![]() |
|
Ik ben altijd de schoonmaak ploeg, is soms best wel irritant, want als je je net een uur lang kapot hebt gezweet wil je wel ff 2 keer zo lang blijven rusten.
Eerst deed ik dan zo'n lampje op mn hoofd zodat ik onder de dekens kon kijken, en dan noemde ik mezelf altijd een mijnwerkertje die altijd het vuile werk op moet knappen ![]() En ik heb een wc rol naast mn bed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het gaat er gewoon om dat het vervelend is |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat ze denkt dat het voor mastruberen is kan ik ng aannemen,maar waarom zou ze dat dan vragen? Er bestaan heus wel domme ouders hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Elke ouder weet dat sperma er uit loopt en ik denk dat ze heus vermoeden dat je vriendin het liever opveegt dan het over d'r bene laat lopen ![]()
|
ranzig gevoel he? Ik vind 't vreselijk, helemaal omdat ik m'n vriend vaak maar een weekend zie (langeafstandsrelatie) en we dus veel doen. Na 'n potje vrijen wil ik gewoon weer op kunnen staan en me aankleden om iets te gaan doen, niet eerst een half uur moeten opruimen en wassen om van dat kleffe gevoel af te komen.
Ik ben aan de pil, maar speciaal hierom doen we 't ook met condoom. Vind 'ie niet erg, en ik vind 't veel fijner zo ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() sommige dingen kan je pas weten nadat je het heb gedaan.
||
![]() |
Citaat:
daar schrik je niet zodanig van dat je een topic ervoor moet openen als je een beetje nadenkt
||
Citaat:
kan zijn dat ze het raar vind, en misschien schaamt ze ervoor dat ze daarom een topic over opent? Of ze is gewoon nieuwsgierig en vraagt er gewoon naar. Misschien dacht ze "hey dat strond stroomt tog ook niet uit me kont, dus waarom dit wel?". ooit wel eens dit gedacht? iets wat bij jou heel normaal is hoef nie bij anderen ook te gelden... ik vind het lomp dat je na 1 vraag (die je niet zo snel zult weten) al concludeerd of iemand niet wijs/oud genoeg is of nog niet aan sex toe is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet iedereen weet evenveel over seks,daarom stellen ze ook vragen... er bestaan geen domme vragen,wel domme antwoorden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zal toch wel sexuele voorlichtingen hebben gehad,denk je zelf ook nie? Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 16:46. |
![]() |
||
Citaat:
ik niet iig ![]() En sommige mensen vragen liever dan eerst na te denken ![]() dus chiilll, denk dat dan toch gewoon even allemaal in jezelf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ooit biologie gehad? als je eet en staat op je kop, dan komt je eten tog ook nie via je mond (of neus) eruit? (water overigens wel ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
nou nee, als ik aan de race ben moet ik rennen anders stroomt t er ook uit hoor(blergh) en als ik ongesteld ben stroomt t er ook gewoon uit, dan stel ik mij niks voor dat sperma erin blijft zitten jij wel? Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zijn alle geboden even zwaar? martje16 | 172 | 24-04-2008 23:23 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 | |
ARTistiek |
verhaal: Laat het niet voor niets zijn... Kupu | 17 | 03-08-2001 23:37 |