| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Haha
Als ik mezelf buitensluit heb ik echt een groot probleem en zit er niets anders op dan helemaal naar Almere te gaan voor de reservesleutel bij mijn ouders. Maar als ik mezelf per ongeluk zou buitensluiten heb ik waarschijnlijk ook geen mobieltje of portemonnee bij me dus dan kan ik ook geen treinkaartje kopen.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb mezelf een keer buitengesloten toen al mijn huisgenoten op vakantie waren en ik de volgende dag ook ging
mijn sleutels lagen in Enschede en ik was in Groningen. En ik zou logees krijgen die avond die de volgende dag mee op vakantie gingen.Toen hebben we met z'n allen bij iemand anders geslapen
|
|
|
|
|
Ik heb reservesleutels bij een vriendin die in dezelfde flat woont. En ik heb ook haar sleutels en ik heb de sleutels van een kennis, ik ken hem niet heel erg goed, maar ik woon heel dicht bij hem in de buurt en ach boeiend, als hij dat vertrouwt.
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat het hem alleen maar irriteert, en dat het jezelf alleen maar valse hoop en/of veel verdriet oplevert. Beste neem je nu een tijd lang afstand, en bouw je eventueel na een tijd weer een soort vriendschap op.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
En het is verdomme nog geen drie weken uit, ik wil niet dat hij al een nieuw serieus vriendinnetje heeft, dat hij zo snel over me heen is
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En dan heeft dat vriendinnetje dan toch pech? Echt als die daar niet tegen kan. Ik kan me voorstellen dat ze het vervelend vindt, maar als hij daar naar zou luisteren dan is ie wel een sukkel.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wat ben je dan verpleegkundige, (of arts? maar dat lijkt me niet op zo'n jonge leeftijd )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En dat is wel lastig, want zij heeft ook wel een beetje te zeggen in haar relatie... Maargoed, misschien wordt ze milder na een tijdje, het is natuurlijk ook wel een klein beetje te begrijpen vanuit haar standpunt. En tja, dat hij een nieuwe vriendin heeft al zo snel... zo gaat dat soms en daar kun je niks aan doen. Druk maken daarover helpt iig niet.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|