Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben m'n studie totaal aan het upfucken, heb geen idee wat ik wil met m'n leven, hang alleen maar wat apatisch rond en heb ineens de kriebels voor een totaal ongeschikt persoon wat het allemaal nog even extra verwarrend en stom maakt. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan krijg je ook een *kroel* van mij! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het jammer dat we niet in dezelfde stad wonen anders had ik je al lang eens op sleeptouw genomen. (Daar ben ik goed in, met die vriend van me die een beetje op jou lijkt lukt het ook.) *aai* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik loop nu al zo ver achter met studiedingen, dat ik me afvraag of ik het wel ga halen en of het uberhaupt wel de juiste keuze is geweest. Twijfelstwijfels... En dat over die persoon kan ik niet met m'n vrienden delen, want ze kennen hem allemaal en zullen wrs net zo erg als ik een 'wtf hij?!' gevoel hebben. Maar bedankt Srattepetattje. *kroelieboelie* edit: en ja, Leiden, niet Utrecht.
||
Citaat:
![]() Tis een beetje als een kat die kopjes geeft ofzo, maar dan anders. muuh, Ik vind liefde trouwens maar een vreselijk iets. Ik ben er nog nooit vrolijker van geworden. *moppersmurf*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar is het erg dat ze een wtf hij gevoel hebben? Een vriendinnetje van mij had dat ook en daar moesten we even aan wennen maar daarna was het alleen maar leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor zover ik het kan overzien lijkt het mij typisch een ''doorbreek het cirkeltje en de helft is opgelost'' situatie. Tenminste, zo werkt het bij mij als het gaat over studiestress en de totale verlamming die dat tot gevolg heeft. Het is natuurlijk de truc uit te vinden wát je ertoe kan zetten de cirkel te doorbreken. Dat is moeilijk, maar niet onmogelijk. ![]() En stja crushes op de ''verkeerde'' personen zijn stom en verwarrend, maar gaan meestal ook weer over. Niet te veel van aantrekken dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat: