Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 19:10
Verwijderd
hoi.
Advertentie
Oud 16-03-2010, 19:18
Verwijderd
Zo, terug van college. Dat was me 't dagje wel.
Oud 16-03-2010, 19:20
Verwijderd
Wat heb je allemaal meegemaakt dan?
Oud 16-03-2010, 19:26
Verwijderd
Het dagje was opmerkelijk want hij was nogal lang. Om 8 uur opstaan, van 9 tot 5 in een montageruimte ploeteren en dan nog van 5 tot 7 college. En dan boodschappen doen. En nu maar eens eten maken want voor pauzes was niet echt tijd.
Oud 16-03-2010, 19:27
Verwijderd
Dat is inderdaad een lange dag.
Oud 16-03-2010, 19:29
Verwijderd
Rechtenmensen naamzoek, mag je andermans rekeningen betalen als je dat wil? Als in, ik heb hier een rekening liggen die gaat over mijn huis en die wil ik betalen, maar hij staat op m'n vaders naam. Gewoonlijk doen we ingewikkeld met dat ik geld naar 'm overmaak enzo, maar dat is zo omslachtig. Gaan ze bij de gemeente zeuren als ik strakjes gewoon zelf geld naar ze overmaak onder dat kenmerknummerdinges?
Oud 16-03-2010, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Rechtenmensen naamzoek, mag je andermans rekeningen betalen als je dat wil? Als in, ik heb hier een rekening liggen die gaat over mijn huis en die wil ik betalen, maar hij staat op m'n vaders naam. Gewoonlijk doen we ingewikkeld met dat ik geld naar 'm overmaak enzo, maar dat is zo omslachtig. Gaan ze bij de gemeente zeuren als ik strakjes gewoon zelf geld naar ze overmaak onder dat kenmerknummerdinges?
Hoezo omslachtig, dat is toch in 10 seconden gedaan?
Oud 16-03-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Hoezo omslachtig, dat is toch in 10 seconden gedaan?
Ja, maar afgezien daarvan moet ik dus ook bellen, zeggen van 'hai er is een brief', naar m'n ouders (die ver weg wonen) gaan en 'm afgeven. Anders heeft het niet veel zin, he. Of: al die nummers opzeggen aan de telefoon, gironummer en kenmerknummer en al die crap. En dan maar hopen dat 't goed gaat en ik niet zoals wel vaker allemaal negens en zevens door elkaar heb gehaald en dat ik m'n huis niet uitgezet word enzo. Ik maak veel liever gewoon gelijk geld over naar de gemeente, dat is veel simpeler.

Het gaat om erfpacht overigens.
Oud 16-03-2010, 19:45
Verwijderd

Hmm.
Oud 16-03-2010, 19:56
Verwijderd
ligt nederland twee en drie er bij jullie ook uit?
Oud 16-03-2010, 19:56
Verwijderd
Nee, net 5 wel
Oud 16-03-2010, 20:39
Lorelei
Lorelei is offline
Column voor deze week eindelijk af! Godzijdank.. ik dacht dat het nooit zou lukken
Oud 16-03-2010, 21:10
Verwijderd
Zo, ik ben er weer.
Oud 16-03-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Als je gewoon betaalt doen ze nergens moeilijk over. Een sugarrrrrrdaddy mag bijvoorbeeld ook je collegegeld betalen, hoeven niet perse je ouders te doen bijvoorbeeld.
Oud 16-03-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor dat is geen enkel probleem. Als je het goede betalingskenmerk erbij zet komt dat helemaal goed. Een ander mag in principe altijd voor iemand betalen
Oud 16-03-2010, 21:19
Verwijderd
Ik vind het hier maar stil vanavond/vandaag
Oud 16-03-2010, 21:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ook

En ik wil even horen dat iedereen trots op me is want ik heb heel veel aan studie gedaan vandaag!
Oud 16-03-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ja doe er wat aan!
Oud 16-03-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ook

En ik wil even horen dat iedereen trots op me is want ik heb heel veel aan studie gedaan vandaag!
i'm so proud! ik heb weer eens veel te weinig gedaan maar vanaf morgen heb ik er stress over, dus dan komt het wel weer goed. Ik heb iig een ruwe opzet gemaakt.
Oud 16-03-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ja doe er wat aan!
Ik doe mijn best!
Oud 16-03-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Als je gewoon betaalt doen ze nergens moeilijk over. Een sugarrrrrrdaddy mag bijvoorbeeld ook je collegegeld betalen, hoeven niet perse je ouders te doen bijvoorbeeld.
Ik wilde hier iets op zeggen met de woorden 'suikerpapa' erin, maar dat klonk zo vies dat ik op slag vergat wat ik er voor de rest nog bij wilde zeggen

Citaat:
Nee hoor dat is geen enkel probleem. Als je het goede betalingskenmerk erbij zet komt dat helemaal goed. Een ander mag in principe altijd voor iemand betalen
Ha Wat tof. Nouja, dan ga ik 't maar op goed geluk overmaken en hopen dat ze niet gaan zeuren over dat de naam niet overeenkomt enzo.
Oud 16-03-2010, 21:26
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik ben er weeeeeeer !
Oud 16-03-2010, 21:27
Verwijderd
hoera paaspoptickets
Oud 16-03-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde hier iets op zeggen met de woorden 'suikerpapa' erin, maar dat klonk zo vies dat ik op slag vergat wat ik er voor de rest nog bij wilde zeggen

Ha Wat tof. Nouja, dan ga ik 't maar op goed geluk overmaken en hopen dat ze niet gaan zeuren over dat de naam niet overeenkomt enzo.
Mijn huisbaas betaald ook altijd zonder problemen de waterschapsbelasting, terwijl die acceptgiro op mijn naam komt (rechtstreeks vanaf zijn rekening dus).
Oud 16-03-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er weeeeeeer !
Ha. Dan komt er weer tempo! En het nieuwe weerwolfspel is begonnen!

Mag je eigenlijk in het wsz topic (niet inhoudelijk) over het wws praten?
Oud 16-03-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
hoera paaspoptickets
Wat speelt er?
Oud 16-03-2010, 21:31
Verwijderd
www.paaspop.nl
Oud 16-03-2010, 21:32
Verwijderd
Ik ben vooral benieuwd naar Opeth, voor de rest is het gewoon voor de gezelligheid
Oud 16-03-2010, 21:32
Verwijderd
Nice waar ligt schijndel?
Oud 16-03-2010, 21:33
Verwijderd
kak dan zie ik maar 45 minuten BZB
Verwijderd
Onder Den Bosch!
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
hoera paaspoptickets
Whut? Heb je het geld voor die line-up over? Ik echt niet hoor, de meeste dingen kun je voor een knaak en een bounty ergens zien spelen. Prijs < > kwaliteit verhouding is niet echt in balans naar mijn mening. Wel altijd erg gezellig op dat boerenfestival

Citaat:
Ha. Dan komt er weer tempo! En het nieuwe weerwolfspel is begonnen!

Mag je eigenlijk in het wsz topic (niet inhoudelijk) over het wws praten?
Jaa! Ik heb buikpijn, grom. Zal dat komen van de baclava die ik net heb opgegeten?

En jaa ik weet mijn rol, pff. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen
Oud 16-03-2010, 21:34
Verwijderd
Boerenfestival
Oud 16-03-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vooral benieuwd naar Opeth, voor de rest is het gewoon voor de gezelligheid
Ze maken geen show, of iets dergelijks. Gewoon spelen met een Opeth-vlag als decor, en een paar droge grapjes van Mikael.
Oud 16-03-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Whut? Heb je het geld voor die line-up over? Ik echt niet hoor, de meeste dingen kun je voor een knaak en een bounty ergens zien spelen. Prijs < > kwaliteit verhouding is niet echt in balans naar mijn mening. Wel altijd erg gezellig op dat boerenfestival

Jaa! Ik heb buikpijn, grom. Zal dat komen van de baclava die ik net heb opgegeten?

En jaa ik weet mijn rol, pff. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen
Je snapt dat ik elke grom nu als een wolvenzet zie?

Het komt heus goed. De eerste 2 ronden zijn niet zo leuk want dan kun je er nog niks over zeggen, maar daarna wordt het gaaf! En nu ga ik maar niet meer over wws praten want ik denk dat dat niet mag

Wat hebben jullie gedaan vanavond enzo?
Oud 16-03-2010, 21:35
Verwijderd
Ik word ook niet echt warm van die line-up.
Oud 16-03-2010, 21:36
Verwijderd
Wat kost paaspop?
Oud 16-03-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Mijn huisbaas betaald ook altijd zonder problemen de waterschapsbelasting, terwijl die acceptgiro op mijn naam komt (rechtstreeks vanaf zijn rekening dus).
O griebeltjes wat een geruststelling
Oud 16-03-2010, 21:37
Verwijderd
*steekt vingers in oren*

LALALALA IK LUISTER NIET
Lorelei
Lorelei is offline
Volgens mij mag het wel als het niet inhoudelijk is maar in praktijk merk ik altijd dat het moeilijk is om er iets over te zeggen dat niet inhoudelijk is dus het is beter/makkelijker om het gewoon niet te doen

Ik heb een column geschreven, wat filosofen opgezocht die met het thema angst bezig zijn geweest (tips zijn heeeeel erg welkom!), me beziggehouden met verkleinwoorden in het Nederlands en de was gedaan. En jij?
Verwijderd
laat maar ik zie 't al. Ik vind 't ook wat prijzig.
Verwijderd
Citaat:
O griebeltjes wat een geruststelling
Griebeltjes?
Verwijderd
Citaat:
Wat kost paaspop?
57 voor een dag!
Oud 16-03-2010, 21:39
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Boerenfestival
Ik weet nog wel, mijn eerste Paaspop kwam ik op m'n wannabe-Vans slip-ons aan zetten (waren van Converse en die liepen gewoon fijn, waren bovendien de enige schoenen die ik aan kon met m'n dikke verzwikte enkel ). Liepen er van die boeren langs met kisten aan;
'Whaha mot je daar kieken dan, die denkt ik kom maar gewoon op mn pantoffels naar skijndel hahaha'
Verwijderd
Citaat:
Griebeltjes?
Ja, eersteklas griebels
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij mag het wel als het niet inhoudelijk is maar in praktijk merk ik altijd dat het moeilijk is om er iets over te zeggen dat niet inhoudelijk is dus het is beter/makkelijker om het gewoon niet te doen

Ik heb een column geschreven, wat filosofen opgezocht die met het thema angst bezig zijn geweest (tips zijn heeeeel erg welkom!), me beziggehouden met verkleinwoorden in het Nederlands en de was gedaan. En jij?
Filosofen die met angst zijn bezig geweest. Hum. Ik ben slecht met namen van filosofen, en ik ken voornl rechtsfilosofie. Maar angst in brede zin? Want dat zijn er heel veel natuurlijk, of echt angst specifiek?
Verkleinwoorden zag ik langskomen, waarom?

Ik heb geworsteld met mijn notitie bestuursprocesrecht. En ik wacht al de hele dag op Quis
Oud 16-03-2010, 21:40
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Je snapt dat ik elke grom nu als een wolvenzet zie?

Het komt heus goed. De eerste 2 ronden zijn niet zo leuk want dan kun je er nog niks over zeggen, maar daarna wordt het gaaf! En nu ga ik maar niet meer over wws praten want ik denk dat dat niet mag

Wat hebben jullie gedaan vanavond enzo?
Nou zo erg leef ik me nou ook weer niet in hoor

Ik ben net naar die cursus geweest en ik heb me mateloos lopen irriteren aan (blijkbaar) een collega van mij. Tjongejonge
Oud 16-03-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog wel, mijn eerste Paaspop kwam ik op m'n wannabe-Vans slip-ons aan zetten (waren van Converse en die liepen gewoon fijn, waren bovendien de enige schoenen die ik aan kon met m'n dikke verzwikte enkel ). Liepen er van die boeren langs met kisten aan;
'Whaha mot je daar kieken dan, die denkt ik kom maar gewoon op mn pantoffels naar skijndel hahaha'
Oud 16-03-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Nou zo erg leef ik me nou ook weer niet in hoor

Ik ben net naar die cursus geweest en ik heb me mateloos lopen irriteren aan (blijkbaar) een collega van mij. Tjongejonge
Oh ja. Heb je nog wat nuttigs geleerd?
Oud 16-03-2010, 21:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Filosofen die met angst zijn bezig geweest. Hum. Ik ben slecht met namen van filosofen, en ik ken voornl rechtsfilosofie. Maar angst in brede zin? Want dat zijn er heel veel natuurlijk, of echt angst specifiek?
Verkleinwoorden zag ik langskomen, waarom?

Ik heb geworsteld met mijn notitie bestuursprocesrecht. En ik wacht al de hele dag op Quis
Ik moet een wetenschapsfilosofisch essay schrijven met als thema angst. Daarin moet ik o.a. 3 wetenschapsfilosofische teksten aanhalen. Het wil niet zo lukken

Verkleinwoorden omdat ik een werkstuk moet schrijven over de verwerving van verkleinwoorden in het Nederlands en dat moet vergelijken met het Engels (eerstetaalverwerving). In dat werkstuk moet o.a. een deel theorie over hoe worden uberhaupt verkleind worden in het Nederlands (en het Engels).

Gaan jullie morgen nog meeten? Hoeveelste jaars ben je ookalweer?

Regels voor berichten