Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2010, 10:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat voor doos?
ze hebben af en toe gewoon een 'doos'. je koopt dan iets, maar je weet niet wat. vorige keer zijn mensen wel genaaid, maar een keer daarvoor was het een tv
Advertentie
Oud 11-03-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
ze hebben af en toe gewoon een 'doos'. je koopt dan iets, maar je weet niet wat. vorige keer zijn mensen wel genaaid, maar een keer daarvoor was het een tv

Dat wil ik ook!!

Ik heb alleen geen geld nu
Oud 11-03-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Ehmm het doel is dat je na tien weken vijf kilometer kunt hardlopen, en ik geloof dat het een stuk of 25/26 lessen zijn?
oke! ik ben benieuwd, blijf maar posten hier hoe het gaat
Oud 11-03-2010, 10:19
Verwijderd
Maar waarom zou je in vredesnaam een mysterybox kopen als je geld wil uitgeven aan leuke hebbedingetjes, koop dan iets dat je graag wil hebben
Oud 11-03-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
oke! ik ben benieuwd, blijf maar posten hier hoe het gaat
Ik kan het me ook nog ECHT niet voorstellen tien weken is best kort. Maar ik hou jullie op de hoogte
Oud 11-03-2010, 10:20
Verwijderd
Bweuh wat verstandig.
Oud 11-03-2010, 10:22
Verwijderd
Onze koffiemasjien komt van iBood trouwens <3 soms hebben ze er wel interessante items
Oud 11-03-2010, 10:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar waarom zou je in vredesnaam een mysterybox kopen als je geld wil uitgeven aan leuke hebbedingetjes, koop dan iets dat je graag wil hebben
omdat er soms dus echt leuke dingen inzitten. ik hoef geen tv, maar als ik voor 50 e in ene een tv heb, kan ik die weer doorverkopen
Oud 11-03-2010, 10:28
Verwijderd
het is net zoiets als een lot kopen dus
Oud 11-03-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
omdat er soms dus echt leuke dingen inzitten. ik hoef geen tv, maar als ik voor 50 e in ene een tv heb, kan ik die weer doorverkopen
Ja maar dan moet je daar weer moeite voor doen!
Oud 11-03-2010, 10:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
*zucht* ik heb een week geleden aangifte gedaan, waar blijft dat procesverbaal!
Oud 11-03-2010, 10:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik kan het me ook nog ECHT niet voorstellen tien weken is best kort. Maar ik hou jullie op de hoogte
3 hardlooptips:

1) ik weet niet of dat in evy's programma zit, maar doe eens in de twee weken een intervaltraining in plaats van een duurloop. en dan écht tot het naadje gaan
2) kauw kauwgom tijdens het hardlopen
3) adem af en toe tijdens het hardlopen volledig uit, echt helemaal leeg. dit lijkt raar, maar daardoor zorg je voor onderdruk en blabla theorie, maar de inademing erna is echt een boost

10 weken eitje, als ik het kan kan jij het helemaal
Oud 11-03-2010, 10:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
het is net zoiets als een lot kopen dus
yesh, maar je krijgt gegarandeerd iets
Oud 11-03-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
yesh, maar je krijgt gegarandeerd iets
alleen geef je er ook meer aan uit dan aan een lot en zul je meestal iets krijgen dat minder waard is dan je ervoor betaald hebt! anders is het voor hun natuurlijk niet winstgevend.

Slim concept trouwens, die website, moedigt mensen aan om dingen te kopen zonder daar eerst over te twijfelen of het wel echt nodig is, 'want anders kan het niet meer'.
Oud 11-03-2010, 10:35
Verwijderd
Citaat:
alleen geef je er ook meer aan uit dan aan een lot en zul je meestal iets krijgen dat minder waard is dan je ervoor betaald hebt! anders is het voor hun natuurlijk niet winstgevend.

Slim concept trouwens, die website, moedigt mensen aan om dingen te kopen zonder daar eerst over te twijfelen of het wel echt nodig is, 'want anders kan het niet meer'.
normaal staat het een dag online (of tot het uitverkocht is) dus dan kun je er wat beter over nadenken, nu is de 'hunt' en komt het volgende artikel zodra het voorgaande artikel uitverkocht is
Verwijderd
ja ik had de faq gelezen. Maar als iets een dag online staat is dat natuurlijk ook niet zo lang.
Verwijderd
Citaat:
3 hardlooptips:

1) ik weet niet of dat in evy's programma zit, maar doe eens in de twee weken een intervaltraining in plaats van een duurloop. en dan écht tot het naadje gaan
2) kauw kauwgom tijdens het hardlopen
3) adem af en toe tijdens het hardlopen volledig uit, echt helemaal leeg. dit lijkt raar, maar daardoor zorg je voor onderdruk en blabla theorie, maar de inademing erna is echt een boost

10 weken eitje, als ik het kan kan jij het helemaal
1) interval is neem ik aan wat ik nu al doe? dus x minuten rennen, x minuten lopen, x minuten rennen, x minuten lopen, etc.
2: toevallig heb ik net kauwgum gekocht voor dat doel
3) zal het eens proberen!

Maar jij rookt niet toch? hoe vaak loop jij en hoe lang al en wat zijn je skillzzz nu?
Oud 11-03-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
ja ik had de faq gelezen. Maar als iets een dag online staat is dat natuurlijk ook niet zo lang.
dat is zo

ik kijk wel geregeld maar heb nog nooit gedacht jaaa dat wil ik, zonder dat ik er van te voren over had nagedacht dat ik dat nodig had. Maar dat heeft wss met mijn budget te maken . Het is wel supercheap .
Oud 11-03-2010, 10:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
waarom is het in Utrecht duurder dan in Delft om een nieuwe ID aan te vragen als je vorige gestolen is?
Oud 11-03-2010, 10:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
1) interval is neem ik aan wat ik nu al doe? dus x minuten rennen, x minuten lopen, x minuten rennen, x minuten lopen, etc.
2: toevallig heb ik net kauwgum gekocht voor dat doel
3) zal het eens proberen!

Maar jij rookt niet toch? hoe vaak loop jij en hoe lang al en wat zijn je skillzzz nu?
heeel af en toe een sigaartje of waterpijpje, maar dit jaar nog maar één keer en daar was jij bij

ik loop vanaf 1 januari om de 2 dagen ongeveer.

de eerste keer moest ik na 10 seconde al door mijn mond ademen en kon je me na 10 minuten wegdragen. nu kan ik de eerste paar minuten met neusademen door en houd ik het ruim een uur vol. meestal ga ik na een uur gewoon heel hard sprinten, zodat het dan snel afgelopen is. ik ben niet van plan uren te gaan lopen elke keer.

nu loop ik 10 a 11 km/u, dat wil ik opbouwen naar 12+

en ja, dan doe jij dus al intervals. ga je wel echt los als je sprint dan?
Oud 11-03-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
waarom is het in Utrecht duurder dan in Delft om een nieuwe ID aan te vragen als je vorige gestolen is?
omdat elke gemeente zelf bepaald wat ze daar voor vragen
Oud 11-03-2010, 10:41
Verwijderd
ja en sommige gemeentes willen meer geld krijgen!
Oud 11-03-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
heeel af en toe een sigaartje of waterpijpje, maar dit jaar nog maar één keer en daar was jij bij

ik loop vanaf 1 januari om de 2 dagen ongeveer.

de eerste keer moest ik na 10 seconde al door mijn mond ademen en kon je me na 10 minuten wegdragen. nu kan ik de eerste paar minuten met neusademen door en houd ik het ruim een uur vol. meestal ga ik na een uur gewoon heel hard sprinten, zodat het dan snel afgelopen is. ik ben niet van plan uren te gaan lopen elke keer.

nu loop ik 10 a 11 km/u, dat wil ik opbouwen naar 12+

en ja, dan doe jij dus al intervals. ga je wel echt los als je sprint dan?
oooh wat goed

Nee, want Evy zegt juist dat je rustig moet rennen al verdenk ik mezelf ervan dat ik alsnog te snel ga. Maar als ik echt ga sprinten of mn leven er van afhangt houd ik dat echt geen 3 minuten vol.
Oud 11-03-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Quis! Mijn favoriete medesogger van de UU!
I'm flattered!
Oud 11-03-2010, 10:44
Verwijderd
Oeh! Oeh! conditieverbeteraars!
Oud 11-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
I'm flattered!
Wel een beetje laat, was je soms wat nuttigs aan het doen?
Oud 11-03-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Wel een beetje laat, was je soms wat nuttigs aan het doen?
Teruglezen. En vanaf 11:00 ga ik iets nuttigs doen, anders moet ik dit weekend afspraken gaan afzeggen en dat gaat me te ver!
Oud 11-03-2010, 10:51
Verwijderd
Ik rook soms en ik ren soms, en dan is het plusminus 30 minuten, zonder lopen want dan voel ik me stom.
Oud 11-03-2010, 10:51
Verwijderd
Oke, ik doe met je mee want ik heb nog niks voorbereid voor mijn werkgroep vanmiddag.
Oud 11-03-2010, 10:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oooh wat goed

Nee, want Evy zegt juist dat je rustig moet rennen al verdenk ik mezelf ervan dat ik alsnog te snel ga. Maar als ik echt ga sprinten of mn leven er van afhangt houd ik dat echt geen 3 minuten vol.
als je duurloop doet moet je (in het begin, aan het eind lukt dat dan ook niet meer) kunnen blijven praten, als je interval doet moet je tijdens die sprints op ongeveer 80% van je kunnen gaan zitten. praten lukt dan niet meer.

echt dood hoef je niet hoor
Oud 11-03-2010, 10:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
omdat elke gemeente zelf bepaald wat ze daar voor vragen
flauw!
Citaat:
ja en sommige gemeentes willen meer geld krijgen!
Ik vind Utrecht een gierige rotgemeente
Oud 11-03-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
flauw!

Ik vind Utrecht een gierige rotgemeente
Wat kost 't? Mijn id verloop eind deze maand
Oud 11-03-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
flauw!
Daar is niks flauws aan. Het is nadelig voor jou nu, omdat het duur is, maar een beetje gemeentelijke autonomie t.o.v. de centrale overheid lijkt me wel gewenst, toch?
Oud 11-03-2010, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat kost 't? Mijn id verloop eind deze maand
Ja jouwe verloopt, dat kost niks extra's. Mijne is gestolen en dat zou me in Delft 25 euro kosten en hier 37 euro.
Oud 11-03-2010, 10:58
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja jouwe verloopt, dat kost niks extra's. Mijne is gestolen en dat zou me in Delft 25 euro kosten en hier 37 euro.
ja euhhh in oezbekistan krijg je ze bij een pakje boter ayy
Oud 11-03-2010, 10:59
Sander.
Sander. is offline
voel ik daar een presentatie opborrelen in me onderbuik.. O jaa, zeker weten een presentatie.
Oud 11-03-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
als je duurloop doet moet je (in het begin, aan het eind lukt dat dan ook niet meer) kunnen blijven praten, als je interval doet moet je tijdens die sprints op ongeveer 80% van je kunnen gaan zitten. praten lukt dan niet meer.

echt dood hoef je niet hoor
ja ik ga niet proberen of ik dan nog kan praten, dat staat een beetje raar maar bij die drie minuten lopen was het wel zo van vuisten in mn zij drukken en hijgen als een labrador met astma in een rookhok
En dan sprint ik dus niet, maar ben ik gewoon aan het rennen met ingehouden tempo.
Dus duurloop is op dit moment nog compleet onmogelijk, maar wie weet wat Evy allemaal nog voor me in petto heeft Op het eind zal je toch 5km aan een stuk moeten kunnen hardlopen, dus na een tijdje zal het wel meer duurloop worden.
Oud 11-03-2010, 11:00
Verwijderd
Vanmiddag komt een vriend die ik eigenlijk niet meer zo jofel vind maar hij is zo goed in zichzelf uitnodigen en ik zo slecht in zeggen wat ik vind, op dit gebied.
Oud 11-03-2010, 11:02
Rationeel
Rationeel is offline
jezelf uitnodigen is een gave ja
Verwijderd
Goed ik ga aan mijn werkgroepopdrachten en proberen niet op forum te klikken. Tot later allemaal!
Verwijderd
zet hem op sann
Verwijderd
Citaat:
Goed ik ga aan mijn werkgroepopdrachten en proberen niet op forum te klikken. Tot later allemaal!
Je bent een grote inspiratie, ik ga ook!
Oud 11-03-2010, 11:03
Verwijderd
ik heb vanmiddag weer zo'n dodelijk college successiewet lekker weer 5 uur van huis zijn voor anderhalf uur college bleh
Oud 11-03-2010, 11:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja euhhh in oezbekistan krijg je ze bij een pakje boter ayy
In oezbekistan reis je naar Utrecht af om het ID van een onschuldig forumstertje te stelen
Oud 11-03-2010, 11:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Daar is niks flauws aan. Het is nadelig voor jou nu, omdat het duur is, maar een beetje gemeentelijke autonomie t.o.v. de centrale overheid lijkt me wel gewenst, toch?
Is ook niet flauw, ik vind het flauw dat je zoveel meer moet betalen als hij gestolen is.
Oud 11-03-2010, 11:35
Verwijderd
IK BEN BLIJ!!!
Oud 11-03-2010, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben anders wel voor centralisme
Oud 11-03-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Geld vragen voor een reisdocument of legitimatie is niet zinvol omdat niemand voor de lol een reisdocument haalt, en het zelfs verplicht is. De overheid zou gemeenten moeten verplichten ze gratis uit te geven aan alle burgers, zodat gemeenten op een veel transparantere manier de kosten hiervoor dekken (via de gemeentelijke belastingen).
Oud 11-03-2010, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben anders wel voor centralisme
Omdat?
Oud 11-03-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Geld vragen voor een reisdocument of legitimatie is niet zinvol omdat niemand voor de lol een reisdocument haalt, en het zelfs verplicht is. De overheid zou gemeenten moeten verplichten ze gratis uit te geven aan alle burgers, zodat gemeenten op een veel transparantere manier de kosten hiervoor dekken (via de gemeentelijke belastingen).
Ik heb nooit gezegd dat het zinvol is er geld voor te vragen, het is alleen ook niet flauw om verschillende regels (in dit geval tarieven) te hebben in verschillende gemeentes.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten