Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 21:46
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Oh ja. Heb je nog wat nuttigs geleerd?
Niet echt. Alleen maar dat als een turkse man met een vrouw is getrouwd, maar wel kinderen heeft bij een andere vrouw, dat deze kinderen dus als het ware 'verplaatst' worden naar de vrouw van zijn huwelijk, en dat dus de moeder wordt..
Advertentie
Oud 16-03-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog wel, mijn eerste Paaspop kwam ik op m'n wannabe-Vans slip-ons aan zetten (waren van Converse en die liepen gewoon fijn, waren bovendien de enige schoenen die ik aan kon met m'n dikke verzwikte enkel ). Liepen er van die boeren langs met kisten aan;
'Whaha mot je daar kieken dan, die denkt ik kom maar gewoon op mn pantoffels naar skijndel hahaha'
er loopt echt prachtig volk tussen ja
Oud 16-03-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een wetenschapsfilosofisch essay schrijven met als thema angst. Daarin moet ik o.a. 3 wetenschapsfilosofische teksten aanhalen. Het wil niet zo lukken

Verkleinwoorden omdat ik een werkstuk moet schrijven over de verwerving van verkleinwoorden in het Nederlands en dat moet vergelijken met het Engels (eerstetaalverwerving). In dat werkstuk moet o.a. een deel theorie over hoe worden uberhaupt verkleind worden in het Nederlands (en het Engels).

Gaan jullie morgen nog meeten? Hoeveelste jaars ben je ookalweer?
Hm. Google verteld mij Heideger & Kierkegaard. Kierkegaard heb ik wel eens wat van gelezen geloof ik, Heiderger ken ik niet.

Ah ik dacht verkleinwoorden voor de lol toen ik het vanmiddag las en toen dacht ik NERD hihi.

Ja gaan morgen meeten, maar had d'r nodig voor bestuursnotitie Ik ben zo slecht in dat vak (of nou ja, het interesseert me zo niet ) dat ik te lui was om wat op te zoeken en dat wilde ik aan quis vragen. Maar nu weet ik 't inmiddels. Ben 4e jaars rechten, maar zit in 3e jaar studie, omdat ik 2 bachelors doe .

Waar woon jij eigenlijk?
Oud 16-03-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Niet echt. Alleen maar dat als een turkse man met een vrouw is getrouwd, maar wel kinderen heeft bij een andere vrouw, dat deze kinderen dus als het ware 'verplaatst' worden naar de vrouw van zijn huwelijk, en dat dus de moeder wordt..
Woh
Oud 16-03-2010, 21:51
Verwijderd
Dit is een fijn nummer.

Oud 16-03-2010, 21:54
Verwijderd
De Franse staatstelevisie is een opmerkelijk psychologisch experiment begonnen: deelnemers aan een spelprogramma moeten een man straffen door hem elektrische schokken te geven. 80 Procent van de mensen gaat zo ver, dat het slachtoffer dood lijkt neer te vallen.

De makers van de documentaire, die morgen op de Franse televisie te zien is, hebben de show 'Het Spel van de Dood' opgezet. Dat lijkt een normaal spelprogramma te zijn, maar de kandidaten weten niet dat ze meedoen aan een experiment. Ze moeten een man vragen stellen en hem met elektrische schokken straffen wanneer hij een fout antwoord geeft. De sterkte van de schokken kan oplopen tot een dodelijke 460 volt.

De deelnemers weten niet dat het slachtoffer een acteur is en helemaal geen schokken krijgt. De televisiemakers zeggen verbaasd te zijn dat maar zestien van de tachtig deelnemers weigerden de sadistische bevelen op te volgen. De psychologen wilden kijken hoe ver mensen gaan op de televisie.

Dit is niet fijn.
Oud 16-03-2010, 21:55
Verwijderd
Sigmund! Een nieuweling, leuk!
Oud 16-03-2010, 21:56
Verwijderd
Dat experiment is toch al tig jaren oud?
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Volgens mij is het Barbaras
Verwijderd
Echt?
Oud 16-03-2010, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Dat experiment is toch al tig jaren oud?
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Wie ben jij?
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het Barbaras
Barabas?
Rationeel
Rationeel is offline
sigmund
Verwijderd
Sigmund ben jij Barabas?
Verwijderd
Rationeel vertel even wiens cover dat is
Oud 16-03-2010, 21:58
Verwijderd
Maar dan is de franse staatstelevisie toch geen opmerkelijk experiment begonnen? Dan herhalen ze toch gewoon een oud experiment?
Verwijderd
Citaat:
Rationeel vertel even wiens cover dat is
Die van Peter de Wit.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Die van Peter de Wit.
Verwijderd
Citaat:
Maar dan is de franse staatstelevisie toch geen opmerkelijk experiment begonnen? Dan herhalen ze toch gewoon een oud experiment?
Maar dit wordt echt op tv uitgezonden zodat de sadistische koppen van die mensen in vol ornaat in beeld is.
Oud 16-03-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Maar dit wordt echt op tv uitgezonden zodat de sadistische koppen van die mensen in vol ornaat in beeld is.
Naar
Verwijderd
Mooie televisie is het wel
Rationeel
Rationeel is offline
tering, die baader-meinhof film duurde wel lang
Verwijderd
Het weerwolfspel is begonnen!
Verwijderd
Citaat:
Mooie televisie is het wel
Sadist
Verwijderd
Citaat:
tering, die baader-meinhof film duurde wel lang
Is het wat? Want ik wil hem nog een keer zien.
Verwijderd
Citaat:
Het weerwolfspel is begonnen!
En ik wil nu al je hersens inslaan

*aai*
Oud 16-03-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Sadist
Hoezo het is toch een acteur?
Oud 16-03-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
En ik wil nu al je hersens inslaan

*aai*
Haha, ik ben wel een klein beetje vervelend af en toe bij het wwspel
Oud 16-03-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Hoezo het is toch een acteur?
Oh ja ik bedoelde ook niet sadist Ik bedoelde euhm. Ik weet niet hoe dat heet maar dat je er van geniet dat mensen denken dat ze andere mensen martelen
Oud 16-03-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ben wel een klein beetje vervelend af en toe bij het wwspel
DAT.MEEN.JE.NIET.
Oud 16-03-2010, 22:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Is het wat? Want ik wil hem nog een keer zien.
er wordt een flink gedeelte van de geschiedenis van de RAF behandeld en het is prima gebracht en er wordt goed geacteerd enzo, maar laaaaaaaang
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vooral benieuwd naar Opeth, voor de rest is het gewoon voor de gezelligheid
jij moet wel barabas zijn!
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Oud 16-03-2010, 22:03
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
jij moet wel barabas zijn!
Lijkt me wel als hij daarstraks zijn posts aan het aftellen was, en het account van Sigmund vandaag is aangemaakt
Oud 16-03-2010, 22:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hm. Google verteld mij Heideger & Kierkegaard. Kierkegaard heb ik wel eens wat van gelezen geloof ik, Heiderger ken ik niet.

Ah ik dacht verkleinwoorden voor de lol toen ik het vanmiddag las en toen dacht ik NERD hihi.

Ja gaan morgen meeten, maar had d'r nodig voor bestuursnotitie Ik ben zo slecht in dat vak (of nou ja, het interesseert me zo niet ) dat ik te lui was om wat op te zoeken en dat wilde ik aan quis vragen. Maar nu weet ik 't inmiddels. Ben 4e jaars rechten, maar zit in 3e jaar studie, omdat ik 2 bachelors doe .

Waar woon jij eigenlijk?
Bah, had ik net een reactie getypt, werd ik gedisconnect

Welke bachelor doe je er nog bij? En een vriendin van mij is ook 4e jaars in d'r 3e jaar rechten in Utrecht maar volgens mij heeft die op dit moment andere vakken dus ik weet niet of je haar kent

Ik woon officieel in Utrecht.. maar eigenlijk woon ik heel erg dichtbij maarssenbroek. Ik woon antikraak. En jij?
Oud 16-03-2010, 22:04
Verwijderd
Hou toch eens op over Barabas, ik ken die vent helemaal niet.

En ja, Opeth is een leuke band, net als Iron Maiden en Manowar.
Oud 16-03-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me wel als hij daarstraks zijn posts aan het aftellen was, en het account van Sigmund vandaag is aangemaakt
ooohh!

Mysterie opgelost!
Verwijderd
Citaat:
Oh ja ik bedoelde ook niet sadist Ik bedoelde euhm. Ik weet niet hoe dat heet maar dat je er van geniet dat mensen denken dat ze andere mensen martelen
Ja, ik hou wel van zulke sociologische experimenten
Verwijderd
Oud 16-03-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
er wordt een flink gedeelte van de geschiedenis van de RAF behandeld en het is prima gebracht en er wordt goed geacteerd enzo, maar laaaaaaaang
Klinkt goed
Oud 16-03-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
en opeth en schijndel
Verwijderd
Citaat:
DAT.MEEN.JE.NIET.
Verwijderd
Citaat:
Bah, had ik net een reactie getypt, werd ik gedisconnect

Welke bachelor doe je er nog bij? En een vriendin van mij is ook 4e jaars in d'r 3e jaar rechten in Utrecht maar volgens mij heeft die op dit moment andere vakken dus ik weet niet of je haar kent

Ik woon officieel in Utrecht.. maar eigenlijk woon ik heel erg dichtbij maarssenbroek. Ik woon antikraak. En jij?
Bwegh irritant . Ik doe 2 rechtenbachelors, toga & notarieel, die kun je beide halen in 4 jaar (dus 1 jaar extra). (je gooit je togabachelor vrij vakken dan vol met notariele vakken en dan kost het een extra jaar ).

Ik ken niet zo heel veel rechtenmensen, of nou ja, het zijn er zoveel, dus ik ken maar een klein percentage maar hoe heet ze?

Ik woon in Utrecht, ergens
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
en opeth en schijndel
Precies
Oud 16-03-2010, 22:09
Verwijderd
Masterdetective ben je!
Verwijderd
Citaat:
De Franse staatstelevisie is een opmerkelijk psychologisch experiment begonnen: deelnemers aan een spelprogramma moeten een man straffen door hem elektrische schokken te geven. 80 Procent van de mensen gaat zo ver, dat het slachtoffer dood lijkt neer te vallen.

De makers van de documentaire, die morgen op de Franse televisie te zien is, hebben de show 'Het Spel van de Dood' opgezet. Dat lijkt een normaal spelprogramma te zijn, maar de kandidaten weten niet dat ze meedoen aan een experiment. Ze moeten een man vragen stellen en hem met elektrische schokken straffen wanneer hij een fout antwoord geeft. De sterkte van de schokken kan oplopen tot een dodelijke 460 volt.

De deelnemers weten niet dat het slachtoffer een acteur is en helemaal geen schokken krijgt. De televisiemakers zeggen verbaasd te zijn dat maar zestien van de tachtig deelnemers weigerden de sadistische bevelen op te volgen. De psychologen wilden kijken hoe ver mensen gaan op de televisie.

Dit is niet fijn.
Lel, dit experiment is jaren geleden al uitgevoerd. Dit klinkt eerder als de zoveelste manier om geld te slaan uit sensatietelevisie, niet als een oprecht verlangen naar nieuwe wetenschappelijke kennis.
Lorelei
Lorelei is offline
@ Sann:

Ze heet
Spoiler

Quote dit ook maar niet, om dezelfde reden
Oud 16-03-2010, 22:10
Verwijderd
Hm. Ik geloof niet dat ik haar ken, iig niet van naam
Oud 16-03-2010, 22:10
Verwijderd
Oeh Sann, misschien woon je wel bij mij in de straat!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten