Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat om erfpacht overigens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() En jaa ik weet mijn rol, pff. Ben benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het komt heus goed. De eerste 2 ronden zijn niet zo leuk want dan kun je er nog niks over zeggen, maar daarna wordt het gaaf! En nu ga ik maar niet meer over wws praten want ik denk dat dat niet mag ![]() Wat hebben jullie gedaan vanavond enzo? |
![]() |
|
Volgens mij mag het wel als het niet inhoudelijk is maar in praktijk merk ik altijd dat het moeilijk is om er iets over te zeggen dat niet inhoudelijk is dus het is beter/makkelijker om het gewoon niet te doen
![]() Ik heb een column geschreven, wat filosofen opgezocht die met het thema angst bezig zijn geweest (tips zijn heeeeel erg welkom!), me beziggehouden met verkleinwoorden in het Nederlands en de was gedaan. En jij? ![]()
||
Citaat:
![]() 'Whaha mot je daar kieken dan, die denkt ik kom maar gewoon op mn pantoffels naar skijndel hahaha' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verkleinwoorden zag ik langskomen, waarom? Ik heb geworsteld met mijn notitie bestuursprocesrecht. En ik wacht al de hele dag op Quis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben net naar die cursus geweest en ik heb me mateloos lopen irriteren aan (blijkbaar) een collega van mij. Tjongejonge ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verkleinwoorden omdat ik een werkstuk moet schrijven over de verwerving van verkleinwoorden in het Nederlands en dat moet vergelijken met het Engels (eerstetaalverwerving). In dat werkstuk moet o.a. een deel theorie over hoe worden uberhaupt verkleind worden in het Nederlands (en het Engels). Gaan jullie morgen nog meeten? Hoeveelste jaars ben je ookalweer? ![]()
|
![]() |
|
|