|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik val op meisjes, en ik vind het leuk om gebruik te maken van het feit dat er zulk soort pyjamas bestaan. Ik draag niet dit soort pyjama's als ik slapen ga. Ik draag dit soort pyjama's omdat ik het meest flauwe filmpje ging maken dat ik maken kon op dat moment. Ik snap dat jullie het heel spannend vinden om naar jongens te kijken in dit soort pyjama's, maar ik val op meisjes en ik vind het niet leuk dat jullie steeds hierop terugkomen.
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.myspace.com/hauruckorg kazet, nieuwe Derniere Volante. En andere catchy deuntjes.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op jongens vallen is ook voor noobs
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Seksuele handelingen door verplegend personeel in de zorg zijn niet normaal. Dat is de boodschap die beroepsorganisatie Nu'91 wil uitdragen in een campagne die morgen van start gaat. Directe aanleiding voor de campagne was een klacht van een studente Verpleegkunde die door een cliënt gevraagd werd hem af te trekken.
De 24-jarige studente liep mee met een van de zeven verzorgers van de man, die alleen zijn ogen en mond kan bewegen. De man gaf aan dat de andere verzorgers hem zouden helpen met seksuele diensten en ze zag hoe de man na een wasbeurt werd afgetrokken. Toen ze aangaf dat zij dat niet wilde, zei de man dat ze ongeschikt was voor de zorg. Pippeloen Pip naamzoek, dit is toch niet normaal?
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||