Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2009, 10:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oei! Ik roep nou wel dat ik switchen ga, maar ik vind het wel erg moeilijk om er zo even iemand uit te pikken die ik dan wel heel verdacht vind. Trophus' theorieën zijn naar mijn idee wat magertjes onderbouwd en hij lijkt er ook niet helemaal zeker van. Ook gaat hij wel erg makkelijk mee met andere theorieën. Maargoed, doen we dat niet allemaal in deze prille beginronden?
Moeilijk!
Ik wil niet van draaikonterij beschuldigd worden, maar vooralsnog blijft mijn stem op Grl toch staan. Blijkt zij onschuldig te zijn en blijft Trophus van die magere theorieën posten, dan is hij voor mij wel de volgende die de laan uitvliegt.
Zo!
Advertentie
Oud 23-11-2009, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Oei! Ik roep nou wel dat ik switchen ga, maar ik vind het wel erg moeilijk om er zo even iemand uit te pikken die ik dan wel heel verdacht vind. Trophus' theorieën zijn naar mijn idee wat magertjes onderbouwd en hij lijkt er ook niet helemaal zeker van. Ook gaat hij wel erg makkelijk mee met andere theorieën. Maargoed, doen we dat niet allemaal in deze prille beginronden?
Moeilijk!
Ik wil niet van draaikonterij beschuldigd worden, maar vooralsnog blijft mijn stem op Grl toch staan. Blijkt zij onschuldig te zijn en blijft Trophus van die magere theorieën posten, dan is hij voor mij wel de volgende die de laan uitvliegt.
Zo!
Ik ga straks maar is even reageren op je fizzle, want je post raar, verward en niet logisch.

Wolfachtig bijna. Ten eerste mijn vraag is waarom niet Wammus?

Straks als ik meer tijd heb (moet zo lesgeven) ga ik op jouw verwarde posts reageren.
Oud 23-11-2009, 11:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom niet Wammus wat?
Oud 23-11-2009, 12:20
Batave
Batave is offline
Citaat:
Waarom niet Wammus wat?
Er wijzen nogal wat vingers naar Wammus, terwijl niemand een serieuze beschuldiging richting Trophus heeft, vandaar de vraag: waarom wammus niet?
Oud 23-11-2009, 13:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dus jij zegt nu dat het slecht is om NIET mee te schapen?
Oud 23-11-2009, 13:26
Batave
Batave is offline
Nee, ik leg alleen uit wat Archont bedoelde met de vraag. Zelf stem ik waarschijnlijk nog op Grl. Ik vind de anderen niet echt verdacht.
Oud 23-11-2009, 13:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee dat is ook het probleem, ik vind niemand echt extreem verdacht, maar Grl ook niet. Alleen viel het me op dat Trophus erg makkelijk met mijn theorie meeging, terwijl mijn theorie dus niet kon kloppen (dat had ik zelf natuurlijk ook over het hoofd gezien). Maar goed, ik vind het zelf ook vaak moeilijk om met goede theorieën te komen en niet alleen met anderen mee te gaan.
Oud 23-11-2009, 13:53
Verwijderd
Ik stem op Wammus, omdat ik me afvraag of Flyaway als verrader op een wolf stemt die al één stem heeft. Dat maakt grl voor mij minder verdacht dan Wammus.
Verder houd ik, mocht Wammus toch onschuldig zijn, Archont een beetje in de gaten, omdat hij ineens wel heel makkelijk mee ging op Wammus. Normaal is hij wat eigenwijzer, heb ik het idee.
Oud 23-11-2009, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Wammus, omdat ik me afvraag of Flyaway als verrader op een wolf stemt die al één stem heeft. Dat maakt grl voor mij minder verdacht dan Wammus.
Verder houd ik, mocht Wammus toch onschuldig zijn, Archont een beetje in de gaten, omdat hij ineens wel heel makkelijk mee ging op Wammus. Normaal is hij wat eigenwijzer, heb ik het idee.
Absinthe, volgens mij ben ik begonnen met het Wammusverhaal ik zal de quote even voor je opzoeken. Doordat hij zo verdacht switchde naar een ander toe:

Citaat:
.

Wat mij wel opviel is dat 3 mensen ineens hun stem hebben gewijzigd. Dit zijn grl (lijfsbehoud) Wammus (misschien lijfsbehoud, maar niet zo nodig) hij probeert wel grl mee te krijgen.
Deze quote was de eerste verwijzing naar Wammus. Waarbij ik mijn verdenkingen stel. Daarna gingen jullie met mijn theorie verder en hiermee kon ik mij aansluiten. Het enige waarmee ik mee eens ben gegaan (en dit had ik al gezien) is jouw uitleg aan anderen:

Hiervoor had ik zelf geen tijd (weekend drukbezet) om dit uit te typen.
Ik wil volgende keer nog wel hetzelfde typen maar dan gaan jullie weer zeuren over mijn te hoge postaccount

Citaat:
Kijk zelf nou eens goed.

Om 19.28 poste ik:
Ik ben net pas thuis, dus ik moet snel een beslissing maken...
Gebaseerd op de stemlijstjes dan maar op... Grl. Sorry.

en zette daarna niet mijn naam in het stemlijstje. Vergeten, sorry.

Om 19.46 post Wammus vervolgens:
Uit lijfsbehoud stem ik ook op Flyaway.

Dat is later dan mijn stem en hij heeft dus niet verder gekeken dan de stemlijst. Mijn post heeft hij genegeerd. Dat vond ik opvallend. Vervolgens besluit ik de boel dan maar een beetje te 'redden' (voor als Grl dat nog niet gedaan had) door alsnog dan ook maar op flyaway te stemmen.

Ik vind grl's verhaal alleen moeilijk te bevatten aangezien ik het een onlogische actie zou vinden van FlyAway (vrij ervaren speler, meerdere malen spelleider geweest én dus een ervaren verrader).

Laatst gewijzigd op 23-11-2009 om 15:05.
Oud 23-11-2009, 14:59
Toddish
Toddish is offline
Trophus zal het zijn voor mij. Ik kies niet voor Wammus omdat een klein foutje zo gemaakt is in haast. Ook denk ik neit dat Flyaway heeft gestemd op een wolf. Lijstje zou wel handig zijn. Wacht ik maak er wel even eentje.
Oud 23-11-2009, 15:00
Verwijderd
Oh. Nu zie ik zelf iets over het hoofd. Ik dacht dat je Wammus pas ging verdenken nadat duidelijk was dat hij écht pas na mij zijn stem doorgaf de vorige hangronde.

Anyway, mijn stem op Wammus is verstuurd.
Oud 23-11-2009, 15:04
Verwijderd
Fizzle mijn uitleg waarom je warrig en raar (wolfachtig?) post:

Citaat:
Grl heeft wel gelijk, ik had over het hoofd gezien dat Flyaway nog niet kon weten dat ze eruit zou gaan. Waarschijnlijk heeft ze dan ook gewoon echt random gestemd.

Dus ga ik mijn stem veranderen. Ik weet nog niet naar wie, maar Grl lijkt me onschuldig. Ik kijk even naar de mensen die het hardst naar anderen wijzen en beschuldigingen schreeuwen en de mensen die juist meeschapen met elke theorie.

Citaat:
maar vooralsnog blijft mijn stem op Grl toch staan. Blijkt zij onschuldig te zijn en blijft Trophus van die magere theorieën posten, dan is hij voor mij wel de volgende die de laan uitvliegt.
Zo!

Nu vraag ik mij af, en niet op trophus te beschermen want die heb ik óók al genoemd betreft niet doorgeven stem, maar hij post wel een theorie.
Jij 2 replys voor de bovenstaande zeggen op een logische manier waarom grl onschuldig zou kunnen zijn (hier kan ik mij wel in vinden)
en dan precies 2 replys later zeg jij dat je toch maar op haar stemt.

Dit is gewoon verdacht, draaikonterig, warrig en wolfachtig. (je hebt vaker fouten gemaakt toen je wolf was)

Daarnaast vind ik het raar dat je het zo persoonlijk opvat (wolf die baalt dat verrader eruit is?) dat FlyAway eruit ligt.

Daarnaast reageer je in 3 lange reply's níet op het feit dat Wammus verdacht is.

En ik ben eerlijk gezegd wél benieuwd waarom Trophus verdacht is, misschien dat jij mij hierdoor meerdere inzichten kunt geven in dit spel?
Het enige wat ik zie is dat hij niet zijn stem heeft doorgegeven.
Oud 23-11-2009, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Trophus zal het zijn voor mij. Ik kies niet voor Wammus omdat een klein foutje zo gemaakt is in haast. Ook denk ik neit dat Flyaway heeft gestemd op een wolf. Lijstje zou wel handig zijn. Wacht ik maak er wel even eentje.
Maar mijn vraag blijft, waarom dan wel trophus? Je bent 2 mensen af aan het strepen, maar ik wil best graag een inzicht/ theorie (die ik zelf misschien niet zie, of over het hoofd zie) waarom hij nou zo verdacht is??

Ik begrijp throphus verdachtmaking niet
grl vind ik onlogisch
wammus is voor mij dus een logische keuze, ik zal dan ook op hem stemmen.
Oud 23-11-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik dan ook stem op Wammus,
Als wammus geen wolf is sta je toch op mijn verdachtenlijstje en ben je de volgende.

Het is de enige redelijke theorie die ik heb om in ieder geval 1 van de 2 offergevallen wolf te maken.

Tenzij iemand een betere theorie heeft, dan ga ik daar in mee Ik lees het morgen wel.
hmm zijn post gelezen. Het is nogal warrig en noobish. Hij weet niet waar hij zijn theorieen op kan baseren (is vaak ook moeilijk).

Is trophus trouwens een neiuweling of vrij ervaren?

Het jammere is wel dat hij een meeschaper is. Voor dat mag iemand best gestraft worden. Persoonlijk heb ik meer een hekel aan de ''stille''

Maar ik zou graag jullie theorieen willen weten waarom trophus?

Want die op grl (ook la is het onlogisch) of wammus (logische keus) zijn op meer dingen gebaseerd lijkt mij? Of zit ik zelf nu helemaal verkeerd te denken?

Citaat:
Oh. Nu zie ik zelf iets over het hoofd. Ik dacht dat je Wammus pas ging verdenken nadat duidelijk was dat hij écht pas na mij zijn stem doorgaf de vorige hangronde.

Anyway, mijn stem op Wammus is verstuurd.
Je denkt toch niet dat ik ook maar ooit zou meeschapen he
Daarvoor vind ik mijn eigen theorieen veels te goed, haha

Mijn stem gaat ook naar Wammus. (hierboven beschreven)
Oud 23-11-2009, 15:12
Toddish
Toddish is offline
Stemlijstje tweede hangronde

Grl:
1) Lucky Luciano
4) Fizzle-Fluffy (stem gewijzigd)
9) Batave

Wammus:
2)Grl
3) Absinthe
5) Trophus
6) JasperJD
7) Archont

Trophus:
8) Fizzle-Fluffy
10) Toddish
Oud 23-11-2009, 15:15
Verwijderd
Ik vind reverse theorieen altijd een beetje slap. Daar kan iedereen mee komen. Want dat is een makkelijke theorie.

Ik twijfel nu.
Want ik maak wel vaker 'foutjes', dat mensen mijn stem of reactie zien als verdacht, terwijl ik gewoon oprecht en netjes probeer te spelen. Dan heb ik altijd zoiets: Jeetje wat heb ik nou weer fout gedaan?!

Maar vind het in het geval van Wammus wel verdacht dat hij niet goed de reacties heeft gelezen nadat er een stemlijstje was.
Dan kan ik jullie uitleggen waarom, maar ik ben dan weer in dubio of het eerlijk is om mijn persoonlijke relatie met Wammus te gebruiken voor een spelletje als dit.
Oud 23-11-2009, 15:15
Verwijderd
Voor de duidelijkheid ik stemde denk ik al als eerste op wammus.

Citaat:
Enne, ik weet niet wat je tegen me hebt, maar voor één of andere reden sla je alles wat ik zeg in de wind zonder erover na te denken...

verdachten van mij:
Wammus
grl
Je hebt gelijk, ik vond je in de overige spellen soms vrij irritant omdat je niet goed las. Gelukkig probeer je dit nu wel

Mijn excuses en ik zal met een schone lei beginnen.
Oud 23-11-2009, 15:16
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Maar mijn vraag blijft, waarom dan wel trophus?
Omdat ik denk dat Wammus een fout heeft gemaakt en de beargumentatie rond Grl is ook niet al te best. Dus eigenlijk blijft het een random stem. Fizzle lijkt in mijn ogen overtuigt van haar keuze 'zou' en zienerpost kunnen zijn.
Oud 23-11-2009, 15:16
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het weerwolfspel mag niet weg vanwege te weinig deelnemers! Nou, weet je wat? for old times sake enzo schrijf me in
Dus hij is iemand die al een tijdje niet mee heeft gedaan

Dan snap ik nog wel waarom hij de eerste (echte) hangronde meeschaapt. Natuurlijk als hij het vaker gaat doen is het wel verdacht.

Mijn stem naar Wammus is ook verstuurt! of er moet natuurlijk een grote ''breaktrough'' komen waardoor mijn mening anders wordt maar dan kan ik hem nog altijd veranderen
Oud 23-11-2009, 15:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Grl:
1) Lucky Luciano
9) Batave

Wammus:
2)Grl
3) Absinthe
5) Trophus
6) JasperJD
7) Archont

Trophus:
8) Fizzle-Fluffy
10) Toddish
Dit stemlijstje klopt niet. Ik heb mijn stem nooit gewijzigd.
Oud 23-11-2009, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Dit stemlijstje klopt niet. Ik heb mijn stem nooit gewijzigd.
En ik had al veel eerder op Wammus gestemd.

Test.out.com:

Stem jij nou niet op Wammus omdat het je vriend/man is????
Oud 23-11-2009, 15:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb gezegd dat ik de volgende ronde voor Trophus ga, maar omdat ik nu nog niets hard kan maken tegen hem ga ik nog steeds voor Grl.
Oud 23-11-2009, 15:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En ik had al veel eerder op Wammus gestemd.

Test.out.com:

Stem jij nou niet op Wammus omdat het je vriend/man is????
Ja inderdaad, volgensmij was jij een van de eersten om op wammus te stemmen.
Oud 23-11-2009, 15:28
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Grl:
1) Lucky Luciano
9) Batave

Wammus:
2)Grl
3) Absinthe
5) Trophus
6) JasperJD
7) Archont

Trophus:
8) Fizzle-Fluffy
10) Toddish
Je zet ook stemmen erin die nog niet helemaal zeker zijn zoals ie van Trophus en ik was ook wel wat eerder met het stemmen op wammus
Oud 23-11-2009, 15:28
Toddish
Toddish is offline
Oh ik heb vanaf de stemronde gekeken en alleen opgeschreven als er expliciet gezegt werd 'ik stem op'.

En dat van fizzle heb ik verkeerd gelezen

Citaat:
Zo!
Sorry voor het belabberde lijstje dan. Beschouw dat lijstje maar als niet gemaakt.
Oud 23-11-2009, 15:31
Verwijderd
Citaat:

Sorry voor het belabberde lijstje dan. Beschouw dat lijstje maar als niet gemaakt.

Severus zou nou zeggen, dit is een manipulerende wolfactie

(neehoor grapje )

Citaat:
Omdat ik denk dat Wammus een fout heeft gemaakt en de beargumentatie rond Grl is ook niet al te best. Dus eigenlijk blijft het een random stem. Fizzle lijkt in mijn ogen overtuigt van haar keuze 'zou' en zienerpost kunnen zijn.

Citaat:
Ik heb gezegd dat ik de volgende ronde voor Trophus ga, maar omdat ik nu nog niets hard kan maken tegen hem ga ik nog steeds voor Grl.
Lezen toddish.
Oud 23-11-2009, 15:35
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Lezen toddish.
Klopt wat een faal actie
Oud 23-11-2009, 15:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Al kan ik natuurlijk nog steeds ziener zijn
Oud 23-11-2009, 15:41
Batave
Batave is offline
Ik vind het argument dat Trophus magere theorieën plaatst een beetje hm... flauw. We zijn pas net begonnen en dan heb je ook nog niet echt een basis om een theorie over heen te leggen. Daarom stem ik liever op Grl om eerder genoemde redenen dan Trophus.
Oud 23-11-2009, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Er is toch maar 1 ziener in het spel?

Misschien evilziener
Oud 23-11-2009, 15:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er is toch maar 1 ziener in het spel?

Misschien evilziener
ja, is er dan al een andere ziener bekend?
Oud 23-11-2009, 15:45
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
neutrale ziener
Oud 23-11-2009, 15:45
Batave
Batave is offline
Citaat:
De spelleider
Oud 23-11-2009, 15:52
Verwijderd
Haha, zullen we maar weer over het weerwolfspel gaan hebben voordat fizzle er helemaal niks meer van snapt
Oud 23-11-2009, 15:56
Sherlock
Sherlock is offline
VeGs heeft sinds het begin van het spel nog helemaal niks gepost

Edit: Terwijl ze gister om 9 uur weer tijd zou hebben
Oud 23-11-2009, 15:59
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:

Grl:
1) Lucky Luciano
9) Batave

Wammus:
2)Grl
3) Absinthe
5) Trophus
6) JasperJD
7) Archont

Trophus:
8) Fizzle-Fluffy
10) Toddish
Ik stem op Wammus.
Oud 23-11-2009, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat een ziener daar zo maar te koop mee zou lopen. Zelfs al zou je geen ziener zijn is dit geen veilige opmerking om nu al te maken. Dat betekent dat je of een wolf bent of de wolfsbane en de wolven probeert te verneuken. Statistisch gezien denk ik het eerste. Je staat genoteerd.
Oud 23-11-2009, 16:29
Allure
Allure is offline
Ik zie niet in wat er zo verdacht is aan Wammus. En er zit voor een verrader geen enkel voordeel aan om in de eerste ronde op een wolf te stemmen, want het maakt haar (Flyaway dus in dit geval) niet minder verdacht. LL denkt daar anders over want hij postte:
Citaat:
Als verrader is het natuurlijk altijd handig om in de eerste ronde op een wolf te stemmen omdat het kanstechnisch veilig is en de wolf zodoende een bepaalde bescherming oploopt indien de verrader eruit gaat.
Waarom is het kanstechnisch veilig? Waarom loopt de wolf een bepaalde bescherming op als de verrader eruit gaat? Omdat iedereen er vanuit gaat dat een verrader geen stem op een wolf door zou geven? Dat zou wel heel naïef zijn.

Het heeft weinig zin om een losse stem door te geven en dus stem ik op Trophus. Ik snap niet waarom je je stem niet bekend zou maken, ook al is het ronde 1.
Oud 23-11-2009, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zie niet in wat er zo verdacht is aan Wammus. En er zit voor een verrader geen enkel voordeel aan om in de eerste ronde op een wolf te stemmen, want het maakt haar (Flyaway dus in dit geval) niet minder verdacht.
Uiteraard pas als zij of een wolf eruit gaat, niet direct natuurlijk
Citaat:

LL denkt daar anders over want hij postte:

Waarom is het kanstechnisch veilig? Waarom loopt de wolf een bepaalde bescherming op als de verrader eruit gaat? Omdat iedereen er vanuit gaat dat een verrader geen stem op een wolf door zou geven? Dat zou wel heel naïef zijn.
Naief, maar daarom niet minder onwaarschijnlijk. Je kan beter in het begin op een wolf stemmen omdat er dan nog niet echt een effect is. Later in het spel zal je meer mensen mee kunnen trekken. Dus in het begin is het kanstechnisch veiliger om op een wolf te stemmen.
Oud 23-11-2009, 16:58
Geel
Geel is offline
Zombie nummer 2 spreekt zijn laatste woorden:

Jammer dat ik eruit lig, weer zo vroeg. Wat waren de redenen voor de wolven om mij op te eten? Was ik misschien op een spoor?

Veel succes dorpelingen en andere goeierikken!
Oud 23-11-2009, 17:17
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Jammer dat ik eruit lig, weer zo vroeg. Wat waren de redenen voor de wolven om mij op te eten? Was ik misschien op een spoor?

zou kunnen, je verdacht wammus en grl,
ik vind grls argument dat flyaway al op haar stemde voordat het duidelijk was dat ze opgehangen ging worden eigenlijk wel goed.

van wammus is er nog niet veel reactie op de verdacht making? vind het wel lastig om een beeld bij iemand te krijgen die bijna niets zegt.
kan je net zo goed op VeGs stemmen omdat die bijna niets zegt

ik denk nog even na over wie ik verdacht vind, ik heb toch nog even voordat er weer gestemd moet worden?
Oud 23-11-2009, 17:32
Allure
Allure is offline
Citaat:
Uiteraard pas als zij of een wolf eruit gaat, niet direct natuurlijk

Naief, maar daarom niet minder onwaarschijnlijk. Je kan beter in het begin op een wolf stemmen omdat er dan nog niet echt een effect is. Later in het spel zal je meer mensen mee kunnen trekken. Dus in het begin is het kanstechnisch veiliger om op een wolf te stemmen.
En juist omdat er geen effect is, maakt het je in geen enkel opzicht minder verdacht.
Oud 23-11-2009, 17:34
Verwijderd
Citaat:
En juist omdat er geen effect is, maakt het je in geen enkel opzicht minder verdacht.
Jawel want het naieve idee dat ten grondslag ligt is dat de verrader niet op een wolf zal stemmen.
Oud 23-11-2009, 17:35
Allure
Allure is offline
Iedereen snapt wel dat het geen prestatie is om als verrader in ronde 1 te doen alsof je op een wolf stemt.
Oud 23-11-2009, 17:42
Verwijderd
VeGs heeft nog niks laten weten hierom volgens mij :
Citaat:
Dan geef ik bij deze door dat ik in de eerste eet- en/of hangronde geen stem door kan geven. Mijn functie zie ik dan zondagavond pas (en dat zal wel na 9 uur zijn.)
Logisch dat ze misschien school heeft, daarnaast nog een leven. Dat ze hopelijk (want dat heeft ze wel beloofd) om voor de sluiting van de stemronde iets te zeggen of minstens te stemmen.
Oud 23-11-2009, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Wammus.
Wil jij het nieuwe stemlijstje maken? Dat wildej e toch? Dan hebben we een correcte.

Of wil iemand anders het doen? (om mijzelf nou naar de voorgrond te schuiven )
Oud 23-11-2009, 17:55
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
VeGs heeft nog niks laten weten hierom volgens mij :

Logisch dat ze misschien school heeft, daarnaast nog een leven. Dat ze hopelijk (want dat heeft ze wel beloofd) om voor de sluiting van de stemronde iets te zeggen of minstens te stemmen.
ze zegt daar dat ze gister om 9 uur pas kon kijken welke functie ze had. Dus dan bedoelt ze volgens mij dat ze dan tijd had! maar er zal wel iets tussen kunnen zijn gekomen.
Oud 23-11-2009, 18:04
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
ze zegt daar dat ze gister om 9 uur pas kon kijken welke functie ze had. Dus dan bedoelt ze volgens mij dat ze dan tijd had! maar er zal wel iets tussen kunnen zijn gekomen.
Nee, ik bedoelde dat ik vrijwel zeker pas na 9 uur thuis zou zijn, en de precieze tijd was toen nog onbekend.
Uiteindelijk kwam ik gisteravond, bekaf, om kwart over 12 's nachts thuis. Vandaag heb ik de hele dag op stage gezeten. Ik kan nu pas het topic bekijken en doorlezen. Helaas moet ik over een kwartier weer weg zijn, dus echt goed doorlezen gaat vanavond, of morgen pas lukken.

Mijn stem op Wammus is dan ook puur gebaseerd op het feit dat hij, voor zover ik op basis van vluchtig doorlezen kan bepalen, de meeste stemmen heeft.
Ik ben geen voorstander van gelijkspel zo vroeg in het spel, dus vandaar...

PS. Roxie Hart! Gaaf!
Oud 23-11-2009, 18:53
Verwijderd
Grl:
Lucky Luciano
Fizzle Fluffy
Batave
Wammus

Wammus:
Archont
Grl
Absinthe
JasperD
Trophus
Abzg
VeGs

Trophus:
Toddish
Allure
Kleinmeisje

Onbekend: test-out.com (reden niet op wammus willen stemmen ofzo??),

Laatst gewijzigd op 23-11-2009 om 19:57. Reden: Namen toegevoegd.
Oud 23-11-2009, 19:08
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Grl:
Fizzle Fluffy
Batave

Wammus:
Archont
Grl
Absinthe
JasperD
Trophus (niet definitief)
Abzg
VeGs

Trophus:
Toddish
Allure
kleinmeisje

Onbekend: Kleinmeisje, test-out.com (reden niet op wammus willen stemmen ofzo??), Wammus (ook reden niet op wammus te willen stemmen ofzo?? ), Lucky Luciano.
denk dat ik maar op trophus stem, omdat ik de rest niet zo verdacht vind

Regels voor berichten