Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Rode Panda schreef:
Quis naamzoek: Ik pikte ergens op dat je Magic wel had gespeeld, weet jij: -het verschil tussen een socery en een enchantment? -wat is een kicker bij een creature? Moet er wel een manapool voor betalen. Poeh, het is wel lang geleden! Socery speelt je direct uit je hand (soms als tegenreactie), om een meestal eenmalige actie (bijvoorbeeld, beest x krijgt +3/3) uit te voeren, maar je zet hem niet in als ''strijdkracht.'' Een enchantment is een kaart die je speelt en meestal wél naast je strijdkrachten neerlegt, omdat die een effect heeft voor de hele duur van het spel, op bijvoorbeeld al jou kaarten (+ 1/1) of op alle groene kaarten in het spel. Een kicker is geloof ik zoiets als een ''boost,'' Je kunt extra mana betalen als je de kaart aanschaft, waardoor die kaart een extra functie krijgt of sterker wordt (dat hoort erop te staan). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Voor smaken kan je trouwens ook even op de site kijken, maar let wel dat niet alles in elke winkel is. http://www.benjerry.nl/
|
|