Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2002, 20:19
Alexandros
Alexandros is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef:

dan is dus kamer 1 door, met die sunny...bleegh.

en het mannentje met het baardje is dan ook niet door..
Wayne zit niet bij de laatste dertig. Maar toen ze met die drietallen stuff begonnen, waren ze met 70 mensen ongeveer... en volgens was r in het programma gezegd dat ze met 50 overbleven na die ronde, dus het kan zijn dat Wayne wel die ronde heeft overleefd, maar niet die erna
Dus dat zou betekenen dat kamer 3 door is, en niet kamer 1
Oud 30-11-2002, 20:21
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
aLiZaNdA_mAsTa schreef:
Wayne zit niet bij de laatste dertig. Maar toen ze met die drietallen stuff begonnen, waren ze met 70 mensen ongeveer... en volgens was r in het programma gezegd dat ze met 50 overbleven na die ronde, dus het kan zijn dat Wayne wel die ronde heeft overleefd, maar niet die erna
Dus dat zou betekenen dat kamer 3 door is, en niet kamer 1
dankjewel voor de informatie, slimme Alex
Oud 01-12-2002, 13:26
Verwijderd
Het lijkt me echt afschuwelijk als bijvoorbeeld Joel en Sunny tegenover elkaar staan in de finale. *ril*

Wayne zong niet goed nu, blegh. En hij's arrogant. En dat meisje met die hairextensions is ZO KOEL! En Hind ook, ik hoop dat die 2 nog verder doorgaan. Dat Marieke-mens vond ik trouwens ook niet echt geweldig qua stem.

En ik vind 't een grappig programma, maar ik ga NIET dat magazine kopen. Beetje cheap.
Oud 01-12-2002, 13:31
Evito
Evito is offline
Hind owns.

Heeft ze al een fansite?
Oud 01-12-2002, 13:34
Evito
Evito is offline
http://www.singergy.nl/evenementen/p...rde%20zangeres

Citaat:

Ook op nationaal niveau trad Hind voor het voetlicht. Ze deed mee aan de voorrondes van de Soundmixshow 2002. En natuurlijk haalde ze de landelijke TV-finale, waarin ze te bewonderen was als Vanessa Williams. Hind is onlangs doorgedrongen tot de laatste 70 (van de 8.000!) talenten van het TV-programma Idols.

Hind kan diverse stijlen aan, doordat haar stembereik erg groot is. Ze is even goed thuis in R&B en Pop als in Fado. Ze experimenteert volop met verschillende muziekstijlen in verschillende talen als bijvoorbeeld het Arabisch en Portugees. Een van haar ambities is een rol in een grote musical.
Oud 01-12-2002, 13:37
Evito
Evito is offline
Bovendien doet Hind aan atletiek.
Oud 01-12-2002, 15:26
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
in het begin was ut nogal lachwekkend omdat er van die valse kraaien bij zaten, nu gaat het echt om de strijd! Ik denk dat die vrouw ut word die so veel moest gaan afvallen en het haar ook lukte!
Oud 01-12-2002, 15:34
xx
xx is offline
Citaat:
Evito schreef:
Bovendien doet Hind aan atletiek.
Hind is coooooool!! Maar ik vond die ene donkere jongen die wel door is (maar heel vals zong, omdat hij de hoogte van Stevie Wonder niet haalde) ook wel erg leuk. EN wat heb ik me geergergd aan wayne !! BAH!

xx

BTW ik zit ook op atletiek
Oud 02-12-2002, 20:56
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Citaat:
Miss C16 schreef:

En die jongen met dat groene truitje aan Dat is Jim!!
die is echt schattig...en heeel lief. die zit ook bij de laatste 30!

xxxxxxx
Dank je wel, maar ik had het ondertussen ook al gevonden (de hele familie is hier al fan, en we zullen echt niet de enige zijn )
Ben je trouwens zelf ook door? Kan me je zo niet herinneren
Oud 02-12-2002, 22:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
*heeft afkeer voor Sunny*

En eh, ik vind dat die jongen van 15 wel heel goed kan zingen.. en dat ene meisje, Hind, is ook zeer goed
Oud 03-12-2002, 16:44
stout!
stout! is offline
Ik vond Joel nu wel beter, zonder vader. Nog steeds niet geweldig maar ook niet meer zo verschrikkelijk.
Verder ben ik het met de meeste mensen hier eens. Wat is die Sunny een afschrikwekkend persoon zeg! "Jij gaat in het midden staan!"
"laten we het eerst even met z'n allen doorzingen (... 2 sec...) OK hou maar op!" Ik had echt de neiging gehad om haar te slaan.

Ik ben ook helemaal fan van die donkere jongen, die is zo aardig en ook goed. Hij ziet er niet heel goed uit maar ik vind m echt schattig. (Dat is die jongen die begreep hoe je Stevie Wonder moest zingen, het vet goed deed terwijl hij oefende en toen op het podium helemaal verkeerd ging - en toch door was)
Oud 03-12-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:
Ik vond Joel nu wel beter, zonder vader. Nog steeds niet geweldig maar ook niet meer zo verschrikkelijk.
Verder ben ik het met de meeste mensen hier eens. Wat is die Sunny een afschrikwekkend persoon zeg! "Jij gaat in het midden staan!"
"laten we het eerst even met z'n allen doorzingen (... 2 sec...) OK hou maar op!" Ik had echt de neiging gehad om haar te slaan.

Ik ben ook helemaal fan van die donkere jongen, die is zo aardig en ook goed. Hij ziet er niet heel goed uit maar ik vind m echt schattig. (Dat is die jongen die begreep hoe je Stevie Wonder moest zingen, het vet goed deed terwijl hij oefende en toen op het podium helemaal verkeerd ging - en toch door was)
Was dat die jongen met: 'Oh, het ging echt vet fout, 't was vet hoog, met oefenen ging het nog vet goed, maar op het podium echt vet klote'.

Hm. Stopwoord.
Oud 03-12-2002, 20:50
Main
Main is offline
Citaat:
J-tjuh schreef:
in het begin was ut nogal lachwekkend omdat er van die valse kraaien bij zaten, nu gaat het echt om de strijd! Ik denk dat die vrouw ut word die so veel moest gaan afvallen en het haar ook lukte!
Idd, ze was al 13 kilo afgevallen in een week...Oh ja dat meisje met die gekleurde dreads die in de reclame falling zingt maakt ook een grote winkans denk ik...
Oud 03-12-2002, 21:13
Anne
Anne is offline
Citaat:
Main schreef:
Oh ja dat meisje met die gekleurde dreads die in de reclame falling zingt maakt ook een grote winkans denk ik...
Ja, die zeker!
Oud 04-12-2002, 07:48
Anne
Anne is offline
Citaat:
Miss C16 schreef:
ik ben ook door bij de laatste 30

xxxxx
Wie ben jij dan?
Oud 04-12-2002, 14:47
sebasamsterdam
sebasamsterdam is offline
best lachen, ik zie net dat er een site is met een tshirt persiflage op idols:

http://www.thrillertshirts.com

grtz
Oud 04-12-2002, 16:07
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Main schreef:
dat meisje met die gekleurde dreads die in de reclame falling zingt maakt ook een grote winkans denk ik...
zij is irritant "check mij apart zijn"
Ik vind dat ene jochjie van 16 ofzo leuk die met die bril .
Oud 04-12-2002, 16:48
Breg
Breg is offline
Citaat:
Main schreef:
Idd, ze was al 13 kilo afgevallen in een week...Oh ja dat meisje met die gekleurde dreads die in de reclame falling zingt maakt ook een grote winkans denk ik...
Volgens mij was het in een maand. Maar ik vind haar een beetje vaag met dat afvallen enzo.
Dat meisje met die dread is wel koel, ze komt wel relaxt over terwijl iedereen daar aan het stressen.
Alles beter dan Sunny, sjees, wat is zij irritant met haar 3 witte broodjes die geen vezels bevatten :/. Vond die opmerking van dat meisje naast haar over dat ze ook haar 3 kleedkamers met roze behang miste, trouwens wel ontzettend
Oud 04-12-2002, 19:47
Verwijderd
ja 'k von die roze behang opmerking ook wel waarom of ze dan ging janke geen gevoel voor humor ofzo.. beetje vreemd hoor.. ik vind dat dreads meiske heel goed zinge maar haar uiterlijk, nee spreekt me nie zo aan.. maar 't valt wel op, want iedereen praat over haar.
Oud 05-12-2002, 09:50
Bluesummers
Bluesummers is offline
dat meisje met die dreads en dat jochie met die bril! helemaal top! die zijn daar tenminste om lol te maken, en niet zo afschuwelijk regelneferig als sunny! fntastisch die 2,en nog kunnen zingen ook. van mij mag nederland 2 nieuwe idolen krijgen joel was minder irritant trouwens, hij zong ook beter. volgens mij vond ie dat gedoe met z'n vader zelf ook irri. en wayne dan 'als ik win..' want nou,winnen? hij was dus.. SLECHT.. nou ben k nooit helemaal dol van m geweest.. bij dat ze op een rijtje moesten staan en zingen vond ik het trouwens erg gemeen dat de jury ze steeds onderbrook. maja, leuk weer. k had verwacht dat het na de 1e ronde saai zou worden, maar het is juist spannend
Oud 05-12-2002, 10:49
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
Ik vind dat ene jochjie van 16 ofzo leuk die met die bril .
Je bedoelt toch die een beetje dikke? Hij is kewl ja. Hij kan goed zingen en ik vind hem wel sympathiek!
Oud 05-12-2002, 13:34
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef:
Je bedoelt toch die een beetje dikke? Hij is kewl ja. Hij kan goed zingen en ik vind hem wel sympathiek!
'Robbie Williams, pack your bags'.

Oud 05-12-2002, 15:30
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Miss C16 schreef:
ik ben ook door bij de laatste 30

xxxxx
Ik had je gezien!!!!!
Oud 05-12-2002, 16:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
Breg schreef:
Volgens mij was het in een maand. Maar ik vind haar een beetje vaag met dat afvallen enzo.
Wat onthoudt iedereen toch veel van die namen, ik weet ze echt allemaal niet meer!
Maar over die gene die zoveel zou afvallen: die had net een operatie achter de rug ofzo, waarbij ze zoveel was aangekomen. En d'r was haar voorspeld dat ze weer snel op haar oude gewicht terug kon komen. Dat deed ze nu bij een of andere kliniek.
Zoiets was 't geloof ik, dus niet dat ze het zomaar in haar hoofd haalt binnen no-time enorm veel kilo's af te vallen.

Ik vind net als de rest Sunny om je rot aan te ergeren, maar zij zat toch in die kamer waarvan al bekend is dat ze allemaal door gaan? (ze kan overigens wel goed zingen eerlijk gezegd).
En die Wayne zong behoorlijk slecht vond ik... Zonde, want ik vond hem het eerst nog zo leuk doen.
Oud 06-12-2002, 16:47
DarkRaven
DarkRaven is offline
Wie vind Idols nog leuk???
Oud 06-12-2002, 18:23
Main
Main is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Wie vind Idols nog leuk???
IK
Oud 06-12-2002, 18:47
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
Main schreef:
IK
Ik ook Misschien dat het veranderd als ze met de 30 echte kandidaten gaan beginnen...
Oud 06-12-2002, 20:05
scala
scala is offline
oei wayne was errug arrogant zeg!!
en die sunny is echt lachwekkend 'jij bent donker, jij gaat in het midden' en 'ja hou maar weer op!' 'geen eens vezels?!' hahaha echt te grappig gewoon
en die jim! echt liev achtig

die marieke vond ik wel teleurstellend qua stem...dat meisje dat zoveel was afgevallen dat is echt niet gezond..
die 'robbie williams pack your bags' is leuk en die jongen met het stopwoordje vet is ook leuk! die waren ook lekker zichzelf zeg maar
dat meisje met al die dreads vind ik net een stripfiguur niet slecht bedoeld btw
en die joel vind ik dus echt nix...heeft echt zo'n rattenkopje...en komt wel erg veel in beeld...
en miss c16 ik heb het opgenomen, ga nog wel ff terugspoelen! en wie is moonboy?

Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 20:07.
Oud 06-12-2002, 21:41
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Die Laura die de tekst van fallin kwijt was en toen maar in het nederlands ging zingen, GEweldig

Verder vond ik wayne echt een schatje Nouja.
Oud 06-12-2002, 21:43
Signy
Signy is offline
Baai baai *zwaai zwaai* we zullen je missen Wayne.
Nou mooi, kannie lekker naar Paradiso.....

Jim was -zoals gewoonlijk- weer schattig, ik denk dat hij wel een goede kans maakt om te winnen trouwens, met al die 15jarige bakvissen voor de buis.

Die Laura was echt super met dr "Ik ben mn teeeeeeeekst kwijt"
Oud 06-12-2002, 21:48
BCR
BCR is offline
miss c16, wie was je dan?
en wie is moonboy?

Twas weer erg leuk!
jammer dat dat kleine meisje, die haar tekst kwijt was en toen ging zingen niet door is!!

En Joel is door ...BLUGH!

Jamai (?) is cool
Oud 06-12-2002, 21:52
Verwijderd
ik dacht echt dat het na de audities ruk zou zijn, maar ik blijf kijken gewoon...

Maarem, het was wel duidelijk in die line ups wie door zijn.
Laura was idd stoer met haar NL improvisatie op like a virgin

Ik vond wel de jongens en de tekstvastheid van velen erg tegenvallen. Ben wel blij dat Jamai door is, die vinnik wel

Ennem die discussie over dat gezette donkere meisje.. ik zat te wachten tot ze elkaars hersens gingen inslaan..

En als laatste: waarom is Sunny nou weg..weeeeeeeeeeeeeeh

Oud 06-12-2002, 22:21
Breg
Breg is offline
Dat meisje met die Nederlandse improvisatie was inderdaad cool Maar is ze nou door of niet?

En die jongen, volgens mij heet ie Bas, die vond ik echt zielig dat ie niks meer wist, maar hij´s gelukkig wel door, want die paar regels die ie zong vond ik wel goed.

Wel jammer dat Sunny eruit is, ik heb zo ontzettend om haar gelachen en me aan haar geërgerd, dat het gewoon jammer is dat ze eruit is .

En ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat Wayne eruit is. De eerste keer bij de 1e audities was ie echt goed (vond ik), maar ik vond hem nu en vorige week alleen maar arrogant overkomen.
Maar zn ´vriendin` Marieke ofzo, die is toch wel door? Haar vond ik vandaag ook maar een domme muts, toen ze met Tooske op de trap stond, toen had ze ook weer een domme opmerking.

En ik vind het ook cool dat dat gezette donkere meisje door is, ze zong echt goed, alleen was haar kleding heel erg fout.......

Maar het viel me wel op hoeveel mensen het moeilijk vonden om die tekst te onthouden. Ik bedoel als je op het posium een balck-out krijgt, oke dat kan gebeuren. Maar er waren er ook genoeg die hun tekst gewoon niet wisten en waarbij het niet door de zenuwen kwam.
Oud 07-12-2002, 08:05
Evito
Evito is offline
Het is echt erg, ja, dat tekstbegrip. Daar hebben ze ook duidelijk wel op gelet!
Hind ownz all.

Danas was ook wel koel eigenlijk, maar wel een beetje een doos volgens mij.

En die Demi,
beetje zo'n gekke Anouk ofzo,
ik zie er wel over een podium springen;

ik ga nog steeds voor Hind,
quies in oculis eius

rust in haar ogen
Oud 07-12-2002, 10:37
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Die demi is een irritant wijf.
Jamai is cool,hind ook
Oud 07-12-2002, 10:50
Bluesummers
Bluesummers is offline
hind, jamai en dat meisje met die dreads(demi?), dat zijn voor mij echt de allerbesten met hind voorop, eigenlijk kan heel idols wel ophouen. zij is gewoon de beste, die stem! k kreeg echt kippevel toen ze torn zong..
Oud 07-12-2002, 11:02
fruitmand
fruitmand is offline
het is dewi
ik zat vroeger bij haar op school en toen deed ze ook al mee met alles wat met toneel en zingen had te maken
ik vind haar stem wel mooi hoor
Oud 07-12-2002, 12:14
Aurora
Aurora is offline
Ik vind het echt zo stoer!! Hind, Dewi, Jim (? als hij zo heet.. dat 15jarige lieverdje met die geweldige stem) en Ingmar vind ik koel Wayne is echt een turbosukkel zeg. Hell. Bas was ook wel koel.. ik vind het leuk dat hij toch door is ook al vergat hij heel zn tekst
Oud 07-12-2002, 14:24
scala
scala is offline
die Jamai vind ik nou echt aardig hij komt zo aardig en gezellig over! echt koel dat die door is
En Jim natuurlijk

ik vond het af en toe echt zielig voor die mensen als ze het niet meer wisten zoals die bas...behalve de mensen die een papiertje bij zich hadden dat ene meisje met griep had de tekst bij zich en wist het toen nog niet?
1 meisje was niet door, ze had zeg maar goudachtige kleren aan, zij kon echt goed zingen...vraag me af wrom ze niet door is.

Moonboy was geloof ik die Ivan..
En miss c16, hoe heet je, dat is makkelijker! en wel zeggen, misschien heb je weer wat fans erbij
Oud 07-12-2002, 14:30
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
het is dewi
ik zat vroeger bij haar op school en toen deed ze ook al mee met alles wat met toneel en zingen had te maken
ik vind haar stem wel mooi hoor
ik dacht al, demi klopt niet helemaal

ff tussendoor, stel nou dat je een onwijs goeie stem zou hebben, zou je dan meedoen aan idols?
Oud 07-12-2002, 15:50
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
scala schreef:
die Jamai vind ik nou echt aardig hij komt zo aardig en gezellig over! echt koel dat die door is
En Jim natuurlijk

ik vond het af en toe echt zielig voor die mensen als ze het niet meer wisten zoals die bas...behalve de mensen die een papiertje bij zich hadden dat ene meisje met griep had de tekst bij zich en wist het toen nog niet?
1 meisje was niet door, ze had zeg maar goudachtige kleren aan, zij kon echt goed zingen...vraag me af wrom ze niet door is.

Moonboy was geloof ik die Ivan..
En miss c16, hoe heet je, dat is makkelijker! en wel zeggen, misschien heb je weer wat fans erbij
Was Miss C 16 niet dat meisje met die gele kleren aan?? Volgens mij heette ze Charlotte??
Oud 07-12-2002, 15:58
Verwijderd
Ik vind Dewi, Jamai en Hind ook erg goed.. zijn nog wel wat mensjes, maar die namen ken ik nog niet..

En die jongen met dat sikje.. wat issie klein!!! Was me nog nooit opgevallen, maar gister twee keer.. volgens mij issie nog veel kleiner dan mij, en ik ben al klein..
Oud 07-12-2002, 16:05
Breg
Breg is offline
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen? En weet iemand waar die Jim zn eerste auditie heeft gedaan (welke stad)?
Oud 07-12-2002, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen? En weet iemand waar die Jim zn eerste auditie heeft gedaan (welke stad)?
Ik dacht dat het er 18 waren in totaal.. en er zijn er al 6 geweest?
Oud 07-12-2002, 17:04
heldin
heldin is offline
ik denk dan Dewi en Hind en dat donkere meisje, Zosja ofzoiets , heeel ver gaan komen

en gelukkig is dat dikke meisje met die kei goeie stem wel door, geweldig hoe die jury liep te schelden
Oud 07-12-2002, 18:18
Balance
Balance is offline
Op http://www.rtl.nl/shows/idols/kandid...s_workshop.xml kan je alle overgebleven deelnemers zien.
Die Marieke is toch door... d'r werd hier toch ergens gezegd dat zij af zou vallen? (of heb ik verkeerd gelezen? )

En Miss C16, ben jij die tweede Charlotte? (onder David)
Oud 07-12-2002, 18:18
Vice
Vice is offline
en ze heeft ook nog een goede uitsraling
Oud 07-12-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:

En die jongen met dat sikje.. wat issie klein!!! Was me nog nooit opgevallen, maar gister twee keer.. volgens mij issie nog veel kleiner dan mij, en ik ben al klein..
ja he, dat viel me ook op toen hij zo vooraan de groep stond. Toch vond ik em wel stoer toen hij zo vol overgave drops of jupiter zong Niet houterig zoals een paar anderen iig.
Oud 07-12-2002, 20:15
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
linda85 schreef:

En Miss C16, ben jij die tweede Charlotte? (onder David)
Ik denk die Charlotte van 17??
Oud 07-12-2002, 20:21
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Breg schreef:
Dat meisje met die Nederlandse improvisatie was inderdaad cool Maar is ze nou door of niet?

Neej, ze is eruit
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten