| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik maakte maar een grapje heur Martienjo. Ik vind het ook een goed iets dat er aandacht aan wordt geschonken. Die posters vind ik eigenlijk helemaal niet zo slecht. Het trekt iig veel meer aandacht dan één of andere slogan zónder bekende kop erbij.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap echt niet waarom mensen die tekst op de poster zo moeilijk te begrijpen vinden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb gelijk, want ik ben de nestor van dit topic (huhu).
|
|
|
|
Oh dan heb ik een nog veel dirtier mind
want ik zag en ehm.. blije ehm... doos voor me. Want 'ie is zwanger, dus blij .
Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 14:30. |
|
|
|
|
|
Die reclame van aardappelrotzooi van Avoko is echt om te huilen. Zie je een vrouw die op verschillende manieren rösti klaarmaakt, zet ze het op tafel voor haar kinderen en man en zegt dan "nou jongens, ik ga naar de film!" In welke tijd leven we dat de vrouw des huizes moet koken, terwijl ze niet eens mee eet
kan die man niet iets in elkaar flansen, en helemaal als die rösti zo makkelijk te bereiden is?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
inderdaad, wat stom
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Kutkind: Papa hoest zo *nephoest* en ik hoest zo *nog neppere hoest*
Kutmoeder: Kinderen maken grapjes over hoesten. maar ik niet. Weet niet eens meer wat voor middel ze gaat aanbieden, ik erger me KAPOT aan de manier hoe ze dat zegt
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik keek nogal zo van 'heh?' toen ik zo'n deodorantreclame zag met Eric Cantona en ik had geen idee wie dat was, een of andere grote donkerharige kerel met een monobrauw die geen Engels kan en naar z'n oksel wijst om ons te vertellen dat als je dáár koel blijft, je dáár (terwijl hij naar zijn hoofd wijst) ook koel blijft.
Maar goed, dat blijkt dus een voetballer te zijn en dat verklaart alles.
|
|
||
|
Citaat:
vind die reclame ook niet zo boeiend.
|
|
|
Verwijderd
|
Die NS-reclame, met die oh-zo-geweldige OV-chipkaart. Jongen en meisje moeten de trein halen, en het meisje checkt in en rent zo het poortje door.
Staat die sukkel van een vent eerst een uur lang moeilijk naar zijn vriendin te kijken van "wat nu?", bedenkt dan pas dat ie eigenlijk een kaartje nodig heeft, treuzelt bij de automaat, pakt kaartje, loopt de trap op, staat eerst nog uitgebreid stil om even opgelucht adem te halen en trekt dan pas een sprintje, maar de deuren sluiten voor zijn neus. En ondertussen is die domme snol IN de deuropening staan wachten. Wees dan zo aardig om even de conducteur in te lichten én buiten de trein te wachten op je vriendje
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
![]() Citaat:
![]() |
|