Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En pleidooi heb ik wel eens een aflevering van gezien, heerlijke jaren '90 sfeer straalt die serie uit.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je een aantal relevante ervaringen op je CV hebt staan, hoef je ook geen briljante sollicitatiebrief meer te schrijven om te worden uitgenodigd voor een gesprek, zelfde principe en op zich vind ik dat wel logisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de vader van Matthijs van de Sande Bakhuyzen is Willem van de Sande Bakhuyzen, regisseur van Cloaca, Familie, Leef, Ik omhels je met duizend armen etc. etc. Paar jaar terug overleden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben het met je eens dat allerlei rondes overslaan wel wat overdreven is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het duurt even voordat ik weer op het toneel sta. Juni en juli pas weer. Met een klassiek absurdistisch stuk. In Antwerpen. En misschien ook nog in Eindhoven. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben al in slaapkledij gehuld en alles, het wordt bedtijd ![]() mooi ![]() Ik wil mijn verjaardagsfoto's ook zien maar mijn vriendje stuurt ze maar niet en ik mag hem niet meer bellen van papa, papa vindt dat ik hard to get moet spelen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|