Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2010, 01:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat wijf is aan het yoga-en of whatever, ze tilt haar been in de lucht, haar broek valt omlaag, en dat mens gaat meteen rechtop zitten om aan haar net geharste benen te zitten. Trek dan geen lange broek aan als je het zo geil vindt om aan je gladde benen te zitten tijdens sportles.
Oud 04-05-2010, 11:02
Rivka
Rivka is offline
Is dat die Venus-reclame?
Oud 04-05-2010, 12:12
freezer
freezer is offline
Citaat:
Dat wijf is aan het yoga-en of whatever, ze tilt haar been in de lucht, haar broek valt omlaag, en dat mens gaat meteen rechtop zitten om aan haar net geharste benen te zitten. Trek dan geen lange broek aan als je het zo geil vindt om aan je gladde benen te zitten tijdens sportles.

Die gare reclame heb ik ook gezien
Oud 04-05-2010, 12:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar ik me echt over op kan winden zijn chipsreclames. Die opening van die zakken zijn altijd zó keurig netjes (ze zijn namelijk gewoon nooit gesealed - bah hoe schrijf je dat), terwijl ze irl altijd scheuren enzo
Oud 04-05-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Waar ik me echt over op kan winden zijn chipsreclames. Die opening van die zakken zijn altijd zó keurig netjes (ze zijn namelijk gewoon nooit gesealed - bah hoe schrijf je dat), terwijl ze irl altijd scheuren enzo
Mijn chipszakken scheuren nooit?

Maar die zakken in reclames zijn altijd wel echt super glad, alsof ze gestreken zijn
Oud 04-05-2010, 12:33
freezer
freezer is offline
Citaat:

Maar die zakken in reclames zijn altijd wel echt super glad, alsof ze gestreken zijn
volgens mij bewerken ze dat met de pc
Oud 04-05-2010, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Ze zijn gewoon nooit dichtgemaakt!
Oud 04-05-2010, 13:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is dat die Venus-reclame?
Nee, veet wasstrips. Zogenaamd pijnloos en emt een 'heerlijke rozengeur' ofzo. Doet echt wel zeer
Oud 04-05-2010, 14:06
Rivka
Rivka is offline
Die heb ik ook gehad ja . Idd niet zo prettig. En die ontharingscrème van hun stinkt vet erg.
Oud 04-05-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik keek nogal zo van 'heh?' toen ik zo'n deodorantreclame zag met Eric Cantona en ik had geen idee wie dat was, een of andere grote donkerharige kerel met een monobrauw die geen Engels kan en naar z'n oksel wijst om ons te vertellen dat als je dáár koel blijft, je dáár (terwijl hij naar zijn hoofd wijst) ook koel blijft.

Maar goed, dat blijkt dus een voetballer te zijn en dat verklaart alles.
wtfff hoe kan je cantona niet kennen, van de slechte lipton icetea reclames, de man die lipton bekend heeft gemaakt (ik wilde t ook opeens omdat cantona t had, niet dat t lekker was)
Oud 04-05-2010, 14:50
Verwijderd
Je krijgt exclusief bij het algemeen dagblad een gratis oranje plop muts! Ja echt goede prstunt voor een fucking krant
Oud 04-05-2010, 15:48
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ja het is het AD, kom nou.
Oud 04-05-2010, 16:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, en ze halen er ook altijd van die Perfect Gevormde Chips uit. En in het echt moet je altijd in de bodem van de zak graaien naar kleine stukjes die dan ook nog eens in je gehemelte blijven steken.
Oud 04-05-2010, 16:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
volgens mij bewerken ze dat met de pc

Bedankt hoor. Ik de zak chips in mn PC duwen; loopt de cooler vast, alles naar de klote. Je wordt bedankt.
Oud 04-05-2010, 22:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, en ze halen er ook altijd van die Perfect Gevormde Chips uit. En in het echt moet je altijd in de bodem van de zak graaien naar kleine stukjes die dan ook nog eens in je gehemelte blijven steken.
Ah iemand die mijn frustraties deelt
Oud 07-05-2010, 10:38
freezer
freezer is offline
Die reclame van kellogs met die bijen met dat irritante marrokaanse deuntje.
oohh ik word er gek van.
Oud 07-05-2010, 10:40
Martiño
Martiño is offline
Marokkaanse deuntje?
Oud 07-05-2010, 10:42
freezer
freezer is offline
Citaat:
Marokkaanse deuntje?
ja
Oud 07-05-2010, 10:43
freezer
freezer is offline
van loops met die bijen
Oud 07-05-2010, 10:45
freezer
freezer is offline
Oud 07-05-2010, 10:45
Martiño
Martiño is offline
Wat is daar Marokkaans aan dan?
Oud 07-05-2010, 10:47
freezer
freezer is offline
Citaat:
Wat is daar Marokkaans aan dan?
Nee dat deuntje uit die reclame op tv.
Oud 07-05-2010, 10:50
Verwijderd

Deze? Ik kan geen nederlandse reclame vinden.
Liedje heeft wel een wat Arabisch geluid ja.
Oud 07-05-2010, 11:49
freezer
freezer is offline
Citaat:
[filmpje]
ja haha
Maar in het nederlands is het erger met dat geluid.
Oud 07-05-2010, 13:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[filmpje]
ik heb hem nog nooit gezien, maar ik vind hem wel leuk

Die andere van kellog's is vervelend, coco pops; 'OH HET KNETTERT'
Oud 07-05-2010, 15:00
Cherry Springs
Ik vind die choco pops wel superlekker trouwens.
Oud 07-05-2010, 15:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind die choco pops wel superlekker trouwens.
Ja, ik heb ook een hele grote doos staan

Maar dat neemt niet weg dat die reclame niet vreselijk irritant is
Oud 07-05-2010, 18:00
Verwijderd
De slogan van La Vache Qui Rit is "zie je de rode koe die lacht, dan is het loeiend goed en leuk". En alsof dat niet waardeloos genoeg is, wordt het ook gebracht in een soort hiphopvorm, met o.a. de tijdloze lyrics 'we maken La Vache Qui Rit, zo gezellig, zo gezellig, zo gezellig, zo gezellig' en 'we mixen de kazen met heel veel plezier.. ze smelten'.

Nounou.
Oud 07-05-2010, 18:41
freezer
freezer is offline
Citaat:
De slogan van La Vache Qui Rit is "zie je de rode koe die lacht, dan is het loeiend goed en leuk". En alsof dat niet waardeloos genoeg is, wordt het ook gebracht in een soort hiphopvorm, met o.a. de tijdloze lyrics 'we maken La Vache Qui Rit, zo gezellig, zo gezellig, zo gezellig, zo gezellig' en 'we mixen de kazen met heel veel plezier.. ze smelten'.

[filmpje]

Nounou.
Ik vind de franse versie wel leuk al snap ik niks van wat ze zeggen.
Oud 07-05-2010, 18:43
Verwijderd
Alleen de _FuOJ_Ns3Yg erin plakken, dus zo:

Oud 07-05-2010, 18:48
freezer
freezer is offline
Citaat:
Alleen de _FuOJ_Ns3Yg erin plakken, dus zo:

[filmpje]
Nee ik had hem al maar ik had hem zo.

[YOUTUBE][Link/YOUTUBE]
en dus stond bij de laatste geen gesloten dinges.
Oud 12-05-2010, 15:30
Giles
Giles is offline
Bol.com heeft het met één nieuwsbrief bij mij verbruid.
Getiteld: For girls only

Het eerste boek dat ze noemen is het laatste van de Twilight reeks. Daarna wat chicklit.

OHJA WANT MEISJES LEZEN ALLEEN MAAR BAGGER
Oud 12-05-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Bol.com heeft het met één nieuwsbrief bij mij verbruid.
Getiteld: For girls only

Het eerste boek dat ze noemen is het laatste van de Twilight reeks. Daarna wat chicklit.

OHJA WANT MEISJES LEZEN ALLEEN MAAR BAGGER
Dat zeggen ze daar toch niet mee? Ze zeggen: bagger wordt alleen gelezen door meisjes
Oud 12-05-2010, 15:41
Verwijderd
ik zag gister een reclame voor de nieuw fiat punto ofzo. Waar de slogan van is

Sometimes evolution is a good thing. Ehm, mss heb ik wat essentieels gemist, maar volgens mij is evolutie sowieso wel een tamelijk goed iets hoor?
Oud 12-05-2010, 18:15
Verwijderd
Citaat:
ik zag gister een reclame voor de nieuw fiat punto ofzo. Waar de slogan van is

Sometimes evolution is a good thing. Ehm, mss heb ik wat essentieels gemist, maar volgens mij is evolutie sowieso wel een tamelijk goed iets hoor?
Dat is toch ook die reclame waar ze in het begin telkens 'good, good, bad, good, bad, bad' etc zeggen? Dat vind ik een heel irritante reclame

Oh, en die van Turkish Airlines is ook tamelijk tenenkrommend, met zo'n liedje... 'we are Turkish Airlines, we are globally yours!' Wraaagh!
Oud 12-05-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
In het Nederlands zit er nog een soort echo/galm bij, echt heel erg overdreven
Oud 12-05-2010, 23:21
sicilion
sicilion is offline
Oeh, ik zag net een reclame voor een afslankkuur en de vrouw in de reclame is echt freakin', eng dun

klik
Oud 13-05-2010, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oeh, ik zag net een reclame voor een afslankkuur en de vrouw in de reclame is echt freakin', eng dun

klik
Dan werkt 't dus erg goed.
Oud 13-05-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch ook die reclame waar ze in het begin telkens 'good, good, bad, good, bad, bad' etc zeggen? Dat vind ik een heel irritante reclame
Die is inderdaad echt zo irritant.
Oud 13-05-2010, 00:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat zeggen ze daar toch niet mee? Ze zeggen: bagger wordt alleen gelezen door meisjes
Goeie redenering.
Citaat:

klik
Jaaaaaa, dat mens is nog nooit dik geweest joh. En ik vind dat dat echt een verkeerd beeld geeft, namelijk dat zelfs zij niet dun genoeg is. Er is ook nog een andere, ook iets van pillen of zalf met een meisje van 22 die van haar leven niet boven de 50 kilo weegt of ooit heeft gewogen.

De enige reclame die een geloofwaardig persoon gebruikt, zijn die van Alli.
Kan de Nederlandse niet vinden, maar dit is dezelfde vrouw.
Oud 13-05-2010, 00:44
Verwijderd
Trouwens die gehoorapparatenreclame met die radio-dj. Irritant. Ik hoop dat die de Loden Loekie, of hoe dat ding ook heet, eind van het jaar wint bij Radar, voor irritantste bn'er in een reclame.
Oud 13-05-2010, 03:06
Verwijderd
Citaat:

klik
ieehl
Oud 13-05-2010, 10:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De enige reclame die een geloofwaardig persoon gebruikt, zijn die van Alli.
Kan de Nederlandse niet vinden, maar dit is dezelfde vrouw.
Eens . De rest is gewoon belachelijk.
Oud 13-05-2010, 11:40
Cherry Springs
Je hebt in de bioscoop ook zo'n Grolsch-reclamespotje met Junkie XL en Moke, die band met die kapsels. En dan zitten die zo te zeggen zo van 'ja dit is wel tof want bands hebben het over doorbreken in amerika en hij is er gewoon heengegaan en het gaan doen' en vervolgens zie je Junkie XL achterin een auto die het wel waardeert als bands hun eigen ding doen. Zo origineel is moke nou ook weer niet. Maar goed, dan willen ze met elkaar gaan proosten en het is heel geforceerd allemaal. I do not like.
Oud 13-05-2010, 12:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je hebt in de bioscoop ook zo'n Grolsch-reclamespotje met Junkie XL en Moke, die band met die kapsels. En dan zitten die zo te zeggen zo van 'ja dit is wel tof want bands hebben het over doorbreken in amerika en hij is er gewoon heengegaan en het gaan doen' en vervolgens zie je Junkie XL achterin een auto die het wel waardeert als bands hun eigen ding doen. Zo origineel is moke nou ook weer niet. Maar goed, dan willen ze met elkaar gaan proosten en het is heel geforceerd allemaal. I do not like.
God ja, die kapsels... En die lelijke bakkebaarden Een stelletje verlopen dertigers die doen alsof ze hip en twintig zijn.
Oud 13-05-2010, 17:53
Verwijderd
"Dettol beschermt. Feit."

Nietes. Mening.
Oud 13-05-2010, 19:00
Verwijderd
"In Nederland hebben ongeveer x mannen een erectiestoornis. Kijk op geensmoesjesmeer.nl"

Lekker is dat, heb je erectieproblemen, wordt je ook nog eens uitgemaakt voor iemand die aan de lopende band smoesjes verzint om het te verhullen

Even doortrekken...

"Ongeveer 80.000 mensen in Nederland hebben kanker. Kijk op geensmoesjesmeer.nl"
Oud 13-05-2010, 19:26
Verwijderd
Ik vind die reclame met Edwin Evers ook vreselijk. Elk shot. Alles is er erg aan.

Het ergste vind ik het uiterst neppe: "Uw vervolgafspraak!!!" Amateurtoneel.
Oud 13-05-2010, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
De slogan van één of andere nieuwe telefoon: "You are who you know." Lekkere boodschap!
Oud 13-05-2010, 22:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een of andere lasertherapie die u 'binnen één uur laat stoppen met roken'.
Ik denk dat de meeste mensen wel binnen een uur kunnen stoppen, het hele punt lijkt me dat het langer moet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten