Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2010, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt zo'n zin in woensdag
Dat wordt echt vreselijk
Advertentie
Oud 12-04-2010, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, daar hebben we andere dagen voor. Op woensdag willen we alleen elkaar
Oud 12-04-2010, 23:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil een kroel, want ik voel me emo. Grrr!
Oud 12-04-2010, 23:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*knuffelt*

het is geen kroel maar wel bijna zo goed!
Oud 12-04-2010, 23:53
Carn
Carn is offline
Oei, die nieuwe Eelsplaat is fijn voor op dit tijdstip nadeel is dat ik nog wat aan het vertalen ben en daar is ie weer wat minder geschikt voor
Oud 12-04-2010, 23:54
Verwijderd
Wat is een kroel? ;o
Oud 12-04-2010, 23:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dat wordt echt vreselijk
En gezellig En goed voor de lachspieren
Oud 12-04-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
En gezellig En goed voor de lachspieren
Yeah ik heb ook superveel zin.
Verwijderd
Citaat:
Oei, die nieuwe Eelsplaat is fijn voor op dit tijdstip nadeel is dat ik nog wat aan het vertalen ben en daar is ie weer wat minder geschikt voor
Ja, bevalt 'ie? *noteert dat bepaalde vriend weer aan mauw moet worden getrokken*
Verwijderd
Citaat:
Tissur? Of gewoon niks maar emo-heid? *kroel kroel kroel*
Oud 12-04-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Bummer

Ik ga denk ik maar Sideways kijken. Wijn, Paul Giamatti en Thomas Haden Church
Goede film

Citaat:
Ik heb echt zo'n zin in woensdag

En anders ik wel!
Oud 12-04-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
*kroel*

En wil je er ook nog een lachwekkend filmpje bij?
Oud 12-04-2010, 23:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, bevalt 'ie? *noteert dat bepaalde vriend weer aan mauw moet worden getrokken*
Het is geen vrolijke plaat; maar goed, daar hou ik wel van. Vrij ingetogen allemaal
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*kroel*

En wil je er ook nog een lachwekkend filmpje bij?
Jaaa
Verwijderd
Citaat:
Goede film
Ja he

Nou, Woest-aantrekkelijke Wijven, ik ga offline, welterusten alvast over een paar uurtjes!
Oud 13-04-2010, 00:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tissur? Of gewoon niks maar emo-heid? *kroel kroel kroel*
Ja, nou, stuff'n'shit.

Ik ben m'n studie totaal aan het upfucken, heb geen idee wat ik wil met m'n leven, hang alleen maar wat apatisch rond en heb ineens de kriebels voor een totaal ongeschikt persoon wat het allemaal nog even extra verwarrend en stom maakt.
Verwijderd
Citaat:
Ja he

Nou, Woest-aantrekkelijke Wijven, ik ga offline, welterusten alvast over een paar uurtjes!
Wat saai! Er komt net een beetje een eind aan een eindeloze reeks pms .
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, nou, stuff'n'shit.

Ik ben m'n studie totaal aan het upfucken, heb geen idee wat ik wil met m'n leven, hang alleen maar wat apatisch rond en heb ineens de kriebels voor een totaal ongeschikt persoon wat het allemaal nog even extra verwarrend en stom maakt.
Verwijderd
Citaat:
Het is geen vrolijke plaat; maar goed, daar hou ik wel van. Vrij ingetogen allemaal
Vrolijk hoeft natuurlijk niet, als het maar niet van dat gerach en geschreeuw is, dat trek ik van Eels echt niet.

Citaat:
Ja he

Slaap lekker!
Oud 13-04-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou, stuff'n'shit.

Dan krijg je ook een *kroel* van mij!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat saai! Er komt net een beetje een eind aan een eindeloze reeks pms .
Mhm en dat is maar goed ook want ik moet inmiddels toch wel echt naar bed
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Thanks. *kroel*
Oud 13-04-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Mhm en dat is maar goed ook want ik moet inmiddels toch wel echt naar bed
Bweh 1 uur .
Oud 13-04-2010, 00:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bweh 1 uur .
Ik lig al een kwartier bijna nonstop te gapen Maar ik wilde de laatste pm's nog even meekrijgen (a)
Verwijderd
Nou ik ben nog niet helemaal weg! *poetst*
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou, stuff'n'shit.

En heb je iemand die je perspectieven kan aanreiken? Iemand die voor je kan relativeren/je gedachtes een andere kant op kan leiden/je oplossingen kan aanreiken/een luisterend ook kan bieden? Want dat lijkt me de eerste stap om je leven weer onder controle te krijgen.
Ik vind het jammer dat we niet in dezelfde stad wonen anders had ik je al lang eens op sleeptouw genomen. (Daar ben ik goed in, met die vriend van me die een beetje op jou lijkt lukt het ook.) *aai*
Verwijderd
Citaat:
Ik lig al een kwartier bijna nonstop te gapen Maar ik wilde de laatste pm's nog even meekrijgen (a)

pmstop tot woensdag stel ik voor, anders hebben we elkaar niks meer te melden
Oud 13-04-2010, 00:05
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe ik moet kroelen, maar ik kroel Trimmeh ook!
Oud 13-04-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben nog niet helemaal weg! *poetst*
het tandenpoetsrondje
Oud 13-04-2010, 00:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En heb je iemand die je perspectieven kan aanreiken? Iemand die voor je kan relativeren/je gedachtes een andere kant op kan leiden/je oplossingen kan aanreiken/een luisterend ook kan bieden? Want dat lijkt me de eerste stap om je leven weer onder controle te krijgen.
Ik vind het jammer dat we niet in dezelfde stad wonen anders had ik je al lang eens op sleeptouw genomen. (Daar ben ik goed in, met die vriend van me die een beetje op jou lijkt lukt het ook.) *aai*
Trimmeh werkt toch op Utrecht CS?
Verwijderd
Citaat:
Trimmeh werkt toch op Utrecht CS?
Ik dacht Leiden?
Verwijderd
Citaat:
het tandenpoetsrondje

Als er een tandenpoetssmiley was, had ik m gepost.
Verwijderd
Citaat:

Oud 13-04-2010, 00:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Nadat Medeia jouw laatste vraag beantwoord heeft
Oud 13-04-2010, 00:07
Verwijderd
Citaat:
kroelen is een soort aaien, maar dan anders ik kan het ook niet echt uitleggen.
Oud 13-04-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Nadat Medeia jouw laatste vraag beantwoord heeft
haha ja anders komt ze er weer mooi van af!
Oud 13-04-2010, 00:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Meer oplossingen dan 'Je moet eens wat gaan doen' krijg ik ook niet. En ik wéet dat ik dingen moet doen, maar ik lig gewoon hele dagen in bed of op de bank te hangen in m'n Pyjama met een totaal 'meh' gevoel.
Ik loop nu al zo ver achter met studiedingen, dat ik me afvraag of ik het wel ga halen en of het uberhaupt wel de juiste keuze is geweest. Twijfelstwijfels...

En dat over die persoon kan ik niet met m'n vrienden delen, want ze kennen hem allemaal en zullen wrs net zo erg als ik een 'wtf hij?!' gevoel hebben.

Maar bedankt Srattepetattje. *kroelieboelie*

edit: en ja, Leiden, niet Utrecht.
Oud 13-04-2010, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aww.
Tis een beetje als een kat die kopjes geeft ofzo, maar dan anders.

muuh, Ik vind liefde trouwens maar een vreselijk iets. Ik ben er nog nooit vrolijker van geworden. *moppersmurf*
Oud 13-04-2010, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Meer oplossingen dan 'Je moet eens wat gaan doen' krijg ik ook niet. En ik wéet dat ik dingen moet doen, maar ik lig gewoon hele dagen in bed of op de bank te hangen in m'n Pyjama met een totaal 'meh' gevoel.
Ik loop nu al zo ver achter met studiedingen, dat ik me afvraag of ik het wel ga halen en of het uberhaupt wel de juiste keuze is geweest. Twijfelstwijfels...

En dat over die persoon kan ik niet met m'n vrienden delen, want ze kennen hem allemaal en zullen wrs net zo erg als ik een 'wtf hij?!' gevoel hebben.

maar is het erg dat ze een wtf hij gevoel hebben? Een vriendinnetje van mij had dat ook en daar moesten we even aan wennen maar daarna was het alleen maar leuk
Oud 13-04-2010, 00:12
Verwijderd
Nou, het zal mij benieuwen wat er woensdag gedaan gaat worden! Een fotoreportage zou leuk zijn

Daag.
Oud 13-04-2010, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, het zal mij benieuwen wat er woensdag gedaan gaat worden! Een fotoreportage zou leuk zijn

Daag.
Camera gaat mee, en als het niet too hot for forum is posten we vast wel wat .

Slaap lekker n00dles
Oud 13-04-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:

Ik bedoel dus ook iemand die iets zinnigers te zeggen heeft als ''je moet eens wat gaan doen'' want het lijkt me evident dat je daar niks aan hebt. Juist iemand die snapt dat je weet wat je moet doen maar ook waarom je niet doet wat je verstandig lijkt etc.
Voor zover ik het kan overzien lijkt het mij typisch een ''doorbreek het cirkeltje en de helft is opgelost'' situatie. Tenminste, zo werkt het bij mij als het gaat over studiestress en de totale verlamming die dat tot gevolg heeft. Het is natuurlijk de truc uit te vinden wát je ertoe kan zetten de cirkel te doorbreken. Dat is moeilijk, maar niet onmogelijk.
En stja crushes op de ''verkeerde'' personen zijn stom en verwarrend, maar gaan meestal ook weer over. Niet te veel van aantrekken dus.
Oud 13-04-2010, 00:14
Verwijderd
Een fotoreportage? Moet dat echt?
Oud 13-04-2010, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Een fotoreportage? Moet dat echt?
iig voor mijn privecollectie ja
Oud 13-04-2010, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

maar is het erg dat ze een wtf hij gevoel hebben? Een vriendinnetje van mij had dat ook en daar moesten we even aan wennen maar daarna was het alleen maar leuk
Njaa, die vriend is nogal een apart geval. Ik vind het van mezelf ook vreemd, want hij is het type onschuldige jongen die zelfs nooit maar een woord zegt over meisjes die hij eventueel wel leuk vind. Echt NOOIT. En ik ken 'm al 8 jaar ofzo. (En nee, hij is geen homo.)
Oud 13-04-2010, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Njaa, die vriend is nogal een apart geval. Ik vind het van mezelf ook vreemd, want hij is het type onschuldige jongen die zelfs nooit maar een woord zegt over meisjes die hij eventueel wel leuk vind. Echt NOOIT. En ik ken 'm al 8 jaar ofzo. (En nee, hij is geen homo.)
Hm dat is wel lastig & vervelend dan.
Oud 13-04-2010, 00:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik bedoel dus ook iemand die iets zinnigers te zeggen heeft als ''je moet eens wat gaan doen'' want het lijkt me evident dat je daar niks aan hebt. Juist iemand die snapt dat je weet wat je moet doen maar ook waarom je niet doet wat je verstandig lijkt etc.
Voor zover ik het kan overzien lijkt het mij typisch een ''doorbreek het cirkeltje en de helft is opgelost'' situatie. Tenminste, zo werkt het bij mij als het gaat over studiestress en de totale verlamming die dat tot gevolg heeft. Het is natuurlijk de truc uit te vinden wát je ertoe kan zetten de cirkel te doorbreken. Dat is moeilijk, maar niet onmogelijk.
Ik had er op de middelbare school al veel last van (vandaar dat ik ook ben gestopt) en zou hulp krijgen, maar heb dat nooit gehad. Mss moet ik eens met de studiecoordinator gaan praten, want dat is wel een tof mens...

Citaat:
En stja crushes op de ''verkeerde'' personen zijn stom en verwarrend, maar gaan meestal ook weer over. Niet te veel van aantrekken dus.
Dat kan bij mij helaas jaren duren.
Oud 13-04-2010, 00:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aber gut, genoeg over mij, nu weer leuke dingen!

Oud 13-04-2010, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Ik had er op de middelbare school al veel last van (vandaar dat ik ook ben gestopt) en zou hulp krijgen, maar heb dat nooit gehad. Mss moet ik eens met de studiecoordinator gaan praten, want dat is wel een tof mens...

Dat kan bij mij helaas jaren duren.
Echt jaren? dat is wel heel lang.
Oud 13-04-2010, 00:20
Verwijderd
Ik moet zo naar bed, maar ik heb geen zin in morgen & als ik geen zin heb in die dag erna blijf ik altijd maar bizar lang op .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten