![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf ook behoorlijk geschapen en ik gebruik trojan magnum XL die zijn zowel als lengte en omtrek ideaal, de normale durex die knelt echt de omloop af. Je kan ze bestellen bij de condomrie, leveren in een gewone bruine doos dus je zal geen vreemde blikken krijgen van de postbode. Veel suc6
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() durex staat bekend als goed (zo niet beste) merk, dus ik zou die doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben Fleur, ik las jou berichtje, ik zoek voor mijn vriend nog andere condooms. Alle condooms zijn te klein, eerst dacht ik dat hij echt onhandig was om deze om te doen. Ik hielp dus mee, durex heeft extra lange van 21cm, hij heeft 25cm dus dachten wij dat gaat prima. Nee dus, het blijkt hem in de breedte en/of dikte te zitten. Alleen als hij half stijf is kan hij comfort XL met 57mm breed om met moeite. Ik heb gemeten maar zijn penis is tussen 60mm en 62mm breed en 17,5cm in omtrek. Kun jij mij website van jouw condooms mailen, hoe breed zijn deze condooms ? Alvast bedankt, Fleur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en 17.5/pi=5.5 ik denk dat deze wel van toepassing is Laatst gewijzigd op 05-06-2010 om 11:06. Reden: faalplaatje is faal |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
XL condooms Mark52 | 27 | 15-01-2012 23:06 | |
Seksualiteit |
XL condooms justaboy | 33 | 04-10-2004 19:39 | |
Seksualiteit |
condoom gaat niet om priet | 56 | 10-11-2002 10:27 |