Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2010, 18:28
Verwijderd
Er zijn speciale bureaus voor. Dat mensen die gehandicapt zijn zich kunnen laten aftrekken en dergelijke. Vind ik ook erg weird, je zal dat werk maar doen!
Advertentie
Oud 11-03-2010, 18:29
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Oké, dan zal ik geen lichtblauwe pyjama's met vogeltjes meer kopen als ik solliciteren ga!
Oud 11-03-2010, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Er zijn speciale bureaus voor. Dat mensen die gehandicapt zijn zich kunnen laten aftrekken en dergelijke. Vind ik ook erg weird, je zal dat werk maar doen!
Beter dan "gewoon" prostitutie lijkt me
Oud 11-03-2010, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Dat zei mijn moeder ook al ja . Wat stom van die man zeg!!
Van die man? Die man is een baas dat ie dat voor elkaar krijgt terwijl ie alleen zijn mond en ogen kan bewegen. Ik vind het dommer van die verzorgers dat ze er ook op ingaan (allen vrouwelijk?)
Oud 11-03-2010, 18:33
Rivka
Rivka is offline
Wat een zak is die man zeg. Jezus .
Verwijderd
Citaat:
Van die man? Die man is een baas dat ie dat voor elkaar krijgt terwijl ie alleen zijn mond en ogen kan bewegen. Ik vind het dommer van die verzorgers dat ze er ook op ingaan (allen vrouwelijk?)
Als hij alleen zijn ogen en mond kan bewegen, doet zijn apparaat het dan uberhaupt wel?
Verwijderd
Citaat:
“Marc-Marie, waar gaan we het vandaag over hebben?”
“Nou…! Weet je wat het is? Ik kwam vanmiddag dingetje tegen, je weet wel, van toneel. En toen dacht ik: ja, nee, jaja, nee, ik bedoel, het zat namelijk zo: Hè? Toch? Nou dan. Maar! Ja. Ja. Nee nee, even wachten. Op straat dus, dat je denkt van nou, nou… En toen eeeh, ja, en toen dacht ik opeens, dus…. eeeh, maar goed, dat was omdat ik achteraf, dat was heel raar, dat je denkt van, ooooooooh. Snap je? Dat dat dan gewoon zomaar. Da’s toch ráár?”

dwdd“Tot zover! Aan tafel!” (applaus, DWDD-tune) “Ja-we-dachten-we-nodigen-hem-gewoon-nog-één-keertje-uit-want-waarom-ook-niet-daar-zijn-we-immers-vrienden-voor-Erben-Wennemars-welkom-we-zijn-blij-dat-je-er-bent”.
“H… h… hallo”.
“Erben-de-Spelen-liggen-inmiddels-bijna-twee-weken-achter-ons-maar-wat-hebben-we-genoten-van-je-radioverslagen-je-groeide-uit-tot-een-regelrechte-hit”.
“Ja, d… d… dat…”
“Ouderwetse-radio-heerlijk-een-verademing-maar-even-tussendoor-want-wat-zou-het-leuk-zijn-als-jij-nog-één-keer-om-het-af-te-leren-live-je-ter-zake-kundige-commentaar-levert-bij-die-foute-wissel-van-Sven-doen-we-dat?” (applaus publiek) “We-starten-de-beelden-het-woord-is-aan-jou-Erben-als-je-dit-kan-ben-je-een-hele-grote!”
“Oké, k… k… komt ie dan. NEE TOCH! NEE TOCH! NEE TOCH! NEE TOCH! NEE TOCH! NEE TOCH! NEE TOCH!”
“Dames-en-heren-Erben-Wennemars!” (applaus, DWDD tune) “Ja-ze-speelden-op-menig-festival-en-verbazen-nu-vriend-en-vijand-met-hun-nieuwe-cd-Spruitjes-Eten-en-dan-hebben-we-het-natuurlijk-over-de-groep-Karel-En-De-Snijtafels-ik-sta-hier-naast-hun-frontman-Karel-de-Boer-net-terug-uit-New-York-Karel-jullie-zijn-Holland-ontstegen-want-het-bijzondere-is-even-voor-de-mensen-thuis-dat-jullie-geen-van-allen-een-instrument-kunnen-bespelen-maar-vertel…”

Oud 11-03-2010, 18:34
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Als hij alleen zijn ogen en mond kan bewegen, doet zijn apparaat het dan uberhaupt wel?
Als-ie zich wilde laten aftrekken blijkbaar wel.
Oud 11-03-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Stijf worden misschien niet meer, maar zaadproductie lijkt me dan nog wel te werken. Dus bukkake zal dan wat lastig gaan. Maar niet onmogelijk.
Oud 11-03-2010, 18:35
Verwijderd
Het is overduidelijk dat die man een grote neger van 120 kilo met de naam Bubba als verzorger nodig heeft.
Bubba geeft alleen als Bubba ook kan nemen
Verwijderd
Citaat:
Stijf worden misschien niet meer, maar zaadproductie lijkt me dan nog wel te werken. Dus bukkake zal dan wat lastig gaan. Maar niet onmogelijk.
Als hij niet stijf kan worden kan je toch ook niet klaarkomen door aftrekken? Of ben ik nu heel dom?
Verwijderd
ha een striptekenaar op tv 'ahhh, wilders is een zegen voor ons tekenaars! Het is al zo belachelijk op zich, we hoeven er alleen nog maar een punt achter te zetten en we hebben interessant werk!'

jaaaa, wacht maar tot je subsidie verdwenen is kerel :")
Oud 11-03-2010, 18:36
Verwijderd
Citaat:
ha een striptekenaar op tv 'ahhh, wilders is een zegen voor ons tekenaars! Het is al zo belachelijk op zich, we hoeven er alleen nog maar een punt achter te zetten en we hebben interessant werk!'

jaaaa, wacht maar tot je subsidie verdwenen is kerel :")
Oud 11-03-2010, 18:37
Martiño
Martiño is offline
nom erwtensoep en panne/pannenkoeken
Oud 11-03-2010, 18:37
Rivka
Rivka is offline
Tegenwoordig is 't geloof ik weer panneNkoeken.
Oud 11-03-2010, 18:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als hij niet stijf kan worden kan je toch ook niet klaarkomen door aftrekken? Of ben ik nu heel dom?
De zwellichamen zijn geen spieren, dus waarom zouden die zich niet kunnen vullen? De bloedvoorziening naar zijn romp functioneert blijkbaar nog, anders leefde hij ook niet meer.
En hij zal ook nog wel gevoel hebben in zijn penis, waarschijnlijk alleen niet meer in zijn ledematen.
Oud 11-03-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Eh, stijf worden staat toch los van zaadlozing, fysiek gezien? Of er nou wel of geen bloed doorstroomt boeit letterlijk geen zak.
Oud 11-03-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Eh, stijf worden staat toch los van zaadlozing, fysiek gezien?
Dat weet ik niet hoor! *pakt Haar Penisboek van Goedele Liekens erbij*
Altijd handig dat boek.
Oud 11-03-2010, 18:42
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eh, stijf worden staat toch los van zaadlozing, fysiek gezien? Of er nou wel of geen bloed doorstroomt boeit letterlijk geen zak.
Volgensmij is zaadlozing zonder erectie alleen mogelijk door prostaatstimulatie.

Maar de zenuwen in zijn penis doen het nog gewoon, want anders heeft aftrekken ook geen zin (dan voel je er niks van en krijg je dus nooit een orgasme), en de bloedtoevoer is ook nog in orde (anders was zijn penis afgestorven), dus er is geen reden waarom hij geen erectie kan krijgen.
Oud 11-03-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij is zaadlozing zonder erectie alleen mogelijk door prostaatstimulatie.

Maar de zenuwen in zijn penis doen het nog gewoon, want anders heeft aftrekken ook geen zin (dan voel je er niks van en krijg je dus nooit een orgasme), en de bloedtoevoer is ook nog in orde (anders was zijn penis afgestorven), dus er is geen reden waarom hij geen erectie kan krijgen.
oke
Oud 11-03-2010, 18:51
Verwijderd
wat een heerlijk topic weer
Oud 11-03-2010, 18:52
Rivka
Rivka is offline
Ja, je krijgt spontaan trek.
Oud 11-03-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
gewoon. En ik werkte ochtend & middagdiensten, (vanaf mijn 16e pas avond) dus ik schonk niet veel alcohol, maar wel geregeld. Weet nu dat dat eigenlijk niet mocht, maar toen niet. Ik weet alleen niet of het je baas verweten wordt of jou als je het wel doet.
ik denk dat de enige die het niet zo geweldig vind de inspectie is en dat bij de baas legt!
Oud 11-03-2010, 18:54
Rivka
Rivka is offline
Ja, dat denk ik ook. Hij heeft verantwoordelijkheid over de zaak en wie daar allemaal werkt.
Oud 11-03-2010, 18:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mooie discussies hier.

zangles was prima en nu ga ik naar huis ajuu!
Oud 11-03-2010, 18:55
Rivka
Rivka is offline
Zangles is altijd prima Fizzle!
Oud 11-03-2010, 19:08
Verwijderd
dat rijke mens bij man bijt hond altijd :"D
Oud 11-03-2010, 19:08
Sherlock
Sherlock is offline
Godver wat is die spitskool rijstmix lekker
Oud 11-03-2010, 19:09
Verwijderd
verschrikkelijke donald duck trui voor 2000 euro :"D
Oud 11-03-2010, 19:35
Rivka
Rivka is offline
Poe, wat is 't hier saai.
Oud 11-03-2010, 19:35
Verwijderd
antoine bodar
Oud 11-03-2010, 19:36
Verwijderd
dat was het saaiste college OOIT
Verwijderd
waar ging het over katje?
Rivka
Rivka is offline
Vertel Katje!
Oud 11-03-2010, 19:37
Verwijderd
over de waardering van meerderheids- dan wel minderheidsaandelenpakketten en IB-ondernemingen en tbs-onroerend goed in nalatenschappen
Oud 11-03-2010, 19:38
Rivka
Rivka is offline
Katje, wat studeer je eigenlijk? Rechten?
Oud 11-03-2010, 19:39
Verwijderd
Si. Notarieel recht.
Oud 11-03-2010, 19:39
Rivka
Rivka is offline
Waar gaat dat over? Nota snap ik, recht ook, maar samen?
Oud 11-03-2010, 19:40
Verwijderd
Over notarisdingen
Oud 11-03-2010, 19:41
Rivka
Rivka is offline
Wil je notaris worden?
Oud 11-03-2010, 19:43
Verwijderd
Op dit moment neig ik naar nee, eigenlijk maar we zullen zien.
Oud 11-03-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Niet kijken! Dat ben ik niet! Het is niet te flauw voor woorden! niet facepalmen!
[filmpje]
Wat een homo's!
Oud 11-03-2010, 19:44
Rivka
Rivka is offline
Wilde je het eerst wel, dat je daarom die richting in sloeg?
Oud 11-03-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ik val op meisjes, en ik vind het leuk om gebruik te maken van het feit dat er zulk soort pyjamas bestaan. Ik draag niet dit soort pyjama's als ik slapen ga. Ik draag dit soort pyjama's omdat ik het meest flauwe filmpje ging maken dat ik maken kon op dat moment. Ik snap dat jullie het heel spannend vinden om naar jongens te kijken in dit soort pyjama's, maar ik val op meisjes en ik vind het niet leuk dat jullie steeds hierop terugkomen.
En als je dit post ben je zeker gay.
Oud 11-03-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Wilde je het eerst wel, dat je daarom die richting in sloeg?
Hmm ik heb gewoon de tak van rechten gekozen die me het leukst leek. En aangezien het in feite neerkomt op een notarisopleiding, tja.
Maar ik heb het nu wel een beetje gehad met de hele handel, dus nu ga ik gewoon mijn papiertje halen en dan bekijk ik wel weer wat ik ermee ga doen
Oud 11-03-2010, 19:50
Rivka
Rivka is offline
Wat zou je dan willen doen?
Oud 11-03-2010, 19:51
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Wat een homo's!
Een van die jongens is mijn vriendje. Die net duidelijk heeft aangegeven dat hij geen homo is. Dus ik vind deze post niet zo aardig Archont.
Oud 11-03-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Een van die jongens is mijn vriendje. Die net duidelijk heeft aangegeven dat hij geen homo is. Dus ik vind deze post niet zo aardig Archont.
Ach dan komt hij nog wel uit de kast.

Ben jij erg mannelijk?
Oud 11-03-2010, 19:52
Rivka
Rivka is offline
Morgen echt weer naar school .
Oud 11-03-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
`dan moet hij niet zulke filmpjes posten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten