Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Niet kijken! Dat ben ik niet! Het is niet te flauw voor woorden! niet facepalmen!
[filmpje]
Na 1:06 besloot ik dat dit toch écht te flauw is. Sorry Jojo
Advertentie
Oud 11-03-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
tering echt?
Nou mankeert het me niet aan mijn uiterlijk waardoor ik er kinderlijk uit zie maar je moet natuurlijk wel aan kunnen tonen dat je 16 bent
Ik begon op mijn 15e in de horeca
Oud 11-03-2010, 17:17
Verwijderd
Oh ik ben weer thuis. En dit was een goede planmatige week, ben nog een half uurtje bezig voor morgen en dan heb ik wederom fijn een vrije avond met een vriendinnetje dat komt eten & lekker wie is de mol kijken.
Oud 11-03-2010, 17:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Na 1:06 besloot ik dat dit toch écht te flauw is. Sorry Jojo
etmakas ik heb besloten dat ik de zinnetjes die ik vanochtend met je oefende niet opo mijn vriendje ga gebruiken en al helemaal niet op mijn klasgenoot, ik durf dat niet!
Oud 11-03-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik begon op mijn 15e in de horeca
echt?
Zwart of gewoon?

want je mag geen alc. enzo bedienen?
Oud 11-03-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
etmakas ik heb besloten dat ik de zinnetjes die ik vanochtend met je oefende niet opo mijn vriendje ga gebruiken en al helemaal niet op mijn klasgenoot, ik durf dat niet!
Zolang ze geen Russisch spreken maakt dat toch niet uit?
Oud 11-03-2010, 17:34
Rivka
Rivka is offline
Waar gaan die zinnen dan over?
edit: Goedenavond.
Oud 11-03-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Niet kijken! Dat ben ik niet! Het is niet te flauw voor woorden! niet facepalmen!
[filmpje]
Aha, dus je bent nu wel uit de kast.
Oud 11-03-2010, 17:35
Rivka
Rivka is offline
Hij heeft met Abzg.
Oud 11-03-2010, 17:37
Verwijderd
whut?
Oud 11-03-2010, 17:37
Rivka
Rivka is offline
Wist je dat niet?
Oud 11-03-2010, 17:38
Verwijderd
nee ik loop kennelijk achter
Oud 11-03-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft met Abzg.
Oscar Wilde was getrouwd.
Oud 11-03-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Waar gaan die zinnen dan over?
edit: Goedenavond.
Iets plats

En Kazet: Inderdaad, het kan nog. Ik ken iemand die al twintig jaar getrouwd was voor ze ervoor uitkwam dat ze lesbisch is :')
Oud 11-03-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-03-2010, 17:45
Verwijderd
ik ben net naar chatroulette gegaan! een egyptenaar heeft voor me gedanst.
Oud 11-03-2010, 17:47
Verwijderd
Chatroulette
Oud 11-03-2010, 17:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Aha, dus je bent nu wel uit de kast.
Hij is zo hetro als wat. En ik kan het zeggen.
Oud 11-03-2010, 17:48
Verwijderd
hij was wel raar
hij speelde arabische muziek af en hij zat allemaal handbewegingen te maken op de maat van de muziek enzo met een big smile de hele tijd.
Oud 11-03-2010, 17:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
[afbeelding]

die witte is het miekje!
Die komen mij bekend voor
Oud 11-03-2010, 17:54
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oscar Wilde leefde in de negentiende eeuw.
Oud 11-03-2010, 17:56
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oud 11-03-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
echt?
Zwart of gewoon?

gewoon. En ik werkte ochtend & middagdiensten, (vanaf mijn 16e pas avond) dus ik schonk niet veel alcohol, maar wel geregeld. Weet nu dat dat eigenlijk niet mocht, maar toen niet. Ik weet alleen niet of het je baas verweten wordt of jou als je het wel doet.
Oud 11-03-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
nou en
Oud 11-03-2010, 18:06
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
nou en
Toen was het hartstikke onmogelijk om vrijuit gay te zijn ivm religie/normen en waarden/society.
Oud 11-03-2010, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Toen was het hartstikke onmogelijk om gay te zijn ivm religie/normen en waarden/society.
Het was heel wel mogelijk om gay te zijn, alleen gay... praktiseren... is moeilijker.
Oud 11-03-2010, 18:10
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Toen was het hartstikke onmogelijk om gay te zijn ivm religie/normen en waarden/society.
Vergeet niet dat je zware gevangenisstraffen er voor kreeg.
Verwijderd
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8556852.stm

Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb denk ik iets te enthousiast gelopen.
Oud 11-03-2010, 18:11
Rivka
Rivka is offline
Ik begrijp dat het wel mogelijk was, alleen in bedoelde vrijuit gay zijn. Ik pas 't wel aan.
Oud 11-03-2010, 18:12
Verwijderd
Met zo'n pyjama aan kun je echt niet ontkennen dat je homo bent.
Oud 11-03-2010, 18:13
Verwijderd
Wat lief <333
Oud 11-03-2010, 18:13
Verwijderd
Maar goed, de beste knul is pas 15, de tijd zal het leren.
Oud 11-03-2010, 18:14
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wat lief <333
Dat vetgedrukte stukje is anders wel zielig. Maar inderdaad, wel mooi.
Oud 11-03-2010, 18:16
Verwijderd
EN dat is de reden waarom Gd de VS haat!
Oud 11-03-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
echt?
Zwart of gewoon?

Ik zit al sinds mijn 14e in de horeca
Oud 11-03-2010, 18:17
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik val op meisjes, en ik vind het leuk om gebruik te maken van het feit dat er zulk soort pyjamas bestaan. Ik draag niet dit soort pyjama's als ik slapen ga. Ik draag dit soort pyjama's omdat ik het meest flauwe filmpje ging maken dat ik maken kon op dat moment. Ik snap dat jullie het heel spannend vinden om naar jongens te kijken in dit soort pyjama's, maar ik val op meisjes en ik vind het niet leuk dat jullie steeds hierop terugkomen.
Oud 11-03-2010, 18:17
Verwijderd
Douchen maakt echt goed wakker
Oud 11-03-2010, 18:18
Verwijderd
http://www.myspace.com/hauruckorg kazet, nieuwe Derniere Volante. En andere catchy deuntjes.
Oud 11-03-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik val op meisjes, en ik vind het leuk om gebruik te maken van het feit dat er zulk soort pyjamas bestaan. Ik draag niet dit soort pyjama's als ik slapen ga. Ik draag dit soort pyjama's omdat ik het meest flauwe filmpje ging maken dat ik maken kon op dat moment. Ik snap dat jullie het heel spannend vinden om naar jongens te kijken in dit soort pyjama's, maar ik val op meisjes en ik vind het niet leuk dat jullie steeds hierop terugkomen.
*knuffel geeft*

Op jongens vallen is ook voor noobs
Oud 11-03-2010, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Dus je hebt die pyjama speciaal gekocht voor dit filmpje?
Oud 11-03-2010, 18:22
Verwijderd
Citaat:
*knuffel geeft*

Op jongens vallen is ook voor noobs
Oud 11-03-2010, 18:23
Verwijderd
Sorry Soija en alle heteromeisjes hier! *kusje erop geeft*
Oud 11-03-2010, 18:23
Verwijderd
Seksuele handelingen door verplegend personeel in de zorg zijn niet normaal. Dat is de boodschap die beroepsorganisatie Nu'91 wil uitdragen in een campagne die morgen van start gaat. Directe aanleiding voor de campagne was een klacht van een studente Verpleegkunde die door een cliënt gevraagd werd hem af te trekken.

De 24-jarige studente liep mee met een van de zeven verzorgers van de man, die alleen zijn ogen en mond kan bewegen. De man gaf aan dat de andere verzorgers hem zouden helpen met seksuele diensten en ze zag hoe de man na een wasbeurt werd afgetrokken. Toen ze aangaf dat zij dat niet wilde, zei de man dat ze ongeschikt was voor de zorg.

Pippeloen Pip naamzoek, dit is toch niet normaal?
Oud 11-03-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ok, nou als je over een paar jaar nog actief bent op het forum zullen we het wel zien.
Oud 11-03-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Seksuele handelingen door verplegend personeel in de zorg zijn niet normaal. Dat is de boodschap die beroepsorganisatie Nu'91 wil uitdragen in een campagne die morgen van start gaat. Directe aanleiding voor de campagne was een klacht van een studente Verpleegkunde die door een cliënt gevraagd werd hem af te trekken.

De 24-jarige studente liep mee met een van de zeven verzorgers van de man, die alleen zijn ogen en mond kan bewegen. De man gaf aan dat de andere verzorgers hem zouden helpen met seksuele diensten en ze zag hoe de man na een wasbeurt werd afgetrokken. Toen ze aangaf dat zij dat niet wilde, zei de man dat ze ongeschikt was voor de zorg.

wut
Oud 11-03-2010, 18:26
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ok, nou als je over een paar jaar nog actief bent op het forum zullen we het wel zien.
Doen we, ik ben ook benieuwd hoe het dan is met jouw kapsel!
Verwijderd
Citaat:

Dat zei mijn moeder ook al ja . Wat stom van die man zeg!!
Verwijderd
Citaat:
Doen we, ik ben ook benieuwd hoe het dan is met jouw kapsel!

Ik heb altijd gezegd dat het eraf gaat als ik bij een bedrijf moet solliciteren.
Oud 11-03-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Doen we, ik ben ook benieuwd hoe het dan is met jou kapsel!
:

Punt voor jojo!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten