Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat doet een ceremoniemeester nu precies?
||
Citaat:
![]() geen idee eigenlijk, volgens mij gaat hij kijken of de kerk helemaal netjes en in orde is, zorgt dat de bloemstukjes goed hangen, vertelt het koor waar ze moeten zitten, doet teken wanneer de bruidegom moet binnenkomen, wijst de familie waar ze moeten gaan zitten, doet teken wanneer de muziek moet starten en de bruid moet binnenkomen, wanneer het paar moet rechtstaan, legt de jurk van de bruid goed als ze terug gaat zitten, dat soort toestanden. ... of dat denk ik, want wij hebben er geen ![]() en wij zijn vandaag onze ringen gaan halen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
hey Prue
![]() ![]() --> Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij gaan volgende week zaterdag naar huwelijk van mijn nicht. Eerst naar het stadhuis, dan receptie daar in de tuin. Eten 's avonds ook in de tuin. En later 's avonds nog een feest waar we in gala moeten. Ik vind het wel heel spannend, laatste keer dat ik naar een huwelijk ben geweest is ruim 10 jaar geleden
![]() En Maud gaat in de jurk die ik aan had op de bruiloft van mijn tante (zo'n 24 jaar geleden), die dezelfde naam heeft als de nicht die gaat trouwen. Ik vind dat wel bijzonder. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hopelijk is het in België ook van dit stralende weer vandaag, dan moet het allemaal goed komen! (En anders vast ook, want dan stralen jullie zelf wel.
![]() ![]() Wij zijn op een woensdag getrouwd...was voor sommige mensen niet heel handig ivm werken ed, maar ik heb geen echte klachten gehoord. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @blauw engeltje: Ik vind de foto's prachtig! Maar dat wist je al. ![]() ![]() @Nona: Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad! ![]() |
![]() |
|
little_lady waarschijnlijk.
Maar ik wil toch ook geen jaren meer wachten hoor ![]() Zijn er meer mensen die een verlovingsfeest gegeven hebben? Ik vind verloven altijd wat ouderwets klinken, ik weet niet, ik zou niet snel zeggen 'mijn verloofde' of zo, geloof ik. Maar 'mijn vrouw' vind ik ook bizar klinken ![]()
Laatst gewijzigd op 08-05-2012 om 16:45. |
![]() |
|
Wij hebben geen verlovingsfeest gegeven. Heb mijn man ook nooit 'mijn verloofde' genoemd, behalve als grapje elke avond voor het slapen gaan
![]() Mijn man klonk in het begin ook ontzéttend gek, maar dat wende behoorlijk snel. Moet nu altijd even denken als iemand 'je vriend' zegt ![]()
|
![]() |
Ik kan inderdaad wel eens de volgende zijn.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik zou 'mijn verloofde' volgens mij ook alleen gebruiken in de periode dat ik actief de bruiloft zou plannen, en dan ook alleen in context tot dat plannen... of om elkaar te plagen natuurlijk. Hmmm of om enge mannen weg te jagen. |
![]() |
|
![]() |
Voor de burgelijke stand trouwen we in een oud dorpscentrum in een vestingstadje in de buurt, die locatie hebben we altijd al als onze trouwlocatie gezien en dat gaat nu dus inderdaad gebeuren.
![]() ![]()
|
Zwanger voor de kerk trouwen...
![]() ![]() Ik heb het ook vrijwel nooit over mijn verloofde, gewoon over mijn vriend. Het is zo'n mond vol, en mensen die het echt interesseert weten echt wel dat we verloofd zijn. En ik kan me voorstellen dat man ook even wennen is, net als het gebruik van een andere achternaam.
|
Voor de mensen die voor de kerk trouwen/of getrouwd zijn: doen jullie dat dan om het geloofsaspect of om een andere reden?
Zelf vind ik het wel allemaal heel mooi, maar zou het niet doen omdat ik gewoon niet gelovig ben.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bwa, misschien een kerk die geen kerk meer is? Ik ben bv. ooit in een kraakkerk geweest en die hing vol met kunstwerken, daar zou ik dan wel weer willen trouwen. Maar voor de kerk, nee dank u. Tenzij mijn vriend erop zou staan, maar ik denk niet dat ik een relatie met zo iemand kan hebben. Voor mezelf zou het niet goed voelen. Ik ga al jaren niet meer naar de communie enzo bij begrafenissen of huwelijken of whatevers, omdat ik er niet in geloof.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #102 snowflakes | 476 | 17-10-2009 10:10 | |
De Kantine |
[Trouwtopic]"verboden toegang voor katje"-topic Verwijderd | 21 | 15-09-2008 11:07 | |
De Kantine |
Trouwtopic! Rabbi Daniel | 21 | 03-06-2002 21:12 | |
Lifestyle |
Trouwkleding.. Roos | 92 | 15-04-2002 22:20 |