Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Je gaat toch serieus niet menen dat je voor drie euro naar een winkel terug gaat ;x En in Utrecht is dat gewoon 1 biertje en 1 keer zeiken.
Als ik drie euro kan (terug)verdienen door even op en neer te gaan naar een winkel doe ik dat. En 3 euro voor een biertje is veel geld.
Advertentie
Oud 28-03-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
o trouwens, ecnelis naamoek! Is een van de illustraties gisteren in het volkskrant magazine toevallig van jou? ik zal 'm even omhoogladen!
o geen fototoestel bij de hand. Het is een tekening van een oma met een gebit op haar vork, en erboven staat "zulk soort eten hadden wij vroeger niet."
Oud 28-03-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
o trouwens, ecnelis naamoek! Is een van de illustraties gisteren in het volkskrant magazine toevallig van jou? ik zal 'm even omhoogladen!
mocht ik godsakker wensen ja maar ik ben wel erg benieuwd, laat zien!
Oud 28-03-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
o geen fototoestel bij de hand. Het is een tekening van een oma met een gebit op haar vork, en erboven staat "zulk soort eten hadden wij vroeger niet."
oh mmm
Oud 28-03-2010, 17:33
Sherlock
Sherlock is offline
ik zou sowieso wel teruggaan omdat 3 euro bijna een uur werken voor me is
Oud 28-03-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
oh mmm
gelukkig heb ik nog een telefoon! crappy foto komt eraan
Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb net een stuk koude kip gegeten en tot nu toe gaat het prima
Verwijderd
als het goed is heeft het een naamsvermelding, ik kan het net niet lezen in de online versie
Oud 28-03-2010, 17:35
Verwijderd
toffe illustraties wel
Verwijderd
ik ben waardeloos in redactioneel illustreren dus ik zal wel niet zo snel in de volkskrant staan
Verwijderd
Oud 28-03-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
als het goed is heeft het een naamsvermelding, ik kan het net niet lezen in de online versie
Ik heb de colofon gescand op namen ofzo, maar er staat niet bij wie wat heeft gemaakt.
Oud 28-03-2010, 17:37
Verwijderd
O gevonden! Ze zijn van Martyn F. Overweel.
Oud 28-03-2010, 17:38
Verwijderd
mocht je dat ooit nog willen weten, het staat bijna altijd op die plek, boven het artikel, onder de titel, onder de naam van de auteur
Oud 28-03-2010, 17:38
Verwijderd
oh eens even zoeken, misschien kan ik eens bij die bro langs tijdens mijn stage, ik vind zijn werk wel tof
Oud 28-03-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
mocht je dat ooit nog willen weten, het staat bijna altijd op die plek, boven het artikel, onder de titel, onder de naam van de auteur
Ja dat bedacht ik me ook opeens ;d was vanmorgen nog niet zo wakker, na een uur of 4 slaap.
Oud 28-03-2010, 17:40
Verwijderd
Ik vind het ook wel gaaf. Ik zie alleen niet hoe dat weer een niveau hoger is dan wat jij doet, maar ok
Oud 28-03-2010, 17:41
Verwijderd
ja, toffe gast dank je dun hout
Oud 28-03-2010, 17:46
Miekje*
Miekje* is offline
Gotta take a little time
A little time to think things over
We gotta read between the lines
In case I need it when I'm older
Oud 28-03-2010, 18:07
Verwijderd
Het is nog licht en alles!

Ik trek dat slecht, als de klok een uur voor- danwel achteruit gaat. Maar ach, ik grijp elke reden aan om depressief te worden.
Oud 28-03-2010, 18:09
Sherlock
Sherlock is offline
zomertijd is juist<3
Oud 28-03-2010, 18:10
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk ook wel aangenaam, ja.
Oud 28-03-2010, 18:11
Verwijderd
Oh bah ik schrok! Ik dacht even dat er iets viezigs/beestigs in mn kamer lag maar het is het nepbont van mn outfit van gisteren.
Oud 28-03-2010, 18:12
Verwijderd
neh. Dan is het 's avonds zo lang licht, en dan heb ik het gevoel dat iedereen iets doet met vrienden, terwijl ik binnen zit.
Oud 28-03-2010, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Oh bah ik schrok! Ik dacht even dat er iets viezigs/beestigs in mn kamer lag maar het is het nepbont van mn outfit van gisteren.
ik heb zoiets ook weleens ja. Of ik zie een vlekje op de muur, en denk dat het een spin is.
Oud 28-03-2010, 18:19
Verwijderd
Citaat:
ik heb zoiets ook weleens ja. Of ik zie een vlekje op de muur, en denk dat het een spin is.
Spinnen zijn lief maar het idee is hetzelfde. Gek hoe suggestief je hersenen zijn!
Oud 28-03-2010, 18:21
Miekje*
Miekje* is offline
Kwis! Ik heb morgen mijn Duits Mondeling en ik moet 5 minuten lullen over mijn huis en gezin! Wat kun je dan allemaal vertellen?
Oud 28-03-2010, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Spinnen zijn lief maar het idee is hetzelfde. Gek hoe suggestief je hersenen zijn!
Spinnen zijn heel erg eng.
Oud 28-03-2010, 18:25
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Geef een reden.
Oud 28-03-2010, 18:28
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Waarom?
Hallo mensen
Oud 28-03-2010, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Geef een reden.
Ze hebben allemaal poten.
Oud 28-03-2010, 18:30
Rivka
Rivka is offline
Oh jemig, dat meen je toch niet zeg! En dan?
Oud 28-03-2010, 18:30
Verwijderd
:') Alsof niet de halve wereldbevolking bang is voor spinnen.
Oud 28-03-2010, 18:31
Rivka
Rivka is offline
Ik ben serieus. Wat is er eng aan veel poten? Het is geen prettig gezicht misschien, maar verder...
Oud 28-03-2010, 18:32
Verwijderd
Het ziet er eng uit ja. Nou heb je natuurlijk spinnen en spinnen hè, ik vind ze niet allemaal eng.
Oud 28-03-2010, 18:34
Rivka
Rivka is offline
Spinnen en spinnen. Of course.
Nou ja, ik lach je niet uit hoor. Er heeft een keer een wesp 2 min. op mijn arm gezeten en ik heb ook een keer een superspin verjaagd maar ik kan totaal niet tegen knaagdieren, met uitzondering van konijnen. Hamsters/ratten/muizen zijn allemaal
Oud 28-03-2010, 18:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het leuk spinnen op te pakken om stoer te doen of beestjes uit een klaslokaal te verjagen als iedereen zich er druk over maakt, maar hele grote spinnen wil ik ook niet oppakken.

Ik denk dat mensen bang zijn voor spinnen gewoon omdat ze zo zijn opgevoed, met het idee dat spinnen eng zijn. Niet expliciet misschien, maar spinnen eng vinden is normaal. Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom mensen als de dood zijn voor oorwurmen of kleine torretjes of kevers en wel lieveheersbeestjes op durven pakken. Niet om te zeggen dat ik anders ben hoor, oorwurmen vind ik ook maar vies.
Oud 28-03-2010, 18:38
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ze hebben allemaal poten.
Angst heeft maar 1 reden en dat is bescherming en waarom zou je jezelf moeten beschermen tegen spinnen in Nederland?
Oud 28-03-2010, 18:38
Rivka
Rivka is offline
Ik had in 'Taal is zegmaar echt mijn ding' een stukje over een man die uit depressiviteit 6 weken onder zijn bed had gelegen en het enige waardoor hij zich getroost kon voelen was het feit dat er konijnen bestonden. Wat superschattig en droevig.
Oud 28-03-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Kwis! Ik heb morgen mijn Duits Mondeling en ik moet 5 minuten lullen over mijn huis en gezin! Wat kun je dan allemaal vertellen?
Dat heb je nog niet voorbereid? Nou je kunt toch gewoon proberen te vertellen wat je in het Nederlands ook zou vertellen? Ich habe zwei Geschwister, Pietje und Klaasje, und ganz viele Tiere dazu bla bla.
Oud 28-03-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het leuk spinnen op te pakken om stoer te doen of beestjes uit een klaslokaal te verjagen als iedereen zich er druk over maakt, maar hele grote spinnen wil ik ook niet oppakken.
Hihi, ik ook. Ik pakte gisteren een heel grote kikker/pad op, hij was verdwaald en was verstijfd van angst. Hopelijk heb ik hem weer op het juiste spoor gezet!
Oud 28-03-2010, 18:43
Cherry Springs
Ik had thee gemorst op een wit jurkje en toen kwam ik op het idee om het dan maar gewoon helemaal thee-kleurig te maken. Dus nu lag dat ding de halve dag in een emmer thee en het heeft gewoon niet geholpen. Nu heb ik een lichtbruinig jurkje met donkerbruinige vlekjes. What to do?
Oud 28-03-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik had thee gemorst op een wit jurkje en toen kwam ik op het idee om het dan maar gewoon helemaal thee-kleurig te maken. Dus nu lag dat ding de halve dag in een emmer thee en het heeft gewoon niet geholpen. Nu heb ik een lichtbruinig jurkje met donkerbruinige vlekjes. What to do?
Stop using smack, darling. Gewoon wat je in eerste instantie had moeten doen, in de wasmachine leggen met veel wasmiddel en op 30 graden wassen.
Oud 28-03-2010, 18:48
Cherry Springs
Oh dat ik dat niet bedacht had!
Ik heb natuurlijk wel eerst geprobeerd om die vlekken eruit te wassen maar dat werkt niet. Wel eens theevlekken op je kleren gehad, meneer?
Oud 28-03-2010, 18:49
Verwijderd
Groene zeep?
Oud 28-03-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Oh dat ik dat niet bedacht had!
Ik heb natuurlijk wel eerst geprobeerd om die vlekken eruit te wassen maar dat werkt niet. Wel eens theevlekken op je kleren gehad, meneer?
Ik krijg met robijn en vanish oxi action rode wijn vlekken uit een grijs sweatshirt, zo eentje van bjorn borg dus het lijkt mij dat het ook werkt met theevlekken.
Oud 28-03-2010, 18:54
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik krijg met robijn en vanish oxi action rode wijn vlekken uit een grijs sweatshirt, zo eentje van bjorn borg dus het lijkt mij dat het ook werkt met theevlekken.
Waar was het in deze situatie voor nodig om met een merk te gaan gooien?
Oud 28-03-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
robijn
vanish oxi action
rode wijn
bjorn borg
whuhu
Oud 28-03-2010, 18:58
Rivka
Rivka is offline
Is 'rode wijn' een merk?