Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2010, 15:14
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb de was gedaan, m'n klerenkast opgeruimd en een vuilniszak eruit gehaald om weg te doen, opgeruimd, de artikelen die ik moest lezen voor studie dit jaar in een multomap gedaan op alfabetische volgorde met een labeltje waar het artikel over ging, en ik heb mezelf buiten gesloten en ben toen door m'n raam bij mezelf ingebroken
Oud 04-05-2010, 15:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OK ik ga verdomme nu echt weg
Oud 04-05-2010, 15:15
Soundwave
Soundwave is offline

was net zo trots op je, tot de laatste zin..
Oud 04-05-2010, 15:16
Verwijderd
hmm ik weer naar stadje toe, adidas broeken passen
Oud 04-05-2010, 15:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
godsamme hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar! Was miekje maar bij me, met haar uitstekende naaiskills.
Oud 04-05-2010, 15:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb de was gedaan, m'n klerenkast opgeruimd en een vuilniszak eruit gehaald om weg te doen, opgeruimd, de artikelen die ik moest lezen voor studie dit jaar in een multomap gedaan op alfabetische volgorde met een labeltje waar het artikel over ging, en ik heb mezelf buiten gesloten en ben toen door m'n raam bij mezelf ingebroken
Citaat:

dit inderdaad
Oud 04-05-2010, 15:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Het was zo dom. En het was echt puur toeval dat het enige raam waardoor ik naar binnen kan open stond. Die staat meestal niet open precies om die reden: mensen kunnen er gewoon door naar binnen (maar ik had mn deken uitgehangen dus vandaar).
Oud 04-05-2010, 15:21
Verwijderd
Citaat:
godsamme hoe krijg ik dit nou weer voor elkaar! Was miekje maar bij me, met haar uitstekende naaiskills.
whats up ik kan naaien als de beste in elke vorm
Oud 04-05-2010, 15:21
Soundwave
Soundwave is offline
Je bent een gevaar voor jezelf!

Maar gelukkig is alles goed afgelopen...
Oud 04-05-2010, 15:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je bent een gevaar voor jezelf!

Maar gelukkig is alles goed afgelopen...
Ja. Ik had ook geen telefoon of zo bij me. Dus dan had ik tot 5 uur moeten wachten op m'n huisgenoten
Oud 04-05-2010, 15:24
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
Ja. Ik had ook geen telefoon of zo bij me. Dus dan had ik tot 5 uur moeten wachten op m'n huisgenoten
omg

Zal ik de sleutels bij de sticker plakken?
Oud 04-05-2010, 15:24
Verwijderd
Haha Als ik mezelf buitensluit heb ik echt een groot probleem en zit er niets anders op dan helemaal naar Almere te gaan voor de reservesleutel bij mijn ouders. Maar als ik mezelf per ongeluk zou buitensluiten heb ik waarschijnlijk ook geen mobieltje of portemonnee bij me dus dan kan ik ook geen treinkaartje kopen.
Oud 04-05-2010, 15:25
Verwijderd
Geven jullie niet gewoon een sleutel af bij de buren?
Oud 04-05-2010, 15:26
Verwijderd
Ik heb een keer urenlang buitengezeten heb ik 50 cent in de bieb verspilt en mijn moeder lopen mailen, toen kon ik gelukkig naar binnen
Oud 04-05-2010, 15:27
Verwijderd
Omdat ze dus een sleutel voor me had geregeld
Oud 04-05-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Geven jullie niet gewoon een sleutel af bij de buren?
Mijn ene buurmeisje is net verhuisd en de andere zie ik nooit
Oud 04-05-2010, 15:29
Verwijderd
Nou ok, maar je hebt toch wel iemand in de buurt wonen bij wie je dat kan bewaren?
Oud 04-05-2010, 15:31
Verwijderd
Ik heb mezelf een keer buitengesloten toen al mijn huisgenoten op vakantie waren en ik de volgende dag ook ging mijn sleutels lagen in Enschede en ik was in Groningen. En ik zou logees krijgen die avond die de volgende dag mee op vakantie gingen.

Toen hebben we met z'n allen bij iemand anders geslapen
Verwijderd
Citaat:
Nou ok, maar je hebt toch wel iemand in de buurt wonen bij wie je dat kan bewaren?
Hier in Amersfoort ken ik niet echt mensen eigenlijk, behalve dan enkele buren, maar het is ook een beetje luiheid van mijn kant dat ik nog geen reservesleutel heb laten maken
Verwijderd
ik heb niet eens reservesleutels gekregen van de huurbaas
Oud 04-05-2010, 15:32
Verwijderd
Ik vertrouw mijn buren niet met mijn sleutels dat is iets voor later als ik in een goede buurt woon
Oud 04-05-2010, 15:32
Tink*
Tink* is offline
Ik heb reservesleutels bij een vriendin die in dezelfde flat woont. En ik heb ook haar sleutels en ik heb de sleutels van een kennis, ik ken hem niet heel erg goed, maar ik woon heel dicht bij hem in de buurt en ach boeiend, als hij dat vertrouwt.
Oud 04-05-2010, 15:33
Lorelei
Lorelei is offline
Ik woon op een industrieterrein, welke buren

Ik ga naar driebergen, toedels
Oud 04-05-2010, 15:33
Verwijderd
Ballonetjes

Ik ben nu een lange sliert aan het maken
Oud 04-05-2010, 15:34
Verwijderd
Kut, ik heb sinds gisteren last van oogirritatie. Het plekje naast de traanklier jeukt nogal en lijkt een beetje dikker. Volgens mij ligt er een ontsteking op de loer.
Oud 04-05-2010, 15:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Volgens mij is het gewoon een excuus om ongeneerd bij romcoms te kunnen huilen.
Oud 04-05-2010, 15:49
Verwijderd
voor mij is niet winkelen een excuus om muffins te maken
Oud 04-05-2010, 15:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
whats up ik kan naaien als de beste in elke vorm
Ik kan het wel oplossen maar ik had het ook kunnen voorkomen. Ik maak een petticoat en ik heb mijn versierrandje kleiner gemaakt dan de onderste strook van de petticoat. Omdat ik niet zit op te letten. ;x
Citaat:
Ik woon op een industrieterrein, welke buren

Ik ga naar driebergen, toedels
veel plezier, doei!

Citaat:
voor mij is niet winkelen een excuus om muffins te maken
Oud 04-05-2010, 16:01
Verwijderd
Holy shit. Ik ben net op mijn bureaustoel in slaap gevallen. wtf.
Oud 04-05-2010, 16:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil heel graag mijn exvriendje bellen om te vragen of hij echt een relatie wil met dat meisje met wie hij nu datet enzo, maar straks is het antwoord ja en dan voel ik me nog kutter
En als hij een relatie heeft wil hij me vast nooit meer zien en ik mis hem zo verschrikkelijk
Oud 04-05-2010, 16:02
Verwijderd
het worden chocolade chip muffins
Maar ach een klein randje is toch ook leuk?
Oud 04-05-2010, 16:03
Martiño
Martiño is offline
nou, mn laatste patiënt voor vandaag ligt ook weer op tafel.
Oud 04-05-2010, 16:03
Verwijderd
Ik ga eens even een briefje posten.
Oud 04-05-2010, 16:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het worden chocolade chip muffins
Maar ach een klein randje is toch ook leuk?
als ik het er op deze manier aanzet krijg ik een pofrok, dat begrijp je wel he?
Citaat:
dus martin gaat weer aan het werk?
ajuu dan!
Oud 04-05-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
wie is die gelukkige patient?
Oud 04-05-2010, 16:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil heel graag mijn exvriendje bellen om te vragen of hij echt een relatie wil met dat meisje met wie hij nu datet enzo, maar straks is het antwoord ja en dan voel ik me nog kutter
En als hij een relatie heeft wil hij me vast nooit meer zien en ik mis hem zo verschrikkelijk
Niet om het een of ander, maar dan is het toch wel duidelijk dat hij nu niks met jou wil? Ik denk dat het hem alleen maar irriteert, en dat het jezelf alleen maar valse hoop en/of veel verdriet oplevert. Beste neem je nu een tijd lang afstand, en bouw je eventueel na een tijd weer een soort vriendschap op.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja pijn doet het toch wel, ook al kom je er later achter of nu. En ik denk niet dat hij je dan nooit meer wil zien hoor, men wil doorgaans wel contact houden met exen geloof ik.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
wie is die gelukkige patient?
mag ik uiteraard niet zeggen he. Maar hij is iig in capabele handen
Oud 04-05-2010, 16:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
als ik het er op deze manier aanzet krijg ik een pofrok, dat begrijp je wel he?

dus martin gaat weer aan het werk?
ajuu dan!
Ik ben aan het werk!
Oud 04-05-2010, 16:10
Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Ik had zelfs nu al langzaamrijdendverkeer (dat is vast niet 1 woord maar ik heb geen idee waar de spaties/streepjes moeten) dus ik ben blij dat ik niet om half 5 of zo ben gegaan.
Oud 04-05-2010, 16:12
Verwijderd
Kan ook nice zijn hoor fizz, muffins in de vorm van hartjes in de oven en nu beslag smikkelen
Oud 04-05-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aan het werk!

maar hoe kan je in vredesnaam op internet zitten tíjdens je werk?
Oud 04-05-2010, 16:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Niet om het een of ander, maar dan is het toch wel duidelijk dat hij nu niks met jou wil? Ik denk dat het hem alleen maar irriteert, en dat het jezelf alleen maar valse hoop en/of veel verdriet oplevert. Beste neem je nu een tijd lang afstand, en bouw je eventueel na een tijd weer een soort vriendschap op.
Maar het is juist heel gezellig om met hem te praten aan de telefoon en dat vindt hij ook en ik wil ook niets anders met hem dan vrienden zijn. Dat waren we toch al een beetje in onze relatie, meer dan vriendje/vriendinnetje. En dat mis ik juist zo

Citaat:
Ja pijn doet het toch wel, ook al kom je er later achter of nu. En ik denk niet dat hij je dan nooit meer wil zien hoor, men wil doorgaans wel contact houden met exen geloof ik.
Jamaar zijn nieuwe vriendin vindt het vast niet leuk als hij contact heeft met zijn ex.
En het is verdomme nog geen drie weken uit, ik wil niet dat hij al een nieuw serieus vriendinnetje heeft, dat hij zo snel over me heen is
Oud 04-05-2010, 16:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maar hoe kan je in vredesnaam op internet zitten tíjdens je werk?
Nou, hier staat een computer, en die is verbonden met het internet. Ik heb nu even niks anders te doen behalve op mijn patiënt letten die toch niet mag praten of bewegen, en volgensmij een beetje snurkt nu.
Oud 04-05-2010, 16:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Kan ook nice zijn hoor fizz, muffins in de vorm van hartjes in de oven en nu beslag smikkelen
Gaaf, heb jij hartjesmuffinvormpjes?
Oud 04-05-2010, 16:15
Verwijderd
Ja hele schattige roze
Oud 04-05-2010, 16:16
Verwijderd
Rustig aan Fiz, het is alleen nog maar een date, that's all waarschijnlijk weet hij zelf nog niet eens of hij een relatie met haar wil, dat is het hele punt van daten
Oud 04-05-2010, 16:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Maar het is juist heel gezellig om met hem te praten aan de telefoon en dat vindt hij ook en ik wil ook niets anders met hem dan vrienden zijn. Dat waren we toch al een beetje in onze relatie, meer dan vriendje/vriendinnetje. En dat mis ik juist zo

Jamaar zijn nieuwe vriendin vindt het vast niet leuk als hij contact heeft met zijn ex.
En het is verdomme nog geen drie weken uit, ik wil niet dat hij al een nieuw serieus vriendinnetje heeft, dat hij zo snel over me heen is
Het is nog helemaal niet gezegd dat het zo is. En sommige mensen zijn er nou eenmaal sneller weer aan toe of kunnen niet alleen zijn. Misschien is het wel een rebound, vul maar in...

En dan heeft dat vriendinnetje dan toch pech? Echt als die daar niet tegen kan. Ik kan me voorstellen dat ze het vervelend vindt, maar als hij daar naar zou luisteren dan is ie wel een sukkel.
Oud 04-05-2010, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Nou, hier staat een computer, en die is verbonden met het internet. Ik heb nu even niks anders te doen behalve op mijn patiënt letten die toch niet mag praten of bewegen, en volgensmij een beetje snurkt nu.
hehehe.
maar wat ben je dan verpleegkundige,
(of arts? maar dat lijkt me niet op zo'n jonge leeftijd)
Oud 04-05-2010, 16:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Als jullie dat allebei willen dan komt dat echt wel weer! Het is nu gewoon even een kutperiode.

En dat is wel lastig, want zij heeft ook wel een beetje te zeggen in haar relatie... Maargoed, misschien wordt ze milder na een tijdje, het is natuurlijk ook wel een klein beetje te begrijpen vanuit haar standpunt. En tja, dat hij een nieuwe vriendin heeft al zo snel... zo gaat dat soms en daar kun je niks aan doen. Druk maken daarover helpt iig niet.

Regels voor berichten