Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ongeveer acht en een half jaar geleden kreeg ik mijn huidige baan aangeboden. Of nou jah, er werd gevraagd of ik alsjeblieft wilde komen solliciteren. En dat was een helpdeskfunctie. Daar was ik uiteraard veel te goed voor dus na twee jaar onderaan de ladder en daarna twee jaar lang de boel daar aansturen werd tegen me gezegd dat ik naar netwerkbeheer zou kunnen als ik dat wilde. Prompt op de dag dat ik als junior netwerkbeheerder aan de slag ging, werd de enige collega die echt verstand van de technische zaken had langdurig ziek en toen moest ik eventjes drie vrij nieuwe serverbesturingssystemen gaan beheren. In mijn eentje. Sommige mensen barsten dan, maar ik gedij goed onder hoge werkdruk. En tjah, ik heb wel wat cursussen gedaan maar over het algemeen heb ik alleen de examens maar gedaan. Aan certificeringen geen gebrek. Vergelijkbaar met HBO-niveau zeg maar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm het heeft overeenkomsten met de werkhistorie van Theodoors middelste broer; die is na de middelbare school wel begonnen aan MBO-ICT opleiding, maar toen hij naast school genoeg verdiende met programmeer- en computerrepareerklusjes is hij daarmee gestopt en een eigen bedrijf begonnen. Dat ging uiteindelijk failliet, maar toen had hij al wel relevante werkervaring en een klantenkring en op basis daarvan is hij (na een tijdje productiewerk) aangenomen bij een bedrijf, hij is nu 27 en is een paar keer naar een beter betalend bedrijf overgestapt maar heeft nooit zonder werk gezeten. Sommige dingen kun je best leren door het te doen ipv door een opleiding, als je interesse en inzet groot genoeg zijn.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat een uur in een computerlokaal met van die grapjassen naast me, roepen ze tegen elkaar "oh oh wat doe jij op die playboysites" Ik las even geenstijl bij, en toen zei iemand "oh wat is dat roze, ben je gay ofzo" ![]() Oja en omdat ik natuurlijk tot het beste van de school behoor hebben ze nu bedacht dat ik op mijn rapport een voldoende voor "commitment" moet hebben. gtfo, ik wil gewoon onderwijs, dat dat nou tweetalig is betekent niet dat ik een engeltje ben ofzo. kggg. Het domste is dat ze een leerling van het tremester kiezen, op tweetalig. :') kutvertoning, geef me gewoon les. |
![]() |
|||
Citaat:
En echte mannen dragen roze. ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En geenstijl is best grappig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het nut van zulke korte schorsingen op de middelbare school nooit begrepen. Het gekke is dat je nu dus allemaal lessen mist, en dus per saldo minder leert (als je er al van uit gaat dat je iets "leert" door een paar weken geen natuurkunde te krijgen). En je daalt een punt op mijn awesomenessmeter. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd