn moeder gaan kijken, dus komt wel goed ![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vond vooral de Prénatal wel aardige dingen hebben, C&A, Miss Etam en H&M soms. Van de merkkleding (Mamalicious en Noppies bv.) is wel heel veel leuks en moois te koop...maar ja, daar betaal je dan ook voor (hoewel het soms best meevalt). Is voor die maand een beetje zonde.
|
|
|
|
|
via wehkamp kan je miss etam positiekleren bestellen, kost weinig en de volgende dag wordt het aan huis gebracht. Ideaal voor een dagje met wat minder energie!
|
|
||
|
Citaat:
Moederschap is gewoon zo enorm geweldig-leuk (oeps.. enthousiasme). Nog steeds druk bezig met de omgangsregeling, rechtzaken enz. om alles met mijn ex te regelen. Kleintje wordt aankomende woensdag alweer een jaar.. Tis echt al een heel mannetje, lopen, praten, knuffelen, kusjes geven, zwaaien op commando Heerlijk knuffelig ventje met een enorme bos haar & echt felblauwe ogenLeonoor en Snoopy, hoe gaat het met jullie?
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
en ... wat gaat de tijd toch snel!!
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
@Mariekje*: Een jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel...ik weet nog zo goed dat je zwanger was ed.
Gefeliciteerd alvast met zijn verjaardag! Fijn dat het zo'n leuk mannetje is en dat je zo van hem kunt genieten, dat mag gezien de situatie ook wel.Op wat verkoudheid na gaat hier alles goed. Jinthe wordt ook al een flinke meid, ze is ook alweer een half jaar. Ze rolt sinds kort de kamer door.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Heb net mijn tante aan de telefoon gehad. Het gaat naar omstandigheden goed met mijn nichtje, ze zijn natuurlijk erg verdrietig daar. Maar ze voelt zich niet ziek. Wel door het vele bloedverlies dat ze een erg lage HB waarde heeft. Daardoor als ze te veel doet wel snel duizelig etc.
Was fijn om even mijn tante te spreken, mijn medeleven te tonen, samen even te huilen. Mijn nicht was erg blij met mijn kaartje. En gaat me deze week bellen.
|
|
|
|
|
Gelukkig dat het goed gaat Testout. En gefeliciteerd! Word je al erg dik?
![]() En Leonoor, is het haar van Jinthe al staartjes-geschikt? Mijn vriend stond laatst praktisch te denken. Hij vond dat de logeerkamer neutrale kleuren moest hebben, want dat wordt vast uiteindelijk de babykamer. Hij begint zich een beeld te vormen, geloof ik.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat doen wij ook (we krijgen de sleutel van ons huis volgende week maandag ). Komt een blauw/turquoise gordijn (omdat ik die nog heb). Maar voor de rest rustig. Tegen de tijd dat het echt de baby/kinderkamer word, kunnen we het altijd nog opvrolijken met weet ik wat
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, het is nog (lang) niet staartjes-geschikt. De meeste jonge baby's met een staartje hebben ook zo'n 'spriet-staartje' en dat vind ik niet zo charmant... Hier komt dus pas een staartje, wanneer het ook echt een staartje te noemen is.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooruit denken is toch ook niks mis mee?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus de leeftijd zegt niet zoveel |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Jinthe heeft op dit moment nog een jongens'model', dus bij haar kan het sowieso niet.
|
|
|
|
|
|
Sarah's haar kan aan de achterkant makkelijk in een staartje (doen we niet). Aan de voorkant lijkt het veel korter omdat het zo ontzettend krult, maar anders zouden we daar echt iets voor moeten verzinnen
Maar als je de krullen uitrekt komen ze ruim voorbij haar neus
|
|
|
Verwijderd
|
Net trouwens geprobeerd: Jinthe's haar kan bovenop aan de voorkant wel een 'sprietstaartje', maar dat doen we dus niet.
![]() Sarah heeft wel een stuk meer haar dan Jinthe. ![]() In tegenstelling tot een 'sprietstaartje', vind ik een speldje wel schattig staan, maar zoals mijn schoonmoeder zei (ja, je hebt ook lieve schoonmoeders die zinvolle dingen zeggen ): dat is bij zo'n kleintje behoorlijk gevaarlijk, als het speldje er uit valt of er uit getrokken wordt, steken ze het zo in hun mond. Dus ook dat doen we niet.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ben blij dat ik een test heb gedaan en nu echt zeker weet dat ik niet zwanger ben. Het zou je maar gebeuren...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook een keer een verhaal gehoord - bij Oprah geloof ik - van een vrouw die ook met hevige buikpijn naar 't ziekenhuis ging en even later beviel van een tweeling... Die vrouw was nogal flink en had daardoor niets van de zwangerschap gemerkt of gezien. |
|
|
|
||
|
Citaat:
hier nog zo 1
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16 Verwijderd | 500 | 24-09-2012 20:22 | |
| Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 18:04 | |
| Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #14 Verwijderd | 500 | 02-09-2011 23:08 | |