Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het lijkt me echt afschuwelijk als bijvoorbeeld Joel en Sunny tegenover elkaar staan in de finale.
![]() Wayne zong niet goed nu, blegh. En hij's arrogant. En dat meisje met die hairextensions is ZO KOEL! En Hind ook, ik hoop dat die 2 nog verder doorgaan. ![]() En ik vind 't een grappig programma, maar ik ga NIET dat magazine kopen. Beetje cheap. |
![]() |
||
http://www.singergy.nl/evenementen/p...rde%20zangeres
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xx BTW ik zit ook op atletiek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben je trouwens zelf ook door? Kan me je zo niet herinneren ![]()
|
*heeft afkeer voor Sunny*
En eh, ik vind dat die jongen van 15 wel heel goed kan zingen.. en dat ene meisje, Hind, is ook zeer goed
|
Ik vond Joel nu wel beter, zonder vader
![]() Verder ben ik het met de meeste mensen hier eens. Wat is die Sunny een afschrikwekkend persoon zeg! "Jij gaat in het midden staan!" "laten we het eerst even met z'n allen doorzingen (... 2 sec...) OK hou maar op!" Ik had echt de neiging gehad om haar te slaan. Ik ben ook helemaal fan van die donkere jongen, die is zo aardig en ook goed. Hij ziet er niet heel goed uit maar ik vind m echt schattig. (Dat is die jongen die begreep hoe je Stevie Wonder moest zingen, het vet goed deed terwijl hij oefende en toen op het podium helemaal verkeerd ging - en toch door was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm. Stopwoord. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
best lachen, ik zie net dat er een site is met een tshirt persiflage op idols:
http://www.thrillertshirts.com grtz |
![]() |
||
Citaat:
Dat meisje met die dread is wel koel, ze komt wel relaxt over terwijl iedereen daar aan het stressen. Alles beter dan Sunny, sjees, wat is zij irritant met haar 3 witte broodjes die geen vezels bevatten :/. Vond die opmerking van dat meisje naast haar over dat ze ook haar 3 kleedkamers met roze behang miste, trouwens wel ontzettend ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar over die gene die zoveel zou afvallen: die had net een operatie achter de rug ofzo, waarbij ze zoveel was aangekomen. En d'r was haar voorspeld dat ze weer snel op haar oude gewicht terug kon komen. Dat deed ze nu bij een of andere kliniek. Zoiets was 't geloof ik, dus niet dat ze het zomaar in haar hoofd haalt binnen no-time enorm veel kilo's af te vallen. ![]() Ik vind net als de rest Sunny om je rot aan te ergeren, maar zij zat toch in die kamer waarvan al bekend is dat ze allemaal door gaan? (ze kan overigens wel goed zingen eerlijk gezegd). En die Wayne zong behoorlijk slecht vond ik... Zonde, want ik vond hem het eerst nog zo leuk doen.
|
![]() |
oei wayne was errug arrogant zeg!!
en die sunny is echt lachwekkend ![]() ![]() en die jim! ![]() ![]() die marieke vond ik wel teleurstellend qua stem...dat meisje dat zoveel was afgevallen ![]() die 'robbie williams pack your bags' is leuk en die jongen met het stopwoordje vet is ook leuk! ![]() ![]() dat meisje met al die dreads vind ik net een stripfiguur ![]() en die joel ![]() en miss c16 ik heb het opgenomen, ga nog wel ff terugspoelen! en wie is moonboy? Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 20:07. |
![]() |
|
Baai baai *zwaai zwaai* we zullen je missen Wayne.
![]() Nou mooi, kannie lekker naar Paradiso..... Jim was -zoals gewoonlijk- weer schattig, ik denk dat hij wel een goede kans maakt om te winnen trouwens, met al die 15jarige bakvissen voor de buis. ![]() Die Laura was echt super met dr "Ik ben mn teeeeeeeekst kwijt" ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik dacht echt dat het na de audities ruk zou zijn, maar ik blijf kijken gewoon...
Maarem, het was wel duidelijk in die line ups wie door zijn. Laura was idd stoer met haar NL improvisatie op like a virgin ![]() Ik vond wel de jongens en de tekstvastheid van velen erg tegenvallen. Ben wel blij dat Jamai door is, die vinnik wel ![]() Ennem die discussie over dat gezette donkere meisje.. ik zat te wachten tot ze elkaars hersens gingen inslaan.. En als laatste: waarom is Sunny nou weg..weeeeeeeeeeeeeeh ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat meisje met die Nederlandse improvisatie was inderdaad cool Maar is ze nou door of niet?
En die jongen, volgens mij heet ie Bas, die vond ik echt zielig dat ie niks meer wist, maar hij´s gelukkig wel door, want die paar regels die ie zong vond ik wel goed. Wel jammer dat Sunny eruit is, ik heb zo ontzettend om haar gelachen en me aan haar geërgerd, dat het gewoon jammer is dat ze eruit is ![]() En ik vind het eigenlijk helemaal niet erg dat Wayne eruit is. De eerste keer bij de 1e audities was ie echt goed (vond ik), maar ik vond hem nu en vorige week alleen maar arrogant overkomen. Maar zn ´vriendin` Marieke ofzo, die is toch wel door? Haar vond ik vandaag ook maar een domme muts, toen ze met Tooske op de trap stond, toen had ze ook weer een domme opmerking. En ik vind het ook cool dat dat gezette donkere meisje door is, ze zong echt goed, alleen was haar kleding heel erg fout....... Maar het viel me wel op hoeveel mensen het moeilijk vonden om die tekst te onthouden. Ik bedoel als je op het posium een balck-out krijgt, oke dat kan gebeuren. Maar er waren er ook genoeg die hun tekst gewoon niet wisten en waarbij het niet door de zenuwen kwam. |
![]() |
|
Het is echt erg, ja, dat tekstbegrip. Daar hebben ze ook duidelijk wel op gelet!
Hind ownz all. ![]() Danas was ook wel koel eigenlijk, maar wel een beetje een doos volgens mij. ![]() En die Demi, beetje zo'n gekke Anouk ofzo, ik zie er wel over een podium springen; ik ga nog steeds voor Hind, quies in oculis eius rust in haar ogen |
![]() |
|
hind, jamai en dat meisje met die dreads(demi?), dat zijn voor mij echt de allerbesten
![]() ![]() ![]()
|
Ik vind het echt zo stoer!! Hind, Dewi, Jim (? als hij zo heet.. dat 15jarige lieverdje met die geweldige stem) en Ingmar vind ik koel
![]() ![]()
|
![]() |
die Jamai vind ik nou echt aardig
![]() ![]() En Jim natuurlijk ![]() ik vond het af en toe echt zielig voor die mensen als ze het niet meer wisten zoals die bas...behalve de mensen die een papiertje bij zich hadden ![]() 1 meisje was niet door, ze had zeg maar goudachtige kleren aan, zij kon echt goed zingen...vraag me af wrom ze niet door is. Moonboy was geloof ik die Ivan.. En miss c16, hoe heet je, dat is makkelijker! en wel zeggen, misschien heb je weer wat fans erbij ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ff tussendoor, stel nou dat je een onwijs goeie stem zou hebben, zou je dan meedoen aan idols?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op http://www.rtl.nl/shows/idols/kandid...s_workshop.xml kan je alle overgebleven deelnemers zien.
Die Marieke is toch door... d'r werd hier toch ergens gezegd dat zij af zou vallen? (of heb ik verkeerd gelezen? ![]() En Miss C16, ben jij die tweede Charlotte? (onder David)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |