Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ja nou, het is meer dat ik al weken hele weinig te doen heb, en ik kan niet zo veel met al die vrije tijd omdat elke cursus of activiteit die je kunt bedenken pas over een week of twee van start gaat. En normaal doe ik heel veel.
Dat wordt wel lang wachten zeg. Beetje raar dat het niet gewoon een jaar duurt, die vooropleiding. Ga je dan fulltime aan het project van Uice en Para of zo?
Ik denk dat het project van Uice en Para, hetgene wat ik ga maken, wel snel te maken valt. Misschien naar Spanje met het vliegtuig en zien hoe ik terug kom, zo dood je de tijd nog eens.
Doe nu vrijwilligerswerk om de tijd te doen.
Advertentie
Oud 03-02-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Hee Absinthe, heb je slager al?

En boer?
Slager nog niet, speelde wel in mijn hoofd, maar weet nog niet zo goed of dat een makkelijke is. En boer ook niet.
Oud 03-02-2010, 12:23
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Jeetje Rationeel. Je wil die kinderen stimuleren om een leuke carriere te kiezen!
Oud 03-02-2010, 12:23
Verwijderd
Automonteur, maar die is misschien niet zo heel makkelijk.
Oud 03-02-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het project van Uice en Para, hetgene wat ik ga maken, wel snel te maken valt. Misschien naar Spanje met het vliegtuig en zien hoe ik terug kom, zo dood je de tijd nog eens.
Doe nu vrijwilligerswerk om de tijd te doen.
Je kunt met je rug natuurlijk niet veel fysiek werk doen hè? Anders heb ik nog wel een leuke bestemming in Frankrijk voor je, denk ik. Om vrijwilligerswerk te doen bedoel ik.
Verwijderd
In de koffiekamer van de OK's hier zie je ook dat de anesthesieassistenten en de operatieassistenten nooit bij elkaar zitten. En die werken dus al jaren elke dag samen. Ze doen ook niet flauw of afstandelijk tegen elkaar ofzo, ze zitten alleen aan andere tafels.
Verwijderd
En over lezen in groep 3/4: tuurlijk moeten ze dat al wel een beetje kunnen! Maar ik heb aan den lijven ondervonden dat dat nog vies tegenvalt. Heb één meisje dat maar 15 % ziet, en een meisje dat een jaar langer kleutert maar toch al in de groep mocht en zo zijn er nog wel meer dingen waar je tegenaan loopt, dusja
Oud 03-02-2010, 12:25
Verwijderd
Zo, en nu ben ik er weg van, allemaal bedankt voor de beroepentips!
Verwijderd
Citaat:
En over lezen in groep 3/4: tuurlijk moeten ze dat al wel een beetje kunnen! Maar ik heb aan den lijven ondervonden dat dat nog vies tegenvalt. Heb één meisje dat maar 15 % ziet, en een meisje dat een jaar langer kleutert maar toch al in de groep mocht en zo zijn er nog wel meer dingen waar je tegenaan loopt, dusja
mjah er zullen er altijd wat bij zitten voor wie het moeilijker is inderdaad
Rationeel
Rationeel is offline
beursanalist

dat wil ik een 7-jarige weleens uit zien beelden
Oud 03-02-2010, 12:26
Verwijderd
Ze zijn toch nog jonger? Toen ik 7 was zat ik in groep 5.
Oud 03-02-2010, 12:26
Rationeel
Rationeel is offline
wel tof als ie dan met een flesje bellenblaas aan komt zetten
Oud 03-02-2010, 12:27
Rationeel
Rationeel is offline
was jij 10 in groep 8?
Oud 03-02-2010, 12:27
Rationeel
Rationeel is offline
ow wacht, ik ook
Oud 03-02-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Je kunt met je rug natuurlijk niet veel fysiek werk doen hè? Anders heb ik nog wel een leuke bestemming in Frankrijk voor je, denk ik. Om vrijwilligerswerk te doen bedoel ik.
inderdaad nog 3 maand te gaan, maar elke dag een uurtje of 2 eraan werken, prima te doen.
wat voor een vrijwilligerswerk?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Slager nog niet, speelde wel in mijn hoofd, maar weet nog niet zo goed of dat een makkelijke is. En boer ook niet.
Hm, slager kan wel moeilijk zijn ja. Tenzij je mag zeggen 'dag kindje wil jij een plakje worst'
Citaat:
In de koffiekamer van de OK's hier zie je ook dat de anesthesieassistenten en de operatieassistenten nooit bij elkaar zitten. En die werken dus al jaren elke dag samen. Ze doen ook niet flauw of afstandelijk tegen elkaar ofzo, ze zitten alleen aan andere tafels.
Maar werkten die echt samen of niet precies?
En achja, een mens is een kuddedier, aan communisme zie je wel dat gelijkheid niet werkt in een kudde
Citaat:
Zo, en nu ben ik er weg van, allemaal bedankt voor de beroepentips!
Ja heb je er genoeg?
Verwijderd
Citaat:
Ze zijn toch nog jonger? Toen ik 7 was zat ik in groep 5.
In groep 8 word je 12, dus in groep 3 word je 7 en in groep 4 word je 8.
Verwijderd
Citaat:
was jij 10 in groep 8?
Dat klinkt wel jong ja ;x Maar het klopt wel, want toen ik naar de middelbare ging was ik 11, dus dan was ik het grootste deel van groep 8 10 (jarig in april).
Batave
Batave is offline
Don't you think the joker laughs at you?
Oud 03-02-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Hm, slager kan wel moeilijk zijn ja. Tenzij je mag zeggen 'dag kindje wil jij een plakje worst'

Maar werkten die echt samen of niet precies?
En achja, een mens is een kuddedier, aan communisme zie je wel dat gelijkheid niet werkt in een kudde

Ja heb je er genoeg?
Nouja, ze staan de hele dag tegelijk bij dezelfde operaties, alleen staat de een de anesthesie-apparaten in de gaten te houden en de ander de chirurg te helpen.
Oud 03-02-2010, 12:30
Verwijderd
in dat geval, toen ik 8 was maakte ik altijd een hele speelwereld van papier op m'n tafeltje voor de spinnetjes die ik had gevangen in de pauze ballenbak, speelhuisje, glijbanen, vanalles
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt wel jong ja ;x Maar het klopt wel, want toen ik naar de middelbare ging was ik 11, dus dan was ik het grootste deel van groep 8 10 (jarig in april).
maar de meeste mensen zijn 12 als ze naar de middelbare gaan, behalve als ze in september jarig zijn. Heb je niet gewoon groep 2 overgeslagen ofzo?
Verwijderd
Citaat:
inderdaad nog 3 maand te gaan, maar elke dag een uurtje of 2 eraan werken, prima te doen.
wat voor een vrijwilligerswerk?
PM
Oud 03-02-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
maar de meeste mensen zijn 12 als ze naar de middelbare gaan, behalve als ze in september jarig zijn. Heb je niet gewoon groep 2 overgeslagen ofzo?
Ja dat is ook zo eigenlijk. Ik heb idd een klas overgeslagen, halverwege groep 2 werd ik in groep 3 geplempt.
Oud 03-02-2010, 12:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nouja, ze staan de hele dag tegelijk bij dezelfde operaties, alleen staat de een de anesthesie-apparaten in de gaten te houden en de ander de chirurg te helpen.
ohja, maar dat is ook een wereld van verschil!
Verwijderd
Toen kreeg ik ook een iq-test, zo-een waarbij je houten blokjes in verschillende vormen in het goede gat moet proppen

(That's wat SHE said!)
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hee maar jongens ik ga me klaarmaken om te werken. Tot acht uur vanavond, dit wordt een zware dag!

daag ^^
Oud 03-02-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is ook zo eigenlijk. Ik heb idd een klas overgeslagen, halverwege groep 2 werd ik in groep 3 geplempt.
kijk vandaar
Oud 03-02-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
hee maar jongens ik ga me klaarmaken om te werken. Tot acht uur vanavond, dit wordt een zware dag!

daag ^^
succes!
Oud 03-02-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Toen kreeg ik ook een iq-test, zo-een waarbij je houten blokjes in verschillende vormen in het goede gat moet proppen

(That's wat SHE said!)

dat heb ik heel veel peutertjes laten doen toen ik bij het consultatiebureau stage liep en dan doen ze het rondje én het driehoekje in één keer in het goede gat, en dan zeg ik 'zozo, op deze leeftijd hoeven ze alleen het rondje nog maar te kunnen!' en dan kraait de moeder 'ooooh wat ben jij knap!!' terwijl die ontwikkelingstest zo is gemaakt dat slechts 10% achterloopt, wat er automatisch toe leidt dat meer dan de helft vóór loopt
Oud 03-02-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:

dat heb ik heel veel peutertjes laten doen toen ik bij het consultatiebureau stage liep en dan doen ze het rondje én het driehoekje in één keer in het goede gat, en dan zeg ik 'zozo, op deze leeftijd hoeven ze alleen het rondje nog maar te kunnen!' en dan kraait de moeder 'ooooh wat ben jij knap!!' terwijl die ontwikkelingstest zo is gemaakt dat slechts 10% achterloopt, wat er automatisch toe leidt dat meer dan de helft vóór loopt
haha wat evil
Oud 03-02-2010, 12:38
Verwijderd
maar je wil op een consultatiebureau met zo'n test ook niet testen of een kind nu heel slim of heel dom is, maar alleen of je rekening moet houden met een verstandelijke handicap
en kinderen laten zich veel makkelijker uitkleden en onderzoeken als ze vlak daarvoor een complimentje van hun ouders hebben gekregen
Oud 03-02-2010, 12:39
Verwijderd
Het is ook wel logisch ja maar toch grappig
Oud 03-02-2010, 12:41
Batave
Batave is offline
Citaat:
Tom zegt:
*your not a walrus
*you just look like one
Thijs - Innamorati zegt:
*FUUU
Tom zegt:
*<3
Thijs - Innamorati zegt:
*<3
Tom zegt:
*always wondered wat sex with a walrus is like
Oud 03-02-2010, 12:41
Batave
Batave is offline
Oud 03-02-2010, 12:42
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Citaat:

(That's wat SHE said!)
high five!
Oud 03-02-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
high five!
Jij ook? BOKS OUWE
Oud 03-02-2010, 12:46
Batave
Batave is offline
Strawberry fields forever (8)
Oud 03-02-2010, 12:46
Rationeel
Rationeel is offline
*boks*
Oud 03-02-2010, 12:57
Sherlock
Sherlock is offline
Ach koorts kan er ook nog bij

En wat een hoer is die bazin van mij:

Kon je je niet eerder ziekmelden? Naja vergeet je niet weer beter te melden hé, doei!

Beterschap kan er blijkbaar niet eens van af
Oud 03-02-2010, 12:58
Batave
Batave is offline
All together now (8)
Oud 03-02-2010, 13:06
Verwijderd
Hokketie pokketie wokketie wek
Abra cabra dabra nek (8)
Oud 03-02-2010, 13:12
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Hoi!
Oud 03-02-2010, 13:16
Rationeel
Rationeel is offline
hellow
Oud 03-02-2010, 13:17
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga weer eens proberen te slapen
Oud 03-02-2010, 13:22
Verwijderd
Spoiler

grapje hoor beterschap
Oud 03-02-2010, 13:22
Verwijderd
Late reactie, maar omg Fizzle, wat een arrogant snobistisch saai geitenwollensokkenfeest.
Oud 03-02-2010, 13:24
Batave
Batave is offline
Citaat:
Spoiler

grapje hoor beterschap
Oud 03-02-2010, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Late reactie, maar omg Fizzle, wat een arrogant snobistisch saai geitenwollensokkenfeest.
qft
Oud 03-02-2010, 13:41
Verwijderd

ik denk dat ik deze wil yay/nay
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten