Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2010, 20:12
R.H.
R.H. is offline
Heey ik val volgens de gegevens van sexwoordenboek wat boven het gemiddelde en vraag me nu af of ik een XL condoom nodig heb weet iemand vanaf welke lengte je die het beste kunt gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:24
WAT
WAT is offline
koop een pakje met verschillende maten? kun je gewoon proberen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
XL condooms zijn zelden nodig, in het algemeen zijn gewone condooms prima geschikt voor vrijwel alle lengtes.
Oud 12-05-2010, 20:27
arPos
arPos is offline
kwestie van proberen, en dan heb je de goede maat kan je nog kiezen; dikke latex, dunner, met of zonder glij, kleurtjes, smaakjes, geurtjes of vormpjes
Oud 12-05-2010, 20:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
of latexvrij
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:38
R.H.
R.H. is offline
ik heb zowel een gewoon condoom als een XL condoom al eens gepast zegmaar en het paste allebei prima dus dan maakt het toch niet uit welke of zeggen jullie toch van ga voor de zekerheid voor het XL condoom?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:39
WAT
WAT is offline
dan zou ik voor de normale gaan, weet je tenminste zeker dat ie niet te snel af glijd
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik heb zowel een gewoon condoom als een XL condoom al eens gepast zegmaar en het paste allebei prima dus dan maakt het toch niet uit welke of zeggen jullie toch van ga voor de zekerheid voor het XL condoom?
Dan zou ik voor de zekerheid voor de normale gaan. Minder kans dat hij bijvoorbeeld ineens afglijdt.
Oud 12-05-2010, 20:42
arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat DP zegt; dan is strakker beter als je het over "veilig" hebt, maar mijn ervaring is dat "normaal" per merk nog best vaak verschilt van omtrek en best te strak kan zijn, in dat geval pak je een maat groter.
Oud 12-05-2010, 20:44
R.H.
R.H. is offline
welk merk(en) raden jullie zoal aan?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:52
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Durex. Jippie kan ook, als je goedkoop wilt, maar er zijn mensen die claimen dat die minder prettig zijn.
Oud 12-05-2010, 20:53
R.H.
R.H. is offline
ik heb nog een paar condooms van billy boy die zijn toch ook gewoon goed?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:56
arPos
arPos is offline
Durex featherlights en billys zijn prima.
jippy ben ik zelf wat minder over te spreken.
Oud 12-05-2010, 20:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zolang het een goedgekeurd condoom is met Europees keurmerk (te herkennen aan het CE nummer op de verpakking) is het prima. Zo niet zou ik een andere nemen.
Oud 13-05-2010, 10:52
Verwijderd
Ik gebruik zelf ook liever een xl condoom, maar in de regel zitten die paarse durex (elite) ook best prima
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:46
Verwijderd
Ik ben zelf ook behoorlijk geschapen en ik gebruik trojan magnum XL die zijn zowel als lengte en omtrek ideaal, de normale durex die knelt echt de omloop af. Je kan ze bestellen bij de condomrie, leveren in een gewone bruine doos dus je zal geen vreemde blikken krijgen van de postbode. Veel suc6
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 22:19
rubenblom
rubenblom is offline
Citaat:
dan zou ik xl kopen, dat staat stoer in de winkel
durex staat bekend als goed (zo niet beste) merk, dus ik zou die doen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
waarom zou je in godsnaam condooms kopen om ''stoer te zijn''
please

en zoals ik al zei, trojans zijn beter maar dat is mijn mening
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 22:55
Volk
Volk is offline
Citaat:
Tja, stoer... Het is pas stoer als je vriendin zwanger blijkt omdat je te grote condooms hebt gehaald. Beter haalt hij de gewone maat, die zal minder snel afglijden.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Tja, stoer... Het is pas stoer als je vriendin zwanger blijkt omdat je te grote condooms hebt gehaald. Beter haalt hij de gewone maat, die zal minder snel afglijden.
idd.
if ya dont need em
dont buy em
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 21:03
Fleur180
Fleur180 is offline
Citaat:
Ik ben zelf ook behoorlijk geschapen en ik gebruik trojan magnum XL die zijn zowel als lengte en omtrek ideaal, de normale durex die knelt echt de omloop af. Je kan ze bestellen bij de condomrie, leveren in een gewone bruine doos dus je zal geen vreemde blikken krijgen van de postbode. Veel suc6
Hoi Hoi,

Ik ben Fleur, ik las jou berichtje, ik zoek voor mijn vriend nog andere condooms.
Alle condooms zijn te klein, eerst dacht ik dat hij echt onhandig was om deze om te doen.
Ik hielp dus mee, durex heeft extra lange van 21cm, hij heeft 25cm dus dachten wij dat gaat prima. Nee dus, het blijkt hem in de breedte en/of dikte te zitten.

Alleen als hij half stijf is kan hij comfort XL met 57mm breed om met moeite.
Ik heb gemeten maar zijn penis is tussen 60mm en 62mm breed en 17,5cm in omtrek.
Kun jij mij website van jouw condooms mailen, hoe breed zijn deze condooms ?

Alvast bedankt, Fleur
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Hoi Hoi,

Ik ben Fleur, ik las jou berichtje, ik zoek voor mijn vriend nog andere condooms.
Alle condooms zijn te klein, eerst dacht ik dat hij echt onhandig was om deze om te doen.
Ik hielp dus mee, durex heeft extra lange van 21cm, hij heeft 25cm dus dachten wij dat gaat prima. Nee dus, het blijkt hem in de breedte en/of dikte te zitten.

Alleen als hij half stijf is kan hij comfort XL met 57mm breed om met moeite.
Ik heb gemeten maar zijn penis is tussen 60mm en 62mm breed en 17,5cm in omtrek.
Kun jij mij website van jouw condooms mailen, hoe breed zijn deze condooms ?

Alvast bedankt, Fleur
in je andere post was hij 23 cm
en 17.5/pi=5.5
ik denk dat deze wel van toepassing is

Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 11:06. Reden: faalplaatje is faal
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten