Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 21:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, de Daltons, die wilde ik altijd hebben.
hebben?
Advertentie
Oud 10-03-2010, 21:48
Verwijderd
hallo
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Carine Crutzen is een fantastische actrice ja
Maar die latere serie heb ik nooit gezien.
Hm, ik heb wel eens stukjes gezien bij het zappen. Wel aardig.

En ik vond haar zo goed in Oud Geld.
Verwijderd
Hoi!
Verwijderd
Matthijs van de Sande Bakhuijsen is een mooi mènneke
Oud 10-03-2010, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb wel eens stukjes gezien bij het zappen. Wel aardig.

En ik vond haar zo goed in Oud Geld.
Oud Geld heb ik dus nooit gezien. Pleidooi ook niet.
Wil ik allebei nog wel eens zien...
Oud 10-03-2010, 21:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ohja, dat ook

Maar daar kijken we niet voor We kijken voor het goede script en het goede acteerwerk!
Oud 10-03-2010, 21:50
Rationeel
Rationeel is offline
oe, zal morgen de ibood-hunt zijn?
Oud 10-03-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
hebben?
Ja, als broertjes of zo, of als vriendjes. Vooral de hoofdrolspeler, die vond ik zó schattig, die wilde ik gewoon hebben.
Oud 10-03-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
ohja, dat ook

Maar daar kijken we niet voor We kijken voor het goede script en het goede acteerwerk!
Is ook, is ook.

Wel erg trouwens. Het schijnt dat die Matthijs meteen door mocht naar de 3e ronde in Maastricht. Want ja, die was al bekend natuurlijk he. Maar goed, ik heb dus ook roddels gehoord dat kinderen van bekende Nederlanders sowieso meteen door mogen naar de 3e ronde en ik kan me écht niet voorstellen dat dat waar is.
Oud 10-03-2010, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, als broertjes of zo, of als vriendjes. Vooral de hoofdrolspeler, die vond ik zó schattig, die wilde ik gewoon hebben.
Tim. Met die rode haren.
Oud 10-03-2010, 21:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oud Geld heb ik dus nooit gezien. Pleidooi ook niet.
Wil ik allebei nog wel eens zien...
Oud Geld heb ik bijna helemaal gezien. Daar zitten echt zulke goede acteurs in, Carien Crutzen, Saskia Temmink, Mark Rietman, Marcel Musters, Gijs Scholten van Aschat.

En pleidooi heb ik wel eens een aflevering van gezien, heerlijke jaren '90 sfeer straalt die serie uit.
Oud 10-03-2010, 21:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga douchen en naar bed. Welterusten.
Oud 10-03-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-03-2010, 21:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is ook, is ook.

Wel erg trouwens. Het schijnt dat die Matthijs meteen door mocht naar de 3e ronde in Maastricht. Want ja, die was al bekend natuurlijk he. Maar goed, ik heb dus ook roddels gehoord dat kinderen van bekende Nederlanders sowieso meteen door mogen naar de 3e ronde en ik kan me écht niet voorstellen dat dat waar is.
Ja, ik vind het ook wel opvallend dat je een paar van die "talentjes" hebt die familie zijn of al heel lang in het wereldje zitten, maarja. Ik vind hem niet slecht acteren hoor, dus ik stoor me er niet aan. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou wel vervelend is omdat jij net zoals ieder ander hard moet werken voor erkenning, en je het idee krijgt dat hij die erkenning al heeft zonder er iets bijzonders voor te hoeven doen.
Oud 10-03-2010, 21:56
Verwijderd
Ik ga ook maar eens naar bed. Morgen weer om kwart over vijf m'n nest uit. Welterusten!
Oud 10-03-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Oud Geld heb ik bijna helemaal gezien. Daar zitten echt zulke goede acteurs in, Carien Crutzen, Saskia Temmink, Mark Rietman, Marcel Musters, Gijs Scholten van Aschat.

En pleidooi heb ik wel eens een aflevering van gezien, heerlijke jaren '90 sfeer straalt die serie uit.
In Pleidooi zaten echt superveel acteurs van dat ene briljante jaar uit Maastricht. (het jaar met Pierre Bokma, Peter Blok, Gijs Scholten van Aschat, Maria Goos, Yvonne van den Hurk, de directeur van de Academie voor Drama ...)
Oud 10-03-2010, 21:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oh op die manier ^^
Ik vond ze een beetje vies, die jongetjes
Citaat:
weltrusten!
Oud 10-03-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het ook wel opvallend dat je een paar van die "talentjes" hebt die familie zijn of al heel lang in het wereldje zitten, maarja. Ik vind hem niet slecht acteren hoor, dus ik stoor me er niet aan. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou wel vervelend is omdat jij net zoals ieder ander hard moet werken voor erkenning, en je het idee krijgt dat hij die erkenning al heeft zonder er iets bijzonders voor te hoeven doen.
En ik ondervind zelf ook dat mijn zusje al zoveel makkelijker aan de bak komt of gewaardeerd wordt of ergens voor gevraagd, doordat mensen weten dat ze mijn zusje is. Ik heb alle paden al voor haar bewandeld zegmaar. Niet dat ze niet goed is, absoluut niet, maar het gaat haar wel allemaal stukken makkelijker af dan mij destijds.
Oud 10-03-2010, 21:59
Verwijderd
Over broertjes gesproken..
'De broertjes', ook al zo'n fantastische serie, met Frank en René Groothof.
Oud 10-03-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind spelen in een serie als De Daltons (en dat nog goed doen ook) nou niet ''niks bijzonders.''
Oud 10-03-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Oud 10-03-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind spelen in een serie als De Daltons (en dat nog goed doen ook) nou niet ''niks bijzonders.''
Ja, grapjas Daar komt ie dus waarschijnlijk ook via zijn vader wel iets makkelijker in terecht he? En dan nog; ik vind dat iedereen die daar auditie komt doen gewoon evenveel moet bewijzen.
Oud 10-03-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, grapjas Daar komt ie dus waarschijnlijk ook via zijn vader wel iets makkelijker in terecht he? En dan nog; ik vind dat iedereen die daar auditie komt doen gewoon evenveel moet bewijzen.
Oh, zijn vader, die ken ik niet.
Maar als je een aantal relevante ervaringen op je CV hebt staan, hoef je ook geen briljante sollicitatiebrief meer te schrijven om te worden uitgenodigd voor een gesprek, zelfde principe en op zich vind ik dat wel logisch.
Oud 10-03-2010, 22:06
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Imenneke valt met de deur in huis!

hoi lieverd ^^

helabas skatteke!
Oud 10-03-2010, 22:07
Verwijderd
Is er hier iemand die weet tot wanneer RP nog geband is? Ik wil dat ie ook naar de meet komt maar nu weet ie niet eens dat er een is. *sipt*
Oud 10-03-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Maar als je een aantal relevante ervaringen op je CV hebt staan, hoef je ook geen briljante sollicitatiebrief meer te schrijven om te worden uitgenodigd voor een gesprek, zelfde principe en op zich vind ik dat wel logisch.
Maar je moet nog steeds op gesprek komen.

En de vader van Matthijs van de Sande Bakhuyzen is Willem van de Sande Bakhuyzen, regisseur van Cloaca, Familie, Leef, Ik omhels je met duizend armen etc. etc. Paar jaar terug overleden.
Oud 10-03-2010, 22:08
Rationeel
Rationeel is offline
tot 28-03 22:00
Oud 10-03-2010, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Maar je moet nog steeds op gesprek komen.

En de vader van Matthijs van de Sande Bakhuyzen is Willem van de Sande Bakhuyzen, regisseur van Cloaca, Familie, Leef, Ik omhels je met duizend armen etc. etc. Paar jaar terug overleden.
Ah, dat zegt me wel wat ja.
En ik ben het met je eens dat allerlei rondes overslaan wel wat overdreven is.
Oud 10-03-2010, 22:09
Rationeel
Rationeel is offline
ik ga ook maar eens richting het slaapfort
Oud 10-03-2010, 22:10
Verwijderd
Oja, ik was een keer naar die festivalpremière van Leef!, enkele dagen na het overlijden van Van de Sande Bakhuyzen.
Oud 10-03-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Oja, ik was een keer naar die festivalpremière van Leef!, enkele dagen na het overlijden van Van de Sande Bakhuyzen.
Ja, hij overleed echt vlák daarvoor. En dan heet die film "Leef!"
En Ik omhels je met duizend armen heeft hij nog in het ziekenhuis gemonteerd.
Oud 10-03-2010, 22:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

helabas skatteke!

Ik ga even tandjes poetsen, maar I'll be back!

Hoe gaat het met jou?
Oud 10-03-2010, 22:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo bedoel ik het ook niet. Maar iedereen zou bij zo'n auditieproces onderaan de ladder moeten beginnen. Als hij zou goed is komt hij er wel hoor.
Oud 10-03-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Zo bedoel ik het ook niet. Maar iedereen zou bij zo'n auditieproces onderaan de ladder moeten beginnen. Als hij zou goed is komt hij er wel hoor.
Ik werd al gecorrigeerd. Jullie hebben gelijk.
Oud 10-03-2010, 22:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als jij een flutbrief schrijft maak je ook geen goede indruk. Werkgevers zitten ook niet altijd te wachten op iemand die zo zelfingenomen is dat hij meent te kunnen solliciteren door er met de pet naar te gooien.
Oud 10-03-2010, 22:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik werd al gecorrigeerd. Jullie hebben gelijk.
Ach, ik raak er aan gewend.
Verwijderd
Citaat:
Als jij een flutbrief schrijft maak je ook geen goede indruk. Werkgevers zitten ook niet altijd te wachten op iemand die zo zelfingenomen is dat hij meent te kunnen solliciteren door er met de pet naar te gooien.
Ik bedoel dat het niet/minder nodig is, omdat men vooral op het CV af gaat. Een flutbrief is nooit goed natuurlijk.
Verwijderd
Ik heb niks tegen 'een kruiwagen' hebben in het leven maar dan moet je wel iets kunnen. Ik vind het te idealistisch om daar helemaal op tegen te zijn ;x
Verwijderd
Citaat:
tot 28-03 22:00
Oud 10-03-2010, 22:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is er hier iemand die weet tot wanneer RP nog geband is? Ik wil dat ie ook naar de meet komt maar nu weet ie niet eens dat er een is. *sipt*
Tot de 26e dacht ik? forum.scholieren.com/banlist

Ik zal hem op msn eens aanspreken.
Oud 10-03-2010, 22:18
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:

Ik ga even tandjes poetsen, maar I'll be back!

Hoe gaat het met jou?
Ik ga dat ook doen en daarna richting bedje!

A merveille! En met jou?
Ik wil je verjaardagsfoto's zien
Oud 10-03-2010, 22:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb niks tegen 'een kruiwagen' hebben in het leven maar dan moet je wel iets kunnen. Ik vind het te idealistisch om daar helemaal op tegen te zijn ;x
Ik vind het hebben van een kruiwagen op zich niet erg, maar ik vind niet dat je dat moet kunnen gebruiken bij bijvoorbeeld een auditie of een loting, waar mensen alleen op hun kunnen moeten worden gewaardeerd, en niet op basis van hun connecties.
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk is het een verschijnsel dat gewoon 'aan de hand is' en dat is geen wereldramp, maar zoals Martin al zei, iedereen moet gewoon onderaan de ladder beginnen. Bijvoorbeeld in zo'n eerste auditieronde.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het hebben van een kruiwagen op zich niet erg, maar ik vind niet dat je dat moet kunnen gebruiken bij bijvoorbeeld een auditie of een loting, waar mensen alleen op hun kunnen moeten worden gewaardeerd, en niet voorgetrokken worden op basis van hun connecties.
Dat dus ja
Oud 10-03-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Tot de 26e dacht ik? forum.scholieren.com/banlist

Ik zal hem op msn eens aanspreken.
Doe dat!
Oud 10-03-2010, 22:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Back!
Oud 10-03-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk is het een verschijnsel dat gewoon 'aan de hand is' en dat is geen wereldramp, maar zoals Martin al zei, iedereen moet gewoon onderaan de ladder beginnen. Bijvoorbeeld in zo'n eerste auditieronde.
Jullie hebben ook gewoon gelijk maar het is een onvermijdelijk verschijnsel. Als ik jouw verhalen lees over de toneelwereld word de wens groter je een keer te zien spelen
Oud 10-03-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben ook gewoon gelijk maar het is een onvermijdelijk verschijnsel. Als ik jouw verhalen lees over de toneelwereld word de wens groter je een keer te zien spelen

Het duurt even voordat ik weer op het toneel sta. Juni en juli pas weer. Met een klassiek absurdistisch stuk. In Antwerpen. En misschien ook nog in Eindhoven.
Oud 10-03-2010, 22:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ga dat ook doen en daarna richting bedje!

A merveille! En met jou?
Ik wil je verjaardagsfoto's zien
goedzo!
Ik ben al in slaapkledij gehuld en alles, het wordt bedtijd

mooi gaat wel goed hier, drukke dag gehad!
Ik wil mijn verjaardagsfoto's ook zien maar mijn vriendje stuurt ze maar niet en ik mag hem niet meer bellen van papa, papa vindt dat ik hard to get moet spelen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten