| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
1) ik weet niet of dat in evy's programma zit, maar doe eens in de twee weken een intervaltraining in plaats van een duurloop. en dan écht tot het naadje gaan ![]() 2) kauw kauwgom tijdens het hardlopen 3) adem af en toe tijdens het hardlopen volledig uit, echt helemaal leeg. dit lijkt raar, maar daardoor zorg je voor onderdruk en blabla theorie, maar de inademing erna is echt een boost ![]() 10 weken eitje, als ik het kan kan jij het helemaal
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slim concept trouwens, die website, moedigt mensen aan om dingen te kopen zonder daar eerst over te twijfelen of het wel echt nodig is, 'want anders kan het niet meer'. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
2: toevallig heb ik net kauwgum gekocht voor dat doel ![]() 3) zal het eens proberen! Maar jij rookt niet toch? hoe vaak loop jij en hoe lang al en wat zijn je skillzzz nu? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kijk wel geregeld maar heb nog nooit gedacht jaaa dat wil ik, zonder dat ik er van te voren over had nagedacht dat ik dat nodig had. Maar dat heeft wss met mijn budget te maken . Het is wel supercheap .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik loop vanaf 1 januari om de 2 dagen ongeveer. de eerste keer moest ik na 10 seconde al door mijn mond ademen en kon je me na 10 minuten wegdragen. nu kan ik de eerste paar minuten met neusademen door en houd ik het ruim een uur vol. meestal ga ik na een uur gewoon heel hard sprinten, zodat het dan snel afgelopen is. ik ben niet van plan uren te gaan lopen elke keer. nu loop ik 10 a 11 km/u, dat wil ik opbouwen naar 12+ en ja, dan doe jij dus al intervals. ga je wel echt los als je sprint dan? |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, want Evy zegt juist dat je rustig moet rennen al verdenk ik mezelf ervan dat ik alsnog te snel ga. Maar als ik echt ga sprinten of mn leven er van afhangt houd ik dat echt geen 3 minuten vol.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
echt dood hoef je niet hoor
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar bij die drie minuten lopen was het wel zo van vuisten in mn zij drukken en hijgen als een labrador met astma in een rookhokEn dan sprint ik dus niet, maar ben ik gewoon aan het rennen met ingehouden tempo. Dus duurloop is op dit moment nog compleet onmogelijk, maar wie weet wat Evy allemaal nog voor me in petto heeft Op het eind zal je toch 5km aan een stuk moeten kunnen hardlopen, dus na een tijdje zal het wel meer duurloop worden.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|